Skoči na vsebino

Prevoz počitniške prikolice mazda 6 145 bencin 2013 letnik


David86

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni

Sem lastnik mazde 6 145hp bencinski motor letnik 2013 novi model.

Zanima me ali ima kdo izku?nje glede vo?nje po?itni?ke prikolice do 1300kg NDM ?

kako se avto obnese?

ali je dovolj mo?an za vleko ?

oziroma ali je primeren za vo?njo omenjene prikolice da se ne naredi ve? ?kode kot koristi ?

Hvala za odgovore .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto ima zelo dolgo prera?unane prestave in malo navora. Za vleko po?itni?ke prikolice bi bil bistveno primernej?i dizel, a bo ?lo tudi s tem. Seveda pa bo sklopka bolj trpela ob speljevanju na strmih klancih oz. prelazih.

Za vleko je pomemben navor, ko ga pa ta benzinarka nima v izobilju. Verjetno za silo bo ?lo a najbr? v kak ve?ji klanec ti bodo kamionarji blendali, da se jim odmakne?. Pa sklopka ne bo najbolj vesela... :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak navor...kako blendanje tovornjakov...ne spravjajte ?loveka v strah, no...

Zakaj 145 konji?ev ni dovolj za vleko prikolice? Zakaj je samo dizel za vleko prikolice? Kako so avti 30 let nazaj vlekli prikolice na morje, ko ?e ni dizlov blo? Zdaj bo pa samo na dizla dovoljeno priklop za prikolico montirat al kaj?

Po predpisih se bo ?ist komot peljat s tem avtom in prikolico, pa sklopka ne bo ni? trpela...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak navor...kako blendanje tovornjakov...ne spravjajte ?loveka v strah, no...

Zakaj 145 konji?ev ni dovolj za vleko prikolice? Zakaj je samo dizel za vleko prikolice? Kako so avti 30 let nazaj vlekli prikolice na morje, ko ?e ni dizlov blo? Zdaj bo pa samo na dizla dovoljeno priklop za prikolico montirat al kaj?

Po predpisih se bo ?ist komot peljat s tem avtom in prikolico, pa sklopka ne bo ni? trpela...

Pred leti so pa? benzinarji delali kolone proti Kozini, ko so sopihali in kuhali...in kamioni so jih prehitevali.

Sej pravim, da bo ?lo za silo, a dizelska m6 bi mu samo pomahala v slovo in ?e je ne bi bilo ve? na spregled. In ja, dana?nji tovornjaki z 560 konji in ve? gredo enako hitro po ravnem in v klanec... in ja, taki blendajo benzinarjem, ki sopihajo v klance. Razen, ?e ni to kak benzinar tipa porsche cayenne, ki ima tudi navora za izvoz... to je to. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak navor...kako blendanje tovornjakov...ne spravjajte ?loveka v strah, no...

Zakaj 145 konji?ev ni dovolj za vleko prikolice? Zakaj je samo dizel za vleko prikolice? Kako so avti 30 let nazaj vlekli prikolice na morje, ko ?e ni dizlov blo? Zdaj bo pa samo na dizla dovoljeno priklop za prikolico montirat al kaj?

Po predpisih se bo ?ist komot peljat s tem avtom in prikolico, pa sklopka ne bo ni? trpela...

 

Odgovor je manjko turbine oz. kompresorja in s tem navora. 145 konjev je seveda ve? kot dovolj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima avto 145 konji?ev, pa vle?e 1500kg prikolico, ga tovornjak z 800 konji ne bo prehiteval, ker ne gre ve? kot 90 na uro, z avtom se bo pa minimalno 91 na uro v vrhni?ki klanec peljal...

Se pravi, da mazdini bencinski motorji niso sposobni za vleko prikolice, VW ali RENO turbo mlin?ek s 1000 kubiki, pa 140 konjev pa bp vle?e to? POZABI.

Niso avti kuhal v klanec zaradi motorja, ampak zaradi zapacanega hladilnika od praha, ker je 30 oziroma 40 let nazaj bilo ?e veliko makadamskih cest...

?e ima? dizla, ne pljuvaj po navadnem bencinarju. Imam oba avta pri hi?i in oba slu?ita namenu.

Tudi turbina ima VE? minusov, kot plusov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Joj...ste nasul straha kolegu ki potrebuje info. Bo reve? ?e prodal mazdo....

Saj ne bo prikolce vlekel na vr?i? menda?!! Moje mnenje je, da z zdravo pametjo ne bo te?ave pri vleki prikolice,in niti se ne misli vozit 180km/h po ac. Avto bo peljal prikolico,brez te?av. ?e bi pa dobil ob?utek da se za?el gret pa naredi? postanek ve?...... ?e pa misli kamjonar blendat pa naj ga prehiti...saj ni prepovedi se vozit 90 po ac....tako da ko jih jebe kamjonarje prepotentne ki mislijo da je cela cesta njihova...je pa res...maj?keno ve?ji je od os.vozila he he strah upravi?en

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Do zdaj so govorili amaterji, zdaj se bom pa ?e jaz oglasil.

 

Prvo preglej homologacijo. Tam ima? zapisan podatek, kako te?ak priklopnik s centralno osjo lahko vle?e doti?no vozilo. 

