Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

P.S. Da se malo vrnem debato nazaj na mazdo3 (se mi zdi da ste KONKRETNO zasli)

 

Ima kdo kaj vec informacij glede avtomatskega menjalanika?

 

Tam v onem YT video ga tip kar skurca in precej resno pove da ga NE vzet. Ker mi je to prioriteta (to more avto met) me zelo zanima. Ker ce je slab avtomatski menjalnik pol mazda 3 takoj odpade.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tip govori, sa ga lahko hotro zmedes ce mu naenkrat vzames ali das gas

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm...kater klasi?en avtomat pa se ne obna?a tako?

 

Za kao ?portno vo?njo so dvosklop?niki, wanldlerji so za udobno kruzanje.

moj se ni noben, res da mazdinega nisem ?e vozil, je pa citroenov tak, ampak odziven, brez problemov, DSGja pa ne bi primerjal z mazdo.

Pa saj je tuka jveliko mazdinih voznikov z avtomatiki. A ?e ti nekdo ki se ukvarja s testiranji avtov re?e ne, bo nekaj na tem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da je ro?ni menjalnik mo?no napredoval po ob?utku napram staremu modelu, da ga vsi hvalijo. Avtomatski je pa po moje ostal enak kakor je bil v prej?njem modelu, kjer pa niso ?li na nov 8 stopenjski AISIN in so ostali na 6 stopenjskem.

 

Citroeni in Peugeoti so pa ?li naprej z AISINOM, ki je ?e bolj?i od starega in tako je primerjava tak?na kot je in vsi priporo?ajo ro?nega ker je tako dober. Amiji se jezijo ker ne morejo dobiti AWD in ro?nega menjalnika.

 

Zakaj je Mazda ostala na 6 stopenjskem ne vem lahko, da zaradi te?e, cene, zanesljivosti,...?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Iz mojih izku?enj, volvov aisin in oplov klasi?ni avtomatik pojmanimamkater (insignia cdti) se relativno pogosto zmedeta ob agresivni vo?nji. Morda pa so kriteriji kaj je to nenadno dodajanje in popu??anje gasa relativni, bi rekel, da je mogo?e bolj to "problem".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da je ro?ni menjalnik mo?no napredoval po ob?utku napram staremu modelu, da ga vsi hvalijo. Avtomatski je pa po moje ostal enak kakor je bil v prej?njem modelu, kjer pa niso ?li na nov 8 stopenjski AISIN in so ostali na 6 stopenjskem.

 

Citroeni in Peugeoti so pa ?li naprej z AISINOM, ki je ?e bolj?i od starega in tako je primerjava tak?na kot je in vsi priporo?ajo ro?nega ker je tako dober. Amiji se jezijo ker ne morejo dobiti AWD in ro?nega menjalnika.

 

Zakaj je Mazda ostala na 6 stopenjskem ne vem lahk

o, da zaradi te?e, cene, zanesljivosti,...?

Moj ro?ni na M3 je vredu,menja kot po maslu,vem pa da imajo eni te?ave z zatikanjem. Na testih pri prej?nji 3 nisem zasledil nobene kritike,tako da ne vem v ?em bi bil problem pri nekaterh?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

P.S. Da se malo vrnem debato nazaj na mazdo3 (se mi zdi da ste KONKRETNO zasli)

 

Ima kdo kaj vec informacij glede avtomatskega menjalanika?

 

Tam v onem YT video ga tip kar skurca in precej resno pove da ga NE vzet. Ker mi je to prioriteta (to more avto met) me zelo zanima. Ker ce je slab avtomatski menjalnik pol mazda 3 takoj odpade.

 

Mislim da ga mora? iti probat, ker sli?i? od razli?nih ljudi ful razli?na mnenja. Na moji 2016 je avtomatski menjalnik ?e vedno zlo ok in se ne spomnim da bi se kdaj za?ltal ali resneje cukal. ?e je na novi isti menjalnik, potem ne bi smelo biti problema.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj ro?ni na M3 je vredu,menja kot po maslu,vem pa da imajo eni te?ave z zatikanjem. Na testih pri prej?nji 3 nisem zasledil nobene kritike,tako da ne vem v ?em bi bil problem pri nekaterh?

 

Moj ro?ni (M3 120 2017) se je zatikal pri novi. Na servisu so rekli, da bo po 5.000 km nehalo in je res. Zdaj je mehek in ne?en, da je pravi u?itek ro?no pretikanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je verjetno enako kot ?kripanje podvozja (gumice, le?aj amortizerja, noben zares ne ve...) ob dolo?enih po?asnih manevrih. Pri moji prej?nji M6 je do ca 30.000 kilometrov ?kripalo, potem ne ve?. Zdaj?nja jih ima 53.000 in prav tako ni? ne ?kripa.

 

* dodajam: prva je bila prvi? registrirana v Avstriji, druga pa v Nem?iji, tako da na?eloma gre za prvo kvaliteto avtov, vsaj pri drugem (Alex?).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Trenutni s 5 zvezdicami po novem testu, visoko je

 

   

post-2637-0-88145800-1558539583.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kon?no AM test: https://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/mazda3-skyactiv-g-122-gt-plus-trojka-cetrtic/

 

Pi?ejo, da je bila na 19 col, na slikah in med podatki in v homolagaciji so letne 18. Kljub temu 42,3 m za ustavitev 100-0, kar je precej slabo. 0-100 namerjeno 11 sekund,kar je slab?e, kakor uradni podatek.

 

Avto si zaslu?i mo?nej?i motor. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kon?no AM test: https://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/mazda3-skyactiv-g-122-gt-plus-trojka-cetrtic/

 

Pi?ejo, da je bila na 19 col, na slikah in med podatki in v homolagaciji so letne 18. Kljub temu 42,3 m za ustavitev 100-0, kar je precej slabo. 0-100 namerjeno 11 sekund,kar je slab?e, kakor uradni podatek.

 

Avto si zaslu?i mo?nej?i motor. :)

:) ?!

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kon?no AM test: https://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/mazda3-skyactiv-g-122-gt-plus-trojka-cetrtic/

 

Pi?ejo, da je bila na 19 col, na slikah in med podatki in v homolagaciji so letne 18. Kljub temu 42,3 m za ustavitev 100-0, kar je precej slabo. 0-100 namerjeno 11 sekund,kar je slab?e, kakor uradni podatek.

 

Avto si zaslu?i mo?nej?i motor. :)

 

Ja pa bolj?e zavore, ker to je prav ?alost!

Mogo?e pa zaradi slabih zavor ni mo?nej?ega motorja. :rolleyes::blink::zvizga:

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se ta ?lanek ma ful nekih napak, jaz mislim da je zavorna pot taka zaradi zimskih gum. Pa napisali so da ima multi link zadnjo premo-vzmetenje pa v resnici nima,tako da je tale ?lanek tak,tak....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.