Skoči na vsebino

Vse nove Mazde - minusi


sylver

Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav vsem  :jupiii:
 
Odlo?il sem se, da v to temo naredim svoj seznam vseh minusov, ki jih pripisujem novim vozilom Mazda.
 
Sicer si sam lastim zadnji model Mazda 3, letnik 2014, ampak kakor sem opazil in spremljal, so ti minusi prisotni tudi pri vseh novej?ih modelih, kot so:
- FL Mazda 6 2016
- Mazda CX-5
- Mazda CX-3
- Mazda 2
 
Torej ?e poenostavim - vsi modeli, ki so lahko opremljeni z MZD sistemom (odvisno od izbire opreme).
 
?e enkrat naj omenim, da so to moje opazke, katere sem opazil, odkar imam Mazdo 3, to pa je 16 mesecev.
 
Kot ?e re?eno, si lastim Mazdo 3, oprema je Revolution Top in motor je 2.2 Diezel, ro?ni menjalnik.
 
V vseh teh mesecih sem prevozil okoli 40.000 km, recimo nekje 60% mestne vo?nje in 40% avtoceste.
 
Z vozilom sem v osnovi zadovoljen, ?e lahko ocenim od 1-10 je moja kon?na ocena 7.
 
Tiste 3 to?ke, katere "falijo" do (zame) sanjskega vozila, pa so sestavljene iz vseh minusov, ki jih bom na?tel spodaj.
 
1. moj model Mazde nima tovarni?ko vgrajene funkcije Coming&Leaving home, katera je danes prisotna na ?e vseh znamkah vozil, pri nekaterih tudi na najbolj osnovnem modelu opreme (novej?i letnik enakega vozila, kot je moj, pa to funkcijo omogo?a ?e serijsko); re?itev sem poskusil najti z naknadno vgradnjo modula, katerega ponuja Mazda, vendar zadeva niti pribli?no ne funkcionira tako, kot bi morala (sveti samo leva lu? vedno, tudi ?e je zunaj dan in vedno, ko se odrejo katera koli vrata). V ZDA so vse 3-ke ?e od samega za?etka imele to funkcijo, v EU pa ?ele od maja 2015 dalje....
 
2. na zadnjih vratih pogre?am mo?nost odklepa vozila saj se pogosto dogaja, da samo nesem dolo?ene stvari v avto in jih dam zadaj na sede?e, ampak da bi pri?el do zadnjih sede?ev moram najprej odklenit vozilo s pritiskom na gumb na sprednji ro?ki za odklep vozila..... enostavno bi lahko ta gumb za odklep in zaklep vozila vgradili tudi v zadnji 2 ro?ki za odpiranje vrat.
 
2.1 Tu bi ?e dodal, da je odklepanje vozila z roko malo "glupo" narejeno, saj recimo sedaj, ko je zunaj mraz, ima ?lovek ponavadi rokavice in ?e so le te malo "debelej?e", bolj te?ko "zadane" tisti mali ?rni knofek, s katerim bi odprl vrata in ve?krat moram prav rokavico dat dol iz roke, da lahko s prstom odklenem. Recimo Peugeot/Citroen ima to zelo dobro narejeno, ker tam dejansko ni nobenega knofa, ampak samo prime? za kljuko, da odpre? vrata in vozilo se takoj odklene, poleg tega imajo to fukncijo omogo?eno na vseh 4 vratih, ne pa samo na sprednjih 2.
 
2.2 Tu bi ?e dodal, da je domet odklepanja premajhen kar pomeni, da ?e jaz stojim zraven voznikovih vrat, sopotnik/ca na svoji strani - sopotnik ne more odklenit vozila, ker je "predale?" odklju?a, ki se nahaja v mojem ?epu, zato mora po?akat, da najprej jaz odklenem vrata, da lahko vstopi v vozilo. Pri Peugeot/Citroenu je domet veliko dalj?i in sopotnik lahko odklene vozilo tudi, ?e stojim do 2m dale? od vozila in imam klju? pri sebi. Zakaj delam primerjavo s Peugeot/Citroen? Zato ker samo z njimi imam take izku?nje, z ostalimi pa ne. Ampak nima vese sedaj to. Pa? samo povem, da imajo nekatere znamke to bolje urejeno in uporabniku bolj prijazno  :rolleyes:
 
3. v notranjosti vozila, ko je vozilo v teku, s klju?em ne morem odpreti prtlja?nika in niti nobenega gumba ni, s katerim bi odprl prtlja?nik (to je recimo kar nerodno, ko sopotnika pripelje? do doma in izstopi iz vozila, se poslovita in iz prtlja?nika mora vzeti prtljago - ker nekateri ne znajo odpreti vozila s pritiskom na gumb zadaj nad tablico, se moram jaz odpet, vstat in odpret prtlja?nik; ni varjante, da s klju?em in pritiskom na gumb odpre? prtlja?nik, saj je vozilo v teku)  :macek2:
 
4. je HUD display obarvan v zeleno barvo in pono?i malo preve? "sveti" in se ta svetloba vidi na vetrobranskem steklu zgoraj, kar mi pa kvari pogled na cesto (?e si pa zmanj?am mo? svetlobe, potem pa bolj slabo vidim in je HUD zame potem neuporaben, saj napenjam o?i). -_-
 
