Skoči na vsebino

Kupiti Mazdo 3?


Odisej

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Vem, da se vpra?anje na Mazda forumu lahko sli?i provokativno, ampak ni mi?ljeno tako. Dejansko bi prosil za objektivno mnenje tistih, ki niste brezpogojno zaljubljeni v znamko in ste vozili kot lastniki tudi ?e druge avtomobile.

 

Po?asi se poslavljam od svojega Renaulta starega skoraj 13 let. Ja, z njim sem pla?al nekaj davka na naivnost ampak ni bilo vse slabo.

 

Novega Megana sem po ?tirih testnih vo?njah (hodim k trgovcem, da ocenijo starega) razli?nih avtov skoraj odpisal - nek nedefiniran mote? zvok iz sicer tihega motorja, ampak to je ?e druga zgodba. VW Golf je tako-tako. ?im je malo ve? opreme je cena pod stropom. Opli, Fiati in preostali francozi me ne zanimajo, Audi, BMW ipd so mi predragi oz. precenjeni.

 

Ena od redkih preostalih alternativ mi je Mazda 3 z Revolution opremo, ?e posebej model 2017 z nekaj ve? opreme in izbolj?avami za isto ceno kot do sedaj. Vozil sem jo ?e in eden od razlogov, da bi jo izbral je tudi motor 2.0 brez turbine.

 

Se pa bojim:

  • meni povsem neznana znamka z neznanimi problemi
  • stro?ki servisov, cene rezervnih delov
  • vzdr?evanje po garanciji (ker kupujem avto za dalj?e obdobje)
  • relativno visoka cena in ni? popustov  (kak?en jur ali dva manj bi se mi seveda prilegla)
  • problem dodatnega stro?ka zimskih gum in/ali plati?? zaradi 18 col serijsko
  • pa ?e kaj, ?esar se ta hip ne spomnim

Revolution oprema je pogoj, da kupim ta avto.

 

Kak?no je va?e mnenje - kateri argumenti naj me prepri?ajo, da je to prava izbira zame?

 

Hvala in lep pozdrav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda je avto za vozit 13 let. Vzdr?evanje po garanciji je tvoja odlo?itev ali bo? vozil na poobla??enca ali ne, aftermarket rezervnih delov je manj kot npr za VW ampak jih ne rabi? veliko. Atmosferc je prednost pred turbomotorji. 18 colske gume pomoje niso za na SLO ceste. Cena brez popustov je prednost ker potem pla?a? kasko na realno ceno in ne na tisto prenapihnjeno kot npr. pri Renoldu. Edino na te?ave z lakom ne sme? biti preob?utljiv. Se pa zato Mazda pelje bolje od ve?jega dela konkurence.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsak avto ima pluse in minuse. Saj nima samo Mazda problemov z lakom, samo tukaj o tem odprto govorimo, med tem ko lastniki katere druge znamke tudi ?e imajo probleme, jih zanikajo... 

Ko sem jaz kupoval, mi je bila Mazda3 top izbira...imela je vse kar sem iskal...design, meni top notranjost, vozne lastnosti, pa ?e cena ok. Ima pa pa? nekaj pomanjkljivost, sedaj pa mora? samo se?teti pluse in minuse pri tvojih favoritih pa pa? izbrati tistega kateri ima najmanj minusev oz. ti najbolj odgovarja. Idealnega ?al ni...

Glede 18", ?e jih res no?e? se zmeni, di ti jih zamenjajo s 16", ali jih pa takoj pri dobavi proda? in kupi? 16", ?e ti res ni do ve?jih. Jaz bi ostal na 18, zimske pa 16.

Glede servisov... Redni servisi so dra?ji kot pri EU konkurenci, vendar se s pogajanji da priti dokaj blizu cenam konkurence. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti jaz povem razliko med 16" in 18" kolesi ker imam oboje.. JE NI!!! meni ki sem druga?e zelo ob?utljiv na stanje na?ih cest se zdi da gre enako po luknjah, z 18" celo malo bolj uglajeno. Z zni?anim podvozjem pa je ob?utek ?e bolj suveren.. tako da se ne bat 18".. ?e ne pa jih z veseljem zamenjam 1:1 z mojimi zimskimi original 16"..

