Skoči na vsebino

Pregretje olja v diferencialu?


AmpeR

Priporočeno sporočilo

?io!

 

Danes se mi je prvi? prikazalo opozorilo 4WD Stop vehicle at safe area.

Pred tem pa sem iz asfalta zavil na cca. 20 cm ju?ni sneg in z TCS-off ter + 3000 obratov v 1. prestavi ni ?lo. Ril sem po terenu v strmino cca. 2 minuti. V tem ?asu mi je 4x4 sigurno nonstop deloval.

 

Glavnem ovire sem vse premagal (razen moje ?ene, ker mi je te?ila, da se bomo zvrnili....).

 

No, potem sem se ustavil in po?akal minutko ter ugasnil avto. Opozorilo je izginilo.

 

Ali mislite, da sem pregrel olje v diferencialu? Kaj bi se zgodilo, ?e bi naprej vztrajal brez po?itka?

 

Lp 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

test AWD-ja... :jupiii:...me veseli, da je "premagal ovire"...: :))

...temperatura olja v sklopki je senzorirana...v primeru da dose?e mejno temp., CPU izklopi sklopko in s tem AWD,

ter s tem prepre?i morebitne po?kodbe....koli?ina olja v sklopki je razmeroma majhna in menda hitro pride do pregretja...kot si napisal cca 2 min.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je limp home mode, to imajo vsi moderni suvji ce jih malo preobremenis...(tako kot tisto pretiravanke na grand tour ko so vsi altivirali limp home mode stelviju, porachejunin land roverju). Ampak oni na angleski nacin 'ta avto ni terenec' prikazujejo neumnost tega razreda

Ce bi se pregrelo ti samo izklop pa vklop motorja me bi pomagal.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je limp home mode, to imajo vsi moderni suvji ce jih malo preobremenis...(tako kot tisto pretiravanke na grand tour ko so vsi altivirali limp home mode stelviju, porachejunin land roverju). Ampak oni na angleski nacin 'ta avto ni terenec' prikazujejo neumnost tega razredaCe bi se pregrelo ti samo izklop pa vklop motorja me bi pomagal.

V glavnem ho?e? povedati, da naj se moderni suvi ve? ali manj dr?ijo asfaltiranih cest in pridno hodijo po otroke v vrtce z njimi. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V glavnem ho?e? povedati, da naj se moderni suvi ve? ali manj dr?ijo asfaltiranih cest in pridno hodijo po otroke v vrtce z njimi. :)

Na zalost res.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na veselje uporabnikov SUV-jev (in na ?alost nekaterih drugih...:)) z AWD sistemi temu ni tako...ti avti namre? zmorejo ?e bistveno kaj drugega, kot samo voziti otroke v ?olo in vrtec....poleg tega pa so ?e izredno uporabni in prakti?ni.

?e se tukaj skoncetriramo na mazdo CX 5, o kateri je pravzaprav govora, lahko recemo, da predstavlja SUV z izrednimi voznimi lastnostmi, ki se z lahkoto postavijo ob bok tudi limuzinam, oziroma jih v nekaterih pogledih celo preka?ajo....ta trditev ne velja nujno tudi za SUV-je drugih znamk....nekateri so dejansko precej nedomi?ljeni in ??torasti?.

Kar se ti?e Mazdinega AWD-ja pa lahko iz prve roke recem, da je 1A...za stvari katerim je namenjen, torej za premagovanje,

kraj?ih te?je prevoznih delov poti, na katere naletimo tekom na?ih potepanj, po bolj ali manj urejenih poteh...blato, sneg,....

Seveda pa tovrstni AWD ni kos takim ali druga?nim te?kim ?off road? podvigom, saj to tudi ni njegov namen. Pravzaprav to tudi ni namen SUV vozil...?eprav je to veliki ve?ini nerazumljivo in ta vozila zamenjujejo s ?terenci?, ki pa predstavljajo popolnoma drug segment.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na veselje uporabnikov SUV-jev (in na ?alost nekaterih drugih... :)) z AWD sistemi temu ni tako...ti avti namre? zmorejo ?e bistveno kaj drugega, kot samo voziti otroke v ?olo in vrtec....poleg tega pa so ?e izredno uporabni in prakti?ni.

?e se tukaj skoncetriramo na mazdo CX 5, o kateri je pravzaprav govora, lahko recemo, da predstavlja SUV z izrednimi voznimi lastnostmi, ki se z lahkoto postavijo ob bok tudi limuzinam, oziroma jih v nekaterih pogledih celo preka?ajo....ta trditev ne velja nujno tudi za SUV-je drugih znamk....nekateri so dejansko precej nedomi?ljeni in ??torasti?.

Kar se ti?e Mazdinega AWD-ja pa lahko iz prve roke recem, da je 1A...za stvari katerim je namenjen, torej za premagovanje,

kraj?ih te?je prevoznih delov poti, na katere naletimo tekom na?ih potepanj, po bolj ali manj urejenih poteh...blato, sneg,....

