Skoči na vsebino

DIY: Diagnostika napake P0301, menjava v?igalne tuljave


Priporočeno sporočilo

Mogo?e pride komu prav sem spisal en kratek vodi?, ?e bo kdo mel podobne te?ave.

Na M3 1.4 bencin se mi je zgodilo da je avto za?el trokirat in spremenil zvok tko da je blo sli?at da laufa na 3 cilindrih, pri tem je seveda za?ela ?e utripat lu?ka za motor.
Doma sem takoj na OBD2 konektor priklopil Obd vmesnik OBDLink MX in na telefonu zagnal aplikacijo Forscan.
Po pregledu napak se je pojavila napaka P0301-C, kar pomeni da je zaznana napaka v?iga na prvem cilindru.
Nato sem se lotil demonta?e ?katle zra?nega filtra, privita je z 3 vijaki, odklopil sem 2 konektorja ki greta na ECU. Odvil sem ?e objemko na gumijasti cevi kjer pride dotok zraka.
Celo ?katlo sem potegnil na stran da ni bilo napoto.

Potem sem na prve cilindru odvil v?igalno tuljavo in ?e sve?ko.
Aja, 1 cilinder je na sovoznikovi strani pri ?epu za nalivanje olja (to govorim za 1.4 in 1.6 motorje).

Sve?ko sem pregledal za vsak slu?aj ?e bi blo z njo kaj narobe, ?eprav sem sve?ke menjal pred cca 14.000km.

Da bi se 100% prepri?al da je kriva v?igalna tuljava sem odvil ?e tuljavo ?etrtega cilindra in ga dal v 1 cilinder. Sve?ko 1cilindra pa na 2cilinder.

Vse skup sem sestavil nazaj in zbrisal napake z Forscanom.
Nato sem v?gal avto in po?akal da se je spet pojavila napaka, Forscan je bil ves ?as prikloplen, zdaj je pokazalo napako P0304-C.
Se pravi je zdaj napaka na v?igu na 4 cilindru, in tako lahko 100% re?emo da je kriva v?igalna tuljava!
?e bi se napaka pojavila na 2 cilindru bi sklepali da je napaka na v?igalni sve?ki.
?e pa bi napaka ostala na 1 cilindru bi pa napaka bila drugje, npr. kabli ki pridejo od ECU-ja do v?igalne tuljave, napaka v samem ECU-ju, ali pa z dotokom goriva.

Nato sem na netu hitro preiskal ceno v?igalne tuljave, cena nove original 1kom je med 80-100?, nova neorginalna 32?, rabljeno sem dobo za 16?.
Aja pa ?e to 1.4 in 1.6 bencinarji M3 BK imajo iste v?igalne tuljave.

Evo na drug dan dobil rabljeno v?igalno tuljavo od 1.6bencinarja, z identi?no katalo?ko ?tevilko na tuljavi kot je na mojih originalnih.

?e sem ?e razdiral sem ?e enkrat odvil vse sve?ke, jih malo o?istil in preveril razmik elektrode, ki mora biti 1,1mm.
privil vse nazaj.

Spomnil sem se ?e da bi blo fajn tudi MAF senzor spucat (senzor pretoka zraka), senzor je bil ?e kr zapacan, do sedaj v teh letih ga ?e nikoli nisem spucal.

Ko sem vse skupaj nazaj sestavil, sem ?e enkrat zbrisal napake in nato avto v?gal, in ?el na kratko testno vo?njo.
Avto laufa tko kot mora (silkysmooth).
 

?e par slikic.

 

post-5522-0-62298300-1538506484_thumb.jpg

post-5522-0-33116800-1538506485_thumb.jpg

post-5522-0-33439100-1538506549_thumb.jpg

post-5522-0-31831200-1538506551_thumb.jpg

post-5522-0-37204900-1538506553_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odli?no.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.