Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6 (rabljene)


Dejan Mohar

Priporočeno sporočilo

zdravo

 

sem ?isto nov na forumu. Prijavil pa sem se za to ker pa? kupujem malo ve?ji avto ker pri?akujeva z punco otro?ka  :jupiii:

Na avto.netu sem zasledil tole mazdo 6

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11047084&display=Mazda%20Mazda6%20CE136%20Business

 

pa me zanima ?e kej veste o njej in pa kaj so lahko te?ave :) neki sem bral da ?e nimajo 6 prestav da nimajo tud dpf filtra...

lahko pa mi predlagate tud kak?en drug avto :)

ker kupujem neki do 3500? pa da je avto obvezno 5 vratni in pa malo ve?ji (usaj rang megana,....)

najraje pa bi kupu karavana ali pa limuzino :) 

 

aja pa ?e to :) ?e koga zanima tko spotoma prodajam svojo opel astro gtc 2006 letnik :)

?ele k se bo prodala bomo kupil kej druzga

 

lp Dejan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prva generacija 6ke ni imela nobena 6 prestav. Glede na to da je 06 letnik bi upal trditi, da ima dpf. Kar lahko ob ogledu avta preveris je definitivno rja (zadnje obrobe, pragovi, vrata itd.). Drgac imas pa vse odgovore na tvoja vprasanja na forumu... Pobrskaj malo, je bilo veliko napisanega na to temo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prva generacija 6ke ni imela nobena 6 prestav. Glede na to da je 06 letnik bi upal trditi, da ima dpf. Kar lahko ob ogledu avta preveris je definitivno rja (zadnje obrobe, pragovi, vrata itd.). Drgac imas pa vse odgovore na tvoja vprasanja na forumu... Pobrskaj malo, je bilo veliko napisanega na to temo.

 

tole pa mal dezinformiras

 

6ka facelift ima 6 prestav in DPF (razen 1.8 bencinarja)

tale verjetno ni letnik 2006, ker 2006 so mislim, da vse faceliftane (nisem pa 100% bo nekdo drug povedal)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti rajsi pogled ce je bila sklopka menjena oz. v kaksnem stanju je. 200k km je ravno taksno stevilo, da zna pocasi napociti cas za menjavo in pri dizlih to ni malo glede na to, da se menja se vztrajnik :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti rajsi pogled ce je bila sklopka menjena oz. v kaksnem stanju je. 200k km je ravno taksno stevilo, da zna pocasi napociti cas za menjavo in pri dizlih to ni malo glede na to, da se menja se vztrajnik :)

Pelko pravi, da se pri sodobnih dizlih med 200 in 250000km zacnejo glavna vlaganja/stroski!

 

(Izjema je kak avto, ki relacijsko in hitro naklofa 400000 recimo). :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo,

 

Da si kar sposodim to temo ... sem tudi nov na forumu in kupujem Mazdo 6 prej?nji model (nekje letnik 2010-2012 / budget nekje 10-15k vendar raje pri spodnji meji ?e je mo?no). Letno delam nekje med 20 in 30k km, tako da bi skoraj raje imel dizla, ni pa nujno.

 

Sem ?e iskal po forumu in dobil neke osnovne informacije vendar bi imel ?e vseeno nekaj vpra?anj:

- 2.2 dizel naj bi bil bolj?i kot 2.0 (manj morebitnih te?av), a to dr?i?

- ali so vsi 2.2 dizli enaki motorji, samo turbine in elektronika je druga?na (vidim da je razpon nekje med 130 in 185hp)? 

- ali so pri 2.2 kake tipi?ne napake oz stvari na katere je potrebno biti pozoren? Zasledil sem, da so bile te?ave z verigo, ali je bilo to pri vseh 2.2 motorjih?

- kako je z regeneracijo DPF in nara??anjem olja v karterju - je imel 2.2 tudi to te?avo?

- ali se veriga menja po potrebi ali je predpisan nek servisni interval? (?udno mi je ker sem dobil informacijo, da se menja na vsakih 120k km v vsakem primeru, kar se mi ni zdelo logi?no - a ni ravno glavna prednost verige, da se pa? ne menja oz se menja ko se preve? raztegne, kar pa ne bi smelo biti tako kmalu razen ?e je kaj narobe)?

- ali se da pred nakupom vozila kako preveriti v kak?nem stanju je veriga? Se to sli?i oz obstajajo kaki testerji? Ali je to pa? bolj loterija + kak?en je okviren stro?ek ?e do te te?ave pride?