 

Cena pa niti pribli?no ni previsoka proti konkurenci, sem se ?ez vikend vozil v Suzukiju za 22k?, pa nisem mogel verjet kak?na je razlika v materialih in nasploh kvaliteti vo?nje, kot da vozim premium znamko :)

 

Popustov pa prav da ne dajejo, ker je to en sam nateg s temi popusti pri drugih znamkah, pol pa pla?uje? visok kasko zaradi navidezo visokih cen na cenikih..

 

edin problem je z barvo na vodni osnovi, kar pa je problem dandanes pri ve?ini znamk..

 

ti komot naro?i facelift model, ne bo? razo?aran..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

edin problem je z barvo na vodni osnovi, kar pa je problem dandanes pri ve?ini znamk..

Imel mazdo ki ?e ni bila barvana z vodenkami pa je barva vseeno sama dol padala, tako da ta teorija o barvah na vodni osnovi kot vzroku slabe kakovosti po moje ne dr?i. Sploh ?e primerjam barvanje mazde z barvanjem z vodenkami na renoldu in ?kodilaku kjer ni niti najmanj?e sledi o kakr?nihkoli te?avah.

Zato da so naredili zelo dober avto, so morali za Mazdo 3 kapitalisti kar nekaj vlo?it v razvoj. Da pa kapitalistom sploh kak?na malenkost ostane za kruh pa za mleko, se mora proizvodnja optimizirati.

Vseeno ?e bi imeli pri mazdi v ponudbi take sorte avto kot ga imam sedaj, bi moj avto zagotovo bila spet mazda. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdo 3 ima ?ena, sam jo malo vozim, ker imam drug avto.

Nad avtom je navdu?ena, jaz sem bolj realen. Motor je 2.0.

 

Kaj me moti: 

- preglednost nazaj je slaba, enako za naprej zaradi dolgega in visokega pokrova motorja (priporo?ljivi senzorji spredaj in zadaj),

- podvozje je pretrdo (vsako luknjo v cesti ?uti?, jih je pa dosti na na?ih cestah),

- slaba zvo?na izolacija podvozja na luknjastih cestah (motor je sicer tih),

- prestavna razmerja so zelo dolga, sploh 5 in 6 (motor je mrtev, ?e ho?e? pospe?iti iz ni?jih obratov v vi?ji prestavi),

- bo?ne obrobe na sede?ih bi lahko bile tr?e, ?e so ?e,

- display - preve? tipkanja, ?e si v nekem meniju, da npr. zamenja? radijsko postajo,

- ko je motor mrzel ima tak zvok, kot, da bo razpadel,

- pregledost iz avta na zadnjih sede?ih je slaba (npr. za manj?e otroke).

- sli?im, da imajo Mazde 3 pretrde zavorne obloge in to uni?uje diske, ?esar pa baje ne priznajo pod garancijo (zaenkrat sicer pri na?i Mazdi ?e ni te?av).

 

Kaj je dobro:

- materiali v notranjost so kvalitetni (brez plastik fantastik ob?utka),

- oblika zunaj in znotraj je lepa,

- avto je prostoren,

- ergonomija notranjosti je zelo dobra,

- motor dobro potegne v 1, 2, 3 prestavi ter pogojno 4 (visoki obrati),

- poraba je dobrih 6 litrov pri neki normalni vo?nji ( kar je za 2.0 motor zelo dobro),

- display deluje kar kakovostno, ne pa kot neki plastik fantastik v npr. novem Meganu.

 

To so stvari, ki sem jih opazil. Mogo?e koga drugega sploh ne bi motile.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje priporo?ilo je, da se po?aka na model 2017, ki ima kar nekaj izbolj?av. Na testih hvalijo predvsem napredek pri zvo?ni zatesnjenosti vozila, z G-Vectoring je izbolj?ana stabilnost in vodljivost avta, poleg tega je ?e kak kos opreme ve? kot prej. Sam se ne bi obremenjeval z 18" gumami, kot je nekdo ?e omenil, neke hude razlike v vo?nji ?ez luknje ni. Za zimske pa lepo vzame? 16 col in je to to.

