Skoči na vsebino

mazda 6 - preklopi na pomo?ni re?im ob povi?ani vlagi v ozra?ju


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni ,

 

Zanima me ali je kdo ?e imel podobno napako oziroma je kaj podobnega ?e sli?al. Imam Mazdo 6 letnik 2008 dizel..?e od novega se mi je pojavljalo da mi je avto ob de?ju oziroma dan po de?ju takoj ko se je ogrel preklopil na pomo?ni re?im delovanja (delovanje z manj mo?i). To se mi je dogajalo 2-3 x letno vedno v pomladnem ?asu dokler nisem leta 2011 odstranil DPF filter in elektronika je bila preprogramirana. Od tedaj mi je ta napaka izginila do letos ko se to pojavlja ponovno  vedno po de?ju sedaj pa tudi ?e ?e avto operem (pranje z spodnje strani na pritisk). Ko avto ugasnem in ponovno ?tartam pa je ponovno delovanje v redu. mogo?e kak?en namig kam peljati avto na test. Na uradnem servisu mi verjetno ne bi hoteli pomagati glede na to da sem odstranil DPF filter (?al pa ni bilo druge re?itve).

Lep pozdrav ,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda ti bojo pomagali, kljub temu da nimas DPfja. Je pa res, da te bo uradni servis prisel bistveno drazji. Probaj pri kaksnemu avtoelektricarju k se spozna na to v nasprotnem primeru pa uradni :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem z maso. Meni je avto vsaki? po de?ju cukal, al ni v?gal, uga?ale so ?obe, vrgel ven kodo p0093, pomo?ni na?in. Zaradi slabih mas.

Kjer je masa za kabel odvij vijak, luknjo o?isti z navojnim svedrom, po?mirglaj, na?pricaj z antikorozivom... Jaz sem jih na?el 6. Verjetno je ?e kak?na. Bela ?katlica iz katere gleda ve? ?ic za maso-?rne se podre in tudi to je treba ?im bolj o?istit. Jaz sem se s tem ukvarjal januarja in je bil danes prvi de? od takrat. Zjutraj je v?gal kot da ni bilo de?ja celo no?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ze ze ampak check engine skos gori in poleg tega se napaka shrani.

Pa saj ?e gre v safe mode mora nekaj light showa biti...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, jaz sem za lambdo dobil samo eno lu?ko (check engine) in avto je bil v safe modu. ?e sem ugasnil motor je lu?ka sicer ostala ampak avo je ?el normalno do naslednje napake.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pa sej to cel cajt pravim da bi potem check engine lucka se vedno gorela enkrat, ko bi avto sel ven iz safe moda oz. Po ponovnem vzigu :D. On pravi da gre avto po dezevnem vremenu oz. Vlagi v "safe mode" in po ponovnem zagonu avto laufs tako, kot mora. Sepravi ce bi bila napaka na lambdi sondi bi se prizgala check engine lucka in v nekaterih primerih gre res lahko v safe mode zaradi lambde, ampak enkrat ko bi avto sel iz safe moda bi check engine se vedno gorel in napaka bi bila shranjena. Nevem a sem jest kej narobe razumel?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja se bom lotil najprej ?i??enja mas.  Druga?e pa se mi nikoli ne pri?ge nobena lu?ka,  mo?no pa da zato ker je odstranjen DPF in ne vem ali so bile kak?ne stvari takrat fizi?no odklopljene. Tudi v spominu ni napake..?udno..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ni masa. Ko da? kontakt - ali se ti v?gejo vse kontrolne lu?ke v ?tevcu? Predvsem tuljavca, rumen motor, rde? akumulator, DPF, TCS pa druge s klicaji?

 

Pa ?e ena butalska - kdaj je bil servis in ali je bil resetiran interval?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

neb reku da ga masa heca .. pol bi v suhem jebal ...ko je vlazno in mokro je prej stik na masi pomoje kot v suhem...

loh pride kak kabel v stiku ko je mokro....

?e je masa "dobra" ko je suha, ni nujno da je ?e bolj?a ko je mokra. Rja, volk od bakra in voda so lahko hecna kombinacija.

To ni masa. Ko da? kontakt - ali se ti v?gejo vse kontrolne lu?ke v ?tevcu? Predvsem tuljavca, rumen motor, rde? akumulator, DPF, TCS pa druge s klicaji?

 

Pa ?e ena butalska - kdaj je bil servis in ali je bil resetiran interval?

Bil pri treh majstrih, vsi trije povedali enako. Vsaj za moj primer.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja to ima pa veliko logike v tem kar pi?e. Pri njemu je nekaj ala EGR, DPF, Lambda - nekaj kar du?i motor

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ra?unalnik za ?obe tudi potrebuje maso. In ni nujno da je napaka stalno pristna. Pri meni je bilo 2-3 na leto, je zatrokiral, sem ugasnil ?e ni ?e sam in prizgal nazaj. Pa je bil mir. Do pranja ali pa mokrega vremena. Ko smo se za?eli pa z avtovleko vozit pa ni bilo ve? zabavno. In ja, simpl in brezvezna fora.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ni masa. Ko da? kontakt - ali se ti v?gejo vse kontrolne lu?ke v ?tevcu? Predvsem tuljavca, rumen motor, rde? akumulator, DPF, TCS pa druge s klicaji?

 

Pa ?e ena butalska - kdaj je bil servis in ali je bil resetiran interval?

servis bom imel v kratkem, kako je z resetom intervala pa ne vem , po moje je bil narejen ker bi v nasprotnem gorela kak?na lu?ka za servis

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.