Skoči na vsebino

Rjavenje novih (novejsih) mazd


mr.hary

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

Najprej bi se opravicil, ce sem mogoce odprl temo, ki ze obstaja.

Zanima me, kako je kaj z rjavenjem novih ali novejsih modelov mazd? Ker v prihodnosti nameravamo zamenjati avto, se osredotocamo predvsem na CX5 in CX7 AWD. Jaz osebno sem skepticen zaradi pleha, ker je stvar zelo nelagodna, ce ti 5 let star avto rjavi, so robovi napihnjeni - vse okrog,... Jaz osebno vozim mazdo premacy 2003 dizla. Bonboncek od avtomobila, ce odtehtamo pleh (sicer tezko, ali nekak gre). Ko je avto dopolnil 5 let, je "sel" prvic na barvanje. Takrat so naredili tudi izolacijo, z neko peno zapolnili pragove,... Letos bo barvan drugic.. Res, da ima avto cez 200k km, je pa vsak teden pran, pozimi vcasih veckrat na teden, poliran veckrat letno, skratka odlicno negovan in zaradi tega je to rjavenje za moje pojme absurd.

Zdaj se obracam na vas, ker me res zanima, kako kvaliteten je pleh na novejsih mazdah? Ne bi rad, da se zgodba premacija ponovi na drugem modelu, ker sama zanesljivost ne pomeni veliko, ce te pleh izda v petih letih.. Avta pa ne mislimo menjat vsaj 10 let. Prosim za vasa mnenja, znanja, izkusnje..

 

LP, M

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimive izku?nje. Sova??an je pred kratkim na poledeneli cesti po?kodoval B2500 (pick up), letnik 1996, pa se pod barvo plo?evina sveti kot nova. Pa ima tudi okoli 200.000 km. Zato me ?udi, da ti tako rjavi. Sploh, ker je premacy osebno vozilo in kot tako manj dele?no udarcev, makadama, prask, gradbi??,... kot denimo B2500...

 

Pa?, moje opa?anje in moja ugotovitev. Lahko, da je to zgolj slu?aj...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men na 323F letnik 1997 se je ?ele lasnko leto pozimi pojavu prvi znak rje, letos je pa zgodba ?e mal bolj kriti?na. O?etova 323F BJ letnik 2000 pa je ?e vedno bez rje :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pribli?no leto dni po prihodu novega Acorda, sem govoril z enim mehanikom in mi je povedal, da so novi avtomobili, sploj japonski, katastrofa od avtomobila. Sama zanesljivost je na vrhu, ampak pleh jih je*e do daske! In sem res videl pribli?no leto dni starega accorda, ki je imel stike, oz. ?raufe kjer je pritrjen plasti?ni odbija? v kovino (na robu blatnika) rjave!! Sicer so plasti?ni, ampak se je videla konkretna rjava ?rta, se pravi, da prakti?no nov avto rjavi (takrat je bilo leto 2009 ali 2010 se mi zdi). Da si tak?en kiks privo??ijo proizvajalci v dana?njem ?asu je res absurd! Trenutno so pri hi?i mazda (2003), kia (2010) in bmw (2006). Edino bmw je brez vsake rje, izgleda kot nov! Tega tudi najve? rabimo, tudi po brezpotju, ampak se na njem ne pozna ni?. Ko se opere je kot nov. Pri kii, kjer so lak po?kodovali kamen?ki, lepo vse rjavi (?e na stebru pri vetrobranskem steklu). Mazdo sem pa lepo opisal ?e prej (predvsem robovi na vratih, prtlja?nih vratih, pragovi... Katastrofa. Cena novih vozil z malo opreme je pa takoj pri 30k eur.. :glare:

 

Glede rjavenja nekako najbolj zaupam Francozom - smo vedno imeli citroene in noben ni zarjavel (od vro?ega cinkanja naprej). Po navadi imajo vsi avtomobili okrog 200k kilometrov, ko jih prodamo, tako, da jih ravno ne gledamo v gara?i. In tudi to nekaj pove. ?e bi za?el rjaveti pri 200k km, mu nih?e ne bi zameril, da pa za?ne ?e pri 80k km, kot moja mazda je pa preve?. In ravno zaradi tega sem odprl to temo, ker me zanimajo va?e izku?nje na tem podro?ju.

