Skoči na vsebino

Ali Mazda kr?i paleto svojih najbolj prepoznavnih modelov?


Boss

Priporočeno sporočilo

Kot se ?e po?asi ?pekulira in po tihem govori, kot ka?e Mazda ?e bolj kr?i paleto standardnih modelov in vse bolj stavi na SUV-e.

 

Tako je kot ka?e na odstrelu tudi Mazda 6?!?!?! Vse ve? standardnih kupcev ?estice je menda ob menjavi avta presedlalo na SUV CX-5, tako da se res lahko zgodi, da je zadnja pomladitev 2018 pa? tudi zadnja ?estka.

 

Naslednji model na odstrelu je CX-3 zaradi platforme, ki temelji na Mazdi 2, kot ka?e tudi ne bo dolgo na voljo saj naj bi ga menjal ravno CX-30 na platformi M3 (zni?evanje stro?kov??). Kljub temu, da se CX-3 prodaja kot sve?e ?emljice in je pri ne?nej?em spolu priljubljen kot malokateri drug avto, ga kot ka?e ?aka bridek konec.

 

Mazda, kljub dobri prodaji ne razmi?lja o ?iritvi proizvodnje (gradnja novih tovarn) ampak bodo naredili toliko primerkov kot jih bodo lahko. Tako se prodajalcem ?e danes dogaja, da mese?no lahko dobijo le omejeno kvoto avtomobilov. Tudi, ?e bi imeli naro?il ve? pa? bodo kupci lahko ?akali tudi po leto ali ve? na vrsto, kot v dobrih starih Yugo ?asih, ko si prevzel novo Zastavo in se isto?asno spet postavil v vrsto za naslednjo.

 

Glede na svetovno popularnost se torej bojim, da kljub na?im ?eljam bo verjetno ?edalje te?je priti do nove Mazde, saj v svetovnem merilu se vse bolje prodaja tudi na tr?i??ih, kjer prej ni imela vidnej?ega dele?a. Superiorno oblikovanje kot ka?e res dela ?ude?e.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj sem jih ?e zasledil pri surfanju na raznoraznih forumih, so pa nekako skrivnostno to potrdili tudi pri slo prodajalcih Mazd. Sicer pa ?e gleda? "big picture" se to tudi vidi ob raznoraznih ?udnih odlo?itvah, ki jih je Mazda potegnil v zadnjih sedmih letih. Poglej kako se ji o?a prodajna paleta. Za vsak nov model ukinejo dva obstoje?a.

 

Sej ne da se ?estka ne bi prodajala, ampak zakaj bi jo delali, ?e lahko vse proizvodnje zmogljivosti zapolnijo s CX-5? Mazdi gre predobro a isto?asno deluje po japonskem ekonomskem sistemu, ki je ?e pred ve? kot ?etrt stoletja ugotovil, da rast BDP-ja ni pomembna. Zato se ne bodo ?irili in dokler bodo trend SUV-i bodo pa? prodajno paleto podredili tej obliki.

 

?e en indikator je tudi uvedba torzijskega droga v novi trojki... zmanj?evanje stro?kov in prilagoditev platforme za novi SUV CX-30.

 

Odgovorni v Mazdi razlagajo, da ?elijo v premijski razred, kar bo pomenilo, da Mazda 2 tudi odpade saj mal?ki pa? niso premijska vozila. To bo verjetno ?lo z roko v roki z ukinitvijo CX-3 s katero si M2 deli platformo.

 

Mazda bo torej kratkoro?no verjetno obdr?ala M3 in CX-30, ki sta na isti platformi. CX-5 bo verjetno nekoliko zrastel ali pa bo to novi CX-7. Te?ko verjetno ampak ne nemogo?e, da bo Mazda pripeljala ali kupejevsko oblikovani SUV CX-4 ali pa celo CX-6. Ostala bo ?e Miata in to je verjetno to.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato bomo pa mi, ki jo ?e imamo toliko bolj sre?ni.Po eni strani je dobro, da ne gredo po stopinjah recimo korejcev, ki izdelajo in prodajo toliko avtov, da bo kmalu vsak drugi avto njihov (razen kliotov in golfov). Tako, da bo mazda postala eksluzivna znamka in je ne bo imel vsak.Edino za 6-ko mi je ?al, ?e jo bodo res ukinili.

