Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov


jures

Priporočeno sporočilo

Imam enako te?avo, ?eprav z manj zahtevami. ?elim si bencinarja, ker delam premalo kilometrov, neturbinski motor in ro?ni menjalnik. 12 let nazaj, ko je bil kupljen clio, ki ga ?e zdaj vozim, bi to bil skorajda standard. Zdaj je Mazda bolj ali manj edini brand, ki stavi na atmosferske motorje, ?e X, ki prihaja, malce odstopa in bo s superchargerjem..

 

Ko gledam trojko in ?estko, imata ?tiri vrata. Dobro ?estka ima karavana, 2,5 motor pa samo avtomatika. ?e ?e pade? v vi?ji razred pri registraciji pri 2,5+, valda ho?em 2,5 namest 2,0. Ko pogledam Octavio, ki ima soliden price/performance, mo?nost poljubnega dodajanja opreme, 5 vrat, je pa novi 1,5 turbo motor z ro?nim problemati?en, VRS pa tudi samo avtomatik.

 

Nova M3 bi bila gladko #1, ?e bi lahko dodal usnjene zice, bose ozvo?enje na plus paket. Za oboje skupaj pa ne bom dal 4k+, in smo spet tam.

 

35 jurjev pa tud ne mislim dat za avto in nadaljnjimi zavarovanji, ki bodo 2x vi?ja. Na koncu se bomo ?e ?tirje v 1.4 cliotu vozil, pa tud ?e jih ima ?e 250.000.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam enako te?avo, ?eprav z manj zahtevami. ?elim si bencinarja, ker delam premalo kilometrov, neturbinski motor in ro?ni menjalnik. 12 let nazaj, ko je bil kupljen clio, ki ga ?e zdaj vozim, bi to bil skorajda standard. Zdaj je Mazda bolj ali manj edini brand, ki stavi na atmosferske motorje, ?e X, ki prihaja, malce odstopa in bo s superchargerjem..

 

Ko gledam trojko in ?estko, imata ?tiri vrata. Dobro ?estka ima karavana, 2,5 motor pa samo avtomatika. ?e ?e pade? v vi?ji razred pri registraciji pri 2,5+, valda ho?em 2,5 namest 2,0. Ko pogledam Octavio, ki ima soliden price/performance, mo?nost poljubnega dodajanja opreme, 5 vrat, je pa novi 1,5 turbo motor z ro?nim problemati?en, VRS pa tudi samo avtomatik.

 

Nova M3 bi bila gladko #1, ?e bi lahko dodal usnjene zice, bose ozvo?enje na plus paket. Za oboje skupaj pa ne bom dal 4k+, in smo spet tam.

 

35 jurjev pa tud ne mislim dat za avto in nadaljnjimi zavarovanji, ki bodo 2x vi?ja. Na koncu se bomo ?e ?tirje v 1.4 cliotu vozil, pa tud ?e jih ima ?e 250.000.

To si ubistvu dobro napisal "12 let nazaj je bil to standard". In to?no to; za moje pojme se je nekje 10let nazaj za?elo , da je v avtu kup stvari, ki bi jih sicer mogo?e ?eleli imeti, rabimo jih pa ne...

 

In tako smo obsojeni na dra?je avtomobile,zgolj zato ,ker ima ve?ina ljudi ob?utek , da ne zmore ?iveti brez bombonckov v avtu, si jih pa hvala Bogu lahko privo??ijo (tako ali druga?e).

 

Pravijo,da si naj bi kupil avto,ki je vreden toliko,kolikor zasluzis v enem letu.

 

Jaz ne zaslu?im za osnovno mazdo3 v enem letu..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To si ubistvu dobro napisal "12 let nazaj je bil to standard". In to?no to; za moje pojme se je nekje 10let nazaj za?elo , da je v avtu kup stvari, ki bi jih sicer mogo?e ?eleli imeti, rabimo jih pa ne...

 

In tako smo obsojeni na dra?je avtomobile,zgolj zato ,ker ima ve?ina ljudi ob?utek , da ne zmore ?iveti brez bombonckov v avtu, si jih pa hvala Bogu lahko privo??ijo (tako ali druga?e).

 

Pravijo,da si naj bi kupil avto,ki je vreden toliko,kolikor zasluzis v enem letu.

 

Jaz ne zaslu?im za osnovno mazdo3 v enem letu..

Nekje sem prebral, da naj bi ekonomsko uspe?ni ljudje mese?no za avto porabili max 10% mese?nega prihodka.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, nekaj podobnega sem imel tudi jaz. Imam Mazdo 5, ki je opremljena, kakor je. Zdaj i??em podoben avto s enako opremo, pa mi re?ejo, da je to eksoti?na zahteva... 

 

In mi ponujajo opremo, za katero nekdo misli, da jo potrebujem, ne pa tiste opreme, ki bi jo rad imel.

 

Na izbiro imam pa modele, ki so trenutno "in", ne pa modele, ki me zanimajo. Po?akam ?e malo, moda se obra?a. Po?akam, da bodo spet v modi taki, kot bi rad, pa kupim takrat. Saj na?a Mazda ?e ni tako grozno zdelana, ima 10 let in 260.000 km...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, nekaj podobnega sem imel tudi jaz. Imam Mazdo 5, ki je opremljena, kakor je. Zdaj i??em podoben avto s enako opremo, pa mi re?ejo, da je to eksoti?na zahteva...

 

In mi ponujajo opremo, za katero nekdo misli, da jo potrebujem, ne pa tiste opreme, ki bi jo rad imel.

