IPB

Dobrodošel gost ( Prijava | Registriraj )

2 Strani V  1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Mrzli dnevi - M6 težko vžge, hladen (ne)vžig, občasno TSC
MiSko1980
7 Feb 2012, 08:59
Objavljeno #1


No-Vinko
*

Skupina: Člani
Objav: 21
Pridružen: 30. 12. 2009
Iz: Ljubljana
Uporabnik št.: 5,679
Model avtomobila: Mazda 6, 2.0 CD 136



Sem mislil, da je bila zadeva rešena z menjavo IMV, pa je bilo zgleda prejšno sezono po menjavi pretoplo...

Te dni, ko je zunaj - 5 in manj se zutraj pogajamo, vžgati ali ne. (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) včeraj in danes je vžgala šele po 6,7 poskusu (2 ali 3x predgretje..)
Za povrh vsega je crknil še Webasto (probal sem nekako poresetirat, za nekaj časa snel akumlator, pa nič) tudi čpalke ni slišat.

Ni ravno prijetna situacija zutraj budit sosede in za našega malega Matica, da ga oči fura v mrzlem avtu.. (IMG:style_emoticons/default/blush.gif)

Ima kdo kakšen nasvet?

- IMV že menjan z novim,
- akumulator skoraj nov - ga bom dal zdajle filat, čeprav mislim, da ni v tem problem.
- občasno se mi ob ostrem zavijanju prižge TSC lučka, po ponovnem zagonu ugasne

- nameravam še malo pregledat cevke za vakum.. EGR še ni bil čiščen, ampak mi je blo rečeno, da ni potrebe..

V naprej hvala!!

Aja, M6/2005/diesel/136KM/ naj bi imela 160k km
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
jures
7 Feb 2012, 09:16
Objavljeno #2


Prikoličar
********

Skupina: Člani
Objav: 17,964
Pridružen: 29. 8. 2008
Uporabnik št.: 2,637



(MiSko1980 @ 7 Feb 2012, 08:59) *

Sem mislil, da je bila zadeva rešena z menjavo IMV, pa je bilo zgleda prejšno sezono po menjavi pretoplo...

Te dni, ko je zunaj - 5 in manj se zutraj pogajamo, vžgati ali ne. (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) včeraj in danes je vžgala šele po 6,7 poskusu (2 ali 3x predgretje..)
Za povrh vsega je crknil še Webasto (probal sem nekako poresetirat, za nekaj časa snel akumlator, pa nič) tudi čpalke ni slišat.

Ni ravno prijetna situacija zutraj budit sosede in za našega malega Matica, da ga oči fura v mrzlem avtu.. (IMG:style_emoticons/default/blush.gif)

Ima kdo kakšen nasvet?

- IMV že menjan z novim,
- akumulator skoraj nov - ga bom dal zdajle filat, čeprav mislim, da ni v tem problem.
- občasno se mi ob ostrem zavijanju prižge TSC lučka, po ponovnem zagonu ugasne

- nameravam še malo pregledat cevke za vakum.. EGR še ni bil čiščen, ampak mi je blo rečeno, da ni potrebe..

V naprej hvala!!

Aja, M6/2005/diesel/136KM/ naj bi imela 160k km

problem pri dobavi nafte? tako webasto kot motor bi lahko zatrokirala zaradi nje - če je možnost probati v garaži (če ne že) - in če bi bilo kaj na tem je lahko nizkotlačna pumpa

navsezadnje pa tudi akomulator - tudi webasto se izklopi ko napetost tega pade - ampak, pri akomulatroju ne bi avto vžgal po nekaj poizkusih...

Ali je samo TSC ali še kakšna poleg - ker TSC se vžge (meni se je ko sem imel problem akomulatorja)

nizkotlačno pumpo pa se testira na zelo kmečki način - medtem ko ti daš kontakt in zaverglaš nekdo s kladivom - če se da lesenim ali gumi, tolče po dnu tanka - in če avto vžge diagnoza narejena.

