Skoči na vsebino

Glasen ropot v predelu motorja


Priporočeno sporočilo

O pesda,

po klancu dol cca. 20-30km/h, cca. 1900 obratov, v drugi prestavi in naenkrat en ropot. Avto off ?e pri tistih dvajsetih kilometrih, leva roka ?e odpira zati? za "haubo", bremza in ven s?ekirat..   Pod avtom ni?, kontrolnih lu?k ni?, ni? opaznega v delu motorja.

Ponovno v?gem avto in ?e naprej ta nenaraven, glasen, niti ne kovinski zvok, ampak kot bi en per od ventilatorja hladilnika tolkel v  ohi?je, temu podobno (ventilator off line takrat), gre pa ropotanje po  obratih.

Avto v?iga normalno, ne trese, pelje se isto dokaj normalno, razen da mu manjka nekaj malega mo?i, ropota pa huj?e kot traktor pri -40C. Nad 1000 obrati pa ?e  zvok, kot bi manjkal del "auspuha", zvok sicer pod ma?ino.

 

Lepa si re?em, ravnokar menjano olje, filter itd..., ?e mehanika smo povpra?al ?e bi bilo potrebno kaj drugega pomenjat glede da smo na 200k km. 

 

Na sre?o sem se do doma pripeljal po hribu navzdol, zapeljal doti?no mazdo 6 136 disel v gara?o, nad luknjo, v stilu bolj jeznega kot razo?aranega ?loveka potolkel ven vse tiste "remlne" in optimisti?no preveril podvozje, na?eloma "auspuh", tam do konca kolektorske cevi. Na nesre?o pa vse do konca kol. cevi izgleda tip top.

Malenkost sem nakoncu ?e upal, da bo nekaj drugega kot zna bit :/

 

Kak?ne podobne izku?nje mogo?e, nasveti .... ?

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jermeni so celi? Da ni kak nacufan pa opleta?

Tezko opisat takzvok ampak velikrat jermenica alternatorja ali sponarja zacne cvilt (lezaj) sam ta zvok je ponavadi tak pescen ?merglast

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od alternatorja jermen izgleda ok, niti ne cvili ampak zadeva bolj ropo?e. 

Ob?asno je bilo parkrat pri speljevanju v klanec sli?at, da avto dela kot en "hud disel", nekako podoben zvok kot sedaj, samo da trenutno dokaj potencirano.  Grem danes malo bolj podrobno pogledat, ko je zadeva ohlajena.. ?ez kak?no uro, dve, da ne budim sosede z ropotom :P

 

zadeva je pa sli?at nekako tako https://www.youtube.com/watch?v=bdXyESoTRo8

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne gre slu?ajno za glavno gred, ker to je bila kar pogosta pri 6-ki D iz 1.generacije. Stro?ki sanacije pa precej visoki.  <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne gre slu?ajno za glavno gred, ker to je bila kar pogosta pri 6-ki D iz 1.generacije. Stro?ki sanacije pa precej visoki. <_<

Uff ja je en kp dnara k da je zlata... Sam se ne sli? k da bi bla glavna gred...

Probi pelat na tester ?e slu?ajno k?na ?oba ??ije!

banner1ydl6.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, kr vozi se s takim avtom...

Bo kmalu nepremi?nina za poceni rezervne dele...;-)

?e ti ??ije ?oba bo ?el katalizator, ga bo kar stajalo.

Odklapljaj v?igalno tuljavo eno po eno, da odkrije? kateri cilinder ti dela problem. Ko bo? sli?al da na enem ni spremembe v zvoku si ga na?el. Potem na tistem cilindru zamenjaj cink?pulo z drugim cilindrom in probaj ?e je na prvotno nedelujo?im cilindrom ?e vedno problem. ?e ga ni, menja? cink?pulo od tistega cilindra.

?e problem ?e vedno obstaja, potem preveri tudi sve?ko preden pokli?e? avtovleko za k mehaniku.

?e nisi siguren kako narest zgoraj napisanega, kli?i avtovleko, ne vozi se okol ker bo? imel ?e ve?jo ?kodo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, ne preostane drugega kot dobit mehanika, ki se mu bo ljubilo s tem ukvarjat, pa avtovleka.

Olje sicer ni ni? popilo, nobenih opozorilnih lu?k (ne prej ne sedaj), avto ni dajal kak?nih predhodnih opozoril, da mu kaj nebi pasalo, karter spucan dobri 2 leti nazaj.. samo naenkrat je za?elo ropotat.

Pri dislu se ne da ugotovit z odklaplanjem ogrevalnih sve?k kater cilinder bi mogo?e bil?

Vozim se seveda ne, za 100m se je avto v?galo, da se sem po zadnji ravnini pri?el do doma, pa naknadno ?e  res na kratko v gara?i, ?e bi lahko dolo?il od kje se sli?i.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, ne preostane drugega kot dobit mehanika, ki se mu bo ljubilo s tem ukvarjat, pa avtovleka.

Olje sicer ni ni? popilo, nobenih opozorilnih lu?k (ne prej ne sedaj), avto ni dajal kak?nih predhodnih opozoril, da mu kaj nebi pasalo, karter spucan dobri 2 leti nazaj.. samo naenkrat je za?elo ropotat.