 

Na izbiro imam pa modele, ki so trenutno "in", ne pa modele, ki me zanimajo. Po?akam ?e malo, moda se obra?a. Po?akam, da bodo spet v modi taki, kot bi rad, pa kupim takrat. Saj na?a Mazda ?e ni tako grozno zdelana, ima 10 let in 260.000 km...

Slivka, moja ma 7 let in 175 tkm pa je ne bom menjal do 400 tkm.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opa, smo pristali ?e na oplih. Kaj bo naslednje? Reno?

 

A ima mogo?e kdo kaj proti Reni? Mi smo imeli R-clio. Koliko pa to malo goriva porabi, to je neverjetno! Na mesec sem enkrat to?il, pa ?e to kve?jemu 30, najve? 40 litrov... Ob dejstvu, da avta skoraj nikoli ni bilo doma! ?e bi vsi vozili Reno, gotovo ne bi imeli te?ave z izpusti in CO2 in podobnim.

 

Pa preden se lotite Opelov, a je kdo mogo?e pogledal Ford Focus karavan ali pa Subaruja Levorg?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Levorg je bil do lani pogojno zanimiv (brezstopenjski menjalnik je marsikoga odbil od nakupa, tudi mene pred 2 letoma), od letos naprej je samo ?e 2.0 benz atmosferec, kar je ob kombinaciji s CVT idealen avto za upokojence in upokojence po na?inu vo?nje, ki ne bi imeli SUV. Prav tako je ob izgubi T in intercoolerja izgubil simpati?no grbo (air intake) na motornem pokrovu in zaradi manka tega detajla ?al izgleda dolgo?asno....

 

2019_subaru_levorg_20_gt-s_00.jpg

 

VS.

subaru_levorg_freigestellt.jpg?itok=biTD

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je levorg kul, ceprav se nisem poglabljal v cene...

 

Sem pa tudi sam ze dal predlog za XV tukaj, ceprav vem, da je malo izven okvirjev...

 

Samo kaj, ko je spomin na tezave s sluzbenimi outbacki s prvimi boxer diesli , ?e kako ziv...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekje sem prebral, da naj bi ekonomsko uspe?ni ljudje mese?no za avto porabili max 10% mese?nega prihodka.

 

V zrelih dezelah in poslihtanih glavah se za avtomobil nameni 6 mesecnih plac. V Sloveniji seveda temu ni tako, sicer bi bil vozni park precej bolj zalosten.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pa? nekdo z 800euri place bi se potem pa? "moral" voziti z 4jurje vrednim avtom.... 10let star Clio....

 

Se kar strinjam.

 

Itak smo preve? mahnjeni na pleh...

 

...govori nekdo, ki je 10 jurjev ?e zmetal v bicikle ... :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...govori nekdo, ki je 10 jurjev ?e zmetal v bicikle ... :hudicek:

Bajk je strast... Avto (mi) pa? ni....

 

:)

Samo resno, Boss. Kaj pa kak ford focus karavan. Je kar lu?tkan avtek.

Novi fordi so svinsjko dragi....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bajk je strast... Avto (mi) pa? ni....

 

:)

 

 

ampak, pleh je pleh, samo tukaj je mal druga?e zakrivljen :jezicek:

Samo resno, Boss. Kaj pa kak ford focus karavan. Je kar lu?tkan avtek.

Sicer nisem glih Ford fan, ampak se strinjam - ni za pre?rtat.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo kaj, ko je spomin na tezave s sluzbenimi outbacki s prvimi boxer diesli , ?e kako ziv...

 

Prve generacije boxer dizlov so bile ?al res porazne. 

 

 

Nejc za tebe je Dacia Dokker Stepway

 

?e bi ljudje kupovali zgolj racionalno bi Dacia teh avtov prodala toliko, da bi Romuni se valjali v denarju. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prve generacije boxer dizlov so bile ?al res porazne. 

 

 

 

 

?e bi ljudje kupovali zgolj racionalno bi Dacia teh avtov prodala toliko, da bi Romuni se valjali v denarju.

 

... ?e bi pa z glavo in o?mi bi pa lahko zaprli barako.To je tako kot tista, da tudi grda baba si najde lepega mo?a.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V zrelih dezelah in poslihtanih glavah se za avtomobil nameni 6 mesecnih plac. V Sloveniji seveda temu ni tako, sicer bi bil vozni park precej bolj zalosten.

 

Ne, govora je o letni pla?i za nov avto na vsakih 5 let. V Sloveniji pribli?no 1.100 *12 = 13.200, v Avstriji in Nem?iji ca. 2.400*12 = 28.800 EUR.

 

Ko pogleda? na ceste, so v SLO v povpre?ju tako dobri ali na videz celo dra?ji avti kot v Avstriji ali Nem?iji, z eno veliko razliko: tisti na severu so svojo ?ivljenjsko dobo ?e oddelali (4 ali 5 let, 200-250k kilometrov), v Slovenijo pa so pri?li v stanju "kot nov, negovan, z magi?nimi 112 kilometri na ?tevcu). Seveda obstajajo izjeme in vsak ?ast tistim, ki v SLO kupujejo nove avte za 30k+ EUR in hkrati ni v hladilniku samo kekec pa?teta, v shrambi sbudget bel kruh in voda, 50 % dohodka pa gre za kredit za avto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno gre tako naprej. Moj sodelavec je kupil kio na kredit pred dvema letoma pa ?e gleda za novo drugo leto. En kredit odpla?a? pa gre? v drugega in tako naprej.Mislim,da takole deluje sistem pri nas. Aja, tej modeli, ki vzamejo vsake tri leta nov kredit tudi avte menjavajo tako pogosto. Mi ostali, ki nimamo kredita pa pilimo avte po 10+let.:)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.