Skoči na vsebino

Mazda CX-3


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Mazda bo poleti 2015 na japonskem za?ela prodajo nove CX-3, kasneje pride tudi k nam, ki ne zgleda slabo na teh malih slikah

 

141119a.jpg

 

141119aa.jpg

 

141119ab.jpg

 

141119ac.jpg

 

141119ad.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sigurno ni slab in je lep, mi pa popolnoma ni jasna strategija....kaj bo to 15990? in bo tekmec ne samo CX5 ampak tudi Mazdi 3? Poleg tega pa v Evropo prihaja tudi noivi CX9. Ni mi jasno - ker roko na srce to je avto za ?minkerje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sigurno ni slab in je lep, mi pa popolnoma ni jasna strategija....kaj bo to 15990? in bo tekmec ne samo CX5 ampak tudi Mazdi 3? Poleg tega pa v Evropo prihaja tudi noivi CX9. Ni mi jasno - ker roko na srce to je avto za ?minkerje

 

Zakaj tekmec trojki? To je dvignjena "SUV" razlicica trojke... tako kot recimo Golf in Golf Plus ali pa Renault Clio in  Renault Captur... CX-5 je vecja razlicia, CX-9 pa se vecja :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj tekmec trojki? To je dvignjena "SUV" razlicica trojke... tako kot recimo Golf in Golf Plus ali pa Renault Clio in  Renault Captur... CX-5 je vecja razlicia, CX-9 pa se vecja :) ... 

Ve? da se v SLO kupuje avto na podlagi imeti in cene, ne pa uporabnosti.......tudi ti sam si kolebal med cx5 in m6.....pa si nista konkurenca, uporabnost pa totalno druga

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve? da se v SLO kupuje avto na podlagi imeti in cene, ne pa uporabnosti.......tudi ti sam si kolebal med cx5 in m6.....pa si nista konkurenca, uporabnost pa totalno druga

 

Saj ravno zato... vec izbire...  Se vedno bi raje vzel CX-5, ce bi imela tisto, kar je pri sestici prevagalo v njeno korist   :) ... Pri meni ni prevagala cena... ampak uporabnost oz. oprema :).. Vsec sta mi pa se vedno oba... ampak ce bi kupoval po sistemu tistega, kar mi je bolj vsec... bi definitvno raje vzel limuzinsko sestico ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj tekmec trojki? To je dvignjena "SUV" razlicica trojke... tako kot recimo Golf in Golf Plus ali pa Renault Clio in  Renault Captur... CX-5 je vecja razlicia, CX-9 pa se vecja :) ... 

 

To je SUV razli?ica dvojke - vsaj narejena bo na njeni osnovi.

Golf Plus ni primerljiv - Golf Plus gre v smer enoprostorca (Seat Altea, pokojna Fiat Croma), CX-3 je bolj "terenska" zadeva.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdin najmanj?i ?portni terenec je CX-3. Japonci ga bodo premierno pokazali na avtosalonu v Los Angelesu. Prina?a nov 1,5-litrski dizelski agregat.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Zanimivo je to da ni 1,5 bencinarja in FWD, bo pa kar konkretna cena

 

Der Mazda CX-3 ist ab dem 19. Juni 2015 bei den deutschen Mazda H?ndlern zu Preisen ab 17.990 Euro als SKYACTIV-G 120 FWD erh?ltlich. Der Einstiegspreis f?r den SKYACTIV-G 150 AWD liegt bei 24.690 Euro und der SKYACTIV-D 105 FWD steht ab 21.990 Euro in der Preislis-te.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

skret

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na velikostni razred avta IMO nikakor ne bi smela biti dra?ja od trojke s primerljivim motorjem in opremo, kve?jemu vsaj kakega jurja manj. Razen ?e bo res zelo presenetila s prostornostjo, v kar pa dvomim, sode? po zasnovi in dizajnu (in ostalih Mazdah, ?e posebej trojki). Upam da bodo pri nas res konkretno ni?je cene od nem?kih.

 

Pomanjkanje 1.5 bencinarja je pa res malo ?udno. Sicer meni je vseeno ker me ta motor ne zanima, kolikor pa opa?am, je v trojki kar popularen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...
  • 4 tedne kasneje...

danes vozil avto ene 20 km... G150 bencinca... absolutno nobene potrebe po dizlu zame :)

 

prijetno presene?en, motor odli?no odziven v nizkih vrtjlajih, testno vozilo je imelo povpre?no porabo 7,8l / 100 km

 

NIMA naslona za roko, ima pa vse ostale malenkosti, kot i-Stop, zadnjo kamero, lane assist, HUD, ipd... in pa 4x4 pogon je mela... cena v AT: 26.700 EUR

 

druga?e pa fantasti?en avtek za vozit, prtlja?nik z dvojnim dnom je sicer majhen, vendar glede na razred vozila kar uporaben. prostornost je zadovoljiva, na zadnji klopi malenkost s strani ozka karoserija za vi?jerasle potnike