4.1 Tu bi ?e izpostavil, da je HUD na zelo ?udnem polo?aju in se, ko je zunaj zelo mo?no sonce, na trenutke bolj slabo vidi, pa ?eprav je na najmo?nej?i svetilnosti. Enostavno vidim samo prazen prozoren display, ker se toliko ble??i od sonca na zunanje brisalce. To je omenjeno tudi v enem izmed review-ev na youtubu, kjer nek znani nem?ki preizku?evalec vozil izpostavi to?no to, da je na ?udnem mestu in da v bistu ko gleda? HUD - vidi? v brisalce. <_<
 
5. pogre?am avtomatsko zaklepanje vozila, ko vozilo spelje in dose?e recimo 20km/h (to je imelo popolnoma vsako vozilo, ki sem ga imel do sedaj - Alfa, Seat, Alfa, Seat, Peugeot)
 
6. pri navigaciji bi izpostavil dejstvo, da v letu 2016 Slovenija, ki je ve? kot 11 let ?lanica EU, nima svojega jezike v MZD in ga o?itno niti ne bo imela. Vse ostale dr?ave imajo, samo mi ne. Ko sem pisal na Mazda Support EU so mi odpisali, da ?e ?elim imeti Sloven??ino, naj v meniju izberem "Slovakian" :blink: seveda sem jim pisal nazaj, da to ni eno in isto ter jim obrazlo?il kje je Slovenija in kak?en jezik tu uporabljamo ter kje je Slovakia.... v 5 mesecih na to nisem prejel nobenega odgovora,
 
6.1 Tu bi ?e izpostavil velik minus navigiranju, saj se zvok ukaza oglasi samo v levem voznikovem zvo?niku in to je ZELO slabo....?e se peljem po mestu in imam glasnost glasbe nastavljen na recimo 20, moram glasnost navigacijie nastaviti na recimo 28, da sploh sli?im kaj mi bo rekla. ?e se peljem po AC, moram posledi?no povi?at glasnost glasbe na recimo 36, da normalno sli?im glasbo, sicer je hrup v vozilu pri hitrosti 120km+, AMPAK potem morem pa ?akat, da se teta iz navigacije ponovno oglasi in SAMO TAKRAT, ko ona re?e recimo STAY LEFT imam ?as, da ?e njej popravim glasnost na 34, sicer je na 28 ne sli?im.... v praksi je tako, da ?e ima? navigacijo na 28 in glasbo na 36, ko se teta iz navigacije oglasi, prakti?no se samo levi zvo?nik uti?a in na desnemu sli?i? glasbo.... levi zvo?nik se pa uti?a zaradi tega, ker teta govori navodila na 28, ampak ti ?al ne sli?i? zaradi samega hrupa v kabini.... zato je zame to en velik FAIL od Mazde, da so naredili 2 razli?na sklopa nastavljanja glasnosti - enega za glasbo in drugega za navigacijo - zakaj??! S tem samo ote?ujejo vo?njo vozniku saj morem ?akat, da teta nekaj pove, da ji lahko "oja?am" glas :( sicer grem lahko v meni, nastavitve navigacije in tam ro?no povi?am glas navigacije, ampak to bom moral vedno po?eti.... in niti malo ni prakti?no... saj more? pri hitrosti 130km/h+ ?arit po nastavitvah...  potem je tu ?e to, da ko ima? vse lepo nastavljeno na AC (torej glasba na 36, navigacijo na 34), pride? v mesto, kjer so omejitve 50, 60km/h in tu ni hrupa.... bo? normalno zni?al glasnost glasbe iz 36 na recimo 20.....AMPAK prej ko slej se bo teta iz navigacije ponovno oglasila in takrat te bo (in vse ostale sopotnike) skoraj KAP, ker bo povedala navodila na glasnosti 34, kar je za mesto PREVE? in potem spet mora? tudi njo bolj uti?at, ?e jo seveda ulovi?, ko narekuje kam mora? zavit ali na kateremu pasu mora? ostat.... in to po?eti stalno je ?e "anojing" in me ?e res jezi, zakaj ne omogo?ijo navodila za navigacijo na obeh sprednjih zvo?nikih + samo 1 glasnost za glasbo in navigacijo. Tako ima Peugeot/Citroen in stvar funkcionira v nulo!
 
6.2 Tu bi ?e dodal, da je Slovenija spet EDINA dr?ava, v kateri ni podprt tako navaden TMC kot dokupljen Traffic info....oboje pride prav pri navigaciji, ko pride do zastojev in te na to navigacija sama opozori in te preusmeri na drugo cesto, kjer ni zastojev.... ?eprav TMC imajo v Sloveniji, ga Mazda ni ?elela v klju?it v svoj MZD.... zakaj? Vedo samo oni.... no?ejo pa povedat odgovora.... ker sem jih ?e spra?eval. Vedno je odgovor tak, da trenutno ?e ni  :wacko:
 
7. lu?ka v prtlja?niku je tako boga in ?voh, da pono?i ne vidim skoraj ni?esar... bo treba menjava z kako LED lu?ko, ki sveti bolj belo in mo?neje, ampak ta original pa je res slaba.
 
8. prtlja?nik limuzine ima eno veliko slabost in sicer to, da je "strop" prtlja?nika neza??iten in so neke "?ice" oz kabli speljani do zvo?nikov ?e sem prav videl in ?e imam poln prtlja?nik stvari, si ne upam nalo?it ?e nekaj stvari na te stvari, ker bi s tem samo "ru?il" po stropu in kdo ve, ?e ne bi ?e kak kabel pretrgal.... lahko bi dali eno za??ito ?ez, ne vem kako plastiko 1mm debelo, ravno toliko - da za??iti tiste kable.
 