 

@LEPI, sem ravno prej?nji teden videl pribli?no leto dni staro opel antaro (ali ta njihov terenec, upam da sem prav napisal tip vozila). Na prtlja?nih vratih, okrog kromirane letvice je bila rjava, kot 20 let staro vozilo! ?e malo pa bo prerjavel. :) Sicer se lastnik za to ne sekira preve?, zaradi takih ali druga?nih razlogov.

 

LP, M

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma kaj norite, saj pa samo Opli rjavijo.

 

 

A to pa ne bo dr?alo :angry:

 

Prej?nji teden sem prodal 11 letno mojo Astro in na nji ni bilo videti pikice rje!

Pa doma imamo ?e corso in ravno tako ni opaziti rje.

 

Prej?nji starej?i modeli pod L.98 pa so imeli probleme.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A to pa ne bo dr?alo :angry:

 

Prej?nji teden sem prodal 11 letno mojo Astro in na nji ni bilo videti pikice rje!

Pa doma imamo ?e corso in ravno tako ni opaziti rje.

 

Prej?nji starej?i modeli pod L.98 pa so imeli probleme.

 

lp

 

Sem malo sarkazma uporabil, ker so rekli pred par leti, samo opla ne ker rjavijo. Pa sem mel vectro, ki po 10-ih letih ni bla niti pribli?no tolko rjasta, ko moja biv?a 6-ka po 5-ih letih. Tudi omege mi niso tolko rjavele. Upam da bo pri hiluxu kaj bolj?e, ko je pri 6-ki blo.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tudi ?estke II bodo za?ele vsak ?as rjaveti... sem ?e videl eno, ko je pri blatniku lepo cvetela, da me je kar zmrazilo. Tudi moja je dobila en "mehur" pri sterbru od vrat (tistem, ki je mat ?rno po?trihan)... to sem opazil lani poleti... torej pri 3-4 lete starem avtu. Pa dobro... to se da popravit, brez vsakih problemov in se ne obremenjujem s tem. Me pa zanima kaj bo, ko bo stara tam 7 let.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

Najprej bi se opravicil, ce sem mogoce odprl temo, ki ze obstaja.

Zanima me, kako je kaj z rjavenjem novih ali novejsih modelov mazd? Ker v prihodnosti nameravamo zamenjati avto, se osredotocamo predvsem na CX5 in CX7 AWD. Jaz osebno sem skepticen zaradi pleha, ker je stvar zelo nelagodna, ce ti 5 let star avto rjavi, so robovi napihnjeni - vse okrog,... Jaz osebno vozim mazdo premacy 2003 dizla. Bonboncek od avtomobila, ce odtehtamo pleh (sicer tezko, ali nekak gre). Ko je avto dopolnil 5 let, je "sel" prvic na barvanje. Takrat so naredili tudi izolacijo, z neko peno zapolnili pragove,... Letos bo barvan drugic.. Res, da ima avto cez 200k km, je pa vsak teden pran, pozimi vcasih veckrat na teden, poliran veckrat letno, skratka odlicno negovan in zaradi tega je to rjavenje za moje pojme absurd.

Zdaj se obracam na vas, ker me res zanima, kako kvaliteten je pleh na novejsih mazdah? Ne bi rad, da se zgodba premacija ponovi na drugem modelu, ker sama zanesljivost ne pomeni veliko, ce te pleh izda v petih letih.. Avta pa ne mislimo menjat vsaj 10 let. Prosim za vasa mnenja, znanja, izkusnje..

 

LP, M

 

mal mora? vedet da je to japonsko je pleh slab?i stem pa da motrji bolj zdrlivi

jz mam mazdo 6 pa skoz stoji v nadstre?ku pa tud majn rjavi mazda

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mal mora? vedet da je to japonsko je pleh slab?i stem pa da motrji bolj zdrlivi

?e od?tejem mo?nost da ostane? na cestoi je meni isti k... al sem nevozen ker je avto pri mehankarju ali pa ?e sem nevozen, ker je pri li?arju. Je pa tako da tud kar se ti?e mazdinih ma?in, zarad enih nikakvih podlo?k pa res nebi smele ribat.