 

?e bi sam kupoval avto v tem razredu, bi brez pomisleka vzel tako trojko, le da bi sam izbral dizla zaradi ve?je letne kilometrine. Pa nisem nek hardcore Mazda fan ampak govorim na podlagi izku?enj, ker sem prevozil (in ?e vedno jih) precej razli?nih avtomobilov zato vem kaj Mazda ima kar drugi nimajo. Tudi servis ni neki bav bav, cenovno je povsem na nivoju EU znamk, sploh ?e se npr. zmeni?, da ima? s sabo svoje olje ipd. Na tem mestu priporo?am servis v BTC-ju, jaz sem recimo svojo prej?njo Mazdo vozil tja servisirat tudi, ko je bila ?e izven garancije.

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni ?e enkrat. Najprej hvala za prijazne in korektne odgovore.

 

Naj povem, da sem bil v?eraj v MS na testni vo?nji. Paket opreme Revolution, motor 2.0 bencin. ?e na kratko povzamem vtise s partnerko (ki je ena od ?ensk, ki zna vozit avto): obema je bil avto kar se ti?e ob?utkov upravljanja z avtomobilom najbolje, kar sva preizkusila v dolgo ?asa. Motor je malo poseben ampak ker imam tudi sedaj atmosferskega mi to zelo ustreza. O?ital bi mu le mogo?e malo lenobe ampak s tem lahko pre?ivim, ker ve?inoma vozim zmerno umirjeno. Ceste se avto dr?i kot na tirnicah. Vo?nja povsem nestresna, vse tako kot mora biti oz. ?e malo bolje - po pol ure v njem je bilo kot bi ga imel ?e nekaj let. Imam pa dve resni pripombi.

 

Prva je zame skoraj nesprejemljiv naslon za roko - trd, iz ?udnega materiala, tako na hitro ne vem niti ali je plastika ali slabo usnje, ?udne oblike in na nepravem mestu zame. ?koda, da naredijo tako dober avto in potem padejo na tak?ni malenkosti. Ker imam jaz roko ves ?as tam, mi je to zelo pomembno. Kako s tem ?ivite drugi? Vam je OK? Obstajajo alternative, zamenjave?

 

Drugo resno razo?aranje na teh 18' gumah je bil pa hrup na avtocesti. Pri 100 km/h se je oglasil pi? vetra in se za?el oja?evati. Nad 120 km/h so bile pa gume oz hrup iz podvozja nesprejemljivo glasen, dosti slab?i kot pri mojem starem avtu. Motorja se ni kaj dosti sli?alo menda samo zato, ker je bil ostali hrup na nesprejemljivi ravni. Moram re?i, da sem neko? vozil testno Mokko in sem jo zaradi tega takoj odpisal. Priznam, Mazde pa ne bi rad, ker mi je sicer odli?en avto. Kak?ne so va?e izku?nje s tem?

 

Pred dobrim letom sem mazdo s 120 KM motorjem ?e vozil in moram re?i, da jo imam v spominu kot bolj posko?no in bolj tiho. Zdaj mi ni jasno ali me vara spomin ali je ta bila res druga?na.

 

Sicer pa avto skoraj brez pripomb in ?eprav sem ves ?as ciljal na hatchback ne vem, ?e se nisem zaljubil v obliko limuzine. Zdaj samo ?akam, da si raz?istim te dileme in se odlo?im ali naro?iti 2017 model ali ne. V MS ?al s kup?ijo ne bo ni?, ker so mojega ocenili porazno glede na druge trgovce. No, nekaj ?asa za odlo?itev ?e imam.

 

Va?a mnenja so zelo dobrodo?la.

 

Lep ve?er vsem ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To si vozil 2014-2016 ali 2017?