9. senzor za svetlobo ni ravno najbolj?i saj v?asih se mi xenon in zadnje lu?i pri?gejo ?ele skoraj da sredi tunela kar ni ravno OK.... saj sem polovico tunela prevozil z zadaj ugasnjenimi lu?mi..... Seat in Peugeot pa sta imela res odli?en senzor, ki je aktiviral lu?i takrat, kadar je bila potreba po temu in jih tudi ugasnil, ko ni bilo ve? potrebe....pri Mazdi opa?am, da xenon lu?i ?e kar gorijo nekaj ?asa izven tunela, pa ?eprav je zunaj sonce.... ja vem, da je odvisno tudi on ?isto?e senzorja torej da mora biti vetrobransko steklo o?i??eno, ampak enake pogoje so imeli in Seat in Peugeot in Mazda pa vidim, da ima Mazda res nek poseben svoj senzor, ki nima tako hitrega "reakcijskega" ?asa ?e lahko temu tako re?em
 
10. MZD kljub zadnji razli?ici SW ob?asno zmrzne kar med vo?njo, posledi?no tudi navigacija ne dela in ?e si nekje v tujini, kjer mora? ravno dol iz AC, si ga naj....... sistemu se v?asih malo zme?a in kar med navigacijo napi?e: "Loading navigation" in vrti krogec tudi do minute... ?ele potem ponovno nadaljuje navigiranje naprej..... ALI med vo?njo dela vse je vse OK, vse dela kakor treba, potem pa kot strela z jasnega se MZD sam od sebe resetira in prika?e se samo tisti logo od Mazda, kjer se nalaga (kot pri v?igu vozila) in to se nalaga tudi do 2 minuti v?asih...tako da je v tem ?asu lepo ti?ina, ?e si kje v tujini sploh ne ve?, kam more? zavit ne ni?.... skratka - nezanesljivo in nih?e ne ve, zakaj je temu tako. Na servisu so mi zamestili vse na novo, vse moje nastavitve resetirali in po 2 tednih brez te?av so se te?ave ponovno vrnile... ne da se mi ve? hodit na servis in Marijanu te?narit za to, ker je tudi on nemo?en  :closedeyes:
 
11. zadnje ?ase opa?am, da avtomatko delovanje dolgih lu?i dejansko ne deluje... se recimo peljem po htri cesti nekje sredi no?i po nekih vaseh, vozim 60 - 70km/h in vklopim avto dolge lu?i... lu?ka sveti zeleno, ampak dolgih lu?i ni.....in kar naenkrat lu?ka sveti oran?no kar pomeni, da avto dolge lu?i ne delajo.... teh te?av pred 1 letom nisem imel.... bo treba kaj servis povpra?at, ?e jim je znano.
 
11.1 en velik FAIL je tudi to, da doge lu?i lahko aktiviram ?ele nad 30km/h... ?e recimo storjim nekje na mestu in ?elim vklopit dolge lu?i, moram na ro?ici za upravljanje lu?i prestavit iz AVTO na ON, kar vmes ugasne xenon lu?i.. zakaj bi uga?al xenon lu?i, ?e premaknem iz AVTO na ON? Seat in Peugeot sta imela to re?eno tako, da ?e si iz AVTO prestavil na ON, si imel za to 3 sekunde ?asa, sicer je avto ugasnil xenon lu?i... torej ravno prav, da si prestavil iz AVTO na ON in da se xenon lu?i niso ugasnile, ker uga?anje in pri?iganje xenon lu?i za tako kratek ?as jim (baje) ?kodi.... 
 
12. preverjanje ?rt na cesti ne deluje pravilno... tudi tu opa?am, da ?e se peljem nad 70km/h, da je lu?ka obarvana v oran?no kar pomeni, da sistem ne dela. zakaj? ne vem. Imam pa ?ipe in senzorje ?iste, saj na BS lepo o?istim tisti del... 
 
13. bluetooth - v?asih telefon potrebuje do 5 minut, da se pove?e na BT od MZD, v?asih se pa pove?e takoj ob zagonu vozila. Zakaj in ?emu je temu tako sam bog ve..... oz morda niti on.... 
 
13.1 streamanje glasbe iz telefna prek BT je obupno, ker baje frekvenca WIFI omre?ja moti frekvenco BT in ko poslu?a? glasbo iz telefona, se ta sli?i tako: only youuUUuuuUUUuuUU, namesto, da bi se sli?ala: only youuuuuuuu . BT streamanje je tako zame neuporabno (poskusil sem ?e ve? Android telefoni in iPhoni - isto je, tudi v tujini imajo te te?ave)  :mellow:
 
14. ko da? v rikverc preve? mo?no zapiska.... ?e posebej zjutraj, ko je ?lovek ?e na pol zaliman, to sli?i? 5x mo?neje in ni prijetno, ko mora? vozilo v rikverc speljati ven, da gre? lahko v slu?bo.... ko bi vsaj bila kje regulacija tega mo?nega piska za rikverc, bi to bilo re?eno
 
15. parkirni senozrji se aktivirajo ?ele takrat, ko da? v rikverc ali pa jih ro?no aktivira? z gumbon kar je zelo anojing, ?e recimo vsak dan parkira? s kljunom proti stavbi..... pri Peugeot/Citroen je narejeno tako, da se vsi senzorji spredaj in zadaj aktivirajo takrat, kadar vozilo pelje pod 15km/h in s tem olaj?a? parkiranje z nosom naprej.. torej samo lepo po?asi pelje? naprej naprej in ?e za?ne lepo piskat tu tu tu tu in se ri?ejo ?rte na ekranu.... pri Mazdi pa se lahko pelje? z noskom naprej in naprej in naprej in BUM!.... ta ne bo opozorila, da si ?e preblizu stene.. ker senzorji pa? ne delajo.....in vsak dan ro?no pri?igat senzorje, samo zato, ker parkiram z nosom, je ?e anojing.... :unsure:
 
