Skoči na vsebino

Odstranitev DPF


pickov

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni mazda?i,odlo?itev je padla dpf gre ven v bli?nji prihodnosti vem da je bilo ?e veliko napisano na to temo ampak vseeno imam par vpra?anj,predvsem va?e izku?nje s servisi ki to opravljajo ker tako na hitro kot sem opazil se cene razlikujejo tudi do 200e(?) torej kam na odstranitev da bo narejeno kot je treba. Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi tudi malo razmi?ljamo o tem...Pelko je sicer rekel naj pustimo na miru dokler ni te?av:)

 

Na?eloma je res bolje, da se ga pusti pri miru.

 

Je pa res, da ti na vsak rezervoar nafte vsaj enkrat spro?i regeneracijo, kar za tisti ?as pomeni precej vi?jo porabo (kolikor spremljam je to okoli 1,5 do 2 litra ve?). Ko pa ope?a ali pride do te?av in za?ne regeneracije izvajati bolj pogosto, ti pa to opazno dvigne porabo. Seveda je precej odvisno od re?ima vo?nje. Ko se jaz vra?am iz slu?be domov, se na 30 km poti dvignem za okoli 800 metrov. Poleti, ko ?tartam in je zunaj temperatura preko 35 stopinj Celzija, pa v 12% vzpon v tretji gas skoraj do konca (okoli 80 km/h), se zadeva "prekuri" skoraj sama od sebe in so regeneracije sila redke (dokler vse deluje tako, kot je treba, seveda). ?e je veliko kratke vo?nje po mestu, je zadeva seveda bistveno druga?na... Kot sem omenil, ko zadeva ope?a, pa precej dvigne porabo in je ?e s tega vidika smiselno zadevo zagnati ven.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poraba je res bistveno manj?a tudi do enga litra. Mene je fasciniralo nekaj drugega po odstranitvi in sicer, da je sedaj to ?isto drugi avto, motor sigurno pridobi nekaj konjev in je razlika o mo?i motorja zelo o?itna, ni ve? nobenega cukanja, motor precej bolj umirjeno te?e, pa do sedaj ?e nisem opazil, da bi mi kaj ve? kadil.

DPF odstranil na M6 pri 170.000 km pri Pelku

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ok ma kako pogosto se ta regeneracija vklaplja? recimo 1x/1000km? Meni na zafiri v 80000km se ?e ni vklopila regeneracija ( nisem pa sploh siguren kako ima to urejeno oz. ali sploh ima dpf)

Ce se ti ne bi bi avto ze 3x mogu eksplodirat....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nam na Mazdi 5, ko je bil ?e v dobri kondiciji, se je spro?ila regeneracija enkrat na dva rezervoarja nafte, torej enkrat na 1600 do 1800 km. Kasneje pa vedno bolj pogosto.

 

Da se je zagnala regeneracija, lahko ugotovi? (na Mazdi 5) samo po tem, da se dvigne poraba. Nobene druge signalizacije ni, tako da ?e nisi pozoren, sploh ne ve?. Lahko da se je tudi pri tebi ?e spro?ila, pa sploh ne ve?...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Resno? to je pa kar neverjetno redko, pri Alfi se nekje na 300-400km, odvisno pa od re?ima vo?nje, meni se vklaplja na manj kot 300, ker imam veliko kratkih razdalij, in s tem trpi poraba, da pa jo izvaja vem pa tako da poraba naraste (kar ni ravno opazno), v leru se rahlo pove?ajo obrati, in pa ?e zaviram z motorjem kazalec pritiska turbine takoj pade na 0, ker druga?e med vo?njo nikoli ne pade na 0. Res so dobri proizvajalaci, vsi po vrsti, povsod sami zasloni, ampak da bi ti dali pa nekam opozorilo DPF regen to pa ne, ker potem bi vedel kdaj se izvaja in bi se marskido peljal ?e tisti krog okoli hi?e, da se regeneracija uizvede in je ne prekine, tako pa jo velikokrat prekinemo in s tem delamo ?kodo in na koncu stro?ke.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj tudi na mazdi 2.0 je cikel 250-350 km po moje slivka ni opazil tam v rovtah :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

... Res so dobri proizvajalaci, vsi po vrsti, povsod sami zasloni, ampak da bi ti dali pa nekam opozorilo DPF regen to pa ne, ker potem bi vedel kdaj se izvaja in bi se marskido peljal ?e tisti krog okoli hi?e, da se regeneracija uizvede in je ne prekine, tako pa jo velikokrat prekinemo in s tem delamo ?kodo in na koncu stro?ke.

