Skoči na vsebino

Uga?anje hladnega motorja


Priporočeno sporočilo

Z mazdo 3 (2006) bencin imam te?avo pri hladnem motorju. Takoj po prvem v?igu obrati po nekaj sekundah padejo in avto ugasne. Po drugem v?igu avto ugasne kasneje. V prvih nekaj minutah vo?nje (pri hladnem motorju) avto ugasne pri vsakem ustavljanju. V motorju se tudi sli?ijo poki in cukanje (nemiren motor) iz izpu?ne cevi pa prite?e kar dosti teko?ine. Po nekaj km vo?nje vse napake izginejo, avto deluje normalno in pri ponovnem v?igu ogretega motorja ne ugasne. 

 

S?i??en je bil MAF senzor, pregledana loputa za dotok goriva, testiran motor?ek prostega teka, izmerjena kompresija, pregledani v?igalni kabli, nobena diagnoza ne poka?e napak.  A se te?ave ?e kar ponavlja. Mehanik je trdil, da to niso simptomi za lambda sondo.

 

Prosim ?e za kak?en nasvet in idejo. In za kontakt kak?nega mojstra za mazde iz MB, saj so me ?e na dveh servisih odslovili, da ne vedo kaj narediti.

 

Hvala, LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z mazdo 3 (2006) bencin imam te?avo pri hladnem motorju. Takoj po prvem v?igu obrati po nekaj sekundah padejo in avto ugasne. Po drugem v?igu avto ugasne kasneje. V prvih nekaj minutah vo?nje (pri hladnem motorju) avto ugasne pri vsakem ustavljanju. V motorju se tudi sli?ijo poki in cukanje (nemiren motor) iz izpu?ne cevi pa prite?e kar dosti teko?ine. Po nekaj km vo?nje vse napake izginejo, avto deluje normalno in pri ponovnem v?igu ogretega motorja ne ugasne.

 

S?i??en je bil MAF senzor, pregledana loputa za dotok goriva, testiran motor?ek prostega teka, izmerjena kompresija, pregledani v?igalni kabli, nobena diagnoza ne poka?e napak. A se te?ave ?e kar ponavlja. Mehanik je trdil, da to niso simptomi za lambda sondo.

 

Prosim ?e za kak?en nasvet in idejo. In za kontakt kak?nega mojstra za mazde iz MB, saj so me ?e na dveh servisih odslovili, da ne vedo kaj narediti.

 

Hvala, LP

V MB imas MS vzdrzevanje vozil, Mitja Sorko ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko je tudi maf senzor,loputa,lambda sonda,kak?na cevka po?ena ali preparela. Kaj pravi tester , ali ste  meril pritisk goriva?

MAF senzor je bil pregledan in s?i??en, cevke in kabli so bili pregledani, pritisk goriva tudi... ampak to vse so na servisu rekli da je bilo nareto. Sedaj pa ?e malo dvomim, da so vse to resni?no izvedli. 

 

Sem pa sam z OBD2 zagnal torque diagnosti?ni program in mi je javilo napako : 02 Bank 4 Sensor 4 not ok. Min. 4.160ms Max.41.242ms. Current: 46.096ms. Sedaj pa ne vem kaj bi naj ti parametri pomenili in za kateri senzor bi naj ?lo. Pravtako me ?udi, da tega ni najdla diagnostika na servisu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O2 senzor sigurno ni (lambda), ker o2 senzor se vklopi ?ele ko je avto v zaprti zanki in ne prej. poglej ?e  ima? dovolj hladilne teko?ine, p potrebi jo dolij in anluftej hladilnik. ?e ne bo bolje, s tistim svojim obd2 ?udom poglej delovanje temperaturnega senzorja na bloku motorja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lambda ni ker brez nje bo samo zalivalo avto kar pa tle ni ker ga na suho poganja ko je mrzel, lahko je senzor temperature sesalnega zraka (IAT) in ti avto ne da pod "zaug" zato pol ne lavfa bogato in tudi zato ugasne... 

jaz bi najprej ta senzor menjal ker senzor za temperaturo motorja ni? ne re?i... si kje v bli?ini celja doma??