16. ?e dan danes ne vem, ?emu slu?i funkcija (prevedeno v sloven??ino) "opozorilo na pri?gane lu?i"? Namre? ?e pustim lu?i na ON in ugasnem vozilo in ga zaklenem....bodo lu?i gorele cel dan ?e naprej in celo no?...... ?emu taka funkcija? No, ?e aktiviramo to fukncijo "opozorilo na pri?gane lu?i" pa se bo ob temu dogodbku zgodilo dodatno to, da bo poleg aktiviranih lu?i ?e piskalo non stop...... mislim - ?emu fukncija za opozorilo na pri?gane lu?i, ?e pa ?e funkcija da so lu?i pri?gane 24 ur ni v redu?? mi zna kdo to pojasnit, zakaj ko pustim na ON, lu?i ne ugasnejo po zaklepu vozila, ampak gorijo ?e 30 ur ali ve?...? in na to so dodali ?e "funkcijo", da te opozarja s piskanjem, da gorijo...
 
17. zaklepanje vozila z odhajanjem ne deluje vedno in se v?asih moram vrnit nazaj in ro?no s pritiskom na gumb na kljuki zaklenit vozilo..... baterije niso slabe, so nove in to te?avo ima kar veliko uporabnikov, kakor sem bral po ostalih forumih.
 
18. avtomati?no odpiranje in zapiranje stekel deluje samo na voznikovi strani, na ostalih 3 pa mora? dr?ati, dokler se ne zaprejo v celoti....glupost... zakaj bi kaj takega omejil in ponudil na tako krasnem avtu? ?emu? zato, da kupi? 6-ko, katera pa omogo?a vse 4 zapiranja na avtomatsko? eh... :whatever:
 
18.1 Tu bi dodal ?e to, da je res ?koda, ker se z daljincem ne da odpiat in zapirat stekel/?ipe... pride zelo prav polet, ko recimo hodi? proti vozilu in dr?i? gumb za odklep in se vse 4 ?ipe lepo spustijo dol in se avto lepo prezra?i....vsa tista vro?ina gre ven in se vsede? v prezra?en avto.... sedaj pa se vsede? v dobesedno vrel avto oziroma v savno.... in lahko za?ne? samo ?vicat.... ali pa poleti, ko se pelje? lepo s svojo prelepo Mazdurino :) in ima? odprta vse 4 ?ipe do polovice.... se pripelje? domov in avto lepo ugasne?, zapre? vrata in gre? od avta.... on se sam zaklene in sam zapre vsa 4 ?ipe :) a ne bi bilo to prakti?no? to ima recimo Peugeot.... pa tudi Seat Leon je to imel, samo da si tam moral dr?ati tipko za zaklep vozila za 3 sekunde in so se vse odprte ?ipe zaprte...?koda
 
19. naslonjalo za roke je za sovoznika skoraj da neuporabno... ?e ima? sovoznika, ki je bolj manj?i in ima sede? bolj naprej...mu naslonjalo za njegovo levo reko ne koristi kaj preve?, saj je naslonjalo na tisti strani bolj "odrezano".... zaradi lukenj, kamor lahko da? pija?o.... :zvizga:
 
20. poraba se mi ?e vedno, po 1 letu zdi malo ?unda..... ta ra?unalnik ne ka?e ravno pravilno porabe..... oz nas plo?no ne ka?e pravilno, koliko KM lahko prevozim. Primer: natankam polnega in poka?e mi, da s trenutno porabo 5,4L/100km, lahko naredim 750km...... prevozim 100km mestne vo?nje (poraba je ista ali celo manj kot 5,4) in mi ka?e, da lahko naredim 460km. WTF? kje pa je 650 ali pa ajde recimo 600km? ali pa 550km.... to se zgodi vedno, ko napolnem polnega..... zakaj?  :vskalo:
 
 
No evo... pa smo pri?li do konca :) to je na?eloma mojih 20 minusov, s katerimi nekako ?ivim in se ?e u?im z njimi ?iveti... vem, da se morda nekaterim moji minusi zdijo sme?ni.... nekateri pa se strinjajo z mano.....
 
?e imate ?e vi kak?ne, jih lahko zabele?ite v to temo.... nikoli se ne ve, morda ta forum spremlja nekdo oz MMS in bo kak?en minus ali dva posredoval naprej.....da se ob prihodnjih modelih kaj popravi oziroma izbolj?a.
 
Morda bo nekdo reku: "Ja kupi si Peugeot-a ali Citroena, ?e pa je tam vse tako lepo in prav" - ne ni temu tako... no?em tega povedat....ho?em samo povedat to, da ne morem verjeti, kako se lahko avtomobili danes, ko bi naj vsi omogo?ali vse, tako razlikujejo v vseh teh "malenkosti", ki so kot vidimo v praksi kar precej pomembne in v kolikor jih ni ali v kolikor ne delujejo pavilno, celo nevarne za uporabnike same.
 
Saj ni problem - jutri lahko prodam Mazdo 3 in si nabavim Peugeot..... pa bom imel vse te omenjene funkcije..... ampak verjetno ne bom pa imel tako dobrega motorja in menjalnika ter tako dobre izdelave notranjosti vozila (ok ?e 21. to?ko bi lahko napisal, da moj sede? ?kripa, ampak ne bom :))....
 
