Skoči na vsebino

Dodatki gorivom


Priporočeno sporočilo

Znano je, da dodajanje sinteti?nega dvotaktola v nafto ugodno vpliva na diesel agregat.

...tale gospod je glede tega tudi zelo lepo razlo?il...

http://www.ipomer.com/?p=587

 

Zanima pa me, ali dodajate kaj tudi v bencin, ali to ni potrebno.

 

pozdrav

Blog leta 2013, ki povzema se starejsi renault forum (tale gospod samo kopira)

Naredi to sodobnemu avtu z dpf.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Znano je, da dodajanje sinteti?nega dvotaktola v nafto ugodno vpliva na diesel agregat.

...tale gospod je glede tega tudi zelo lepo razlo?il...

http://www.ipomer.com/?p=587

 

Zanima pa me, ali dodajate kaj tudi v bencin, ali to ni potrebno.

 

pozdrav

?e avto zdr?i 500.000 km brez dodatkov, zakaj bi sploh kaj dodajal!?!  :P

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ocitno stresne bo treba gledat. Kaj pa a je zajeban dat kolesa na streho? En ima dobrih 10kg, tadrug pa 13kg

 

Mraus, tvoja varijanta je za dva brez prtljage :-)

 

Kok pa stane montaza kljuke? Ceprav mi je kljuka nekje isti rang kot zavesce :-)

 

Da bo zdr?al 750.000  :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vpra?anje zakaj dodajati KARKOLI v nafto je na mestu....razlaga zakaj je smiselno dodajati 2T olje

je podana v kritiziranem blogu (avtor vsaj posku?a nekako z dokazi podpreti trditev).

 

Dejastvo pa je, da se pri diesel ma?ini nad 150K km dodajanje 2T olja precej pozna na lep?em

in ti?em delovanju. Glede na to, da je dodajanje 2T olja verjetno najbolj raz?irjena praksa pa

verjetno ?kodljivo tudi ni....

 

?e pa govorimo o ?i??enju diesel sistema je gotovo eden izmed najbolj?ih dodatkov "MOTUL Diesel Clean"...preizku?eno

http://motul.speclube.com/products/all-products/fuel-system-clean-diesel-300ml/

 

Po dodajanju dodatka antigrippante razlika ni bila opazna.....??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm... Ce je dodajanje raznih dodatkov tako dobro in nima stranskih negativnih ucinkov... zakaj tega ne pocne ze prodajalec goriva?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm... Ce je dodajanje raznih dodatkov tako dobro in nima stranskih negativnih ucinkov... zakaj tega ne pocne ze prodajalec goriva?

.....zaradi cene....::))

.....znano je, da so VSA goriva v Slo precej ni?je kvalitete kot drugod po EU...?e posebej je razlika opazna pri nafti.

Trgovcem gre samo za zaslu?ek, zato prodajajo max. osiroma?eno gorivo, ki ?e komaj zadosti standardom.

Najslab?i med vsemi ponudniki je Petrol, med najbolj?imi je Shell...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

.....zaradi cene....: :))

.....znano je, da so VSA goriva v Slo precej ni?je kvalitete kot drugod po EU...?e posebej je razlika opazna pri nafti.

Trgovcem gre samo za zaslu?ek, zato prodajajo max. osiroma?eno gorivo, ki ?e komaj zadosti standardom.

Najslab?i med vsemi ponudniki je Petrol, med najbolj?imi je Shell...

 

In kje ma? Shell za osebna vozila?

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

.....zaradi cene....: :))

.....znano je, da so VSA goriva v Slo precej ni?je kvalitete kot drugod po EU...?e posebej je razlika opazna pri nafti.

Trgovcem gre samo za zaslu?ek, zato prodajajo max. osiroma?eno gorivo, ki ?e komaj zadosti standardom.

Najslab?i med vsemi ponudniki je Petrol, med najbolj?imi je Shell...

 

 

Vedno tankam na prvi crpalki, katere je na poti... vecinoma je to Petrol... sem in tja OMV, Hofer... ,  bolj poredko pa ostale ... Pa dosedaj se nisem imel nikoli problemov z gorivom ... Pa nikoli niti ne pomislim na to, da bi se kaj dodajal gorivu. Tudi nisem opazil, da bi avto kaj bolje deloval takrat, ko sem tankal v tujini...

 

In to, kar ti pravis, da je znano... je pomoje znano samo tistim, ki prodajajo razne aditive in sluzijo na racun takih, ki jim nasedejo :) ... 