 

Mene naslon za roko na?eloma ne moti, samo 2017 ima tisti del itak prenovljen in spremenjen tako da ?e si vozil starej?i model je tisto itak mimo. Isto bi naj bil 2017 precej bolj uti?an.

 

Kar se mojega ti?e so 18"ke mo?no glasne (?e posebej na crappy cestah v prekmurju), na avtocesti in dobrih cestah pa nekega problema ne sli?im. Ma?ina je dobro uti?ana in je prakti?no nikoli ne sli?i? (razen ?e jo goni? na 5000+). Zimske 16ke so bistveno ti?je, tako da sumim da bi menjava gum ?e veliko pomagala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To si vozil 2014-2016 ali 2017?

 

Mene naslon za roko na?eloma ne moti, samo 2017 ima tisti del itak prenovljen in spremenjen tako da ?e si vozil starej?i model je tisto itak mimo. Isto bi naj bil 2017 precej bolj uti?an.

 

Kar se mojega ti?e so 18"ke mo?no glasne (?e posebej na crappy cestah v prekmurju), na avtocesti in dobrih cestah pa nekega problema ne sli?im. Ma?ina je dobro uti?ana in je prakti?no nikoli ne sli?i? (razen ?e jo goni? na 5000+). Zimske 16ke so bistveno ti?je, tako da sumim da bi menjava gum ?e veliko pomagala.

 

Vozil sem 2014-2016. Nov model pride ?ele decembra ali celo malo pozneje.

 

Prenova naslona za roko je bojda ista kot pri Mazdi 6, preveril v salonu z njo ampak tam je pa naslon pomaknjen tako dale? nazaj (zaradi predala z "roleto"), da kve?jemu komolec dobim nanj. To bi mogo?e vseeno re?il z dodatno blazino.

 

Nama je bil hrup problem na avtocesti nad 120 km/h.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V kolikor se gleda model 2017, ki pride konec leta oz. v za?etku prihodnjega, so izbolj?ali zvo?no izolacijo vozila. V dosti testih to tudi omenijo, zdaj koliko je pa to v resnici izbolj?ano pa bog si ga vedi. Ker hec je tudi to, da opa?am, da imamo glede hrupa zelo razli?na merila in to se odra?a tudi v testih, kjer nekateri pohvalijo izbolj?anje izolacije, nekateri pa zapi?ejo, da na tem podro?ju Mazda ?e vedno malenkost zaostaja za konkurenco.

 

Npr. eni tudi pravijo, da je Mazda 6 letnik 2015 (torej facelift ?t. 1) slab?e izolirana, meni osebno pa se je zdela zelo dobro oz. ni? slab?e od kakega Passata. Edino kar je, je to, da so izpod kolotekov bolj sli?ni kak?ni kamen?ki ipd. Mene to toliko ne moti, koga pa verjamem, da ga lahko. Po drugi strani sem se zadnji? peljal v Golfu 7, ki naj bi bil kao pojem izolacije in ki je imel 17 col gume. Presenetljivo je bil tek gum na avtocesti enako sli?en kot npr. pri Mazdi 6 l. 2015, ki sem jo imel priliko vozit. Zakaj omenjam Mazdo 6 l. 2015? Ker predvidevam, da bo Mazda 3 l. 2017 pribli?no podobno izolirana. Ker Mazda 6 l. 2017 (torej facelift ?t. 2) je dobila ?e nadaljnjo posodobitev izolacije (koloteki, vrata, debelej?e ?ipe itd.).

 

Glede naslonjala pa si si odgovoril sam, da bo enako kot v 6-tki. Ni najbolj?e (tudi po faceliftu ne), se pa navadi?. Je pa celoten sredinski tunel toliko dvignjen, da nekako slu?i kot opora za celo roko (in ne le tisti del za komolec, ki je res kratek).

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pozdravljeni!