 
Bom videl, koliko ?asa bom lahko ?e ?ivel s tem...morda ?e 6 mesecev ali pa 4 leta....in si potem nabavil novo 6-ko  :P
 
 
Kaj menite na zgoraj napisano?  :zvizga:

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem.....mogo?e bo najbolje prodat in kupit Peugeot...... :blink::vskalo:

 

No evo, pa se je za?elo s tem.... ?eprav sem lepo napisal, da mi ne s takimi :) ker nisem delal primerjave Mazda VS Peugeot, ampak sem samo izpostavil uporabniku bolj prijazne funkcije, ki jih proizvajalca kot sta Peugeot in Seat ponujata na celo starej?ih letnikih in modelih (od 2008 naprej),

 

Mazda pa o?itno razmi?lja druga?e....njim je na?eloma samo va?no, da motor dela v nulo, kar je sicer odli?no... ampak vsi ostali "cukr?ki", ki jih pa dajo zraven, pa niso toliko pomembni, da bi jih najprej testirali v nulo oziroma saj jih verjetno testirajo, ampak kasneje pri dalj?i uporabi postanejo nekatere funkcije malo "smotane" in zato sem odprl to temo, da jih izpostavim. Morda bo nekdo opazil nekatere minuse na?tete zgoraj in se bodo ti minusi sanirali v prihodnjih modelih  :bravo:

 

?eprav sem (o?itno) ?e vedno navajen na funkcije VW (Seat) in Peugeot - torej bolj EU duh prevladuje v meni, Mazde ne bom menjal, saj sem v osnovi zadovoljen z njo.... njen KODO dizajn vedno znova "opravi?uje" vse te minuse in ne more?, da je kljub vsemu ne bi imel rad  :rolleyes:  oh ja te babe....nobena ni popolna  :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sem mislil, da sem samo jaz nagnjen k dolgim postom ... ampak tole je pa :blink:

 

Ve? kaj sem jaz iz vsega tega razbral - ve? kot ima avto dodatnih funkcij ve?ja je mo?nost, da gre kaj narobe. Je pa res, da mnoge "nove "funkcije znajo biti slab?e kot "stare" preverjene.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve? kaj, nisem bral vsega ampak sode? po dolgem postu je tale tvoja Mazda en velik minus.  :hohoho: Predlagam, da proda? ker toliko napak kot ima te avto res ni vreden. Oziroma ?e bolje, podari? ker avto s toliko minusi ?e zastonj ne bo skoraj nih?e ?elel.


Oprosti ampak eni pa znate komplicirati.  :rolleyes: To ali pa si res humorist.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Saj pravim - Peugeot je imel svoje velike minuse (najve?ji je bil avtomatski menjalnik), zato me ne zanima ve?.

 

Sicer sem bil v temu letu, odkar imam Mazdo, bolj kot ne opazovalec foruma in tu pa tam kaj vpra?al in komentiral. Zelo podrobno sem "na?tudiral" vse funkcije vozila in vsako posebej testiral. Danes sem se pa "malo" bolj razpisal in naredil en "kraj?i" review ampak opa?am, da pa? nekaterim to ne sede. JBG smo si razli?ni in tako je prav.

 

Ne razumem, kaj je narobe, ?e uporabnik izpostavi slabe lastnosti izdelka, ki ga uporablja? Ne more? trdit, da zgoraj na?teti minusi niso resni?ni, ker dejansko so.

 

To, da MZD pogosto zmrzuje in da se navigacija sama od sebe nalaga in nalaga..... tudi to v?asih vpliva na ?ivce.

 

Ob nakupu 3-ke sem si rekel: "Kon?no sem se znebil francoza, kjer je bila elektronika v Q..., in sedaj ne bo ve? takih te?av"! V bistvu pa ni ravno temu tako in se v 1 letu kljub ?tevilnim posodobitvam SW ni spremenilo ni? kar se izbolj?anja MZD ti?e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve? kaj, nisem bral vsega ampak sode? po dolgem postu je tale tvoja Mazda en velik minus.  :hohoho: Predlagam, da proda? ker toliko napak kot ima te avto res ni vreden. Oziroma ?e bolje, podari? ker avto s toliko minusi ?e zastonj ne bo skoraj nih?e ?elel.

 

 

Oprosti ampak eni pa znate komplicirati.  :rolleyes: To ali pa si res humorist.

 

Ja najla?je je neprebrati vsega in bit pameten in posplo?evat :) nekatere funkcije, ki jih jaz pogre?am, jih morda ostali res ne in brez njih se bom ?e nau?il ?iveti, ampak nekatere zadeve na?tete zgoraj so pa za popravit.

 

Sicer pa gre za take napake, katere bi se lahko z novimi modeli odpravile ali pa vsaj s posodobitvijo SW na MZD.

 

Sicer pa hvala za iskreno mnenje  :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jst sem trenutno sredi nakupovanja nove mazde in mi je tale spisek dejansko super. prebiram forume, enega moti to, drugega ono, tukaj je pa vse lepo zbrano. ravno glede opreme sem v precej?ni dilemi, di?i se kak?en bomboncek, ampak se potem tehta ?e bo ?lo finan?no ?ez.