Bom pa to drsal do njenega bridkega konca ?ez mnogo let.Takrat bodo te vintage 6-ke iskane in ?islane... te kao suve pa naj si nekam vtaknejo.Glih vse neumnosti prevzamemo od ameri?anov.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mislim, da vse vseeno ne bo tako ?rno gledo, CX-3 ne bodo kar tako ukinili, ker se odli?no prodaja, verjetno je za to kriva dokaj dobra cena in ugodni pogoji financiranja, ki so pred ?asom tudi pognali prodajo 3, ko je ?el model k koncu.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj te zaloge in dolgi roki dobave niso samo pri Mazdi... Skladiscenje pac stane... Ce je kupec zadovoljen s tistim, kar je na zalogi (nekaj pac vedno je), je OK... vendar smo tudi kupci ratali izbircni ... in bi radi to ali ono, kar recimo model na zalogi nima... V takem primeru se je pac treba sprijaznit, da bo treba pocakati nekaj mesecev na dobavo ... Pri japoncih je to se malce dlje, ker proizvodnje kapacitete niso tako velike, pa se ce gre za model, ki se izdeluje na japonskem, je transport kar dolga pot. Ze evropski proizvajalci imajo dobavne roke tudi po par mesecev, ce bi rad avto po lastnih zeljah... Sosed je recimo na VW T-Roc cakal okoli 10 mesecev ... :P Za Skodo Karoq ali kaj je ze njihov tavelik SUV, so tudi cakalne dobe bile okoli enega leta ... Pa je se kar nekaj takih modelov, kjer je povprasevanje visje od dobave ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem sem tudi jaz med krivci :zvizga:

 

Jaz tudi... in mi ni prav nic zal ... Sem zadnjic samo na dvoriscu premikal hcerino trojko... pa sem mislil, da sem se usedel na tla :) ... Trojka je se nizja od sestice ... 

 

Saj ce pogledamo na ceste... proizvajalci samo sledijo trendu. Ce ne bi bilo takega povprasevanja po teh krizancih (SUV), ne bi vecina sla v tej smeri ... 

 

CX-3 je mogoce res prodajna uspesnica... ampak pomoje predvsem zato, ker je enim CX-5 predrag... CX-30 bo nekaj cenejsi in bo tako pomoje lepo zapolnil to vrzel... Dvojke, trojke in sestice pa pomoje ne bodo kar tako ukinili ... 

 

Pred kratkim sem nekje bral, da se pri Mazdi tudi pripravljajo na vstop na trg elektricnih vozil ... Bomo videli, kaj bodo ponudili v tem segmentu... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa ravno obratno, ko se usedem v CX-5, si mislim da sedim v kombiju in zakaj ?e bi naokoli preva?al ?e dodatni kubi?ni meter zraka s seboj (zra?nost kabine). :) Morda bom razmi?ljal druga?e, ko bom starej?i, a trenutno res nimam potrebe po visokem sedenju. Nizko sedenje v mazdi 6 mi zelo ugaja. Za primerjavo imam v oplu insignii vedno ob?utek wtf, kaj je to zaen enoprostorec, sedenje ki mi tam ustreza je namre? zelo visoko, posledi?no pa na ?tevce in sredinsko konzolo gleda? zvi?ka.

 

POV v mazdi 6 (in 3) je pribli?no tak: :P

 

 

post-5919-0-56875000-1553843558_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dvojke, trojke in sestice pa pomoje ne bodo kar tako ukinili ... 

Trojka je ravnokar nova in seveda je ne bodo ukinjali v bli?nji prihodnosti. Za ostale pa ni sigurno, kapacitete imajo polne tudi brez teh modelov. Ker razvoj novega avta pa? stane je na?eloma bolje kapacitete polnit z obstoje?imi modeli, ko pa se bo trend (beri obdav?itev) spremenila in SUV-i ne bodo ve? aktualni, bodo pa obudli spet klasi?ne oblike.

 

Druga?e pa kljub temu, da po letih nisem ve? mlad, sem pa po du?i in SUV-a pri meni, upam da ne bo nikoli.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ne bi bila edina znamka, ki bi storila nekaj takega. Nissan je tudi iz Primere in Almere presedlal na Qashqaia in Juka. Honda se je odlo?ila, da se jim ne spla?a prodajati Accorda v Sloveniji in sta glavna aduta Civic in Jazz. Renault se je zaradi kr?enja stro?kov odlo?il, da se poslovi od 3 vratnih Cliov, so pa raje dodali v paleto Kadjarja in Capturja. Vse za dober biznis, vse za dober dnar poje Smolar. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ne bi bila edina znamka, ki bi storila nekaj takega. Nissan je tudi iz Primere in Almere presedlal na Qashqaia in Juka. Honda se je odlo?ila, da se jim ne spla?a prodajati Accorda v Sloveniji in sta glavna aduta Civic in Jazz. Renault se je zaradi kr?enja stro?kov odlo?il, da se poslovi od 3 vratnih Cliov, so pa raje dodali v paleto Kadjarja in Capturja. Vse za dober biznis, vse za dober dnar poje Smolar.