 

Mazda si nebi smela privo??it tak?nih kiksov z rjavenjem, razen ?e je njihova pobo?na ?elja ta, da bodo ljudje zarad tega 12let na poobla??enih servisih.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e jih prevoz preko morja zjebe..sol pa to.

 

Sicer pa avtorju teme. preve? pere? avto. To je lahko tudi dodaten razlog za tako rjo. Malo povpra?aj gospoda na za??iti z olji Krown, ti zna marsikatero ?torijo povedat.

 

Recimo, da nekdo ki skoz pegla avto in pere podvozje itd, od tega je avto bolj rjav, kot nekdo ne vem iz osr?ja gorenjske kjer je ponavadi ve? snega, soli itd...recimo.

 

Meni je odsvetoval kakr?nokoli pranje podvozja. Sol ki pride na podvozje, se ravno tako tudi sama spere...

 

Aja sicer pa, tudi jaz sem malo razo?aran nad plehovjem. Glede na znamko in ugled, si tega definitivno ne bi smeli privo??iti. Sploh ker gre za zelo soliden izdelek, potem pa rja....

 

A na Japonskem ne poznajo rje? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e jih prevoz preko morja zjebe..sol pa to.

 

Sicer pa avtorju teme. preve? pere? avto. To je lahko tudi dodaten razlog za tako rjo. Malo povpra?aj gospoda na za??iti z olji Krown, ti zna marsikatero ?torijo povedat.

 

Recimo, da nekdo ki skoz pegla avto in pere podvozje itd, od tega je avto bolj rjav, kot nekdo ne vem iz osr?ja gorenjske kjer je ponavadi ve? snega, soli itd...recimo.

 

Meni je odsvetoval kakr?nokoli pranje podvozja. Sol ki pride na podvozje, se ravno tako tudi sama spere...

 

Aja sicer pa, tudi jaz sem malo razo?aran nad plehovjem. Glede na znamko in ugled, si tega definitivno ne bi smeli privo??iti. Sploh ker gre za zelo soliden izdelek, potem pa rja....

 

A na Japonskem ne poznajo rje? :)

 

Se pridru?ujem Spektrovem mnenju. Jaz bom moral svojo letos dati na barvanje, ker je na parih mestih spodaj zelo gnila, paje letnik 2007.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tale majster pa se spozna na kemijo in kemi?ne procese... se pravi je bolje imet avto fajhten in celga od soli kot pa da to spere?... noro, kaj bom ?e prebral. :vskalo:

 

Lepo vas prosim no, dejmo mal resnosti... jaz sem svoj prej?njo Mazdo pral celega skupaj s podvozjem po vsakem soljenju in do prodaje na njej ni bilo nobene rje po robovih. Nikjer. Avto pa tudi ne pozna gara?e in toplih prostorov pozimi, ki skupaj z vlago in soljo idealno vplivajo na razvoj rje.

 

Pri tem, ki bo letos napolnil 5 let pa se mi je pojavila rja na notranjem robu pokrova motorja (havbe) na delu, ki je najbli?je steklu spodaj, kjer sta sestavljena zgornji in spodnji del pokrova motorja. Se pravi niso krivi ne kamen?ki ne druge po?kodbe ampak gre za napako pri izdelavi, dodatno pomo? pri rjavenju pa je seveda sol, ker gre za mesto, kjer se te?ko ?isti in seveda je ves ?as ogrevano s strani motorja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gustav, lahko gre? k temu stricu na Krown za??ito. ?lani mamo mislim da ?e 10% skonta. Pa ni ne vem kako drago. Meni je na enih delih spodaj, kjer je bila bolj kriza s krta?o zdrgnil in namazal z dinitrolom ?e. Sicer pa olje. Pomoje je to kr v redu stvarca.

 

Tudi ?ivi rob na zadnjem blatniku baje uredi tako, da ga za??iti. Malce podrgne rjo, potem temeljna barva, nato se pa naredi en tanek nanos mislim da dinitrola. Za male pare.

 

Sem pa par mesecev nazaj zadnji blatnik (ravno za ?ivi rob), kjer se mi je za?ela malo pojavljat rja (tudi zra?na), na?prical s krown sprejem. Zdej najbr? se precej hitro spere dol, ampak zadnji? ko sem gledal dejansko ni bilo kakega posebnega napredka rje,..saj da bi bilo vidno.