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa ?e bi bila lambda avtomatsko navije bencin do amena in tudi AFR posko?i... zarad varnosti zaliva avto kar pa ne povzro?i uga?anja... samo smrdi koda je katalizator hin pa zna trokirat ne bo pa uga?al... hecno mi je bank4sensor4... ponavadi ma avto bank1 in sensor1 in 2... kaj hudi?a je bank 4 ne vem...

 

podaj PXXXX kodo da vidim kaj mi vn da za ta avto...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lambda ni ker brez nje bo samo zalivalo avto kar pa tle ni ker ga na suho poganja ko je mrzel, lahko je senzor temperature sesalnega zraka (IAT) in ti avto ne da pod "zaug" zato pol ne lavfa bogato in tudi zato ugasne... 

jaz bi najprej ta senzor menjal ker senzor za temperaturo motorja ni? ne re?i... si kje v bli?ini celja doma??

Iat senzor je v mafu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Iz izpu?nega sistema se kar grdo kadi, dokler je avto hladen. In tudi smrdi... potem po enem ?asu se neha tako kadit in neha smrdet. Ob v?igu zelo zasmrdi po bencinu. V motorju poka, kot neko poka?ljevanje oz. kot da bo slej kot prej motor ugasnil, motor se zelo strese ob pokih v bistvu se celi avto strese. Po prvih dveh v?igih avto ugasne... potem se lahko peljem ampak pri prvem ustavljanju spet ugasne... ?e se v prvih minutah ustavim na semaforju avto vedno ugasne. Ko je ogret pa ne (po kak?nih 10 min. vo?nje dela ok), a ?e vedno motor ob?asno zaka?lja. 

 

Avto ima ob?asno zmanj?ano mo? delovanja (kot da bi ga nenadoma nekaj zadu?ilo) po nekaj ?asa pa gre spet normalno. Najbolj nadle?no je, ?e pride do tega v klancu potem je potrebno dati kar v prvo. 

 

MAF senzor (zraven je tudi IAT) sem s?istil, mogo?e pa je uni?en in ?i??enje ni pomagalo? Je pa bila ta ve?ja bunkica na koncu nitke (IAT senzor) ?rna tudi po ?i??enju. Senzor temperature motorje je menjan in o?itno ni bil razlog napake. 

 

Kako pridobim to PXXXX kodo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok... diganostika je zaznala slede?e: 

 

P0102 - powetrain, Mass or volume air flow circuit low input

 

P0113 - Powertrain, Intake Air Temperature circuit high input

 

Lu?ka (engine) se ne pri?ge. Kot pravi google... je to o?itno napaka MAF...IAT.

 

Kje bi se dal hitro dobiti ta senzor? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok... diganostika je zaznala slede?e: 

 

P0102 - powetrain, Mass or volume air flow circuit low input

 

P0113 - Powertrain, Intake Air Temperature circuit high input

 

Lu?ka (engine) se ne pri?ge. Kot pravi google... je to o?itno napaka MAF...IAT.

 

Kje bi se dal hitro dobiti ta senzor? 

euroton- kat .?t. denso dma0113   155 eur

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ebay 40-60?, za 80% mazd je isti, zato predlagam, da ga s kom zamenja? in proba? preden gre? v stro?ke, menjava je 3 min.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lambda ni ker brez nje bo samo zalivalo avto kar pa tle ni ker ga na suho poganja ko je mrzel, lahko je senzor temperature sesalnega zraka (IAT) in ti avto ne da pod "zaug" zato pol ne lavfa bogato in tudi zato ugasne... 

jaz bi najprej ta senzor menjal ker senzor za temperaturo motorja ni? ne re?i... si kje v bli?ini celja doma??

 Iz Maribora sem, a se brez problema pripeljem v Celje...samo, da se kon?no ugotovi kaj je razlog tega uga?anja. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.   Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€). In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.   In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo... Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd... Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s   Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
    • Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.