Skoči na vsebino

[6 prve generacije] sprednje zavore tresejo


Priporočeno sporočilo

Imam pro?njo za kolektivno zavest foruma. Imam mazdo 6 prve generacije, letnik 2007. ?e ve? kot eno leto mi delajo preglavice sprednje zavore, ki no?ejo prenehati s tresenjem. Poskusili smo ?e naslednje:

  • Menjati diske in plo??ice
  • obnoviti zavorni cilinder
  • drejati pesta

Ni? od na?tetega ne pomaga. Po par 1000 km od takrat ko damo nove diske gor spet trese pri zaviranju. Kak?na ideja, kaj bi bilo za poskusiti, da to popravimo?

 

 

?e na?tejem ?e malo dalj?i opis poskusov re?evanja problema. Malo pred novim letom 2017 mi je na sredi ?e?ke crknil le?aj spredaj levo. Seveda je bilo vse zaprto, tako da nisem dobil novega dela, da bi lahko to popravil tam, tako da sem se z ropotajo?im le?ajem pripeljal domov in ga zamenjal. Kmalu po tem so za?ele tresti zavore pri zaviranju. Zamenjamo diske in plo??ice in obnovimo cilindre. ?ez par mesecev spet trese. Zamenjamo diske ponovno. Ista zgodba. Poskusimo z drejanjem pestov spredaj in damo nove diske, tokrat bolj?e. Ista zgodba. Res je zoprno, ker ko pobremza? na avtocesti je kot da si naenkrat zapeljal na makadam. Rad bi to re?il, v kon?ni fazi sem pripravljen tudi original nov pesto kupiti, ?e bi le zagotovo pomagalo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so bremze tresle prakticno od novega, ok 50 000 do 200 0000 km. Nihce mi ni mogu popravit zamenjal sem lezaje diske gume avtomehanika ni da ni. Na koncu mi je to zrihtal avto kocijancic nekje blizu mengesa ma delavnico. Edino prej se zmeni za ceno, ker te zna presenetit.

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi vedno ko diske menja?, je nekaj ?asa vredu? Moje mnenje je, da so diski blazno ob?utljivi na spremembo temperature, kar povzro?i zvitje. Pri tem imam v mislih ?e najbolj avtopralnice, kjer z vapom po vro?em disku lepo za?umi.. material tega ne prenese, oz. je odvisno tudi, kak?ne kvalitete so diski. Razne lu?e na?eloma naj ne bi bile problem, ker vodo vedno stran razpr?i.. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst zaenkrat na 2generaciji nimam te?av z diski, prvi oem so zdr?ali 258kkm brez tresenja, so pa bli ?e mal tanki, zdaj mam zimmerman, po prevo?enih cca2000km ?e tudi ok. je pa res da ne hodim z vor?imi diski v avtopralnico.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar navadi se na tresenje. Povsem isto pre?ivel

 

 kocjancic je reku da naj bi bil kriv lezaj oziroma oba pri meni, k sem jih menjal in baje da niso prov notri dali.

Ne vem ?e te ni na?ponu s to zgodbo o le?ajih. Pri moji mazdi le?aji niso bili menjani, pa je vseeno treslo od za?etka pa do konca. 

Pa? 6ka prve generacije je avto, kjer tresejo bremze. Ne glede na to kaj po?ne?. ?immanj bremzat pa ne se preve? sekirat. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Iceman ima naslednjo generacijo, tadrugo :)

 

Se strinjam, ko sem imel l. 2003 je bilo tresenje vedno prisotno, matrwola! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem imel podobno zadevo na stari 626-ki. Po menjavi diskov/plo??i? za?elo tresti. Po obnovi ?eljusti isto. 

No, po menjavi ?eljusti je bilo ok. Zgleda, da (vsaj v mojem primeru) obnova ni pomagala oz. ni bila izvedena kvalitetno oz. je ni bilo mogo?e kvalitetno izvesti.