 

sem bil sam tudi malo razo?aran, da ni avtomatskega odpiranja sip na vseh, kar ima trenutno moja 2005 trojka. bi prej pri?akoval da bodo omogo?ili odpiranje sip s klju?em tudi na trojki, kot je imela ?e prva sestka, kot da so tukaj ?li korak nazaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja najla?je je neprebrati vsega in bit pameten in posplo?evat :) nekatere funkcije, ki jih jaz pogre?am, jih morda ostali res ne in brez njih se bom ?e nau?il ?iveti, ampak nekatere zadeve na?tete zgoraj so pa za popravit.

 

Sicer pa gre za take napake, katere bi se lahko z novimi modeli odpravile ali pa vsaj s posodobitvijo SW na MZD.

 

Sicer pa hvala za iskreno mnenje :P

Sej to lepo, da si svojo izku?njo napisu, s tem ?e ostali ki razmi?lajo o nakupu vidijo situacijo in no?m bit ?aljiv, ampak z mojega pogleda izpade, kot da se v vsaki stvari i??e dlako v jajcu. No mogo?e sm pa sam js bolj 'preprost' in prehitr zadovoljen z vsako stvarjo.

 

Aja btw si ?e razmi?lu o kakem Mercedezu al pa Bentleyu? Tm sigurn dela vse kot mora, pri tadrugi firmi mogo?e ?e vse po naro?ilu/?eljah/zahtevah nardijo in pol sigurno ne bo pomankljivosti..ali pa?? ;)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Baby Viper - nikakor ne razmisljam o menjavi vozila. Kje si to prebral?

 

Samo izpostavljam pomankljivosti oz nekatere funkcije, ki bi morale delat a ne delajo pravilno in funkcije, katere bi lahko bile omogocene, so onemogocene verjetno iz butastih razlogov.

 

Ce bi mi vsaj nekdo od MMS povedal razloge, zakaj so ukiniti od SW 33.100 naprej avtomsticno zaklepanje vozila pri hitrosti nad 20km/h, ali zakaj stare 3-ke omogocajo spuscanje in dviganje sip z daljincem, ali zakaj se ne da izklopit HUD..... torej neke konkretne odgovore - potem bi razumel in se sprijaznil s tem. Ker pa niti oni nimajo konkretnih odgovorov, da bi jih podali, se bom spraseval se naprej, kje je ke? in na veliko izpostavljal te "malenkosti" :)

 

Ce so to za nekstere malenkosti, za ostale niso. Zame sigurno niso, bom pa prezivel tudi brez njih, ampak povsem po nepotrebnem, saj bi lahko Mazda omogocila cisto vse, kar je ze omogocala in je "ukinila" z novimi modeli.

 

Se 1x - nihce ne poda odgovora ZAKAJ?!

 

Pa se to - MMS je lani marca obljubila, da bodo vsem, ki imamo vozila opremljena z laserskim tempomatom, po posti na dom poslala dokumentacijo oz kot nek dokaz, da so nasa vozila opremljena z opremo, katera lahko ovira prometno policijo pri snemanju z merilno kamerco.

 

Danes smo 13.1.2016 in sigurno nihce od nas ni prejel nicesar po posti na to temo. Toliko o suverenosti in dobri uporabniski izkusnji! Tam te ignorirajo kolikor se le da. Na maile sploh ne odpisejo, po telefonu so sicer prijazni in ti obljubijo marsikaj....a od tega nic. Nihce nic konkretnega in oprijemljivega ne obrazlozi, ker niti sami ne vejo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je skoraj ve?ina stvari,ki te motijo na tvoji mazdi brezveznih in jih sploh nebi pogre?al v avtu.Kot je ?e Boss zgoraj napisal-ve? kot je raznih neumnosti v avtu ve?ja je mo?nost.da kaj ne bo delovalo oz.kot mislimo,da bi moralo delovati.

?e bi le bilo mogo?e jaz nikoli ne bi vzel

tiste "televizije" na sredini ampak navadno navigacijo in stari dobri radio na gumbe.Koliko ?asa oz pozornosti gre za

razna ?aranja po tistem ekranu.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sylver si si pa vzel ?as in vse lepo nazorno opisal, vsaka ?ast!

 

Sam imam G100 challenge in ve?ino teh problemov, ki jih ti opisuje? nimam, ker teh stvari enostavno nimam instaliranih. Jih pa ve?inoma tudi ne potrebujem :) HUD displaya ne potrebujem, namesto avtomatskega odklepanja/zaklepanja imam daljinec, pa? pritisnem na gumb, avtomatskih lu?i nimam, pa? obrnem stikalo (kar me v?asih res malce ?ivcira, ampak se navadi? :) ), zadnjih senzorjev nimam, imam kamero :).

Glede MZD, meni zaenkrat dokaj lepo dela, res pa da nisem zahtevni uporabnik. Z BT se mi telefon vedno takoj pove?e, glasba s klju?ka tudi lepo dela. Res pa da imajo tukaj ?e veliko rezerve.

 

Iz mojega vidika je avto super, je pa tako kot Sylver pravi, da so na nekaterih detajlih japonci res preve? ?parali in premalo dodelali. 

Da ?e dodam svoje ugotovitve:

Prtlja?nik bi bil mogo?e res lahko malo bolje dodelan in lu?ka mo?nej?a in manj okorna. 

Avtomatsko odpiranje/zapiranje bi res lahko bilo na vseh steklih in ne samo na voznikovem.

Osvetlitev stikal za dvig stekel... pa da niso mogli na vsak gumbek dati eno malo ledico... mene sicer ne moti da je ni,..

