Skoči na vsebino

Pranje ?arometov ne dela


Priporočeno sporočilo

Torej, ko je pred tednom ali dvema stisnil prvi mraz sem ve?er pred mrazom nalil zimski vitrex v posodo. A bedak, nisem pri?gal avta in spustil ?spustil? skozi motor?ek, cevke,...nekaj teko?ine...pa? toliko da bi vitrex potegnilo iz posode v celoten sistem.

Ker je zadeva seveda zmrznila, mi od takrat naprej ne dela ve? pranje ?arometov. Opazim pa, da tako na levi kot desni strani avta; takrat ko bi moralo pranje delati; teko?ina te?e po tleh. ?Ro?ici?, ki prideta iz odbija?a se ne premakneta iz odbija?a oz. ostaneta v ?zaprtem polo?aju?.  (Pranje vetrobrana deluje BP).

Kako je s tem sistemom? Predvidevam, da ima avto dva lo?ena motor?ka, enega za vetrobran in drugega za ?aromete. Je tako?

Torej ?e te?e po tleh verjetno ta drug motor?ek ni crknil. ?!?

Kako bi zadevo preveril? A moram odstranit komplet odbija?/koloteke ali se zadevo lahko vidi na la?ji na?in?

 

Hvala za vse nasvete!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predvidevam da je sedaj ?e vse skupaj odmrznilo. Skurjena varovalka za dvig ?ob pranja. Poguglaj ali poglej   na pokrovu varovalk katera je za pranje  lu?i. Lokacija varoval en del pri agregatu  drugi del v kabini avta. pa mora delat ;)

Res ima vsak svoj motor?ek  v isti  posodi, le da sta v razli?nem nivoju.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Normalno da te?e pod lu?jo ?e se ?obe( kot je napisal ro?ice) ne dvignejo ...?e sem prav razumel?  ?pricanje dela samo se ?obe ne dvignejo- skurjena varovalka zaradi preobremenitve.

Motor?ek je zunaj  posode, mlin?ek ki poganja  voda pa je v posodi!

 

Meni se je to zgodilo ve?krat da je zadeva zmrznila  in nikoli ni bilo odpovedi motor?ka za ?pricanje vode.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tam kjer je luknja je motorcek za zadnjo sipo. Desno od luknje je motorcek za sprednjo sipo. Pod vitrex posodico je pa motorcek za pranje zarometov. Ce sumis da je sel motorcek preprosto odstrani kolotek in naj nekdo sprozi pranje zarometov ti pa lepo poslusaj ce se motorcek zalaufa. Glede na to da ti tece pod zarometi ocitno motorcek dela, ampak ti soba me skoci ven. Jest bi rekel, da je res kaj sneto, ker kolikor vem voda pozene, da soba skoci ven iz odbijaca. More biti pa v vitrex posodici obvezno tekocina, saj v nasprotnem primeru soba za pranje zarometov nebo skocila ven. Sobo lahko tudi rocno ven potegnes iz odbijaca in pogledas, ce je vse priklopljeno tako kot mora biti.

 

post-7623-0-25118900-1544200302_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ujeeeee zmagal sem

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.