Skoči na vsebino

Nova Mazda 6 (2018)


shishko88

Priporočeno sporočilo

Takole po slikah ji ne pase da so luci v tako manjsem razmerju z maskonin odbijacem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takole po slikah ji ne pase da so luci v tako manjsem razmerju z maskonin odbijacem

To je zdaj nekak?en trend pri novih avtih.

?isto ozke in vedno manj?e lu?i, ker z led tehniko je to pa? mogo?e.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nitranjost mi je se najbolj drugacna kot prva izvedba 3.generacije. V smislu, da so jo krepko polepsali :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm...pove?ana trenutna trojka, vsaj meni je tako videt ( mogo?e zato ker imam ta dolgo trojko in ?e iste barve je). ?koda da ni ?e pri tej Skyactive X...Je ?e bolj to?en datum za?etka prodaje v SLO?

 

Mogo?e se ?e ve kdaj pride ven tanova 3ka? Bo Imela Skyactive X?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm...pove?ana trenutna trojka, vsaj meni je tako videt ( mogo?e zato ker imam ta dolgo trojko in ?e iste barve je). ?koda da ni ?e pri tej Skyactive X...Je ?e bolj to?en datum za?etka prodaje v SLO?

 

Mogo?e se ?e ve kdaj pride ven tanova 3ka? Bo Imela Skyactive X?

Nova trojka nekje poleti drugo leto, prej ne...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sama izgled ne bo poanta tega avta, bo zelo malo sprememb. bo pa o?itno treba sprejeti nekaj kompromisov, ne bo tako uglajena ma?ina se zdi.

 

https://www.caranddriver.com/reviews/2019-mazda-3-with-skyactiv-x-compression-ignition-gas-engine-prototype-drive-review

 

Zanimivo - pod minus - knocking noise of engine - o?itno bo res pribli?ek dizlu :) :)

 

According to Mazda, there?s nothing inherently bad about this knocking phenomenon. It?s a necessary concession to the complex, on-the-fly switchover between ignition types. The automaker plans to mask the sound, likely using insulation around the engine to make it less noticeable.

 

Mazda is predicting about 188 horsepower and 170 lb-ft of torque from the 2.0-liter Skyactiv-X. Today?s 2.0-liter Skyactiv-G engine, as fitted to the 3, makes 155 horsepower and 150 lb-ft of torque, putting the X on a similar plane as the uplevel 3?s 184-hp 2.5-liter four. Mazda further claims the X will be up to 30 percent more efficient than the smaller Skyactiv-G. We?ll try to confirm those claims when we eventually test a production-spec Skyactiv-X in about two years when the next-gen 3 reaches dealerships.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Mazda 6 (2018) je ?e za videti pri AC Cosmos. Testne so zaenkrat bencinske.

Slu?ajno videl v salonu v BTC, ko sem svojo pripeljal na servis-

Vtisi in nekaj informacij s strani prodajalca:

  • spremembe zunanjosti so znane
  • notranjost (armatura) precej dodelana, sredinski zaslon manj ?trli
  • sredinska konzola nudi komolcu ve? opore kot pri FL I in FL II (?e vedno slab?e kot prva izvedba)
  • dizl zaradi katalizatorja sedaj tudi z Ad-Blue (za bencin nisem spra?eval)
  • vse izvedbe z navigacijo in radarskim tempomatom
  • cena za Revolution/Revoluton-Top prakti?no nespremenjena; slab?e opremljene verzije bodo dra?je (radar...)
  • nad RevolutionTop je sedaj ?e Takumi (napa usnje...)
  • ?e nekaj dodelav (prednji diski ve?jega premera ipd)

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolega jo je vceraj prevzel ... in je zaenkrat zelo zadovoljen :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravno v?eraj sem jo videl v ?ivo v salonu... sprednji del je meni absolutno gr?i(kot tudi ?e prej pri novi cx5).Tudi notranjost mi je zaenkrat ?e ?udna, nekam pusta.Drugo pa je itak enako.Pa na maski je sedaj preve? kroma.

Estetsko mi je lep?i FL model pred njo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Mazda 6 (2018) je ?e za videti pri AC Cosmos. Testne so zaenkrat bencinske.

Slu?ajno videl v salonu v BTC, ko sem svojo pripeljal na servis-

Vtisi in nekaj informacij s strani prodajalca:

  • spremembe zunanjosti so znane
  • notranjost (armatura) precej dodelana, sredinski zaslon manj ?trli
  • sredinska konzola nudi komolcu ve? opore kot pri FL I in FL II (?e vedno slab?e kot prva izvedba)
  • dizl zaradi katalizatorja sedaj tudi z Ad-Blue (za bencin nisem spra?eval)
  • vse izvedbe z navigacijo in radarskim tempomatom
  • cena za Revolution/Revoluton-Top prakti?no nespremenjena; slab?e opremljene verzije bodo dra?je (radar...)
  • nad RevolutionTop je sedaj ?e Takumi (napa usnje...)
  • ?e nekaj dodelav (prednji diski ve?jega premera ipd)

 

 

A ima pri trenutnih trendih sploh ?e kak?en smisel kupovati dizela?e v 2018?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ima pri trenutnih trendih sploh ?e kak?en smisel kupovati dizela?e v 2018?

Trenutni trendi?

Misli? trenutno mno?i?no histerijo?

 

Sam delam 40-45 letno. Edina opcija je dizl.

Za mene je edina opcija karavan segmenta D. ?e odpi?em premium znamke ostane Mazda6, Passat in morda novi Peugeot 508. Opla no?em, ostalo ni primerljivo (glede mojih kriterijev).

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da je razlika v porabi minimalna (dejansko manj kot liter) + adblue stro?ek, se ekonomsko gledano skoraj nikomur (razen takim ki delajo 40k in ve? letno) ne izpla?a novega dizla. Cca 2000 EUR je namre? dopla?ila, rabljeni bencinci pa bolje dr?ijo ceno. Zgodba je druga?na pri rabljenih, saj je dizel zaradi bistveno ve?je ponudbe hitro ugodnej?i. Kupiti rabljenega dizla pa je ve?ji riziko, ?eprav nekateri tu pravijo, da to nikakor ne dr?i.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne verjemi vsemunkar prenese papir. Moja kista ma nazivno 4,3L. Dozivel jo bom ce ga zraven porivam do doma.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poleg tega mi kindelamo kmje jih ne delamo samo po sloveniji. V tujini je benz tudi 1.8? in razlika med benzom in dizlom do pol ojra

 

Se pa bi takoj ne glede na stroske odlocil za tfsi. Naslednji mislim da bo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poleg tega mi kindelamo kmje jih ne delamo samo po sloveniji. V tujini je benz tudi 1.8? in razlika med benzom in dizlom do pol ojra

 

Se pa bi takoj ne glede na stroske odlocil za tfsi. Naslednji mislim da bo.

 

Hm, v "moji" tujini stane dizel ve? kot benz, tako da ne vem za kako tujino to ti govori? (Tujine je namre? kar precej  :P ). 

 

Trenutni trendi?

Misli? trenutno mno?i?no histerijo?

 

Na to da ima vedno ve? mest eko takse oz. nalepke, ki so za dizle manj ugodne ter srednjero?no planiranje EU za zmanj?anje ?tevila dizlov. Tudi zgornji point je zanimiv - vpra?anje kako dolgo bo Slovenija ?e anomalija z ve?jo dr?avno subvencijo (oz. ni?jimi tro?arinami) na dizel. Tudi zavarovanje je recimo cenej?e zaradi manj izpustov na moji trenutni lokaciji.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.