Skoči na vsebino

Prigode v prometu


Jest

Priporočeno sporočilo

Vidi?, ja, da nekdo leti proti tebi. Ampak: cesta dokaj ravna in si misli?, do ?rte bo ?e ustavil. Ko pa ugotovi?, da ne ustavlja, je pa bolj malo ?asa ostalo. Avto kak?nih 30 metrov dale? vozi proti tebi. ?e gre po omejitvi (60 km/h) prevozi to razdaljo v dveh sekundah. Pe?ca sta bila stara okoli 60 let. Koliko ?asa potrebujeta, da zbe?ita s ceste? V dveh sekundah ne prideta prav dale?... ?e pa sta po poti ?e klepetala, pre?kala ?e pol ceste, pa vpra?anje, ?e sta sploh ?e gledala, a kdo prihaja, ali pa sta gledala semafor, da ne bo prej rde?a, preden prideta ?ez...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje... ja, se strinjam; pesci , kolesarji in ostali ranljivi udelezenci v prometu se premalokrat zavedamo tega, da moramo delovati samozascitnisko. Samo poglejmo kdaj smo nazadnje videli pesca s kresnicko, kolesarja z lucjo ipd...

 

Namesto tega videvamo zombije (beri : mulce s telefonom, ki hodijo po cesti slepi in gluhi za vse ostalo kot tistih par cm2 ekrana), ljudi ki stojijo na robu plocnika, da se tovornjakarjevo ogledalo pelje 2cm jimo njih, kolesarje ki se vozijo v kontra smer in se potem cudijo ko jim kdo ne odstopi prednosti ipd....

 

Ampak, tako kot je slivka napisal; preckati sta zacela ze nekaj casa nazaj, glede na to, da sta prehodila ze 2pasova in cca 3metre med otokoma in ce ni bilo slisati nekega cviljenja gum (cesar verjetno ni bilo,, ker je cesta tam ravna), potem povsem verjamem, da sta ga videla recimo zadnjo sekundo, dve... in takrat pac clovek zmrzne...

 

Se pa absolutno strinjam; na cesti je prevec bedakov, pijancev, narkomanov, bolnikov in "bolnikov", da bi tem neznacem zaupali svoje zivljenje , da se bodo res ustavili pri rdeci luci..

 

Pamet v glavo in o?i na peclje, ni druge...

 

 

Kar pa se tice kazni;12 let.. malo , veliko? Jaz sem najprej pomislil na to, da mu bomo vsa ta leta ostali ljudje (ki smo ogrozani s strani takih izmeckov druzbe) placevali all inclusive hotel...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje, a vi malo bluzite?

 

"ko se prebli?a? prehodu se prepri?aj ?e je varno iti ?ez cesti??e in ga pre?ka?"

 

Pe?ca sta pri?la z njegove leve, torej sta polovico cesti??a ?e pre?kala. Kar pomeni, da je rde?a lu? svetila ?e nekaj ?asa in se ni ?ele pri?gala. Pi?e pa tudi, da "po?kodbe, ki so nastale na vozilu, na drogu javne razsvetljave in polo?aj pe?cev, ki ju je odbilo kar 50 metrov stran od mesta tr?enja, ka?ejo na to, da voznik ni vozil s predpisano hitrostjo 60 km/h."

 

Kako naj se torej prepri?amo, ?e je varno? Pogledamo, ?e od Kranja do Grosuplja ni nikogar na cesti in potem pre?kamo? Saj ne re?em, pe?ci in kolesarji imajo velikokrat samomorilska nagnenja, ampak tokrat mi pa ne valit krivde na pe?ca...

Sem napisal da se ne nana?a na ta primer,ampak nasplo?no se pe?ci premalo zavedamo vseh nevarnosti! Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar pa se tice kazni;12 let.. malo , veliko? Jaz sem najprej pomislil na to, da mu bomo vsa ta leta ostali ljudje (ki smo ogrozani s strani takih izmeckov druzbe) placevali all inclusive hotel...

Z veseljem mu pla?ujem allinclusive samo, da ga ni na cesti. Druga?e pa 12 let v zaporu - a se nikomur ne zdi da je to precej velika cifra. Pri?tejte svojim letom 12 let in izra?unajte koliko boste takrat stari. Mogo?e se ?ele potem ?lovek zaveda te ?tevilke. Verjetno tisti, ki smo morali odslu?it eno leto v JNA (kar je nekako kot da bi imel leto zapora) vemo koliko je eno leto dolgo in te zadeve vidimo druga?e. 1 leto v zaporu ali pa 1 leto na prostem ni enako dolgo v psihi . to je ta relativnost ?asa. Enako kot minuta na WC-ju al pa minuta ko ?aka? pred WC-jem in te ti??inista enaki.

