Skoči na vsebino

mx5 na 1.6 emisije


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

z mazdo sem sel na poskusni tehnicni in ne naredi plinov. Mastr tm je reku, da je lambda ok. namontiral sem tudi katalizator, ki ga prej ni imela. Sedaj neki berem, da je moznost napake na kaksnem senzorju in sumim, da avto misli, da je hladen, ko je v resnici dobro ogret in mi zaliva mal vec bencina. Sem pregledal in opazim, da ko navijem avto na obrate pride ven crn dim.

Je imel kdo take izkusnje ali pa pozna motor, kaj naj prvo pogledam ter zrihtam.

 

Lp,

Martin

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je men pred leti nardil na Mx5 pa je bil nek senzor v zvezi s termostatom se mi zdi in sem dobival preve? bencina konstantno.

So mi pa tut sve?ke pregledoval takrat pa me spra?eval kolk oktanski bencin tankam, bojda v?asih ni dobro previsokega :ne vem:

 

sem pa na?el nekaj na to temo:

 

your car is running rich. a faulty coolant temp sensor can cause the ecu to never reach closed loop mode. when you start your car, it runs on default injector maps until the engine warms up. this is called open loop mode. when the car warms up (which is measured by the coolant temp sensor), the ecu reads all of the sensors and controls the spark and fuel on the fly. this is closed loop mode.

my car did this right after my swap and it drove me crazy trying to fix it. i was getting a check engine light for a coolant temp sensor, so i replaced it and it didn't help shit. i checked the wiring from the ecu to the sensor plug, and it was within spec. that shit took me about a year to fix. eventually i just added an extra ground to the plug and the check engine light went away. i'm not sure if this is exactly what's going on with your car, but it's possible.

also, have you reset your ecu since you plugged up the coolant temp sensor? unplug the battery cable for a minute or so, that should work.

it's possible your MAF or MAP sensor could be messed up or not connected properly. that's also happened to me and caused a ton of black smoke/ no check engine light.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo ?e zmer pizdarije:D

 

Po problemih z emisijami se je zamenal katalizator, lambda sonda ter ta senzor za temp vode. To sicer ni zadeve popravlo sem se pa igral in nastavil AFM (air flow meter) ki ga pri novejsih mx5 zamenja maf senzor. ?e prejsni lastnik je nastavil, da avto dela prebogato mesanico, tako, da se je dalo na original. Vmes sem ?e odstranil vse do sesalnega kolektorja in konkretno spucal vse te plasticne cevi. Sedaj ko je avto stal 1 dan je zacel tect na 1500 rpm v prostem teku.

Nastavit sem probal ventil za prosti tek vendar ne pomaga nic. A je imel ze kdo izkusnje s tem? Cevi so prav nazaj dane in motor naceloma ne dobiva "fou?" zraka iz drugje kot cez zracni filter. Z multimetrom sem preveril sondo, senzor za toploto, senzor za prosti tek ter pregledal ventil za obhodni zrak ko je motor mrzel in vse funkcionera kokr bi moglo.

 

?e se komu kaj sanja sem vesel vsake informacije.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preveri ?e predv?ig, pri NA seriji se je ?e na roko obra?alo stopinje timinga in ponavad se je premaknilo na 14?, da je bilo pri ni?jih obratih malo ve? navora, kar je tud spremenil izgorevanje in pline. I??i pod timing advance setting.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lambde ne mores preverit z voltmetrom, bos rabil osciloskop. Voltmeter ti prikazuje neko srednjo vrednost v voltih, ki ti samo pokaze da nekaj dela, ni pa dovolj podatkov ker voltmetri so narejeni za max 100Hercov, kar je definitivno premajhen frekven?mi razpon. Osciloskop ti bo pokazal kaj tocno dela lambda in kaj se dogaja z avtom. V redu bo tud zepni osciloskop.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

z AFMjem sem zmanjsal gorivo in funkcionira pravilno. CO se je zmanjsal in sem tudi nardil tehnicnega vendar mam se zmeraj "idle" na 1100-1200. sem ze nekaj bral o zamikanju vziga bom probal. Trenutno je na 10 kot je serijsko. Bom nekje zvohal osciloskop ce se da. hvala za mnenja sporocim kaj bo naprej

avto se drugace po nastavitvah tega pelje odlicno je lepo zvezen nikjer nima kake lukne ali karkoli tudi kadit je nehal na obratih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moram eno spit, da ne zaspim pri takem vremenu... 🤗😉 Pa dobro jutro... 😊
    • Vse to kar si ti nastel imam jaz zavarovano razlicne kombinacije. Pa ni bilo nikoli problemov z uveljavljanjem. Tudi takrat, ko sem bil sam kriv. No uradno nisem bil .  
    • Ja to pa je res, toča nikomer ne prizanese, pri nas je bila po 30 letih prvič in avto se je v zastonj garaži prav fino imel... 🤗 Jp, 3ka ima pa kasko, ker je noč in dan pod milim nebom  Pa porihtana je že u nulo.... 👌👍😉
    • Sej vsak se sam odloča... ampak tukaj si lahko zelo previden pa pride do spleta okoliščin, kjer nisi kriv pa ne moreš dokazat, da nisi. Potem foušijo je tud težko preprečit, da se ti ne podpiše na lak, kot tudi nerode na parkirišču me. Divje živali tudi niso na vrvicah, še manj pa vremenske neprilike.   Jaz osebno raje dam tistih 500-600€ na leto pa vedno upam, da mi jih ne bo trebu uporabit in sploh nisem slabe volje tudi če plačujem "v prazno". V bistvu sem celo presrečen, da ničesar ni. Ko pa pride toča pa mi tud ni treba bilo odpret denarnice, kar je pa svojevrstno zadovoljstvo.😜
    • Zaskrbljena gospodinja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.