 

No, kocka je padla. Danes grem pla?at aro za 2017 M3 sedan Revolution 2.0. Tako dolgo sem ?akal zato, ker sem ?e zbiral informacije, iskal varianto glede barve in dobavljivosti, se pogajal glede "popusta" in predvsem, ker sem ?akal, da pred dokon?no odlo?itvijo preizkusim ?e Toyoto C-HR. In sem jo. Zame Mazda zmaga, ?eprav Toyota ni slaba, vendar je to bolj "joystick" ob?utek vo?nje kot npr. pri Renault 2016, pa tudi cena glede na opremo je ob?utno vi?ja. V M3 dobim za slabih 21 ?e skoraj vse, v Toyoti mora? za nekatere stvari iti do najvi?jega paketa opreme. Pa seveda argument 2.0 proti 1.2T. Saj dobro dela (zdaj, ko je nov) ampak jaz sem bolj za klasiko.

 

Predvidena dobava v januarju. Pa ?e to, za tiste, ki vas zanima - da se kaj zglihat, ?eprav gre za facelift model. Kar pogumno, spo?tljivo in s potrpe?ljivostjo. ;-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

No, kocka je padla. Danes grem pla?at aro za 2017 M3 sedan Revolution 2.0. Tako dolgo sem ?akal zato, ker sem ?e zbiral informacije, iskal varianto glede barve in dobavljivosti, se pogajal glede "popusta" in predvsem, ker sem ?akal, da pred dokon?no odlo?itvijo preizkusim ?e Toyoto C-HR. In sem jo. Zame Mazda zmaga, ?eprav Toyota ni slaba, vendar je to bolj "joystick" ob?utek vo?nje kot npr. pri Renault 2016, pa tudi cena glede na opremo je ob?utno vi?ja. V M3 dobim za slabih 21 ?e skoraj vse, v Toyoti mora? za nekatere stvari iti do najvi?jega paketa opreme. Pa seveda argument 2.0 proti 1.2T. Saj dobro dela (zdaj, ko je nov) ampak jaz sem bolj za klasiko.

 

Predvidena dobava v januarju. Pa ?e to, za tiste, ki vas zanima - da se kaj zglihat, ?eprav gre za facelift model. Kar pogumno, spo?tljivo in s potrpe?ljivostjo. ;-)

 

 

?estitam za odlo?itev.

 

Glede "glihanja" pa lahko re?em, da o?itno kakor kje in o?itno imate nekateri nekaj ve? v sebi. O pogumu ne ?elim, sem pa bil definitvno spo?tljiv in potrpe?liv pa ?al nisem bil kaj dosti uspe?en.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo nekaj popusta pri navigaciji.

Ti?

Zimske gume 16' na original felgah, centrirane in zmontirane na avto, ni? stro?kov prevoza in nultega servisa, tekstilni tepihi in obvezna oprema, brezpla?en prvi servis ?ez eno leto vklju?ujo? material (menda vredno cca. 180-200 ?).

 

Sicer pa, ?e koga zanima, ima Mazda trenutno akcijo s 1.800 ? popusta za model 2016 ampak ne bo javno objavljeno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zimske gume 16' na original felgah, centrirane in zmontirane na avto, ni? stro?kov prevoza in nultega servisa, tekstilni tepihi in obvezna oprema, brezpla?en prvi servis ?ez eno leto vklju?ujo? material (menda vredno cca. 180-200 ?).

 

Sicer pa, ?e koga zanima, ima Mazda trenutno akcijo s 1.800 ? popusta za model 2016 ampak ne bo javno objavljeno.

Super, ?estitam. Mene niso smirglali niti pod razno. Lahko prosim ?e zaupa? kateri trgovec je bil tako prijazen?

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Super, ?estitam. Mene niso smirglali niti pod razno. Lahko prosim ?e zaupa? kateri trgovec je bil tako prijazen?

 

LP

Tega raje ne bi pisal na forum, da se ne bo na?el kak?en Kekec, ki bo poklical tja in rekel "jaz pa vem, da ste enemu dali to in to ..." pa jim bo takoj jasno.