 

Sem pa nabavil ?e en spray od wurtha, za za??ito proti koroziji. Naj bi bil odpren proti soli pa to, dr?al naj bi do pol leta..Bomo videli kako bo. ?e bom avto ?e nekaj ?asa imel, bo najbr? treba kar ornk za??ititi tista zadnja blatnika.

 

Gre se za tale rob: http://forum.mazda6club.com/attachments/mo...ow-img_1174.jpg

 

Bolj me pa skrbi, ker se je na tem zgornjem robu vidijo sem pa tja mehur?ki .Se pravi, rje se ne vidi samo mehur?ke. Se mi zdi da je to tempirana bomba, kdaj bo to butnilo ven. Se pravi, da od znotraj na ven rjavi... :huh:

 

Boss, to je tko kot roke. Bolj jih pere? slab?e je. :)

Pomoje je podobno tudi tukaj. On pomoje ne bi nalagal. Vidi pa najbr? marsikaj. Od takih, ki so obsedeni s pranjem, do takih ki perejo parkrat na leto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, to je tko kot roke. Bolj jih pere? slab?e je. :)

Pomoje je podobno tudi tukaj. On pomoje ne bi nalagal. Vidi pa najbr? marsikaj. Od takih, ki so obsedeni s pranjem, do takih ki perejo parkrat na leto.

 

Hja glej... to je njegov biznis, od tega ?ivi. A misli?, da bi si pljunil sebi v skledo in rekel, da se da ?iveti brez rje tudi brez te svinjarije napacane na podvozju? Ne vem na zadnje sem imel dinitrol gor ?e v ?asu Yugota pa je glih tko zgnil spodaj, kjer je bilo za??iteno. Na Wartburgu sem imel tisto elektronsko za??ito pa ni bilo dosti bolje... rja se je pojavila.

 

Tko, da sam kej dosti ne dam na te za??ite, ker do zdaj sem imel edino mir takrat, ko sem bil sam lastnik avta od novega in sem ga redno pral, ko se je soljenje nehalo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On ?e ?e, propagira krown, tisti dinitrol je samo za extreme o?itno. Sicer pa ni zagovarjal ne eno ne drugo. Vsaj tak ob?utek sem imel. Povedal je samo, da ni nujno, da ?e pere? avto vsak teden, da ti ne bo rjavel. In da je imel polno takih avtov, ki snega ?e niso videli (nedeljski vozniki) in so rjaveli, po drugi strani pa avte, ki niso bili vzdr?evani na takem nivoju, pa je bilo stanje precej bolj?e.

 

Ko sem razmi?ljal al bi mel novo ?estico, sem se sedaj spomnil na tole rjo. Potem pa mej nov avto recimo 10 let, ?e ?e po parih letih rja ven useka. Ne vem no, recimo da sem mal skepti?en.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem ravno obsedenec glede pranja avtomobila, ?eprav ga perem pogosto. Enostavno imam rad, da se peljem v ?istem avtomobilu - zunaj in znotraj. Sem vesel, da se lahko v obkeli vsedem v avtomobil in se peljem brez skrbi, da bi si umazal srajco ali poleti belo majico. ?e primerjam sosedov avtomobil, ko se vedno uma?e?, ko se vsede? noter, ne glede na barvo ali tip obleke/obla?ila.

 

Zanimivo mi?ljenje glede pranja avtomobilov.. Pri nas pa vsi mojstri re?ejo ravno nasprotno - pozimi bi ga naj pral vsak dan, da bi odstranil ?im ve? soli z avtomobila (vse soli vemo, da ne moremo odstraniti, ker je ne vidimo), ker ravno sol najbolj najeda avtomobile.

 

Na?el sem eno stvar, ki ne rjavi pri premacyju, in sicer je to pokrov motorja. Ta je bil menjan, ko sem pribli?no 7 let nazaj zadel divjad na cesti. Takrat so mi namestili popolnoma nov pokrov, katerega so barvali pri nas. Po sedmih letih na njem ni pikice rje.