- kako je s turbino, sklopko, vztrajnikom oz kakimi drugimi ve?jimi stro?ki? Potrebna kak?na posebna previdnost ali na?eloma s tem ni ve?jih te?av?

- ali je kak?na bistvena razlika med modeli 2008-2010 in 2010-2012? torej ali je med o?itnimi manj?imi vizuelnimi spremembami tudi kaj drugega omembe vrednega? Pri najmo?nej?i GTA razli?ici sem opazil, da je mo? padla iz 185 na 180 in "izgubil" je eno izpu?no cev - je novej?i 180 konjski motor v ?em bolj?i od starega, ali so ga samo malo "zadu?ili" zaradi kak?nih eko norm?

 

Poleg tega dobrodo?le tudi kakr?ne koli druge informacije okrog tega modela Mazde.

 

In ?e konkretni primerki ... ali kdo pozna katerega od teh oz bi priporo?il kak?nega drugega:

- http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10712405

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10904056

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11015960

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11055694

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11049238

 

Zadnja dva vidim, da sta iz uvoza, ali je to sploh ?e te?ava s preverjanjem zgodovine ipd, glede na to da ima Mazda DSR? Se je mo?no zana?ati na to ali se tudi tu lahko "goljufa" s kilometri?

Kaj menite o GTA CD185 - ima veliko opreme in mo?i, kar mi je ok, samo verjetno je precej draga za vzdr?evanje? Bral sem tudi, da so nekateri razo?arani nad odzivnostjo tega motorja oz da skoraj ni razlike v primerjavi z GTA CD163 (ki naj bi bil bolj?a izbira -> podobne performanse/ cenej?e zavarovanje)

 

?e v naprej hvala za kakr?no koli pomo? (upam, da se bo sploh komu dalo prebrati ta moj roman =)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja opa?anja:

- 2.2 dizel naj bi bil bolj?i kot 2.0 (manj morebitnih te?av), a to dr?i?

Mislim da, ?eprav ?e je bil motor ustrezno vzdr?evan tudi z 2.0 ni bilo ni? narobe.

- ali so vsi 2.2 dizli enaki motorji, samo turbine in elektronika je druga?na (vidim da je razpon nekje med 130 in 185hp)? 

Ne vem, bi pa rekel, da da. Turbina je najbr? druga od 129 konjske in 163 recimo.

- ali so pri 2.2 kake tipi?ne napake oz stvari na katere je potrebno biti pozoren? Zasledil sem, da so bile te?ave z verigo, ali je bilo to pri vseh 2.2 motorjih?

Eni imajo ?e modificirano verigo in je ok, eni so jo ?e 2x menjal, eni nikoli. Go figure. Na?eloma je pa kar robusten motor.

- kako je z regeneracijo DPF in nara??anjem olja v karterju - je imel 2.2 tudi to te?avo?

Ja, ?e bo? imel kratke relacije bo? naletel tudi na to te?avo.

- ali se veriga menja po potrebi ali je predpisan nek servisni interval? (?udno mi je ker sem dobil informacijo, da se menja na vsakih 120k km v vsakem primeru, kar se mi ni zdelo logi?no - a ni ravno glavna prednost verige, da se pa? ne menja oz se menja ko se preve? raztegne, kar pa ne bi smelo biti tako kmalu razen ?e je kaj narobe)?

Ne, menja se takrat ko je odstopanje preveliko. V parametrih se vidi (preko testerja) koliko odstopanja je, menja se pa mislim da nekje pri kotu 11 stopinj.

- ali se da pred nakupom vozila kako preveriti v kak?nem stanju je veriga? Se to sli?i oz obstajajo kaki testerji? Ali je to pa? bolj loterija + kak?en je okviren stro?ek ?e do te te?ave pride?

glej zgoraj

- kako je s turbino, sklopko, vztrajnikom oz kakimi drugimi ve?jimi stro?ki? Potrebna kak?na posebna previdnost ali na?eloma s tem ni ve?jih te?av?

v primerjavi z nem?ko konkurenco je mazda kar se tega ti?e precej spredaj.

- ali je kak?na bistvena razlika med modeli 2008-2010 in 2010-2012? torej ali je med o?itnimi manj?imi vizuelnimi spremembami tudi kaj drugega omembe vrednega? Pri najmo?nej?i GTA razli?ici sem opazil, da je mo? padla iz 185 na 180 in "izgubil" je eno izpu?no cev - je novej?i 180 konjski motor v ?em bolj?i od starega, ali so ga samo malo "zadu?ili" zaradi kak?nih eko norm?

govori? o pred FL in FL prej?nji verziji. Mal kozmeti?nih popravkov, bistvo pa ostaja enako.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 vse je spekrt povedal, edino to da med FL in PFL so v voznji precej vecje razlike.