 

Taksno je pac moje mnenje in moje izkusnje ...  :ne vem:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vedno tankam na prvi crpalki, katere je na poti... vecinoma je to Petrol... sem in tja OMV, Hofer... ,  bolj poredko pa ostale ... Pa dosedaj se nisem imel nikoli problemov z gorivom ... Pa nikoli niti ne pomislim na to, da bi se kaj dodajal gorivu. Tudi nisem opazil, da bi avto kaj bolje deloval takrat, ko sem tankal v tujini...

 

In to, kar ti pravis, da je znano... je pomoje znano samo tistim, ki prodajajo razne aditive in sluzijo na racun takih, ki jim nasedejo :) ... 

 

Taksno je pac moje mnenje in moje izkusnje ...  :ne vem:

 

Mogo?e prehitro proda? avto, da bi na take probleme naletel :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e prehitro proda? avto, da bi na take probleme naletel :)

 

Mogoce res... ampak problemov tudi ni pri Mercedesu A160 letnik 1998, ki ima za sabo ze okoli 250 K km ... pa tudi ne vlivam notri nobenih dodatkov... Pac redno vzdrzevanje in uporaba :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, je pa tudi res, da stari dizli so bolj 'robustni' kot dana?nji. Vse ve? je enih dodatkov ,ki ti po x kilometrih za?nejo greniti ?ivljenje...no lahko za?nejo. V?asih si se lahko na kratke razdalje vozil z dizlom, danes se ne more? recimo. Slej ko prej ima? probleme.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mercedes je bencinar :) ... in glede aditivov in dodatkov mislim bolj nasplosno... ker tega je precej... in ce bi verjel vsem, kar obljubljajo... bi moral poleg goriva vedno dodati se ene par razlicnih dodatkov :)

 

Kar se pa dizlov tice... nevem ce so kaj bolj robustni... zahtevajo pa mogoce malo vec oz. bolj redno vzdrzevanje... Poznam ljudi, ki obiscejo servis samo takrat, ko avto zacne zafrkavati ... in recimo noce vzgati, oz. se noce vec premakniti ... :) ... Redno vzdrzevanje, kot je menjava olja in podobno ne obstaja ... In na take zadeve so danasnji avti bolj obcutljivi kot vcasih... ker so tehnolosko bolj zapleteni... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK....kar zaklju?imo....ker tole gre samo ?e v smer primitivnih provokacij in tipi?nega slovenskega bu.....tva!

 

...post je bil odprt z enim samim namenom, vpra?anje je normalno razvitemu ?loveku jasno postavljeno,

nekateri odgovori pa prikazujejo druga?no sliko nekaterih sodelujo?ih.

 

pozdrav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK....kar zaklju?imo....ker tole gre samo ?e v smer primitivnih provokacij in tipi?nega slovenskega bu.....tva!

 

...post je bil odprt z enim samim namenom, vpra?anje je normalno razvitemu ?loveku jasno postavljeno,

nekateri odgovori pa prikazujejo druga?no sliko nekaterih sodelujo?ih.

 

pozdrav

Se strinjam

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj forum je namenjen temu, da se napisejo lastne izkusnje ali mnenja ali ne? Pac sem samo odgovoril na vprasanje... da se nikoli nisem nicesar dodajal gorivu... in tudi nimam namena. 

 

Poleg tega sem mnenja, da najvec pozitivnih ucinkov od teh dodatkov imajo prodajalci tovrstnih artiklov ... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor vem, so Shell cpralke v SLO samo se za tovorna vozila >> http://www.shell-adria.si/products-services/shell-fuel-card-for-businesses-tpkg/network-and-fuels/shell-network/stations.html


A sem jaz toliko bolj gob?en ali so doma?ini toliko bolj mol?e?i?

 

Shell je v Vodicah takoj na levo, ?e zavije? z avtoceste Ljubljana - Kranj in se usmeri? proti Kamniku...

 

 

V Vodicah je Agip 

 

Dropbox-20160309-091704.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vpra?anje zakaj dodajati KARKOLI v nafto je na mestu....razlaga zakaj je smiselno dodajati 2T olje

je podana v kritiziranem blogu (avtor vsaj posku?a nekako z dokazi podpreti trditev).

 

Dejastvo pa je, da se pri diesel ma?ini nad 150K km dodajanje 2T olja precej pozna na lep?em

in ti?em delovanju. Glede na to, da je dodajanje 2T olja verjetno najbolj raz?irjena praksa pa

verjetno ?kodljivo tudi ni....