Pri dislu se ne da ugotovit z odklaplanjem ogrevalnih sve?k kater cilinder bi mogo?e bil?

Vozim se seveda ne, za 100m se je avto v?galo, da se sem po zadnji ravnini pri?el do doma, pa naknadno ?e  res na kratko v gara?i, ?e bi lahko dolo?il od kje se sli?i.

Meni se je podobno zgodilo na barchetti, le?aj grede, vendar je ?lo za skrito napako prodajalca, z drugimi besedami adijo motor (primer ki ga tudi omenja Lepi). Upam da bolje pride? skozi.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Heh, pr?u mehanik in se po treh sekundah k je sli?ov zvok samo obrnu pa s prve reku da so le?aji/gred, da je imel na popravilu mazdo 6 z istim zvokom ?e leto nazaj in se ?e takrat ni spla?alo popravljat.

Nebi kar obupal na prvo ?ogo, kot prvo na tester za ?obe kot pravi LEPI, pa da se  malo bolj preveri in za ziher re?e kaj je. ?e bom ?el kar tako na besedo menjat ma?ino ali karkoli ?e se bo naredilo, ?e 5 let potem ne bom mirno spal...

Se pozna kak?ega dobrega mehanika, ki se mu ljubi s taki stvarmi ukvarjat? Sem z gorenjskega konca, da po mo?nosti nebi ?lepal avto ravno v Mursko Soboto

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Do Medvod jo pri?lepaj, Pelko bo hitr potrdil/zanikal situacijo in ?e avto res dela kot ?ivalni stroj potem verjami, da je cenej menjat motor.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se mi je zdelo da lezaj. Zdaj ce je se lahko tudi peljes do pelka, ker motor je potem ze danes za menjati..... Zal.

 

Jaz sem sel isto tako do servisa tok tok tok v Rovinju potem je pa amzs prisel do servisa, ker 200km je pa mal prevec se do doma :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se je tud pri meni na 2.3 bencinarju to zgodilo. Ker je 2.3 seveda dosti bol redka zadeva kot dizel, je blo cenej kupit drug identi?en avto in iz njega motor vzet ven.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://youtu.be/l_cup7WgIsk

 

Zgleda da ni tako redek problem tole...

To?n to naj bi bla te?ava, po zvoku sode?-mnenje mehanika.  Kolkr sem "en mj?ken" raziskov so japonci   kar nagnjeni k tem zadevam.

Uff ja je en kp dnara k da je zlata... Sam se ne sli? k da bi bla glavna gred...

Probi pelat na tester ?e slu?ajno k?na ?oba ??ije!

Tukej sem bil  ?e dokaj prepri?an da zna bit to. Predvsem na podlagi, da je bil avto nekoliko glasnej?i prvo ali dve minuti ob hladnem zagonu. To je bilo opazno po zadnji menjavi olja, kak?ne 2 meseca nazaj :S  Pa kolker sem ?el skoz podobne te?ave na znatnih ?tevillih forumov in ytube posnetkov :P, znajo disli tol?t dokaj isto zaradi ?ob/injektorji, predvsem fordi.

Delo, menjava, deli 2000+...

jep, 2k je bla ocena, s pripombo, "?e ho?em ?e jaz kaj zaslu?it". Naslednja pa, "?e je le?aj, ti kar povem, da ti tega verjetno ne bom ?timal,  ker se mi po?teno povedano ne da".  Ni prvi?, da sem pomislil, bi mogu bit avto mehanik al pa elektro smer :P

Se je tud pri meni na 2.3 bencinarju to zgodilo. Ker je 2.3 seveda dosti bol redka zadeva kot dizel, je blo cenej kupit drug identi?en avto in iz njega motor vzet ven.

Sem si ?e pogledov malenkost po slovenski sceni za motor. Mazd v okvari razmeroma veliko. Kak?ne 2,3 ma?ine z 100kw bi se pa vseeno trenutno dalo dobit, iz karamboliranih. Samo tam sem verjetno kmalu spet na nekih 2k ?, motor, menjava, pa ?e ostale zadeve, k se jih takrat menja.

 

Ka pa vem., za dele al menjov motor.. avto na?eloma nima rjavi, dokaj ohranjen.  No ja, zamenjan prvi odbija? in malenkostna niti ne vidna udrtina na levem blatniku, kar so mi prijazno stolkl na parkir placu , pa ?li svojo pot :/   Kar sem opazil malenkost rjavenja, imam pa ?e doma vse pripravljeno, da bi v kratkem po?timal, pa ?e to je tam kjer je avto nasedel (jebat ga zima, splu?en, zgledal je da je parkiri??e mal dalj?e heh) pa smo ga spravl vn s pomo?jo traktorja, 

 

Ehh.. pru disel pol pa tkole...  popizdi?, pa zaenkrat ?e re?t nemorem "popizdi? ?e nis navajen" (v drugo mogo?e :P)

 

Najbolje da pokli?em g. Pelkota, se zmenim za termin, na avtoasistenco pri?lepam "to moje razo?aranje", pa se odlo?am od tam naprej.

 

Hvala za svetovanje do sedaj. K?n 6pack sm vrjetn ?e dol?n.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.   Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€). In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.   In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo... Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd... Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s   Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
    • Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.