Naslon za roke bi lahko bil nastavljiv, pa za sovoznika je neuporaben, pa ?e celotna sredinska konzola je preve? "labava", to bi res lahko naredili bolj mo?no, da se ob dotiku nebi vse zvijalo - to me pa res dejansko moti. (M6 nima ni? veliko bolj?e).

O laku in barvi tudi nebi preveliko pisal... malo prdne? pa je ?e praska (malo karikiram :) ni pa dale? od resnice.

 

To se neki detajli, ki mene malo motijo in bi Mazda lahko bolje naredila.

 

Vsi avti imajo neke cake, tako ima tudi Mazda, vsak uporabnik se pa odlo?i za znamko katera ima napake ki ga manj motijo.

Jaz sem se odlo?il za Mazdo in ?e bi ?e enkrat kupoval bi se odlo?il isto.

 

?e npr. ena moja primerjava... Doma imamo ?e Audi A3 sportback, isto 2014 letnik... osebno raj?i vozim Mazdo, pa je bil A3 7000? dra?ji (s primerljivim motorjem in podobno opremo).

A3 je bolj dodelan, materiali so bolj?i, vse je bolj trdno. Ampak 7000? ve? pa ni vreden! Ima pa tudi minuse... npr. ko vstopa? v avto, ?e nisi previden se z glavo zadene? v strop (pa nisem velikan, ravno obratno, sem bolj pri malih :) ), stikala za pomik stekel so preve? nazaj,......

?e vo?nja... v obeh je super ob?utek za volanom, menjalnik odli?en,... ampak vseeno, pa ne vem zakaj, se v Mazdi nekako bolj?e po?utim.

 

Lahko tudi primerjam s Peugeotom 308... zame ni primerjave, sem ?el na testno vo?njo z njim in meni ni potegnil, enostavno "ga nisem za?util".

 

Toliko z moje strani.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo napisano :prstgor:  par pripomb:

 

To?ka 1: A ne ta funkcija Coming&Leaving home deluje samo ?e ima? lu?i na ON in ne na AUTO? No ce je to tako potem je useless....a bos vedno, ko bos domov prisel prestavljal na ON?

To?ka 2: Prednja vrata so od zadnjih oddaljena kolk?...80cm :)

To?ka 3: To je na ?alost samo pri vi?jih rangih avtomobilov....Mazda6 to ma verjetno, moja biv?a CX5 tega tudi ni mela...a sem pogre?al to funkcijo iz Honde Accord....

To?ka 13: Meni deluje BT brez problemov....z iphone 6S in zadnjim (ne beta) softwarejem....

 

Z ostalim bi se kar strinjal, dodal bi pa ?e to....da ko se pogovarja? preko BT z kom in se vkljucijo park senzorji je to za sogovornika zelo mote?e (baje), pa kamerco za rikverc ki je pod 50? bi komot lahko dodali...

 

Lp Primoz

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

5. pogre?am avtomatsko zaklepanje vozila, ko vozilo spelje in dose?e recimo 20km/h (to je imelo popolnoma vsako vozilo, ki sem ga imel do sedaj - Alfa, Seat, Alfa, Seat, Peugeot)

 

 

tega pa jst osebno ne maram. zaklenem kdaj v tujini, ?e sem v kak?nih mestih po kri?i??ih itd., samo da bi bil pa stalno zaklenjen v avtomobilu, mi je pa neprijeten ob?utek. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tega pa jst osebno ne maram. zaklenem kdaj v tujini, ?e sem v kak?nih mestih po kri?i??ih itd., samo da bi bil pa stalno zaklenjen v avtomobilu, mi je pa neprijeten ob?utek.

Se odpre takoj s kljuko. Jaz to redno uporabljam predvsem po Evropi, v Rimu sta pa otroka vedno preverjala ce smo zaklenjeni...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa dobr, sej se ne vozimo po Baghdadu, da bi mogu bit skos zaklenjen v avtu :D

Mene osebno najbolj motita dve zadevi:

- start-stop: zakaj hudi?a se ne da te funkcijio izklopit za stalno? Meni je povsem neuporabna, ker ?e ima? vklju?en kak?nen ve?ji porabnik (gretje, klima...), se avto itak takoj v?ge nazaj. Poleg tega pa moram vsaki? ro?no uga?ati to funkcijo: avto imam parkiran za ograjo, ki jo je potrebno ro?no odpreti - gre? iz avta in ?e ima? vklju?en start-stop, ti avto crkne.

- mzd connect: sam po sebi super sistem, samo neizkori??en do konca. Na koncu ga uporabljam le za prostoro?no telefoniranje ter kot malo bolj napreden radio. Razumem, da so verjetno preusmerili razvoj na android auto (in podobne sisteme), samo kak?na aplikacija ve? bi pa za ta sistem vseeno lahko bila...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa dobr, sej se ne vozimo po Baghdadu, da bi mogu bit skos zaklenjen v avtu :D

Mene osebno najbolj motita dve zadevi:

- start-stop: zakaj hudi?a se ne da te funkcijio izklopit za stalno? Meni je povsem neuporabna, ker ?e ima? vklju?en kak?nen ve?ji porabnik (gretje, klima...), se avto itak takoj v?ge nazaj. Poleg tega pa moram vsaki? ro?no uga?ati to funkcijo: avto imam parkiran za ograjo, ki jo je potrebno ro?no odpreti - gre? iz avta in ?e ima? vklju?en start-stop, ti avto crkne.

- mzd connect: sam po sebi super sistem, samo neizkori??en do konca. Na koncu ga uporabljam le za prostoro?no telefoniranje ter kot malo bolj napreden radio. Razumem, da so verjetno preusmerili razvoj na android auto (in podobne sisteme), samo kak?na aplikacija ve? bi pa za ta sistem vseeno lahko bila...

