Skoči na vsebino

Change oil due. Mazda 6 2013


Priporočeno sporočilo

Zdravo!

Danes se mi je na Mazdi 6,2013,2.2 diesel avtomatik pri?galo opozorilo Change oil due in zraven znak za popravilo.

Zadnji servis je bil narejen januarja letos pri 64k prevo?enih,sedaj jih je 75k.

Malo sem brskal po spletu, na?el kako rezervirati in odpraviti opozorilo,grem pa itak naslednji teden na servis in naj zadevo odpravijo...

 

Lp jani

Zdravo!

Danes se mi je na Mazdi 6,2013,2.2 diesel avtomatik pri?galo opozorilo Change oil due in zraven znak za popravilo.

Zadnji servis je bil narejen januarja letos pri 64k prevo?enih,sedaj jih je 75k.

Malo sem brskal po spletu, na?el kako rezervirati in odpraviti opozorilo,grem pa itak naslednji teden na servis in naj zadevo odpravijo...ne morem pa opozorila izbrisati

??

Lp jani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

Danes se mi je na Mazdi 6,2013,2.2 diesel avtomatik pri?galo opozorilo Change oil due in zraven znak za popravilo.

Zadnji servis je bil narejen januarja letos pri 64k prevo?enih,sedaj jih je 75k.

Malo sem brskal po spletu, na?el kako rezervirati in odpraviti opozorilo,grem pa itak naslednji teden na servis in naj zadevo odpravijo...ne morem pa opozorila izbrisati

??

Lp jani

Dvig olja? Si preveril nivo olja?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preveril, na ?ibki malo pod Max.

Lp jani

Mogo?e je vzrok to in je sedaj olje preredko-preve? goriva v njem kot

posledica nedokon?anih in prepogostih regeneracij?Pametno bi bilo obiskati servis, da preverijo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Servis je bil opravljen na poobla??encu,menjano olje in resetiran interval,po raznih posvetih bi naj ?lo za dvig olja zaradi prekinjenih regeneracij DPF-ja....po tovarni?ki garanciji je sedaj v veljavi garancija Car garantie, kak?na je mo?nost menjave odmi?ne gredi sedanje,ali kaj narediti?

 

 

Lp Jani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Servis je bil opravljen na poobla??encu,menjano olje in resetiran interval,po raznih posvetih bi naj ?lo za dvig olja zaradi prekinjenih regeneracij DPF-ja....po tovarni?ki garanciji je sedaj v veljavi garancija Car garantie, kak?na je mo?nost menjave odmi?ne gredi sedanje,ali kaj narediti?

Lp Jani

Tvoj letnik je bil problemati?en zaradi defektnih odmi?nih gredi. To se je zamenjalo kot znana napaka.

Glede dpf-ja pa ima? slede?e mo?nosti:

1.gre? na servis, ti pred?asno zamenjajo olje in opravijo prisilno regeneracijo. Ima? nekaj ?asa mir.Poslu?aj motor in glej porabo, ko se spremeni zvok motorja(bolj globok zvok, trenutna poraba naraste, ne ugasnit motorja. Gre? naprej, v tretji, 2000 obratov, par minut. Regeneracija se izvede do konca.

2.Zamenjava DPF filtra, ?e je obstoje?i zabit. Stro?ki-no?e? vedeti.

3. ?i??enje DPF ja pri specialistih za to(okoli 300?).

4.Se ga re?i?, se po?tela elektronika in ima? mir.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri 2. generaciji 6-ke, verjetno pa tudi pri 3. generaciji, se opravljanje regeneracije DPF filtra vidi preko trenutne porabe. Pri meni se redno izvaja na 400 do 450 km, in to ?e ves ?as, odkar je Mazda pri meni. ?e ?e pride do prekinitve regeneracije, se le ta nadaljuje pri naslednji vo?nji. ?e pa se regeneracije zaporedoma prekinjajo, pa to privede do te?av, pri tebi verjetno v kakovosti olja, ki je pome?ano z nafto, kasneje pa tudi s samim DPF filtrom.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kup si bencinarja :P

Noja... to ni ravno resitev njegovega problema... vsaj ne realna... ;) jaz bi sel na pooblascenca, ki je delal zadnji servis.. in naj pove, kaj in kako... Potem se pa odloca dalje...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes so na Mazdi na poobla??enem servisu zamenjali olje in filter, resetiran napako...pa gremo naprej. Zadnji servis je bil na istem servisu narejen januarja letos pri 64k, sedaj jih je 76k, januarja zopet servis in pregled ter menjava ostalega potrebnega.Spet smo tam debatirali okoli te nesre?ne regeneracije in posledic ko stvar ni izpeljana.vsak dan delam 50 km, vo?nja pol naselje pol izven,4km mestna vo?nja.o tej regeneraciji,DPF in odmi?ni gredi sem prebral marsikaj...pa se vedno ne vem kdaj to?no se dela regeneracija,... glasnej?i motor(torej radio na off), pove?ana trenutna poraba... ka?e trenutno porabo z zamikom...da ni mogel pameten Japonec dat noter ene lu?ke ki bi svetila ob tem sra.. in se potem ugasnila...jao..

 

Lp jani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e ?e debatiramo..ve kdo kako je z diesel motorji BMW, Audi, mercedes...?e ga ugasnes nevede med regeneracijo?ker do sedaj nisem s to regeneracijo in DPF filtrom nisem imel te?av..pa sem pred Mazdo 6 vozil dve laguni diesel,pa 320d BMW,in nazadnje audi a4 TDI (kupil sem ga z 100k prevo?enimi in prodal z 190...?

 

Lp jani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Super stvar. Samo moraš pazit, da ne odpihneš sproti  tudi ogledal z avta. . Ker vemo, da ogledala niso neki glavni  adut mazd. 😊
    • To, da ti dela regeneracije na vsakih 300 kilometrov skoraj ne morem verjeti.  Ker na mazdininih 2.2 dizlih, skayactiv, so dpf filtri zasnovani tako, da se izvaja regeneracija vsakih 200-250 km, odvisno od vožnje. Nikakor pa ne več. 
    • Po moje je kar uspešno dodan večji zadek, v Video posnetkih ni tako velika videti. Meni je všeč. Sent from my iPhone using Tapatalk
    • Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.   Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€). In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.   In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo... Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd... Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s   Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
    • Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.