Imam obe varijanti (2009 bencinar 2.0 in 2011 dizel cd129) in je FL varianta precej bolj udobna v voznji kot PFL (ni tok trda in poskakuje kot da je kaksen GTI), pa tudi volan je "tezji" in bolj precizen.

 

 


govori? o pred FL in FL prej?nji verziji. Mal kozmeti?nih popravkov, bistvo pa ostaja enako.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e tole PFL 2.2 ima ?e webasto, FL 2.2 pa ne ve?. Se zelo pozna pozimi, kjer se ma?ina segreva tudi do 20 min dalj zjutraj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za info.

 

A vsi PFL 2.2 imajo webasto? ker nikjer med opremo ali opombami nisem tega zasledil?

 

Bi pa vpra?al ?e tole:

"- ali so pri 2.2 kake tipi?ne napake oz stvari na katere je potrebno biti pozoren? Zasledil sem, da so bile te?ave z verigo, ali je bilo to pri vseh 2.2 motorjih?

Eni imajo ?e modificirano verigo in je ok, eni so jo ?e 2x menjal, eni nikoli. Go figure. Na?eloma je pa kar robusten motor."

A pa se kako ve kateri imajo modificirano verigo npr po ?t. ?asije ali ?em podobnem? Ali pa? tega ne morem vedeti?

 

"- ali se veriga menja po potrebi ali je predpisan nek servisni interval? (?udno mi je ker sem dobil informacijo, da se menja na vsakih 120k km v vsakem primeru, kar se mi ni zdelo logi?no - a ni ravno glavna prednost verige, da se pa? ne menja oz se menja ko se preve? raztegne, kar pa ne bi smelo biti tako kmalu razen ?e je kaj narobe)?

Ne, menja se takrat ko je odstopanje preveliko. V parametrih se vidi (preko testerja) koliko odstopanja je, menja se pa mislim da nekje pri kotu 11 stopinj."

Ja to bi mi bilo bolj logi?no ja, ker ?e ne res ni nobene prednosti verige, ?e se kar menja... Ampak zanimivo mi je pa to, da sem to informacijo (da se menja na 120k km) dobil od g. Pelkota, ki kakor vidim, je precej cenjen tu na forumu kot serviser... zato mi res ni jasno kako to (razen ?e se kaj nisva prav razumela, samo ne vem kaj bi me lahko narobe razumel, ker sem zelo jasno vpra?al).

 

@LabiGT: kako pa si kaj zadovoljen s CD129? Ker glede na ponudbo iz avto.net bom verjetno izbral verjetno prav ta motor... Je dovolj mo?i/navora?

Ali si mogo?e kje iz okolice Ljubljane, da bi mi jo mogo?e na hitro malo predstavil in ?e kak?no re?eva (sedaj namre? vozim Accorda in nimam pojma o teh Mazdah in na ogledih ne vem niti kaj gledati oz kaj pri?akovati)? Seveda uslugo vrnem v ustrezni koli?ini piva ali ?esa podobnega po izbiri =)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja vsi dizli pfl, uni s korejsko masko pa ne ve?. Izjema je lahko kak italijanski uvoz recimo, ampak 99% imajo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nisem preprican ampak mislim, da 2.2 nima vec webasta?

 

CD129 je super, z njo delam le dolge relacije (dolga relacija je pri meni vsaj 500km, tudi 1200km v kosu), verigo smo menjali 2x v garanciji, drugace pa, dovolj mocan, majna poraba in vlece v vseh prestavah od ca. 1500-1800rpm dalje (no, dalje je do nekje 3500 rpm)

porabo po BC imam 5.9 (nazadnje sem resetiral ene 3 leta nazaj, mogoce 4 leta nazaj ne vem vec)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@jures: kaj si mislil s tem "s korejsko masko" -> a dejansko ima FL kaj veze s Korejo oz ga delajo kje drugje kot na Japonskem? Ali pa? samo zaradi izgleda?

