Skoči na vsebino

Rjavenje novih (novejsih) mazd


mr.hary

Priporočeno sporočilo

Enkrat sem neki bral, da bi najbolj?e za??iteni proti rji bli avti izdelani za skandinavski in ruski trg, to naj bi veljalo za vse znamke.

Bi blo pomoje kr logi?no, ?e je to res.

Jaz sem isto bral. Najbolj?e naj bi bile za??itene Mazde za belgijski trg, baje.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo sem sedaj slikal svojo bivso letnik 2003 (310k km) in pa od sodelavke mazda 6 letnik 2007 (nevem koliko prevozenih). Moja je bila zadnje tri leta zascitena z olji krown in sem do sedaj kar se tice podvozja menjal samo sprednjo vzmet. Je pa pri hisi ze od 50k km.

 

Mazda 6 2003

 

post-7623-0-32033200-1533217050_thumb.jpg

 

Mazda 6 2007

 

post-7623-0-75898400-1533217094_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem se ?e jst vrgel pod avto pa poslikal svoji Mazdici, zaenkrat ?e ne zgleda tko slabo, glede na starost.

Prva slika Mazda 3 L.2004 prevo?enih 214.000km

Spodaj pa ?e Mazda 6 L.2008 prevo?enih 262.000km

post-5522-0-78121600-1533228375_thumb.jpg

post-5522-0-10859500-1533228627_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

F*k, ?ist ste me napsihiral s temi slikami  :blink:  Tega res nebi pri?akoval od tako "novega" avta.  Men je podobno pregnilo prag pri swiftu GTi letnik 1990 :) Samo se mi je roka ugreznila v prag, tak kjer je bila vpeta. Tole na tolk novih mazdah, ne vem no.

Mal me skrbi, ker moja je bila tudi redno gara?irana pri prej?njem lastniku, sedaj je pa pod milim nebom ?e tri leta, odkar je pri meni  :ne vem:  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj tudi ostale znamke niso imune na rjo, tudi pri nemcih se pojavlja rja tudi pri bolj premium znamkah mercedes, bmw. Golf l.2004 od sodelavca je glede rje isto v pi...kot moja M3, ima rjave blatnike, prage in zadja prtljazna vrata, podvozje nismo niti gledali. Je pa res da so meni na M3 ze malo prej zaceli popravljat rjo se pod garancijo, golf pa je bolj po 10letih zacel cvetet. Glede rje se najbolj odre?ejo francozi, ki tudi po vec kot 10letih niso neki rjavi.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Novej?i avti predvidevam, da so ?e napow plasti?ni, ?e sklepam ko sem pred leti vozil R Laguno, l. 02, pa ?e tedaj prakti?no ni imelo kaj rjavet na njej.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Novej?i avti predvidevam, da so ?e napow plasti?ni, ?e sklepam ko sem pred leti vozil R Laguno, l. 02, pa ?e tedaj prakti?no ni imelo kaj rjavet na njej.  :zvizga:

 

Pajade.. Poglej slike, tule imajo vse 10-15 let stare Mazde ?isto rjavo podvozje. Ne vem, ?e imajo Renaulti plasti?ne roke.  :hohoho: Po mojih izku?njah imajo Francozi res dobro za??ito. Mel sem 3, od tega sta bila 2 s?asoma starej?a kot 10 let in sta bila oba brez pikice rje, tudi podvozje je bilo skoraj kot novo. Trenutno ?e Zafira in Primera (1997 letnik!) pri na?i hi?i nista tako obupna, pa sta starej?a kot ve?ina Mazd v tej temi. Mi je zanimivo, kako je avto od zunaj videti OK, deli podvozja pa ?e zako obupni.  :ne vem: O?itno se jim pri Mazdi ne zdi vredno posebno kvalitetno za??ititi dele podvozja.  -_-

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dajmo si priznat, da je mazda katastrofa kar se tice karoserije in podvozja oz. Na splosno kar se tice rje. Je ze res, da vsak avto lahko rjavi, ampak take konstante tezave kakrsne ima mazda ze vrsto let je pa nedopustno. Tudi moja 2008 letnik ne zgleda nic kaj lepa spodaj...

 

Mazda 6 letnik 2008 (po karoseriji ni ene pikice rje)

 

 

post-7623-0-69985500-1533379284_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

3krone mojster je reku, da je na Mazdi res izjemno problemati?na plo?evina in zahteva ve? pozornosti kit ostala vozila.

 

Besede strokovnjaka, ki nekaj veljajo.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

3krone mojster je reku, da je na Mazdi res izjemno problemati?na plo?evina in zahteva ve? pozornosti kit ostala vozila.

 

Besede strokovnjaka, ki nekaj veljajo.

 

In kako pozornost lahko posveti? rokam, amortizerjem, anti roll barom, kon?nikom, pestom na 10 let stari Mazdi? Ni?, razen ?e razdre?, na novo po?triha? in preklinja?. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
    • A kakšne postavke pregled in test elektro zadev pa še niso izumili?
    • Super stvar. Samo moraš pazit, da ne odpihneš sproti  tudi ogledal z avta. . Ker vemo, da ogledala niso neki glavni  adut mazd. 😊
    • To, da ti dela regeneracije na vsakih 300 kilometrov skoraj ne morem verjeti.  Ker na mazdininih 2.2 dizlih, skayactiv, so dpf filtri zasnovani tako, da se izvaja regeneracija vsakih 200-250 km, odvisno od vožnje. Nikakor pa ne več. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.