 

Upam, da zrihta?! LP!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja prva generacija ni in se vedno niti malo ne trese ob bremzanju. Pa sem menjal in diske in ploscice... tudi zavorne celjusti ker so rade zastekale. Trenutno ima cez 300k km pa niti malo ne trese  :ne vem: . Sem dal pa vse od ATE znamke. Pri zdajsnji drugi generaciji so bili pa diski in ploscice (spredaj in zadaj) menjani 15k km nazaj in isto nic ne trese.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdor je mel mazdo se mu je tresla desna noga

Za 1generacijo 6ke zagotovo lahko trdim. Dokler je bila v garanciji sem itak imel rezervirane redne mese?ne termine na servisu v BTC-ju

 

Imel renolda 5ko, yugota, fi?ota. Vse brez problemov (ok fi?ota sem bolj malo vozil). Ko pa sem presedlal na Swifta in po njem na 6ko, sem s tema dvema avtoma pre?ivel 630 000 kilometrov tresenja pri zaviranju. Tudi Swifta sem takrat kupil novega in enako kot pri 6ki se tresenja ni dalo odpravit. 

 

?e bi bil vzrok zvito pesto ali gume ali kaj podobnega, potem bi moralo tresti takoj po zamenjavi diskov, ne pa da je bilo z novimi do ene 1000km dobro, potem pa jovo na novo. 

 

Pa da se ne bo sedaj kdo na?el z globoko mislijo: "bohve kaj si delal z avti, le kako si jih vozil". ?e vnaprej odgovarjam da to?no tako kot vse ostale kjer ni problemov.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S prvo sestko sem doktoriral iz zavor na koncu ugotovil, da original diski in nipparts ploscice so ble najboljsa varianta in je blo naslednjih 100k km mir.

Pri drugi pa ni tezav (niti benz niti diesel)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem na cx7 imel doktorat, 2 x menjano pod garancijo, na koncu (ne vem firme) aftermarket diski in plo??ice, in Boj? je potem imel mir. Kot da so tovarni?ke plo??ice pretrde in zjebejo - skrivijo diske, energija na plo??icas se ne tro?i zato gre v toploto diskov. PA saj smo ugotavljali vsi, da ?e ma? original plo??ice so prve feltne brez pikice prahu, z vsemi ostalimi pa zapra?ene

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej..lp imel potobme te?ave z zavorami na mazdi 5.menjali 2 krat pod garancijo diske in plo??ice...pol nekj ?asa mir..kasneje spet trese so mi dali original diske in mehkej?e zavorne plo??ice TEXTAR..pol je bil mir..feltne non stop umazane od zavornih plo??. prej pa JEBA..zdaj so to pop.na Mazdi lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enako... zamenjal diske in dal gor Ferodo mehke plo??ice in je sedaj mir. Na feltnah mora? imet ful ?rnega prahu, ?e so ?iste no good, pretrde plo??ice-ru?enje-segret disk-voda=zvit disk.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fak, nisem si sploh mislil, da je to tako pogosta zadeva.

 

Trenutno imam ATE diske in plo??ice. Ja, po menjavi vedno traja par 1000 km preden za?ne trest. Mal je res tumasto, da prvih 280k kilometrov ni bilo problemov, sedaj pa ves ?as makadam.  :vskalo:

 

premi?ljam o iskanju rabljenih ?eljusti in ostalega, ampak v poplavi idej se res te?ko orientiram.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa silen bloki itd? Gumice stabilizatorja? I??i v tej smeri, majhne zra?nosti lahko povzro?ijo tak?ne simpto?e kot jih omenja?, niti na pamet ti ne pride da je lahk to krivo pa na koncu je.

Gumice stabilizatorja ?e so hin se ?uti, ko pri zelo majhni hitrosti zabremza? na hitro in ima? ob?utek da se avto po tem premakne ?e par cm.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima kdo te?ave s tresenjem zavor pri predzadnjim FL od 2105 naprej? Ne zavedam se ali so sprednje ali zadnje, verjetno sprednje bolj ker trese volan. ?e posebej izrazito, mote?e pri zaviranju ob visokih hitrostih. <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.   Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€). In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.   In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo... Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd... Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s   Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
    • Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.