Predvidevam da se ne vozi? po ve?jih evropskih mestih....., na dolo?enih odro?nih delih je bolje biti v Bagdadu. Prodaja selfie stickov je tudi taka da ti jo vr?ejo preko odprtega okna.....so mi pa ?e odpirali vrata na na?em bencinskem servisu - v smislu ali lahko poveste...meni ni?, tebi ni? kar na kljuko, za avtom pa 3je pajda?i, ki so ?akali na trenutek nepazljivosti (predvidevam da je bil cilj prtlja?nik, ali pa da ti pod gumo nastavijo kaj, da te zaustavi na poti)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 ker nekateri ne znajo odpreti vozila s pritiskom na gumb zadaj nad tablico

 

Ok no potem pa drugi? vse prej vpra?aj kaj znajo in kupi tak avto...sva?ta. Avto je tvoj. Res pa je da je tipka za prtlja?nik luksus - ko ima? tudi el odpiranje prtljaznika. takrat ima? tudi tipko na klju?u in ima vse skupaj smisel, ker dr?i? robo v rokah in klju?e pa potem samo odlo?i? v prtlja?nik, druga?e mora? spet vse odlo?iti in uporabljati roke.

 

Dostava psa je tudi luksuz, pride? pritisne?, on sko?i ven, pritisne?, odpelje?, enako zjutraj za ?olo, tukaj smo izpadaj, odpre?, zapre?, gre?....... :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja saj razumem, kaj zelis povedat, pac avto je moj in jaz ga znam uporabljat, ampak se vedno je problem moj, ko morem it rocno odpret prtljaznik. Lahko bi naredili tako, da se lahko tudi med delovnim motorjem, ki stoji na miru, lahko s kljucem odpre prtljaznik :) ali pa dodali en gumb v vozilu za odpiranje prtljaznika.

 

No sej ni to tak grozen problem - pac vstanes in odpres in to je to....ce bi bila samo ta pomankljivost, bi bilo super :)

 

Danes kot zakleto - mi navigacija noce vec delat.... ves cas mi pise: "Loading navigation" in se krogec vrti..... cel dan. Zjutraj, ko se peljem v sluzbo....med sluzbo na sluzbeni poti....na poti domov.... skratka..to naredi kar pogosto ampak vedno se potem nekako "odtakne" in zacne delat.... danes pa NO GO :(

 

Pa sem avto veckrat ugasnil in ponovno zagnal in tudi SD kartico dal veckrat ven in nazaj not in ne pomaga cuj....

 

Oh ja.... se dobro, da mi ni treba kam v tujino, kjer ne poznam krajev, mest in ulic.... bi 100% raje uporabljal navigacijo na telefonu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mi smo samo enkrat vzeli "na obroke". So ponujali možnost pol takoj pol pa čez eno leto. In sva z ženo pol plačala takoj, v enem letu pa zbrala še drugo polovico. In tako po enem letu pridem tja z denarjem in nastane problem, kako to zdaj poplačat, ker so pozabili pripisat, da je po enem letu možnost samo kredit ali lizing. In midva sva bila prva, ki sva tja prišla z gotovino za drugi obrok... Je avto ostal dva dni brez registracije, ker je birokracija trajala toliko časa. Te akcije pa kmalu ni bilo več in je kasneje nisem nikjer več zasledil...
    • A tko da se z njim odpelje v oštarijo, pa t crkne da.ne more domov 😂
    • Danes moraš iskati avto hišo, kjer lahko kupiš na cash....večina jih te opcije sploh ne nudi več,ker seveda vedo da je za njih najslabša....torej lizing/kredit....
    • V Atmosu,PCM192/24 in PCM96/24 Tako na hitro...Smart Money,Janine,Sweeter than the Rain,Before my Train comes,One deep River...😃👍 
    • No pa še današnja zgodba.   V glavnem, kolesarska sezona se bo začela in glede na to, da je kolo še v garanciji je bilo treba naredit še redni servis. Odpeljem, k majstru in pravi, da bo naslednji dan fertik. Ni panike, poberem kolesarsko čelado, rokavice in očala ter poiščem najbližji Avant2GO za domov.   Evo Peugeot e-2008 - en tak mali SUV. Se usedem nastavim zic in ugotovim, da tole je pa presenetljivo velik prostora za glavo in... tukaj rata zanimivo.   Prešine me misel, sej bi lahko mel na glavi celo kolesarsko čelado pa bi kljub mojim 192cm blo še dovolj placa do strehe. Ja ne bodi len nataknem čelado in res, placa je dovolj. No zadaj pa se mi vklopi tisti del možganov, ki ne deluje preveč resno. Ok čelada je gor, še kolesarske rokavice in kolesarska očala nataknem in speljem. Ter tako lepo do Litostrojske.   Se ustavim na semaforju in me zagledata dva starejša najstnika in se začneta smejat ter kazat s prstom name. Men šele takrat potegne, da tole mora bit res smešno za videt. Spustim šipo in jima z resnim ksihtom rečem: "Mi pravi kolesarji nosimo čelado tudi v avtu".   Ta prvi mladinc se je tolkel od smeha dobesedno po kolenih, ta drugi pa sploh ni več mogel stati in se je ulegal sred mesta v travo in se tako smejal, da se je kar valil na levo in desno. Prava definicija, ko nekoga zvije od smeha.   No vsaj nekomu sem polepšal dan. 😅
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.