 

Ker pa nekateri vseeno ne razumete kaj pomeni prehod za pe?ce in biti pozoren ves ?as pre?kanja. Prehod za pe?ce nima varovalnih ograd oziroma ??ita, da bi ti lahko tam mirno ?panciral in si 100% varen, ker tudi zelena lu? te ne obda z energetsko za??ito, pa ne glede ali ?ele stopa? na cesto ali pa si ?e na drugi polovici. Ves ?as je potrebno biti pozoren, najprej predvsem na levo stran nato pa na desno in na tem delu je cesta ravna in pregledna tako, da pozornemu ne bi smelo uiti, da se nekaj ?udnega dogaja. Nikoli ne sme? svoje ?ivljenje zaupat nekomu drugemu, da te bo on varoval - varuj sam sebe prvo.

 

To so samo dobronamerni nasveti in nikakor ne razglabljanje o direktnih vzrokih v tem primeru.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sem to ?e ve?krat izpostavil, vsaki? ko se peljemo z avtom recimo v zelenem valu na Celov?ki zaupamo vsem ostalim na cestah pravokotno na na?o, da upo?tevajo prometno signalizacijo, niso samomorilski in tako naprej. Mene je kot gimnazijca nagazil nekdo, ki je ravno lovil rumeno (?el je ?e v rde?o), jest sem bil pa ob zeleni vedno prvi na cesti, sploh s kolesom. In potem za?ne? tudi v avtu razmi?ljati; dovolj je da je na eni od teh cest nekdo, ki se mu j*be za semaforje...

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pravim, da mora? biti na cesti z vsemi ?uti, naj si bo kot pe?ec, kolesar ali voznik.

Ta nekak?en "?esti ?ut" si verjetno pridobi? z leti, ko vidi?, komu vse so dali izpit v roke in od kakih pacientov si odvisen.Velikokrat se mi zgodi, da "preberem" kakega modela prej, ?e preden naredi kak?no neumnost, (?e po stilu vo?nje, (pre)veliki hitrosti, gledanje v telefon in podobno.?e ima? dovolj ?asa in hitro reagira?, se mu lahko izogne?.Tudi,ko grem skozi zeleno lu? v kri?i??u, vedno za hip pogledam na levo in desno, ?e mogo?e ne uletava kak psihopat skozi rde?o in se mogo?e nima namena ustaviti.

Pri prehodu za pe?ce pa vedno po?akam, da se avti z obeh strani popolnoma zaustavijo in ?ele takrat stopim na prehod. ?e prej seveda dam vsem jasno vedeti s pogledom v voznike, da bom pa? pre?kal cesto. In to isto sem vedno trobil otrokoma, ko smo bili kje skupaj.?e kdo gleda recimo v telefon in hodi proti prehodu, skoraj nih?e ne zagotovo, kdaj to?no bo stopil na cesto.

Kot je napisal Boss, nima? nevidne ograje okoli sebe, ki bi te varovala, ?etudi si na prehodu in ima? prednost. ??iti sam sebe... in potem te bodo tudi drugi la?je.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kazen bi morala biti navezana tudi na vzrok, ne samo na posledico...

Mene je in?truktor u?il, da mora "pe?ec pre?kati cesti??e s pospe?enim korakom" in da se mora prepri?ati, ?e lahko to stori varno...

Tu NE ZAGOVARJAM PRIBITO HA?BIBO ZA VOLANOM...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj je enako kontra, ce mas zeleno se ne pomeni da ne more kak pesec ali kolesar cez rdeco letet cez.

Pri mas je se disciplina, Turcija, Azija......forget it. V Indiji je veljal samo en zakon. Vzami prostor ce ne ga bo drug (ni vazna smer voznje, prednost, a je cesta ali plocnik...)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi se vsak kolesar , pe?ec ipd.zavedal da je hudicevo ranljiv, ter na drugi strani,ce bi se vsi vozniki motornih vozil zavedali,da vozi potencialno morilsko oro?je, bi bilo vse druga?e....

 

In ?e ljudje nebi bili tako hudicevo egoisticni...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To, da je na nagrobniku napisano "imel je prednost" bolj malo pomaga. Tudi sam v avtu na dolo?enih semaforiziranih kri?i??ih vedno gledam levo in desno, ker je ?e prevelikokrat po?ilo. NIKAKOR ne zagovarjam bumbarja, ki je ob taki uri nabasan in nasnifan letel ?ez rde?o ampak ho?em le napisati, da je v?asih bolje gledati malo ve? okoli ker un napis na nagrobniku je slaba tola?ba. ?e tako se je leto zelo slabo za?elo kar se ti?e smrti na cesti. Par takih asov (pa zadnji? dva avta ?elno, spet 2 mrtva instant) in dvignejo ?tevilke za 100%. Na?i vrli politiki bojo pa spet imeli kake butaste ideje, da vi?je kazni bi pa prepre?ile, da bi Slovenci mrtvo nabasani in nasnifani sedli za volan. Sigurno ja.  :vskalo: Kot kazni prepre?ijo, da ljudje ne kradejo, ubijajo, se ukvarjajo z organiziranim kriminalom, ?vercajo oro?je, mamila itd... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsi smo popolni, dokler kateri od nas ne naredi napake, takrat so pa drugi krivi da mi nismo popolni...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

No pa ?e en M2 pa ne BMW ampak kar na?a znamka.