 

Nato preglej, kolik?no vertikalno obremenitev lahko prenese vle?na kljuka. Da bo? prikolico la?je "zbalansiral", si lahko pomaga? z enim primernim klocnom in tehtnico iz kopalnice...

 

Nato poglej ?e v svoje vozni?ko dovoljenje. ?e tam ni ozna?eno "E", potem si ?e kon?al... ?e pa je ozna?en "E", bi pa to vse moral ?e vedeti. Tako, kot bi moral vedeti, da vpra?anje: "A bo vleklo" ni pravilno. Pravilno vpra?anje je: "A se bo ustavilo". Ker, koliko hitro bo? pospe?il, bo? odlo?al ti. Kako hitro bo? moral pa ustaviti, bodo odlo?ali pa drugi... In tu je pomembno, da pred vo?njo malo podma?e? vzvodovje naletne zavore in mogo?e malo preveri?, ?e sploh ?e delajo. Pomembno je pa tudi kako je nalo?en tovor v prikolici. Prikolica je dolga in visoka. In ker je dolga, ima veliko ro?ico od kljuke do koles. ?e je vertikalni pritisk na kljuko prevelik ?e doma na dvori??u, potem bo ob zaviranju, ko kljuka ?e dodatno pritisne dol zaradi delovanja sile, ali pa ob neravninah in le?e?ih policajih karoserija kar je?ala in bo? celo pot v strahu, da ti jo odtrga dol - ?eprav jo zlepa ne, ampak ob?utek je neprijeten. Poleg tega je dobro, ?e so te?ki deli (npr.: baldahin) zlo?eni ?im bolj nad osjo in zavarovani pred premikanjem. Da ne bi med vo?njo zlezli kam drugam in spremenili vertikalni pritisk na kljuko. Tudi sicer je dobro, ?e je tovor nalo?en ?im ni?je, zaradi te?i??a. Sploh, ?e se pri?akuje kak?en veter po poti, ker so prikolice, kar se stabilnosti ti?e, podobne trikolesnikom... Sicer pa, ?e ima? v vozni?ki ozna?en "E", to itak ?e ve?.

 

Kar se pa samega avta ti?e, je pa malo preozek za tako prikolico, zato bo? potreboval dodatna ogledala. In ker je avto s sprednjim pogonom, bo speljevanje v hrib precej zahtevno opravilo, ker bodo sprednja kolesa hitro zdrsnila - sploh, ?e je na cesti ?e pesek od zimske slu?be. Bodi pa pozoren na temperaturo motorja. Avto je ?e dovolj mo?an. Ni pa dovolj mo?an hladilnik. In pri vo?nji po dalj?em vzponu pod polno obremenitvijo se temperatura motorja dvigne precej visoko. Zavedati se namre? mora?, da kamp prikolica tehta skoraj toliko kot avto in da taka kompozicija enostavno ni "makina di sportiva". In ?e je hrib dolg, ne ti??i? "gas do podna", ampak gre? nekaj po?asneje, mogo?e tudi eno prestavo ni?je... Pa pred potjo zau?ije? dve kapsuli apaurina (pomirjevalo) in ti je potem vseeno, ?e tisti za teboj blenda toliko, da mu lu?i ven vr?e. Ti si na po?itnicah in se vozi? sposobnosti in zmogljivosti kompozicije primerno.

 

Ja, pa pri prikolici preglej pnevmatike. Ker, ?e nima? rezerve, zna biti zadeva precej zoprna. Tole je ratalo z 8 let starimi pnevmatikami v poletni vro?ini pri polni hitrosti:

http://www.mazda-si.net/topic/11081-tiralice/?p=397717

 

To je torej na kratko to, v parih vrsticah. ?e te zanima ?e kaj, pa kar vpra?aj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In spet smo tam, da ti bodo kamionarji blendali na dolgoh klancih. :)

Ampak to nima veze s tem, ali je dizel ali bencin ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povej mi, prosim, en klanec, kjer bo tovornjak hitrej?i od mazde s kamp prikolico...samo en klanec...

 

Rebrnice.

 

Preverjeno.

 

Pa je moja Mazda dizel s 140 konji.

 

Niso pa vsi tovornjaki do vrha polni...

 

Najve?je sranje pa je, ker so Rebrnice v Sloveniji najbolj strme, pa edine, ki nimajo treh pasov. In ko gre? gor 90, pa te za?ne prehitevat tovornjak, ki gre 95, je zadaj toliko preklinjanja, da ?e dve uri odmeva po Vipavski dolini. Ampak, ker sem na dopustu, izklopim mo?gane in se ne sekiram za to...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je malo za lase privleceno ... Saj ne vlece prikolice s fickotom, katrco ali kaksnim 1.0 TSI mlinckom ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rebernice...omejitev skoraj cel klanec gor in dol 80 na uro...toliko pa mazda s 145 koji?i uspe v klanec...tovornjak pa uradno NE GRE ve? ko 90 na uro, omejitev je pa 80 na uro...tako da 80 na uro gre v vsak klanec na AC...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.   Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€). In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.   In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo... Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd... Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s   Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
    • Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.