Skoči na vsebino

Dodatki gorivom


Priporočeno sporočilo

uh kaksna tema spet. no moje izkusnje so pa take, tankam vse povsod narejenih mam skoraj 200 000 nikoli nisem imel tezav y ravnimi filtri in karkoli drugega. par let nazaj je bilo v makedonij krepko pod -15 ponoci tudi -23 sem izmeril zato da mi ne bi nafta zmznala sm na poln tank dolival se 2l bencina. letos sm celo 2 tanka prevozu s kurilcem ne da sm sparal zgolj zaradi firbca in stave. pri meni ni bilo nikoli DPF EGR itd. sam dizla je pa treba vozit in ne se jajcak po cesti. 

 

pa lep dan

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Iceman, vse si povedal - vse ostalo brez dokazov in testiranj kvalitete je pa pa? bolj stvar osebne percepcije. Je pa res, da deset let in ve? nazaj je bilo nekaj primerov te?av in takrat si je Petrol prislu?il veliko ?rno piko (predvsem zaradi obvezne uporabe biodizla), ki se ga dr?i ?e danes - verjetno neupravi?eno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 leta kasneje...

Eno vpra?anje za strokovnjake.

 

Imam kar precej?njo koli?ino starega olja.

 

No, naj najprej to?no razlo?im, kaj je to staro olje: gre se za motorno, hipoidno in kompresorsko olje, ki ?e nikoli ni bilo v uporabi. Je ?e v originalni embala?i. Embala?a je bila odprta, iz nje izto?ena potrebna koli?ina, ostalo pa spravljeno "za vsak slu?aj". Nekatera teh olj so stara ?e skoraj 10 let. Vsega skupaj pa je okoli 50 litrov.

 

Torej, pri?el sem na idejo, da bi na vsakih 50 litrov nafte v BTjko nalil ?e liter olja.

 

Zdaj pa vpra?anje: lahko nastanejo kak?ne te?ave zaradi tega? Dobro, za motorno olje vem, da ne bo te?av. malo bolj bo podmazalo injektorje in ?rpalke, mogo?e malo bolj pokadilo in to je to. Kaj pa hipoidno olje in olje za kompresorje?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima? kak?enga startga golfa dizel al pa staro me?ko potem go for it. Pri sodobnih dizlih pa ni za reskirat, ker bo zaradi zjebanih injektorjev ?koda veliko ve?ja kot je morebitni prihranek.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest nebi reskiral. Za 5? dobis liter original mazda olje in se pac ne splaca. Vsaj po moji logiki. To staro olje pa lepo recikliraj pa je.

 

Mislim, da se nismo dobro razumeli: tega olja ne bi uporabil za mazanje motorja. Tja gre res to, kar ti pi?e?. Za 5? po litru originalno Mazdino in konec.

 

To staro olje bi jaz me?al v nafto in ga skuril med delom. Z motornim sem to ?e po?el, enostavno na 50 litrov nafte liter motornega (pa saj ga nikoli ni toliko ostalo, ampak nekako v tem razmerju) in je zadeva ?la lepo skozi. Ne vem pa, kaj bo naredilo kompresorsko in hipoidno olje? Je tu kdo kak?ne petrokemi?ne stroke ali kaj podobnega?

Za?ne? se ogrevat na kurilno olje, pa not zme?a?.

 

BTW, ni BTjka tudi na kurilca?

 

Da bi se sredi gozda ogreval na kurilno olje... Nisem ?e pri?el na to idejo, no... Vseeno mislim, da me polena pridejo ceneje...

 

In ne, BTjka NI na kurilno olje! izpu?na cev je rde?a od... od... od... od odseva pri son?nem zahodu... sramezljiv

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.