Skoči na vsebino

Mazda RX-Vision


Dare Kosterca

Priporočeno sporočilo

A da jo malo utecemo, ki je dolgo stala? :) v prometnem pise 5, a realno peti nima kam se usest, podobno kot v Rx8 :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A da jo malo utecemo, ki je dolgo stala? :) v prometnem pise 5, a realno peti nima kam se usest, podobno kot v Rx8 :)

RX-8 je registrirana samo za 4 kolikor vem... Ker ima na sredini tisto konzolo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A da jo malo utecemo, ki je dolgo stala? :) v prometnem pise 5, a realno peti nima kam se usest, podobno kot v Rx8 :)

 

Bolj ko premi?ljujem, bolj si mislim, da bi res bilo fino narediti kaj takega. Konec koncev, pri Majesu naredimo servis in ?tartamo. Saj bi bilo do Tokija ravno kak?nih 20.000 km. In gremo tam kar v kak?no tovarni?ko delavnico, da naredijo servis in veselo domov... In ogledali in do?iveli bi gotovo veliko... Zelo veliko...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

?Tokyo Motor Show 2015?
Mazda held a press conference at the Tokyo Motor Show today. 
President Masamichi Kogai made a speech themed ?accelerate towards our dreams,? during which he made the following remarks.
?While continuing to dream, Mazda has also been implementing structural reforms. If we want to turn our dreams into reality, we must establish a solid foundation for our business, and we are working steadily toward making even more effective reforms. It is a pleasure to be here today to show you our vision for the future, and I look forward to talking with you after the unveiling.?
The 2015 Tokyo Motor Show opens to the public on November 30.

 

 

Mazda RX-Vision 

 

skitched-20151028-070841.png

 

skitched-20151028-070902.png

 

skitched-20151028-070915.png

 

skitched-20151028-071011.png

 

skitched-20151028-070822.png

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Matr vola, da bi le bila taksna :)

Ja. Bi treba prepre?it vsem in?inirjem dostop do avta in kaj ?arat okoli njega vse dokler ga ne za?nejo serijsko izdelovati tak?nega, kot je ta.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Fujiwara would not mention specifics on engine capacity or performance, but the Cayman reference indicates a power output of around 300bhp. Fujiwara confirmed that turbocharging and hyrbidisation are being considered. However, the latter is considered less likely as it is a greater technical challenge."

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jebat ga, ko je to spet samo nek koncept, pol ko gre v serijsko proizvodnjo pa ni pol tega. ?e pa bi tak res tudi ostal, pa NOROOOO. Osebno bi bil pripravljen tud malo ve?ji kredit vzet, ker tole je pa res norooooo. LEP PRELEP ?UDOVIT

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po moje je tole samo karoserijski koncept brez motorja za salone. Ni pa svoh.....

 

Kero verzijo infotaimenta pa ma :) ?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dr?im pesti da ?e ?e ne bo ravno identi?na karoserija, da vsaj ne bo notr raznih neumnosti in enkran?kov in bo to avto samo za vozit :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nič mu ne bom minusa stiskal. Vsak ima svoje mnenje. Sploh pa bi moral biti bolj konkreten - ZOE je več generacij in npr. letnik 2012 ali 2022 se očitno razlikujeta.   Verjetno je šel s kakšnim tastarim. Ker novejši ima takšno notranjost kot Clio in ni vse plastik fantastik. Usedi se v kakšnega ID.3, tam bo šele plastik fantastik Hyundai Pony iz 1990 izkušnja.   Tole s po višini nenastavljivim sedežem pa drži - in to je tudi v mojih očeh minus. Za Bossa je minus, ker je zelo visok in bi rad sedež spustil, za kakega podpovprečno raslega uporabnika pa si predstavljam, da je težava obratna - tisti bi ga rad dvignil, pa ne more.   Pa tudi primerjanje ZOE s P e-2008 ni na mestu, saj gre za dva povsem različna avtomobila. Kot tudi to, da Boss vse svoje e-izkušnje primerja s karavansko Mazdo 6. ZOE pač primerjaš z Mazdo 2 - katerega imam raje? Jaz sem glasoval z denarnico ...
    • To je zelo dobro in si lahko zadovoljen, da je interval tako dolg.   Zakaj se pa ti ne zdi ueleno, če se skuri nevarne sajaste delce, ki obstanejo v filtru? To gre pri takih temperaturah, da zgorijo do konca in ni nobenih dodatnih izpustov.   DPF filtri so ena boljših okoljevarstvenih zadev in delajo točno to za kar so dizajnirani. Maš pa na netu ogromno razlage kako to deluje in čemu so potrebne aktivne regeneracije oziroma čiščenje DPF filtra.
    • Vsaj LOPATE mu ne ponuja kot opcije; za razliko od našega GORJAN-a oz. brkatega kmeta in s hribov.
    • @dvorjan te ne bo pohvalil, ampak ti bo dal @Boss en velik minus
    • Sem doma, sam men je čist neugodno pri manj kot 15 stopinj kolesarit tko, da sam od servisa pa domov... ok še čez Rožnik, da vsaj lahko rećem, da je blo malce zanimivo. Sem moral zavorne ploščice sprobat, ker mi je prejšnje pobralo. Hitr tole gre od kar se pojam po vzpetinah in manjših hribih.   Sem pa za tja vzel Zoe, ampak če primerjam s Pugijem je Zoe en res navaden plastičen skret, kjer se ne da niti sedeža po višini nastavit. Se vidi, da ima kr nekaj let zaostanka in tudi Avant2Go jih umike ter menja za druge.   Kot keže bodo morali tud v EV-je vgrajevati boljše interjerje in sedeže, ker prvi navdušenci so že mimo, zdaj bo pa treba resne kupce pridobit to bo pa šlo sam na kvaliteto.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.