Seveda pa tovrstni AWD ni kos takim ali druga?nim te?kim ?off road? podvigom, saj to tudi ni njegov namen. Pravzaprav to tudi ni namen SUV vozil...?eprav je to veliki ve?ini nerazumljivo in ta vozila zamenjujejo s ?terenci?, ki pa predstavljajo popolnoma drug segment.

My point exactly, pa marsikatera limuzina premaga sneg in blato......tudi moj enoprostorec, medtem ko je sosedov quasqai odpovedal na na?i makadam strmi cesti na glavno cesto na ob nedavnem snegu...(auto AWD....)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na veselje uporabnikov SUV-jev (in na ?alost nekaterih drugih... :)) z AWD sistemi temu ni tako...ti avti namre? zmorejo ?e bistveno kaj drugega, kot samo voziti otroke v ?olo in vrtec....poleg tega pa so ?e izredno uporabni in prakti?ni.

?e se tukaj skoncetriramo na mazdo CX 5, o kateri je pravzaprav govora, lahko recemo, da predstavlja SUV z izrednimi voznimi lastnostmi, ki se z lahkoto postavijo ob bok tudi limuzinam, oziroma jih v nekaterih pogledih celo preka?ajo....ta trditev ne velja nujno tudi za SUV-je drugih znamk....nekateri so dejansko precej nedomi?ljeni in ??torasti?.

Kar se ti?e Mazdinega AWD-ja pa lahko iz prve roke recem, da je 1A...za stvari katerim je namenjen, torej za premagovanje,

kraj?ih te?je prevoznih delov poti, na katere naletimo tekom na?ih potepanj, po bolj ali manj urejenih poteh...blato, sneg,....

Seveda pa tovrstni AWD ni kos takim ali druga?nim te?kim ?off road? podvigom, saj to tudi ni njegov namen. Pravzaprav to tudi ni namen SUV vozil...?eprav je to veliki ve?ini nerazumljivo in ta vozila zamenjujejo s ?terenci?, ki pa predstavljajo popolnoma drug segment.

 

No maj?keno smo subjektivni ampak ok, saj zadnji odstavek pove to?no to kar je napisal Jures in marsikdo ve. Tudi z Octavio 4x4 se ?e prileze marsikje, ?e je pa ?e scout sem pa prepri?an, da je v (po mojem razumevanju razli?nih pogonov) 98% sposobna ravno toliko kot kak SUV. Pa sem dal Octavio ?isto naklju?no, lahko bi napisal tudi Volvo XC70, Audi A4 quattro allroad...  Potem pa je kak procent ali dva razlike med SUVjem in temi avti, na ra?un vi?ine. Ampak verjamem da za ve?ino uporabnikov (kot tudi tebi) je tudi navaden SUV ali pa limuzina s haldexom ?isto dovolj za izlete v hribe, pa ?e zaradi varnosti imajo ljudje raje vi?je avte. Ne mi pa re?i, da so njihovi pogoni 1A ker ?e ti po parih minutah vo?nje po snegu vr?e rezervni program to ni ravno 1A ampak dokaz, da so ti AWD sistemi narejeni le za blage obremenitve.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

komur so SUVji oz ?potno uporabna vozila v?e? naj jih kupuje, ne re?em so lepi itd, ampak so dejansko razred, ki je zje... trg samo zato ker se kupujejo z o?mi. Dvigujejo ceno trgu, po?irajo razrede....itd, samo vzami eno znamko in poglej da ima ?e skoraj vsak razred od clia naprej svojo SUV verzijo, in s tem kupi? samo mal?ka (fiat 500X, Mini Country man, itd itd itd ) za 10k ve? - isti avto...

 

enako je po vseh razredih, in tudi pri mazdi je pri?lo do istega efekta, adijo uporabni avti, kot so 5ka in hello cx-i. In potem CX-3 kar naenkrat postane mestno drugo vozilo. 

 

Niti slu?ajno se ne morejo primerjati z terenci, nikoli, gre za izklju?no cestna vozila, ki jih poganja avtomatski 4x4, in to je bil point mojega odgovora na obna?anje amperjeve CX5, ker gre za avtomatiko mu je ?elja po terenskih ambicijah takoj preklopila v limp home na?in. Enostavno ne more? pri?akovati kakr?nekoli terenske sposobnosti, 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo.

Se strinjam, da je awd dale? od pravih terencev. Ampak z njim sem ?e premagoval take ovire, da si ne more? predstavljati, kaj vse zmore ta "mlin?ek" od awd-ja (valda po pameti).

Mogo?e pa sem ga res te dve minuti malo pretegnil z kopanjem nad 3000 obratov brez postanka... 

 

Se pravi, da v mojem primeru je izklopilo awd in je deloval samo fwd? Ne vem, me presene?a, da bi samo z prednjim pogonom tako gazil po taki strmini +20 cm snega?!

 

 

No, za offroad uporabljam pa tale mlin?ek:

post-5804-0-85592400-1519077182_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

oh yeah


poleg avtomatike se +skrega+ tudi tpms ki gleda obrate na vsakem kolesu, ?e nima? ventil?kov, in si misli da si ?e brez koles :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi, da se krega ?e sistem stabilnosti. Ker me je obra?alo levo desno je v tem primeru sistem blokiral izmeni?no zadnja kolesa?