Vsaj en proizvajalec je to v preteklosti imel (ne vem kateri), pa so ?e ti potem opustili, ker so vozniki raje ?li s "te?avo" na servis, kot pogledali v navodila.

In ?e se regeneracija prekine ni ni? hudega - se bo ob naslednji izpolnitvi pogojev nadaljevala.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsaj en proizvajalec je to v preteklosti imel (ne vem kateri), pa so ?e ti potem opustili, ker so vozniki raje ?li s "te?avo" na servis, kot pogledali v navodila.

In ?e se regeneracija prekine ni ni? hudega - se bo ob naslednji izpolnitvi pogojev nadaljevala.

no sej ko kupi? nov avto ti to povejo in ve?, ko kupi? rabljenega pa ?e ne ve? prvi? ko se pri?ge pogleda? v navodila ali ?e si len pelje? na servis in potem ve? kaj to je, kar se pa ponovnega vklopa regeneracije ti?e pa no ja, avto ne ve koliko ?asa bodo ?e primerni pogoji, lahko se mi ponovno vklopi 200m pred hi?o in tako se DPF s ?asom zapaca, potem so pa prisilne regeneracije in podobni stro?ki. Saj ne re?em nekdo ki ima dnevne relacije mu je vseeno, jst mam veliko kratkih potem pa sem in tja dolgo. Po eni strani sem kriv sam kaj pa kupuijem diesla za kratke relacije, ampak z letnimi kilomteri sem ravno na meji med dieslom in bencinarjem po tem kaj se spla?a, poleg tega sem se navadil na diesla, ki nima tek eko bedarij in ga je res fino vozit, potem je dobiti 159 tako kot sem jo ?elel skoraj nemogo?e bencinarja imajo pa samo 1.8TBi, z 210KM da je OK, ostali niso omembe vredni, pa ?e to so redke ko sam hudi? in potem ti ne ostane drugega, ?e si zbir?en :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsaj en proizvajalec je to v preteklosti imel (ne vem kateri), pa so ?e ti potem opustili, ker so vozniki raje ?li s "te?avo" na servis, kot pogledali v navodila.

In ?e se regeneracija prekine ni ni? hudega - se bo ob naslednji izpolnitvi pogojev nadaljevala.

Reno me eno simpl ledico ki zasveti....ne rabis vec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj tudi na mazdi 2.0 je cikel 250-350 km po moje slivka ni opazil tam v rovtah :)

 

Lahko da vsake regeneracije nisem opazil. Kot pa sem zapisal, v tretji pri 80 km/h v 12% vzpon poleti se motor dodobra prepiha in "prekuri". Glede pogostosti teh regeneracij je precej odvisen re?im vo?nje... Ja, verjamem pa, da je kje v mestu in na kratke fure zadeva bistveno druga?na...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko da vsake regeneracije nisem opazil. Kot pa sem zapisal, v tretji pri 80 km/h v 12% vzpon poleti se motor dodobra prepiha in "prekuri". Glede pogostosti teh regeneracij je precej odvisen re?im vo?nje... Ja, verjamem pa, da je kje v mestu in na kratke fure zadeva bistveno druga?na...

Motor ze, dof pa se hitreje napolni

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa opa?am, glede na dokaj podoben re?im vo?nje, da je pogostost regeneracije odvisna, kje tankam. Zadnji? sem tankal na Petrolu, pa se je regeneracija pri?ela po 360 km, nazadnje sem tankal na Agipu, pa sem ?e prevozil 440 km, pa se regeneracija ?e ni pri?ela. Pa sem to ?e ve?krat opazil. Sicer najve?krat se pa res pri?ne med 400 in 450 km. Druga?e pa ja, ena ledica bi precej olaj?ala pregled nad delovanjem, tako pa imam vedno en  u? na trenutni porabi. :angry:

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem DPF vrgel ven pod prisilo. Potem sem sicer opazil nekoliko ni?jo porabo (max pol litra) nikakor pa ne prirastka mo?i. Bolj me je motilo, da je po tej odstranitvi avto precej bolj kadi. Kajenje se ne opazi v ogledalu kot takrat ko ima? pokvarjen avto in kadi kot turek ko pohodi? plin ampak ko avto laufa na mestu pod ?tandgasom. Takrat  je skorajda nemogo?e kaj po?eti v bli?ini (npr nalagati v prtlja?nik) ker smrdi po dizlu za znoret. Tudi zjutraj ko ga zalaufa? prvih par sekund malo pokadi, tisto se pa vidi. To je edina hiba ?e lahko tako re?em. Sicer pa ima avto ze prek 10 000 km brez DPF in lastnik je zadovoljen. To je va?no.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bolj,ko prebiram ta sranja z problemi DPF bolj me mineva makup novej?ega avta.

Bom kar ?e naprej gulil mojo dobro staro 1.generacije.

Benz je pa spet problemati?en,ker ni "?usa"v hrbet in niti navora.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

So ljudje, ki se obremenjujejo z vsako malekostjo... :P. Jaz zase vem, da niti ne vem, kdaj se regeneracija izvaja, niti me ne zanima... verjetno ker niti nikoli ne gledam trenutne porabe... Ce ze kdaj pogledam te podatke, je to prej povprecna poraba kot pa trenutna poraba ... :) ... Dosedaj se nikoli nisem imel problemov z DPFjem (nisem se videl te lucke edino takrat, ko zazenem avto in se kontrolno prizgejo vse lucke :) ) ...  Prejsnjo sestico sem imel cca. 5 let in v tem casu prevozil okoli 120.000 km ... sedanja je stara dobri dve leti in ima za sabo cca. 62.000 km ... Je pa res, da je novi lastnik moje prejsnje sestice kmalu po nakupu imel probleme z DPFjem... Ne vem ali je to zgolj slucaj ali pa je to mogoce zaradi drugacnega nacina voznje ... Kolikor vem, je ta "problem" sedaj odstranjen :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej....samo tej novi motorji Mazda Skyactiv benzin in dizel so dobro narejeni ter var?ni...imel na testu....2.0 benz skyactiv,mazdo3 In CX5.zelo dobro.zadovoljen z porabo in lego na cesti,ter opremo ,ki jo nudi Mazda.to so moje izku?nje.vsak ima potem svoje....itd.lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bolj,ko prebiram ta sranja z problemi DPF bolj me mineva makup novej?ega avta.

Bom kar ?e naprej gulil mojo dobro staro 1.generacije.

Benz je pa spet problemati?en,ker ni "?usa"v hrbet in niti navora.

No, no, so izjeme.  :hudicek:  :hudicek:

Z VE? ?usa in VE? navora. :hudicek:

Je pa res da je treba malo bolj nafutrat, ampak JE vredno.

Jaz sem DPF vrgel ven pod prisilo. Potem sem sicer opazil nekoliko ni?jo porabo (max pol litra) nikakor pa ne prirastka mo?i. Bolj me je motilo, da je po tej odstranitvi avto precej bolj kadi. Kajenje se ne opazi v ogledalu kot takrat ko ima? pokvarjen avto in kadi kot turek ko pohodi? plin ampak ko avto laufa na mestu pod ?tandgasom. Takrat  je skorajda nemogo?e kaj po?eti v bli?ini (npr nalagati v prtlja?nik) ker smrdi po dizlu za znoret. Tudi zjutraj ko ga zalaufa? prvih par sekund malo pokadi, tisto se pa vidi. To je edina hiba ?e lahko tako re?em. Sicer pa ima avto ze prek 10 000 km brez DPF in lastnik je zadovoljen. To je va?no.

To prekomerno dimljenje NI normalno za moje pojme. Tudi moj odkar ni ve? .... pokadi popolnoma ?rno ?e res zahtevam od njega VSE kar ima, druga?e ni niti enega dim?ka, pa NI diesel.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z novimi nikoli problema, Exeo, M6 II, ?koda TDI....M5 sem pa? podedoval.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.