Tako sem že eno mazdo in Xsaro picasoo vžgal

Če avto tako vžge mora potem lavfati b.p.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
qwerty
7 Feb 2012, 09:40
Objavljeno #3


RoadRunner MEEP MEEP
*******

Skupina: Moderatorji
Objav: 4,751
Pridružen: 26. 11. 2006
Iz: Ponosn sn da sn štajerc...
Uporabnik št.: 771
Model avtomobila: M6 - BLACK WIDOW



nizkotlačno pumpo pa se testira na zelo kmečki način - medtem ko ti daš kontakt in zaverglaš nekdo s kladivom - če se da lesenim ali gumi, tolče po dnu tanka - in če avto vžge diagnoza narejena.


Vsak dan se nekaj novega naučim (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) (IMG:style_emoticons/default/party0024.gif) (IMG:style_emoticons/default/blush.gif)










PS: Če še vedno ne vžge.... Vzemi večje kladivo (IMG:style_emoticons/default/devil.gif) (IMG:style_emoticons/default/blush.gif) (IMG:style_emoticons/default/blush.gif)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
jures
7 Feb 2012, 09:43
Objavljeno #4


Prikoličar
********

Skupina: Člani
Objav: 17,964
Pridružen: 29. 8. 2008
Uporabnik št.: 2,637



(qwerty @ 7 Feb 2012, 09:40) *

old school baby........
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Boss
7 Feb 2012, 10:17
Objavljeno #5


ata Boss
********

Skupina: Moderatorji
Objav: 17,445
Pridružen: 17. 11. 2004
Iz: Ljubljana
Uporabnik št.: 133
Model avtomobila: Mazda 6 II CD GTA



Tole ni IMV... preveri še kako je s filtrom za nafto, da ni slučajno kakšna voda notri pa da je ta celo zmrznila. Mogoče je problem v samih grelnih svečkah, da ne grejejo. Drugo je sicer Jures opisal glede TCS, pa mislim da v navodilih piše, da če je zelo mraz lahko lučka kar nekaj časa gori, se prižiga oziroma ne ugasne – naj bi bilo to normalno (IMG:style_emoticons/default/z0tdntknw.gif)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
MiSko1980
7 Feb 2012, 11:31
Objavljeno #6


No-Vinko
*

Skupina: Člani
Objav: 21
Pridružen: 30. 12. 2009
Iz: Ljubljana
Uporabnik št.: 5,679
Model avtomobila: Mazda 6, 2.0 CD 136



(jures @ 7 Feb 2012, 09:16) *

problem pri dobavi nafte? tako webasto kot motor bi lahko zatrokirala zaradi nje - če je možnost probati v garaži (če ne že) - in če bi bilo kaj na tem je lahko nizkotlačna pumpa

navsezadnje pa tudi akomulator - tudi webasto se izklopi ko napetost tega pade - ampak, pri akomulatroju ne bi avto vžgal po nekaj poizkusih...

Ali je samo TSC ali še kakšna poleg - ker TSC se vžge (meni se je ko sem imel problem akomulatorja)

nizkotlačno pumpo pa se testira na zelo kmečki način - medtem ko ti daš kontakt in zaverglaš nekdo s kladivom - če se da lesenim ali gumi, tolče po dnu tanka - in če avto vžge diagnoza narejena.

Tako sem že eno mazdo in Xsaro picasoo vžgal

Če avto tako vžge mora potem lavfati b.p.



Živjo in hvala za odziv (IMG:style_emoticons/default/happy0158.gif)

jah lahko bi bilo kaj na dovodu nafte... mogoče povezano s tem, da sem pred kakim tankom ali dvema dodal čistilo za sistem in injektorje (Cyclo Max)... bom moral preverit oba filtra (Ima webasto še kaj svojega?) in pa morda res tudi NT pumpo.