 

v glavnem, to bi mene melo :)

post-11-0-64827800-1436375297_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mel sem jo za en dan

 

plusi: vse :)  (motor je sploh zelo dober in se ga vozi dizelasko (2.0, 120KM), gumb za gretje CARSKO!!, sedenje, dizajn, prostor spredaj, tisina, odzivnost celega avta

minus: komi sva dala otroka zadi (mal placa za otroski sedez), prtljaznik je tud majhen (nas recaro babyzen vozicek, ki je tko al tko super kompakten ko se zapira zavzame cel prtljaznik), revolution oprema ima neke pvc sedezne prevleke, 215/50 18 gume (prakticno ne obstajajo), vidljivost zadi bolj porazna, kamera resuje situacijo

 

DSC_0096.jpg

 

DSC_0100.jpg

 

poraba zelo dobra (neki avtoceste, vecinoma mesto) pa se cisto netekoca voznja...

 

verdict: ne bo kupila azradi prtljaznika

DSC_0101.jpg

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem jo tudi fural, ravno tak?no G120 revolution. Kot ?e re?eno, zadaj ni ravno na pretek prostora za kolena pa prtlja?nik je relativno ozek, ?eprav litrsko povsem ok (upo?tevajo? dvojno dno). Pa ob?utek sem imel, da G120 malce slab?e potegne kot v trojki. Je pa ?e vedno definitivno bolj?i kot razni 1.6 atmosferci pri konkurenci. V ostalih pogledih pa res super avto, odli?en za vozit, mogo?e malce premehak volan, ki pa je zelo odziven in natan?en, super podvozje, zibanja karoserije za tak avto zelo malo, udoben... je pa res da podvozje ni ravno visoko, mislim da le cca pol cm vi?je kot pri trojki, tk da kakr?nikoli "terenski" podvigi odpadejo. Spredaj se drga? res dobro sedi, lahko nizko al pa crossoverjevsko visoko, prostora spredaj tudi ve? kot dovolj, izdelava zelo dobra (trda plastika na armaturi me osebno ni? ne moti, ker deluje na otip zelo kvalitetna). Edino kar me pa je malce motilo glede kvalitete je centralni tunel, ki se ne zdi ravno najbolje vpet (z lahkoto ga zamaje? z roko). ?e bi le imela malo ve? prostora za kolena zadaj in malce ?ir?i prtlja?nik...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kupujem nov kavč. Pa prodajalec hvali: - "Na tem kavču lahko sedi pet oseb brez problema!"   Ja, Bog te nima rad, kot prvo kavč kupujem zase in kot drugo kje naj dobim pet oseb brez problemov...
    • Žena in jaz sediva s še dvema zakoncema pri mizi, jemo, pijemo in se pogovarjamo... Pa gre žena na stranišče in, normalno, gre prijateljeva žena z njo. Čim odideta, se oglasi prijatelj: - "A bova enega mimo števca?"
    • Dva sodelavca se pogovarjata: - "Kaj naj podarim tašči za rojstni dan?" - "Jah, glej, jaz sem imel svojo taščo tako rad, da sem ji vrnil hčerko..."
    • Mi šef naroči, naj na hitro nekaj peljem. Dam v službeno Kio in pridem SKORAJ že na cilj. Tam pa...       Moj cilj so garaže v tisti beli stavbi na desni strani, za tistimi drsnimi vrati, na katerih je tabla "prepovedano parkiranje in ustavljanje". Nekaj časa hodim okoli, pa pride mimo vzdrževalec granika. V rokah ima kepo starih cunj in si briše šmiraste roke vanjo, gleda in reče: - "Majstore, a maš problem?" - "Hja, saj vidiš. Mogoče veš, čigav je?" - "To ne znam, ampak verjemi, da si bo zapomno, da je tle parkiro." Gledam nekaj časa njega, nekaj časa avto, ni mi jasno, kaj mož misli, on pa si briše roke v tisto kepo starih cunj. Enkrat pa opazim, da po sprednji šipi nekaj teče. Ker itak nimam drugega dela, hočem s prstom potipat, pa možakar reče: - "Nemoj, majstore, to olje gre težko dol, to mam jaz za granik podmazat." Gledam nekaj časa in opazim, da iz tiste kepe cunj gleda cevka in vsake toliko ven špricne. Možakar je v kepo cunj skril pumpico za olje, hodil okoli in si "brisal roke"...    Grem v garaže po voziček, preložim iz Kie na voziček in odpeljem v garažo. To je trajalo kar 45 minut. Kasneje se odpeljem, me pa res firbec matra, kako je možakar rešil s tistim oljem na šipi in z brisalci, ki jih je tisto olje namazalo...    In res me zanima, če je bila lekcija dovolj močna...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.