No evo...kurceva avtomatika, v bistvu SUVjem manjka gumb Auto on off in pa direct..

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

komur so SUVji oz ?potno uporabna vozila v?e? naj jih kupuje, ne re?em so lepi itd, ampak so dejansko razred, ki je zje... trg samo zato ker se kupujejo z o?mi. Dvigujejo ceno trgu, po?irajo razrede....itd, samo vzami eno znamko in poglej da ima ?e skoraj vsak razred od clia naprej svojo SUV verzijo, in s tem kupi? samo mal?ka (fiat 500X, Mini Country man, itd itd itd ) za 10k ve? - isti avto...

 

enako je po vseh razredih, in tudi pri mazdi je pri?lo do istega efekta, adijo uporabni avti, kot so 5ka in hello cx-i. In potem CX-3 kar naenkrat postane mestno drugo vozilo. 

 

Niti slu?ajno se ne morejo primerjati z terenci, nikoli, gre za izklju?no cestna vozila, ki jih poganja avtomatski 4x4, in to je bil point mojega odgovora na obna?anje amperjeve CX5, ker gre za avtomatiko mu je ?elja po terenskih ambicijah takoj preklopila v limp home na?in. Enostavno ne more? pri?akovati kakr?nekoli terenske sposobnosti,

 

Tocno to. In naenkrat na trgu ni vec uporabnih,sicer ne najbolj privlacnih,malih enoprostorcev z normalno ceno. Torej max15jurjev z neko ne vstopno opremo.

 

In pridejo suv_i z manj prostora,drazjimi gumami in krepko visjo ceno. Adijo roomster, zivjo karoq. Adijo meriva,zivjo crossland, adijo c3p,zivjo c3aircross , cactus in ostala navlaka. Zmaga pa itak ford... ecosport namesto fusiona oz.bmaxa.. no,tu je vsaj lepotni standard se nadaljeval k nasledniku:)

 

Ne recem,4x4 je fajn,ampak kolikokrat nebi slo brez njega? In raje 2x na leto natikam ketne,kot preostalih 362dni vozim s sabo odvecno (drago)masinerijo.

 

Da o tem,da je ogromno suv_jev prodanih kot fwd,nebi.. tocno to,demulirajo avtomobilske razrede in po nepotrebnem dvigujejo ceno. Ce bo slo tako naprej,bo naslednji avto dacia,kjer mi ne poskusajo prodati necesa kar ne rabim..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, ker ne rabim 4x4...

 

Vecina modelov je 2WD :)  :jezicek:  :ph34r:

 

https__www.cdn.daciagroup.com_content_da

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem v 21 letni vozni?ki dobi samo 2 x natikal ketne, in ?e to po neumnosti...

1. z letnimi gumami gazil po 20cm snegu in valda obti?al.

2. v poletnem ?asu nikakor nisem moral po mokri travi in blatu zlezti iz ene doline... Edina re?itev so bile ketne. 

 

Ker rad zapeljem izven poti...(raziskovanje nekoristnega sveta), mi ?e kako prav pride zdaj po novem awd mlin?ek  :jezicek:  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem razmi?ljal, zakaj bi sploh kupil suv.

1.Ponavadi manj?i prtlja?nik kot karavan.

2.?e ho?em visoko sedet, grem v park na klopco pa ?e lep razgled imam.

3.Vozne lastnosti so obi?ajno slab?e-nagibanje v ovinku, bo?na burja...

4.Dra?je gume.

?e bi hotel 4x4 bi vzel karavan z 4x4.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skoraj vse od tega ma enoprostorc + prtljaznik pa moram recti da je sedenje visje res luksuz - pac sem star pa me je.. hrbet...

 

So tudi 4x4 variante :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poglej si ga no, ne rabis SUVja in Auto awd za tak primer. Danes je sel moj citroen v snegu v limp mode.

 

Naso dovozno cesto je zamedel sneg tako da sta obe levi gumi bredli po cca 40cm snegu desni pa samo direktno po pesku...zaplate so kar konkretne, med drugim se je sosedov A6 prve generacije vkopal in so ga mogli ven vlect.

Zato sem izklopil TCS in sel skozi, brez problema a ker so se gume vrtele vsaka po svoje, ter so se senzorji na levih gumah totalno zabasali s snegom sem dobil Service in omejitev moci....

Takoj ustavim, ugasnem, prizgem in vse je ok, vozim dalje.

 

Bom jutri dal posnetek voznje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je cesta in danes ko je vse pomrznilo, smo morali odvle?i ?e enega audija. Porivanje ni pomagalo....moj je ?el ?ez, a takoj ko so gume malo zani? je pa konec. Mogo?e se ne vidi a so kar konkretni zameti, zmrznjeni spodaj pa led.

post-2637-0-34553300-1519627999_thumb.jpg

post-2637-0-85741500-1519628008_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.