 

@LabiGT: pri koliko kilometrih pa je bila menjana veriga? In a sedaj ko si jo drugi? menjal pa ni ve? te?av, ali ?e ni dovolj kilometrov na ?tevcu da bi se to poznalo? Ker te ko jih jaz gledam so namre? ?e izven garancije, tako da predvidevam, da bo drago, ?e bo potrebno to menjat :/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No tudi, FL verzija ga ima  :ne vem:

?e ga da? sam notri ja.....a si pozabil. Tvoja / moja FL ga ni imela fabr?ko

 

Mogo?e da je isto in da ga ?e PFL 2.2 nima ve?. dejansko nisem videl. Sem jih ene par nadgrajeval, samo mogo?e so res bile vse ?e CD140 2.0. ?e jo ma kdo naj potrdi

 

2.2 FaceLift korejska maska pa je tole, hyundai style

post-2637-0-92048000-1466670451.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Super, veliko sreče ti želim in cesto si daj malo poširit, če ti slučajno še ostane kak €€€.... 😂
    • Že tri dni zapored vstajam ob štirih zjutraj, da zrolbam sneg z dvorišča in tako naredim prostor za šolski avtobus, ki pride po šolarje.   Komaj čakam, da mine pomlad...
    • Ampak jaz sem pa res rojen pod srečno zvezdo. Šla sodelavka na dopust in jaz danes prevzamem še njeno delo. Med drugim to pomeni prejemanje pošte - tako klasične kot elektronske. In prvo zjutraj dobim tole sporočilo:     Poslal:    "David C. Bohnett" <carloshelufoundations@gmail.com>, dne 24.04.2024 19:23 Prosim, da  pošljete odgovor na naslov(e): ioffice77@yahoo.com Prejemnik:    undisclosed-recipients:; V vednost:   Zadeva:    S spoštovanjem Moje ime je David C. Bohnett, rojen sem 2. aprila 1956. Sem ameriški filantrop in tehnološki podjetnik. Sem ustanovitelj in predsednik fundacije David Bohnett, neprofitne organizacije, ki dodeljuje nepovratna sredstva in se posveča izboljšanju družbe s pomočjo družbenega aktivizma. Sem filantrop in tehnološki podjetnik in se zavzemam za ustvarjanje pozitivnih sprememb človeštva z gradnjo skupnosti in družbenim aktivizmom. Spodaj je nekaj področij, ki sem jim prispeval: (1). Doniral sem za Funding Los Angeles, ki podpira širok spekter umetniških, izobraževalnih in državljanskih programov v Los Angelesu. (2). Donirala sem za namene, povezane z LGBT (3). Prav tako sem dal nešteto in množičnih finančnih donacij v dobrodelne namene po vsem svetu. (4). Donirano tudi za storitve in raziskave o aidsu (5). Doniral sem tudi za volilne pravice in registracijo volivcev (6). Preprečevanje nasilja z orožjem (7). Raziskave na živalih in pravice živali (8). Večkrat sem prispeval ameriški filmski industriji in dal velike finančne prispevke več univerzam v Združenih državah Amerike. V kalifornijski politiki sem dal številne osebne politične donacije na državni ravni. Zato se po prejemu tega pisma štejete za srečneža, ker ste danes od mene prejeli to pismo. Doniram vam vsoto 6.000.000,00 USD (šest milijonov ameriških dolarjev). To donacijo vam namenjam, da z denarjem pomagate sebi in svoji družini. Želim, da ta denar vložite v kateri koli donosen posel, ki ga želite. Pomagajmo graditi družbo s podajanjem roke bratske ljubezni drug drugemu. To je moj zasebni e-poštni naslov: ioffice77@yahoo.com (odgovorite mi, da vas bom lahko usmeril, kako vam bo izplačan denar). Obiščite to spodnjo povezavo, potrpežljivo preberite članek, da boste lahko preverili o meni: https://en.wikipedia.org/wiki/David_Bohnett S spoštovanjem David C. Bohnett E-pošta: ioffice77@yahoo.com     Prva elektronska pošta in že lahko dobim šest milijonov ameriških dolarjev! Pa ne si misliti, da je to kakšna potegavščina, David C. Bohnett res obstaja! Ima pa malo težav s spolno usmeritvijo, ker nekaj časa je "doniral", nekaj časa pa "donirala". No, najbrž je zato nekaj njegovih sredstev prejela tudi LGBT-organizacija...   Pa naj še kdo reče, da nisem rojen pod srečno zvezdo! Pravkar sem že naročil dve Mazdi CX-80 (enega zame in enega za ženo) s 3,3 litrskim turbo-dizlskim šestvaljnikom. Samo še od Davida prevzamem denar in ju plačam...
    • nimajo, ker a-cosmos že nekaj časa ne dela več ... 😃  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.