 

?e pa govorimo o ?i??enju diesel sistema je gotovo eden izmed najbolj?ih dodatkov "MOTUL Diesel Clean"...preizku?eno

http://motul.speclube.com/products/all-products/fuel-system-clean-diesel-300ml/

 

Po dodajanju dodatka antigrippante razlika ni bila opazna.....??

 

Res, vpra?anje je na mestu. Mazdina vozila gredo na odpad zaradi starosti in dotrajanosti plo?evine, redkokateri zaradi dotrajanosti motorja. Vsaj jaz ?e nisem sli?al, da bi kdo na Mazdi imel OB REDNEM VZDR?EVANJU ve?je te?ave z motorji. 

 

?kodljivo vsekakor ni. Je pa dejstvo, da je omenjeni blog nastal na Renaultovem forumu. In dejstvo je, da so imeli Renaultovi dizli pred tem precej te?av z dizel-?rpalkami, ki so zaribavale. Dobro, res je, da ?e bi nafta bolj podmazovala, ne bi pri?lo do tega, res pa je tudi, da je imel edino Renault tako slabe ?rpalke, da so zaribavale - druga vozila teh te?av niso imela. Vsaj ne v tolik?ni meri. Glede na razmerje 1:200, kolikor ga omenja v tistem blogu, bi lahko dodajali tudi navadno motorno olje. Nafta bi postala bolj "mastna" in bi bilo bolje za visokotla?ne ?rpalke. 

 

Je pa pri vsem tem dodajanju na mestu ?e drugo vpra?anje: kaj vsi ti dodatki naredijo na drugi strani valja. Tu mislim predvsem na dodatne sajaste obloge na izpu?nem ventilu, turbini, katalizatorju in tako naprej. ?e se to vozilo uporablja kot je namenjeno, se zadeva pregreje in prepiha in ni te?av. ?e pa se dizla uporablja pozimi za vo?njo do 20 km dale? v slu?bo in ?ez osem ur ?e 20 km nazaj domov, je pa zadeva ?e bolj vpra?ljiva.

 

 

 

Vedno tankam na prvi crpalki, katere je na poti... vecinoma je to Petrol... sem in tja OMV, Hofer... ,  bolj poredko pa ostale ... Pa dosedaj se nisem imel nikoli problemov z gorivom ... Pa nikoli niti ne pomislim na to, da bi se kaj dodajal gorivu. Tudi nisem opazil, da bi avto kaj bolje deloval takrat, ko sem tankal v tujini...

 

In to, kar ti pravis, da je znano... je pomoje znano samo tistim, ki prodajajo razne aditive in sluzijo na racun takih, ki jim nasedejo :) ... 

 

Taksno je pac moje mnenje in moje izkusnje ...  :ne vem:

 

Moje izku?nje z nafto in prodajalci so take:

- poraba je, kakr?na je, ne glede na to, kje tankam.

- motor te?e, kakor te?e, ne glede na to, kje tankam. Vsaj moja ?utila ne zaznajo, da bi motor tekel bolj mirno ali bolj nemirno, ?e to?im pri dolo?enem prodajalcu.

- ko pozimi temperatura pade pod minus 12 stopinj Celzija, ima Petrolova nafta po?asi te?ave. No, avto jih ima, ker nafta za?ne izlo?ati parafin, kar zama?i filtre. Zato pozimi obvezno to?im na OMW, kjer se tovrstne te?ave za?nejo pojavljati ?ele pri minus 17 stopinj Celzij. Enako je pri nafti, ki mi jo tast dobavlja iz Avstrije, le da je Avstrijska nafta cenej?a... In ker ?ivim na skoraj 1000 metrov nad morjem, temperature pozimi pridejo pod minus 10 stopinj Celzija. Kar je ravno dovolj, da imam sitnosti, ?e to?im na Petrolu...

 

Kolikor vem, so Shell cpralke v SLO samo se za tovorna vozila >> http://www.shell-adria.si/products-services/shell-fuel-card-for-businesses-tpkg/network-and-fuels/shell-network/stations.html

 

 

V Vodicah je Agip 

 

Uuuu, sm falu! Se opravi?ujem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A sem jaz toliko bolj gob?en ali so doma?ini toliko bolj mol?e?i?

 

Shell je v Vodicah takoj na levo, ?e zavije? z avtoceste Ljubljana - Kranj in se usmeri? proti Kamniku...

Agip

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.