Glede grelnih svečk, če je katera zanič, se to kako vidi (lučka..) ali jih je treba vzet ven in sprobat?

Posveti mi le TSC in se ponavadi vklopi tik pred prihodom v službo.. na istem (pravokotnem ovinku) ali pri zavijanju domov na dvorišče.

Aku po moje ni problematičen.

Cevke sem ravnokar pregledal, pa izgledajo ok.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
jures
7 Feb 2012, 11:35
Objavljeno #7


Prikoličar
********

Skupina: Člani
Objav: 17,964
Pridružen: 29. 8. 2008
Uporabnik št.: 2,637



(MiSko1980 @ 7 Feb 2012, 11:31) *

Živjo in hvala za odziv (IMG:style_emoticons/default/happy0158.gif)

jah lahko bi bilo kaj na dovodu nafte... mogoče povezano s tem, da sem pred kakim tankom ali dvema dodal čistilo za sistem in injektorje (Cyclo Max)... bom moral preverit oba filtra (Ima webasto še kaj svojega?) in pa morda res tudi NT pumpo.

Glede grelnih svečk, če je katera zanič, se to kako vidi (lučka..) ali jih je treba vzet ven in sprobat?

Posveti mi le TSC in se ponavadi vklopi tik pred prihodom v službo.. na istem (pravokotnem ovinku) ali pri zavijanju domov na dvorišče.

Aku po moje ni problematičen.

Cevke sem ravnokar pregledal, pa izgledajo ok.

potem se ti tsc vklopi ker gume drsijo, zagori ali utripa - preglej še vse tekočine, v ovinku lahko katera gre pod minimum - servo, zavorna.

webasto nima nobenega filtra, ampak ko bo avto vžgal bo tudi on, tako da ne bi se osredotočal na webasto - poglej črpalko in filter, začni s tem, da jo daš na toplo za nekaj ur in probaj tam na prvo vžgat - če vžge pol kaka voda, če ne pa začni tolčti (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
mali_bu
7 Feb 2012, 12:11
Objavljeno #8


Trotlfahrer
***

Skupina: Člani
Objav: 143
Pridružen: 10. 6. 2011
Uporabnik št.: 6,570
Model avtomobila: Mazda 6 CD136 TE



v čem je pa pol fora, če tolčeš po rezervarju? kaj pomaga to?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
YavarYe X6V6
7 Feb 2012, 12:14
Objavljeno #9


Majkemi USER.
********

Skupina: Admin
Objav: 13,264
Pridružen: 23. 12. 2003
Iz: Gorenjska
Uporabnik št.: 3
Model avtomobila: Pihalnik



zamenjaj akumulator z nekom sam za probo.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
MiSko1980
7 Feb 2012, 12:41
Objavljeno #10


No-Vinko
*

Skupina: Člani
Objav: 21
Pridružen: 30. 12. 2009
Iz: Ljubljana
Uporabnik št.: 5,679
Model avtomobila: Mazda 6, 2.0 CD 136



(jures @ 7 Feb 2012, 11:35) *

potem se ti tsc vklopi ker gume drsijo, zagori ali utripa - preglej še vse tekočine, v ovinku lahko katera gre pod minimum - servo, zavorna.

webasto nima nobenega filtra, ampak ko bo avto vžgal bo tudi on, tako da ne bi se osredotočal na webasto - poglej črpalko in filter, začni s tem, da jo daš na toplo za nekaj ur in probaj tam na prvo vžgat - če vžge pol kaka voda, če ne pa začni tolčti (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)



Tekočine izgledajo OK.

Bom sestiral z drugim akumulatorjem. Trenutno mam notr Brennerja 72Ah.
So kakšne omejitve glede kapacitete?
Samo, zadeva čist lepo vergla, se mi zdi, da nebi smel bit problem..


sem vmes skoču do kolega na tester:

- B2454 Aux heater blower fan circuit open
(webasto majstri?)