Merive ni ve?,je pa crossland, c3p ni ve? in je c3a.cross. roomsterja je nadomestil karoq... Uporabnih majhnih a ne atraktivnih se ni pol toliko prodalo,kot zdaj dra?jih fancy smancy wannabe SUVov

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa ravno obratno, ko se usedem v CX-5, si mislim da sedim v kombiju in zakaj ?e bi naokoli preva?al ?e dodatni kubi?ni meter zraka s seboj (zra?nost kabine). :) Morda bom razmi?ljal druga?e, ko bom starej?i, a trenutno res nimam potrebe po visokem sedenju. Nizko sedenje v mazdi 6 mi zelo ugaja. Za primerjavo imam v oplu insignii vedno ob?utek wtf, kaj je to zaen enoprostorec, sedenje ki mi tam ustreza je namre? zelo visoko, posledi?no pa na ?tevce in sredinsko konzolo gleda? zvi?ka.

 

POV v mazdi 6 (in 3) je pribli?no tak: :P

To?no tako. Ko sedim v cx5 se mi zdi, kot da sem v klopci v parku.Zalotil sem se ?e, da sem gledal okoli, kje je kak golob.

V 6-ki za nas mlade ni lep?ega sedenja.?portno,nizko,udobno.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tako.

Ko sem jaz zacel lajati ene dve leti nazaj (predvsem zaradi ubijanja familijarnih vozov) glede tega so se mi smejali.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tako. Ko sedim v cx5 se mi zdi, kot da sem v klopci v parku.Zalotil sem se ?e, da sem gledal okoli, kje je kak golob.

V 6-ki za nas mlade ni lep?ega sedenja.?portno,nizko,udobno.

 

SUV: Meni ob?utek ni slab, ampak po 5 minutah mi postane slabo. Kombi filing... Ne ga bolj?ega kot lepo udobno malo ni?je sedet. Moj foter vozi crosslanda, pa kaj bom jaz s tem, sej nisem penzi?.

Na ?alost trenutno mazda nima ni? primernega za mene :/. M3 , podhranjen in premali (X se mi zdi da je bolj pravljca in nebo ?e letos nared). 6tka: Karavana no?em, limuzina pa ni petvratna.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

SUV: Meni ob?utek ni slab, ampak po 5 minutah mi postane slabo. Kombi filing... Ne ga bolj?ega kot lepo udobno malo ni?je sedet. Moj foter vozi crosslanda, pa kaj bom jaz s tem, sej nisem penzi?.

Na ?alost trenutno mazda nima ni? primernega za mene :/. M3 , podhranjen in premali (X se mi zdi da je bolj pravljca in nebo ?e letos nared). 6tka: Karavana no?em, limuzina pa ni petvratna.

Pa kaj manjka karavanu?... je lep, prostoren, ?porten, ?e kar velik prtlja?nik, obe varianti pijeta malo, dizel ?e kaka dva litra manj.Na avtocesti si kralj, lepo kri?ari?, ?e ima? noter ?e bose ozvo?enje da? lepo glasbo in to je to... prava poezija. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Karavanu na?eloma kaj dosti ne, razen, da je slab?a aerodinamika in ve?ja poraba kot pri limuzini ali 5 vratni razli?ici. Jaz 99,99% ?asa karavana ne potrebujem in mi je ?koda kurit gorivo za nekaj kar mi ni niti ne vem kako estetsko. Ampak ?e vedno pa je to rezervna opcija, ?e ni druge alternative.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce je edini vecji problem poraba, potem je ceneje, da kupis pac en avto, ki je ze v osnovi pol cenejsi... in prisparas veliko vec, kot pa tisto razliko v porabi... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem ?e si zastopil... ni ?tos v porabi, je pa ?tos v tem da oblikovno je limuzina lep?a, poraba je le ?e dodaten minus. In da ne bi kdo mislil, da je to malo razlike - pri avtocestnih hitrostih je tam nekje pol litra v prid limuzine.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Noja... ali je lepsa limuzina ali karavan je stvar posameznika ... :) Meni je oblikovno bolj vsec karavan  :rolleyes: ... tebi ocitno limuzina... nekomu tretjemu pa ni vsec niti ena niti druga varianta in mu je vsec recimo VW ali Renault :) 

 

Ampak se vedno sem mnenja... da ce ze gledas toliko na tistih par deci razlike v porabi... je veliko ceneje, ce pac izberes drug avto, ki je ze v osnovi pol cenejsi in to razliko v ceni ne mores not prinest v 20 letih :P ... 

 

Sicer pa... ce je nizja poraba in tam prihranis na leto toliko in toliko denarja.... , ta denar potem zapravis za druge traparije  :zvizga: ... 