 

Je ati nadebudni ?tudentki kupil novo Mazdico zdej pa malo po levi, malo v kolesarja, drugi pa naj bremzajo. Kot zanimivost jo popoldne spet naklju?no sre?am pa mi je spet pritisk posko?il.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tu se ne strinjam...snemalec ni varno zavil levo...ko se je poravnal v smeri vo?nje, je dvojkica bila ?e v?tric kolesarja...snemalec bi moral po?akati kolesarja in dvojkico, potem pa zaviti levo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tu se ne strinjam...snemalec ni varno zavil levo...ko se je poravnal v smeri vo?nje, je dvojkica bila ?e v?tric kolesarja...snemalec bi moral po?akati kolesarja in dvojkico, potem pa zaviti levo...

Hja....ali pa da dvojkica ne gre prehitevati kolesarja na obmo?ju kri?i??....

 

Tukaj je potrebno samo malo strpnosti...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje mnenje po videnem na posnetku je tudi, da je bila ta v dvojki ze v fazi voznje mimo kolesarja, ko je Boss sele prilezel ven iz stranske poti... Zdaj ali je to krizisce ali le kaksna manjsa, neprednostna ulicica ali dovoz do hise... se ne da videti :) ... Tako, da nasvet, naj ne prehiteva kolesarja na obmocju krizisc ni ravno na mestu ...  :rolleyes: ... Kancek vec strpnosti s strani vseh udelezencev ne bi prav nic skodilo  :pepsi:

 

Prigode_v_prometu-20190328-125712.jpg

 

Ne izkljucujem pa moznosti, da se na posnetku situacijo drugace vidi, kot je v realnosti ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oba sta zaj..

.

?e enkrat poglej posnetek,?e pride do nesre?e v takem primeru je kriva Mazda. Ko j bil cel avto na cesti ni nikogar izsiljeval,ne kolesarja ne Mazde,tako da je Mazda ?ele nato prehitevala. Policija bi narisala nesre?o ki bi se zgodila v trenutku prehitevanja Mazde ki bi zbila kolesarja ali snemal?ev avto,pa ?e posnetek bi lahko pokazal. Dobro da so ?e eni pametni in ne prehitri. Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Med vrsticami...kaj naj bi dvojkica morala naredit?

A si ti izpit kupil ali si ga res naredil? Res, da je dvojka najbolj osnovem model Mazde ampak zavore pa kljub temu ima. Po moje niso del dodatne opreme.

 

To je naselje, kri?i??e, slepa ulica in omejitev hitrosti 40km/h, pa tudi zadeva se ne za?ne dogajat v trenutku, ko zagleda? situacijo na kameri. Kamera gleda naprej, voznik pa lahko obrne glavo in pogleda ?ez stransko okno desno in vi? ga vraga celo levo. Vsaj na izpitu tako u?ijo.

 

V trenutku, ko sem zapeljal ven je bil M2 ?e globoko za kolesarjem in kar precej dale?. Tudi ?tartal nisem kot na dirkah, da bi lahko rekli, da sem nekoga presenetil, pa kljub temu sem nato imel ?e ?as ustaviti (na videu to mogo?e ni vidno?). Ne vem, a se res slabo vidi, ampak M2 sploh ne bremza in se na silo posku?a zriniti med mano in kolesarjem s tem, da vozi po nasprotni polovici ceste - v Sloveniji se vozi po desni strani, na Japonskem pa res po levi (mogo?e zato, ker je Mazda japonska firma je vse skupaj res malo konfuzno).

?igave?

Oba bi padla na izpitni vo?nji...

Pa je to kri?i??e ali dovoz k hi?i?

Kolkrat pa si ti padel, da take strela??

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si ti izpit kupil ali si ga res naredil? Res, da je dvojka najbolj osnovem model Mazde ampak zavore pa kljub temu ima. Po moje niso del dodatne opreme.

 

To je naselje, kri?i??e, slepa ulica in omejitev hitrosti 40km/h, pa tudi zadeva se ne za?ne dogajat v trenutku, ko zagleda? situacijo na kameri. Kamera gleda naprej, voznik pa lahko obrne glavo in pogleda ?ez stransko okno desno in vi? ga vraga celo levo. Vsaj na izpitu tako u?ijo.

 

V trenutku, ko sem zapeljal ven je bil M2 ?e globoko za kolesarjem in kar precej dale?. Tudi ?tartal nisem kot na dirkah, da bi lahko rekli, da sem nekoga presenetil, pa kljub temu sem nato imel ?e ?as ustaviti (ne vem a na videu to mogo?e ni vidno?). Ne vem, a se res slabo vidi, ampak M2 sploh ne bremza in se na silo posku?a zriniti med mano in kolesarjem s tem, da vozi po nasprotni polovici ceste - v Sloveniji se vozi po desni strani, na Japonskem pa res po levi (mogo?e zato, ker je Mazda japonska firma je vse skupaj res malo konfuzno).

Kolkrat pa si ti padel, da take strela??

Se ?udim ,da ?e slab?e ni pri nas,ko pa dajejo take izjave,prav si napiso Boss. Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.