- C1956 Steering angle sensor_open circuit
(zanimivo.. lahko da zgublja kontakt?) kje se pa tole nahaja na gredi?

- B1318 low battery viltage
(tole bo najbrz zarad odklopljenega akumulatorja ali ima YavarYe prav in je res akumulator ?!?

Aja, ampak po tem, ko enkrat vžge, pa ni več problem ponoven zaon.. šele potem, naslednje jutro.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Boss
7 Feb 2012, 13:24
Objavljeno #11


ata Boss
********

Skupina: Moderatorji
Objav: 17,445
Pridružen: 17. 11. 2004
Iz: Ljubljana
Uporabnik št.: 133
Model avtomobila: Mazda 6 II CD GTA



Hmmm, mal švoh je tale akumulator za diesla sploh zdele, k je rahlo sveže (IMG:style_emoticons/default/devil.gif)

Jaz bi dal vsaj 95Ah ali več.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
jures
7 Feb 2012, 14:00
Objavljeno #12


Prikoličar
********

Skupina: Člani
Objav: 17,964
Pridružen: 29. 8. 2008
Uporabnik št.: 2,637



(MiSko1980 @ 7 Feb 2012, 12:41) *

Tekočine izgledajo OK.

Bom sestiral z drugim akumulatorjem. Trenutno mam notr Brennerja 72Ah.
So kakšne omejitve glede kapacitete?
Samo, zadeva čist lepo vergla, se mi zdi, da nebi smel bit problem..
sem vmes skoču do kolega na tester:

- B2454 Aux heater blower fan circuit open
(webasto majstri?)

- C1956 Steering angle sensor_open circuit
(zanimivo.. lahko da zgublja kontakt?) kje se pa tole nahaja na gredi?

- B1318 low battery viltage
(tole bo najbrz zarad odklopljenega akumulatorja ali ima YavarYe prav in je res akumulator ?!?

Aja, ampak po tem, ko enkrat vžge, pa ni več problem ponoven zaon.. šele potem, naslednje jutro.

vse te napake bi morale imeti še datum poleg (IMG:style_emoticons/default/blush.gif) , ker je lahko od najine montaže do karkoli. steering angle senzor pa če je bil odklopljen akomulator ali izpraznjen je treba na novo nastaviti - po vžigu 2x volan levo in desno do konca (je v navodilih)

vse skupaj ti kaže res na slab štrom, probaj kot smo ti rekli, dodaj pa še:

- vžgi avto prvič v mrazu preko klem polnilca ali drugega avta
- če ne vžge začni fore z nafto

Nenazadnje je lahko posredno krivo polnjenje akomulatorja v avtu.....alternator. Če se ti med vožnjo ne napolne dobro potem tud webasto ne bo lavfu (upam da se ne bo zaklenil) ker ko enkrat avto vžge na ključ se mora tudi akomulator. Če se pa akomulator ni filal, pa si z daljincem ga trošil je sigurno šel pa pa. Vsaj 14A mora biti na akomulatorju pri vžganem avtu

torej relacija akomulator - nafta

Vprašanje:
A so se ti kdaj okna resetirala - da ni šlo več avtomatsko dol/gor? To je najlepši znak iztrošenega akomulatorja (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
MiSko1980
7 Feb 2012, 16:03
Objavljeno #13


No-Vinko
*

Skupina: Člani
Objav: 21
Pridružen: 30. 12. 2009
Iz: Ljubljana
Uporabnik št.: 5,679
Model avtomobila: Mazda 6, 2.0 CD 136



(jures @ 7 Feb 2012, 14:00) *

vse te napake bi morale imeti še datum poleg (IMG:style_emoticons/default/blush.gif) , ker je lahko od najine montaže do karkoli. steering angle senzor pa če je bil odklopljen akomulator ali izpraznjen je treba na novo nastaviti - po vžigu 2x volan levo in desno do konca (je v navodilih)

vse skupaj ti kaže res na slab štrom, probaj kot smo ti rekli, dodaj pa še:

- vžgi avto prvič v mrazu preko klem polnilca ali drugega avta
- če ne vžge začni fore z nafto

Nenazadnje je lahko posredno krivo polnjenje akomulatorja v avtu.....alternator. Če se ti med vožnjo ne napolne dobro potem tud webasto ne bo lavfu (upam da se ne bo zaklenil) ker ko enkrat avto vžge na ključ se mora tudi akomulator. Če se pa akomulator ni filal, pa si z daljincem ga trošil je sigurno šel pa pa. Vsaj 14A mora biti na akomulatorju pri vžganem avtu

torej relacija akomulator - nafta

Vprašanje:
A so se ti kdaj okna resetirala - da ni šlo več avtomatsko dol/gor? To je najlepši znak iztrošenega akomulatorja (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)



hm, kje naj začnem.. najprej mogoče HVALA, nato pa: Nism zihr, da semidva poznava... (IMG:style_emoticons/default/z0tdntknw.gif) (mi daš na ZS cifro, pa se slišva?)

Webasto imam le original,brez nadgradnje na daljinca ali timer.

Glede kod napak - Pred nedavnim so mi na Gami menjal jermenico in napenjalec jermena, takrat je bilo tudi vse pobrisano, tako da so napake stare max 14 dni...

Volan sem danes ponovno učil - po izklopu akumulatorja in pred testerjem.

Zdajle filam akumulator 8CTEK polnilec), pa bom videl zutraj... sicer probam z drugim ali klemami..

Glede šip, ne, nikoli se mi niso resetirale... danes pa res nisem testiral ali delajo.. je premrzlo. (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
YavarYe X6V6
7 Feb 2012, 17:11
Objavljeno #14


Majkemi USER.
********

Skupina: Admin
Objav: 13,264
Pridružen: 23. 12. 2003
Iz: Gorenjska
Uporabnik št.: 3
Model avtomobila: Pihalnik



(jures @ 7 Feb 2012, 14:00) *

vse te napake bi morale imeti še datum poleg (IMG:style_emoticons/default/blush.gif) , ker je lahko od najine montaže do karkoli. steering angle senzor pa če je bil odklopljen akomulator ali izpraznjen je treba na novo nastaviti - po vžigu 2x volan levo in desno do konca (je v navodilih)

vse skupaj ti kaže res na slab štrom, probaj kot smo ti rekli, dodaj pa še:

- vžgi avto prvič v mrazu preko klem polnilca ali drugega avta
- če ne vžge začni fore z nafto

Nenazadnje je lahko posredno krivo polnjenje akomulatorja v avtu.....alternator. Če se ti med vožnjo ne napolne dobro potem tud webasto ne bo lavfu (upam da se ne bo zaklenil) ker ko enkrat avto vžge na ključ se mora tudi akomulator. Če se pa akomulator ni filal, pa si z daljincem ga trošil je sigurno šel pa pa. Vsaj 14A mora biti na akomulatorju pri vžganem avtu

torej relacija akomulator - nafta

Vprašanje:
A so se ti kdaj okna resetirala - da ni šlo več avtomatsko dol/gor? To je najlepši znak iztrošenega akomulatorja (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)

In svizec zavije čokolado.
To ni ŠVABA, al pa francoz, mazda samo beleži kolk si prevozil od pojava napake.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
jures
7 Feb 2012, 17:13
Objavljeno #15


Prikoličar
********

Skupina: Člani
Objav: 17,964
Pridružen: 29. 8. 2008
Uporabnik št.: 2,637



(MiSko1980 @ 7 Feb 2012, 16:03) *

hm, kje naj začnem.. najprej mogoče HVALA, nato pa: Nism zihr, da semidva poznava... (IMG:style_emoticons/default/z0tdntknw.gif) (mi daš na ZS cifro, pa se slišva?)

