Skoči na vsebino

Dobrodošli na Mazda forum Slovenija!

Prijavi se ali se registriraj za dostop do vseh funkcij foruma. Z registracijo bo omogočeno sodelovanje v debatah, deljenje svojih izkušenj in uporaba zasebnih sporočil z ostalimi uporabniki foruma.

Close
Slika

NOVA MAZDA 3


  • Please log in to reply
2187 odgovorov v tej temi

#2181 Odsoten   Stroker

Stroker

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 1144
  • 709 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Model avtomobila: Mazda6 SPC 2.0i Revolution
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: včeraj, 06:09

To že vem, kakšna je poraba v prostem teku. Zanima me, koliko več bencina (če sploh) porabi ponovni zagon motorja (postopek zaganjanja).

Hvala za senzorje, Se mi je zdelo da je tako, ampak bi vulkanizer očitno rad prodal še nekaj več. :)

Nič več bencina ne porabi za zagon. Mazda je razvila sistem, ki motor ustavi z bati v taki poziciji, da ga potem zažene le z iskro...



#2182 Odsoten   Tadej7ad

Tadej7ad

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 8093
  • 907 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: Mazda 6 175-D avt.
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: včeraj, 08:37

Imam dve vprašanji za novo M3.

 

Ali imajo platišča vgrajene senzorje za nadzor tlaka ali sistem deluje po principu ABSa. Sem tik pred menjavo pnevmatik in platišč, pa se nebi želel ukvarjati še s kakšnimi lučkami po menjavi.

Je kdo kdaj računal ali kje prebral, koliko porabljenga goriva v prostem teku je enako zagnu motorja v funkciji i-stop. Se pravi vsaj koliko časa mora motor dejansko mirovati, da lahko govorimo o prihranku goriva?

 

Nekaj nazaj, v neki oddaji o avtomobilih, je predstavnik Peugeota povedal, da je vse nad 3 sekunde že prihranek. Torej - za zagon motorja se porabi približno toliko goriva, kot za 3 sekunde prostega teka.

Verjetno je pri ostalih proizvajalcih podobno, pri Mazdinih bencinskih motorjih pa verjetno še ugodnejše, ker je motor v položaju, ko čaka samo še iskro (ne potrebuje zaganjalnika)



#2183 Odsoten   jures

jures

    divjak by default

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 2637
  • 24586 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: Seat Alhambra TDI170 DSG
  • Član Mazda Klub-a:
Garage Poglej garažo

Objavljeno: včeraj, 08:44

Nič več bencina ne porabi za zagon. Mazda je razvila sistem, ki motor ustavi z bati v taki poziciji, da ga potem zažene le z iskro...

no vseeno rabi iskra vžgati nekaj malega bencina, a ne spet toliko kot za cel cikel.



#2184 Odsoten   Nejc1986

Nejc1986

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 9068
  • 575 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Zanima me:Carpe diem
  • Model avtomobila: Mx5 nb, xsara picasso

Objavljeno: včeraj, 14:01

Imam dve vprašanji za novo M3.
 
Ali imajo platišča vgrajene senzorje za nadzor tlaka ali sistem deluje po principu ABSa. Sem tik pred menjavo pnevmatik in platišč, pa se nebi želel ukvarjati še s kakšnimi lučkami po menjavi.
Je kdo kdaj računal ali kje prebral, koliko porabljenga goriva v prostem teku je enako zagnu motorja v funkciji i-stop. Se pravi vsaj koliko časa mora motor dejansko mirovati, da lahko govorimo o prihranku goriva?


Ker imam avto predelan na plin, sem se šel pred predelavo pozanimati koliko bencina vzame 1zagon... 1dcl. Tudi moje preracunavanje je tako pokazalo.

#2185 Odsoten   mxt

mxt

    No-Vinko

  • Člani
  • Izpostavljeno
    • ID uporabnika: 9860
  • 24 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: MAZDA 3 G120 Revolution 2017

Objavljeno: včeraj, 14:07

Ker imam avto predelan na plin, sem se šel pred predelavo pozanimati koliko bencina vzame 1zagon... 1dcl. Tudi moje preracunavanje je tako pokazalo.

Hm, 1 dcl??? Če 10x vžgeš auto je to 1L bencina.

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

#2186 Odsoten   Nejc1986

Nejc1986

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 9068
  • 575 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Zanima me:Carpe diem
  • Model avtomobila: Mx5 nb, xsara picasso

Objavljeno: včeraj, 16:02

Hm, 1 dcl??? Če 10x vžgeš auto je to 1L bencina.
Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk


Jp,tako sem zasledil po raziskavah in tako sem tudi sam naračunal.

Dopuscam pa možnost da je pri stop&start avtih drugače...

#2187 Odsoten   Tadej7ad

Tadej7ad

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 8093
  • 907 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: Mazda 6 175-D avt.
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: včeraj, 16:28

Pri plinu ti skuri 1dcl, ker je treba motor ogreti, šele nato ti preklopi na plin.
Ne potrebuješ 1dcl samo za to, da vžgeš motor.

#2188 Odsoten   Nejc1986

Nejc1986

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 9068
  • 575 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Zanima me:Carpe diem
  • Model avtomobila: Mx5 nb, xsara picasso

Objavljeno: včeraj, 16:46

Pri plinu ti skuri 1dcl, ker je treba motor ogreti, šele nato ti preklopi na plin.
Ne potrebuješ 1dcl samo za to, da vžgeš motor.


Na plin mi preklopi po cca 1km. Če je hladen motor seveda. In tudi ko je topel motor, vžge na bencin seveda. In za to govorim o tem decilitru...

Nasplošno pa tankam cca na 4000km 10l bencina. To je cca 0,25l na 100km. Glede na število vzigov na moji trasi,sem pač prišel do izračuna tistega dcl na vzig




2 uporabnikov pregleduje to temo

0 članov, 1 gostov, 0 anonimnih uporabnikov


    Yahoo (1)