 

@SpEkTr tale rob je najbolj strupen pri mazdi, ?e se lahko tako izrazim. Ravno tale rob je bil pri mojem najprej rjav! Kmalu za tem pa se je za?elo pri prtlja?nih vratih, nato pri voznikovih in sovoznikovih vratih, na koncu pa na pragovih in podvozju. S tem, da na podvozju je bilo verjetno prej, ampak vsak mesec ne grem v kanal, da bi gledal pod avtomobil (to bom naredil zdaj pred barvanjem, da vidim "koliko je ura"). In zdaj kot sem ?e povedal ve?krat, so spet ti prej napisani robovi na udaru. Saj se zavedam, da najbolj dr?i prva, tovarni?ka barva in vsa popravila ne bodo nikoli v celoti re?ila problema. To si predstavljam kot raka pri ?loveku. Ko se enkrat za?ne, se kon?a samo s smrtjo - redki mu uidejo. ?e eno vpra?anje za tebe: Kaj ima tvoj avto za izolacije v blatniku?? Izgleda kot tepih, oz. itison ali kako se mu ?e re?e. Moj ima isto zadevo, ki se vrhunsko prepoji s soljo in z vso nesnago, za povrh pa se ne da o?istit do ?istega - ne vem na kaj so mislili, ko so za?eli to dajat v avte...

 

In zdaj ko berem va?e trditve se mi zdi, da tudi, ?e bi neko? kupil popolnoma nov avtomobil, na njega naredil za??ito, takoj na novega iz trgovine, mi ne bi veliko pomagalo, ker izgleda, da tudi novej?i rjavijo "od znotraj". Saj vem, da imajo japonski avtomobili tanj?i pleh, ampak da kljub vsej tehnologiji ne odpravijo tega problema pa je katastrofa. Sicer pa... ?e bi odpravili ta problem, bi japonski avti bili ve?ni. :)

 

PS: Bolj kot pere? roke, ni slab?e! ;) Ima? pa eno skrb manj, da bi se ?esa nalezel, ker so roke najbolj umazan del telesa! ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Teorija o topli gara?i ki pospe?uje rjavenje dr?i v primeru, ko kot poper suh avto (kolikokrat na zimo je to?) pri nizki temperaturi pripelje? domov in ga vtakne? v gara?o ki ima recimo 9°C. Dokler se avto ne ogreje na temperaturo gara?e je na njem vlaga. Po moje je druga situacija v vremenu kakr?en je danes (Zunaj 3°C in preko 90% vlage), ko domov pripelje? avto ki mu te?e od podvozja. V tak?nem primeru se avto v gara?i kve?jemu osu?i (odvisno od ?asa v gara?i). Res pa da vi?ja temperatura pomeni hitrej?i kemi?ni proces.

 

Avti poleg slab?e protikorozijske za??ite rjavijo predvsem zarad zani? pleha. Zani? pleh se uporablja zaradi zni?anja stro?kov materjala. Kolikor vem pa ima prav tako zani? pleh nekaj veze s cenej?o izdelavo orodij in izdelavo odpre?kov. Sicer pa, kupi? danes por?a, pa si kupil kitajski pleh.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, zgleda kot en tepih tisto ja. Ne vem zakaj to tla?ijo notri.

 

Tisto z rokami je bilo mi?ljeno, recimo ?e ma? suho ko?o ali kako drugo sranje. Bolj ko pere? , bolj ma? suho ko?o :)

 

Tisto je filc in predstavlja zvo?no izolacijo pred udarci kamen?kov.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 let kasneje...

Stara tema, a bo vedno znova aktualna: pri moji 6ki 2013 je komplet podvozje precej bolj zarjavelo, kot pa prej pri 8 let starem scenicu in ?e prej pri 11 let starem volvu v70. Avto kupljen star z 18.000 kilometri, torej ima pozimi prevo?enih manj kot 10.000 kilometrov. Bila je gara?irana, zelo verjetno v topli gara?i, saj si druga?e ne morem predstavljati, da bi rja podvozje tako na?ela. Tudi zadnji diski so na robovih ?e po?teno zarjaveli, sprednji so brez rje OK. Rja je zaenkrat povsod povr?inska, a je res ni malo... ob priliki nalo?im nekaj slik.

 

Plo?evina pa je po drugi strani bp, avto izgleda kot nov, dokler ne sname? katerega izmed koles oz. da? avto na dvigalko. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.