 

Osebno recimo ne gledam na porabo... pac ko je rezervoar prazen, grem tankat :) ... Veliko bolj pomembno mi je, da sem z avtom zadovoljen, da mi je vsec in da se v njem dobro pocutim in mi ni muka se vsest v avto in kam peljat ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem ?e si zastopil... ni ?tos v porabi, je pa ?tos v tem da oblikovno je limuzina lep?a, poraba je le ?e dodaten minus. In da ne bi kdo mislil, da je to malo razlike - pri avtocestnih hitrostih je tam nekje pol litra v prid limuzine.

Mah, kaj pa je 1 euro/100 km?Mislim, da ve?ina nas spra?i veliko ve? ? za neumnosti.

?e vedno se lahko tola?i?, da pije veliko manj kot benzinarka... in si ?e prihranil.

Pa ni vrag, da bo? sedaj v najlep?ih letih presedlal na kako konfekcijsko znamko vozil?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Noja... ali je lepsa limuzina ali karavan je stvar posameznika ... :) Meni je oblikovno bolj vsec karavan  :rolleyes: ... tebi ocitno limuzina... nekomu tretjemu pa ni vsec niti ena niti druga varianta in mu je vsec recimo VW ali Renault :)

 

Ampak se vedno sem mnenja... da ce ze gledas toliko na tistih par deci razlike v porabi... je veliko ceneje, ce pac izberes drug avto, ki je ze v osnovi pol cenejsi in to razliko v ceni ne mores not prinest v 20 letih :P ... 

 

Sicer pa... ce je nizja poraba in tam prihranis na leto toliko in toliko denarja.... , ta denar potem zapravis za druge traparije  :zvizga: ... 

 

Osebno recimo ne gledam na porabo... pac ko je rezervoar prazen, grem tankat :) ... Veliko bolj pomembno mi je, da sem z avtom zadovoljen, da mi je vsec in da se v njem dobro pocutim in mi ni muka se vsest v avto in kam peljat ... 

 

Hja, jeba je da tudi u?ki kupujejo in ne samo mo?gani in ?e mi je kaj pri Mazdah v?e? je to, da avto tudi po 10 letih ?e vedno izgleda lepo. To bi za marsikatero drugo znamko te?ko rekel. Zato prakti?no tudi nisem ?util potrebe po menjavi... zdaj pa me pa? mal matra. Nisem pa pri?akoval, da bo treba toliko kompromisov sklepat - sem mislil, da ?e odkarta? 30 jurjev, da pa le dobi? tisto kar si nekako najbolj ?eli?. Trenutno edino Proceed nekako pri meni nima nekih hudih minusov in prakti?no nobenega ve?jega kompromisa - edino to, da pa? ni Mazda. Mazda bo "zmagala" edino, ?e se bo Skyactiv-X motor izkazal - ni panike bom po?akal ampak vseeno trojke s 122 KM pa res ne bi kupoval za ceno skoraj 29 jurjev.

Pa ni vrag, da bo? sedaj v najlep?ih letih presedlal na kako konfekcijsko znamko vozil?

Upam, da mi ne bo treba... :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, naj ti predstavim stvar malo druga?e... recimo, jaz igram na kitare Gibson sedaj ?e vrsto let in jih neverjetno zagovarjam... ?eprav dobro vem, so te?ke kot hudi?, nerodne za igrat, ko sedi? kje, ker se ti rob kitare zare?e v meso, visoki toni so te?ko dosegljivi zaradi same oblike kitare.Skratka,vem,da obstajajo tudi lep?e in bolj prakti?ne kitare... ampak... nimajo du?e. Za ni? na svetu mojih kitar ne bi zamenjal za kake novej?e, bolj fensi, bolj ergonomsko oblikovane.Ker bi imel ob?utek, da je to le kos lesa z magneti in strunami gor.Pa? lahko igra?, anpak...

Prava kitara dobi z leti tisti pravi ?moh, ki jo naredi

tako enkratno. In tako je tudi pri avtomobilih... vsaj pri meni.

Dlje ?asa, ko vozim mazde, bolj so mi pri srcu in tudi skregam se za v?asih za njih, ?e je treba. Vem, da niso popolne, mogo?e niso najlep?i avti, imajo pa du?o.Jaz ne vzamem vo?nje kot prevoz od to?ke A do to?ke B ampak vsakokrat posebej u?ivam v vo?nji z njo.Zadnje ?ase, podobno kot je napisal Jest, sploh ne gledam ve? na porabo, enostavno nimam ve? nastavljene te opcije. ?e mi pa?e, kruizam lepo po?asi, ?e pa mi pa?e malo pre?istiti oba izpuha, pa to storim. V obeh primerih je to u?ivancija.Ne predstavljam si, da bi imel parkiran svoj avto pred hi?o, ki mi ni povsem pri srcu in bi se moral vsakokrat, ko sedem vanj vpra?ati:"Ali je to res "moj" avto?" ali pa je samo eden izmed avtov...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.   Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€). In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.   In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo... Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd... Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s   Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
    • Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.