Lahko pa ti povem, da vsaj 600-700 ? ponudijo iz prve vsi, gume na felgah in ni? stro?kov prevoza in nultega servisa pa so mi ponudili trije in to s pravim pogovorom po telefonu, mi niti ni bilo treba iti tja. Za ve? se pa? odpelje? in se ?e malo pogovarja?. ;-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tega raje ne bi pisal na forum, da se ne bo na?el kak?en Kekec, ki bo poklical tja in rekel "jaz pa vem, da ste enemu dali to in to ..." pa jim bo takoj jasno.

Lahko pa ti povem, da vsaj 600-700 ? ponudijo iz prve vsi, gume na felgah in ni? stro?kov prevoza in nultega servisa pa so mi ponudili trije in to s pravim pogovorom po telefonu, mi niti ni bilo treba iti tja. Za ve? se pa? odpelje? in se ?e malo pogovarja?. ;-)

Saj pravim eni imate o?itno neko magi?no mo?. Meni nih?e ni po telefonu (govorim za facelift model) ponudil ni?. ?ele po pogovoru smo pri?li na 400 - 500 ? popusta in ni? ve?. Ja sem bil prijazen in spo?tljiv pa vendar. Tudi za gume in plati??a niso niti pomislili, da mi jih bi podarili ?e zadovoljen sem moral biti, da sem jih kao dobil po akcijski ceni.

Ma ne vem, saj nisem ?el kupovat popustov ampak avto, ko pa takole prebere?, pa se ti prav neumno zdi in ti daje slab ob?utek ?e predno avto dobi?.

Ne vem pa kaj bi bilo narobe, ?e bi trgovec ugotovil za koga gre pri popustu, saj ga nisi ukradel. Jaz jih bom pri prevzemu avta definitivno vpra?al po kak?nem klju?u delijo popuste.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem se "off the record" pogovarjal s trgovcem po podpisani pogodbi in mi je rekel, da so ?li v izgubo. Jaz sicer ne poznam njihovih poslovnih pogojev in koliko je govoril resnico, vendar je rekel, da pri enem avtu brez popusta zaslu?ijo najve? 500 ?. Razliko si nekako bojda pridejo noter s kvotami prodanih vozil in s servisi, ker mi je v ?asu pogajanj rekel "pa upam, da boste potem res hodili k nam na servis".

 

Je pa res, da sem glede na sicer?nje informacije (tudi s tega foruma) zadovoljen in prijetno presene?en. ?e drugega ne, bom na koncu pla?eval kasko za realno vreden avto, ne pa tako kot tam, kjer je po ceniku 25 K?, dobi? ga pa za 19.

 

Se pa strinjam, da pusti slab ob?utek to, da gremo iz trgovine z razli?no polnimi cekri ?eprav pla?amo isto. Ampak dvomim, da se to da spremeniti. Pri VW npr. imajo javno ogla?evane popuste in akcije, samo jaz sem se tam ?e vseeno zglihal pod tiste "super ugodne akcijske pogoje", kar pomeni, da bo konkurenca vedno prina?ala razlike.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja in svizec zavije ?okolado v folijo. Prodajalci avtomobilov so najbolj nabrita sorta trgovcev - prpravijo te skor do joka in na koncu se ti smilijo, ker so v bistvu samaritani in gredo raje v svojo zgubo kot, da bi obrali kupca.

 

Fora s servisom, da naj bi hodil k njim je pa ?e en trik v stilu glej kolk smo ti popustili zdaj pa bodi tudi ti fer in servisiraj pri nas, da se izma?emo iz izgube v katero si jih prisilil s svojim nakupom. Smrk in jok.

 

Teoreti?no bi ?e mogo?e verjel v zgodbo, ?e bi se menjal model in bi ?e imeli staro zalogo, ki bi jo nujno morali spraviti v promet, tudi pod ceno... ampak to se jim zgodi tako redko pa ?e tisto za ene par avtov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avti se prodajajo s cca 15-20% mar?o po vseh popustih.

 

'Moj' prodajalec pri seatu mi je vse razlo?il.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.