Webasto imam le original,brez nadgradnje na daljinca ali timer.

Glede kod napak - Pred nedavnim so mi na Gami menjal jermenico in napenjalec jermena, takrat je bilo tudi vse pobrisano, tako da so napake stare max 14 dni...

Volan sem danes ponovno učil - po izklopu akumulatorja in pred testerjem.

Zdajle filam akumulator 8CTEK polnilec), pa bom videl zutraj... sicer probam z drugim ali klemami..

Glede šip, ne, nikoli se mi niso resetirale... danes pa res nisem testiral ali delajo.. je premrzlo. (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)

auuu - zamenju sem te za primorca ki je bil pri meni - sorry...(IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
No zrihtaj
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zoranrataj2000
10 Feb 2012, 20:11
Objavljeno #16


No-Vinko
*

Skupina: Člani
Objav: 9
Pridružen: 12. 11. 2010
Uporabnik št.: 6,236
Model avtomobila: Mazda 6



(jures @ 7 Feb 2012, 17:13) *

auuu - zamenju sem te za primorca ki je bil pri meni - sorry...(IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
No zrihtaj



Jaz bi bil vesel, če se napaka odpravi, da se tukaj objavi.Navsezadnje nas morda v bodoče tudi doleti.
Ne bi bilo lepo, da se prosi za nasvete, potem pa po odpravi "ko vas j... "
Hvala.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
jures
10 Feb 2012, 20:42
Objavljeno #17


Prikoličar
********

Skupina: Člani
Objav: 17,964
Pridružen: 29. 8. 2008
Uporabnik št.: 2,637



(zoranrataj2000 @ 10 Feb 2012, 20:11) *

Jaz bi bil vesel, če se napaka odpravi, da se tukaj objavi.Navsezadnje nas morda v bodoče tudi doleti.
Ne bi bilo lepo, da se prosi za nasvete, potem pa po odpravi "ko vas j... "
Hvala.

(IMG:style_emoticons/default/confused0059.gif)
A mu ne pomagam čez celo stran, al misliš tistega, ki ima problem - citiraš namreč mene (IMG:style_emoticons/default/blush.gif)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zoranrataj2000
10 Feb 2012, 21:27
Objavljeno #18


No-Vinko
*

Skupina: Člani
Objav: 9
Pridružen: 12. 11. 2010
Uporabnik št.: 6,236
Model avtomobila: Mazda 6



Mislim tistega, ki ima problem.Pa tudi zanj ne želim biti žaljiv, vendar na veliko forumih (raznih) prosijo za nasvete, kasneje pa ne objavijo rezultatov.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Boss
10 Feb 2012, 21:33
Objavljeno #19


ata Boss
********

Skupina: Moderatorji
Objav: 17,445
Pridružen: 17. 11. 2004
Iz: Ljubljana
Uporabnik št.: 133
Model avtomobila: Mazda 6 II CD GTA



Hmmm ja klasika (IMG:style_emoticons/default/z0tdntknw.gif)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
qwerty
13 Feb 2012, 08:34
Objavljeno #20


RoadRunner MEEP MEEP
*******

Skupina: Moderatorji
Objav: 4,751
Pridružen: 26. 11. 2006
Iz: Ponosn sn da sn štajerc...
Uporabnik št.: 771
Model avtomobila: M6 - BLACK WIDOW



Tukaj so to ne dogaja (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) Vsaj ne da bi jaz vedel ali pa nisem na pravem forumu (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)

Moj mehanik pravi da maš izredno prešvoh aku za dizla 2.0... Pravi da najmanj kar bi dal noter je 95ah...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

2 Strani V  1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 Uporabnik(ov) bere to temo (1 Gostov in 0 anonimnih uporabnikov)
0 Uporabnikov:

 



Lo-Fi verzija Ura je: 24 April 2014 @ 09:23
Sloimenik.com  Igre, Igre, Igrice,...  Avtocenter.si