Skoči na vsebino

Testiranje nove mazde 3 hatchback G122 v Kopru


Verisive

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni mazda?i in mazda?ice, v?eraj smo z gelipterjem pa alexom testirali novo mazdo 3 hatchback g122.

Slike in posntke nove 3-ke sem ?e vidu in ?e po slikah/videjih mi je bla vizualno zelo v?e?, tako navzven kot notranjost, ko pa sem v?eraj vidu novo 3-ko ?e v ?ivo mi je bla ?e bolj v?e?, moram priznat, da so jo zelo lepo oblikovali in te?ko bi najdu avto ki bi me vizualno tako pritegnil kot ta 3-ka (to govorim o novej?ih avtih seveda), pa delam v luki koper kjer vozim avte in vidim ve?ino zadnjih modelov novej?ih avtov pa mi noben ni tolko v?e? kot tale 3-ka. No da se preselim na notranjost, voznik pa sovoznik sedita zelo udobno, sprednji sede?i so eni izmed najbolj udobnih kar sem jih probal, lepo te objamejo, ne?no ampak dovolj mo?no da se ne premetava? med ovinki, armaturna plo??a je minimalisti?na in lepo razporejena, se vidi, da je avto zasnovan bolj za voznika, vsi in?trumenti so obrnjeni proti vozniku, sovoznik pa ima lep nemoten pogled na cesto in z izjemo prezra?evalnih re?, katere so usmerjene direkt v sovoznika malo ni?je kot smo mogo?e vajeni v drugih avtih, osebno mi je to zelo v?e?, voznik ima tudi svoje prezra?evalne re?e usmerjene proti njemu, tako da si vsak lahko prilagodi temperaturo zraka, ki piha vanj. Da ?e omenim zadnje sede?e, udobni so, ne tolko kot sprednji sede?i, ampak na zadnjih sede?ih pa ni tolko prostora kot spredaj, zadnja del strehe se kr hitro in strmo spusti dol, zame je blo ve? kot uredu s tem da sem visok okoli 165 cm, marsikdo vi?ji bi imel malo te?ave ampak spet ne tolko, da bi blo ?isto neudobno, Alex je tudi sedel zadaj pa je kr visok in spet ni blo tako neudobno. Drugi problem zadaj je ?rni strop, dobi? zelo utesnjen ob?utek zadaj, zraven dodaj ?e majhna zadnja okna pa je ta ob?utek ?e tolko ve?ji. Poleg tega se da tudi zadaj zelo udobno sedet, dve osebe zadaj nebi imele nobenih te?av, s tremi osebami bi ?e blo malo natrpano, tudi zaradi grbine na sredini. Ko pa pogledamo vo?njo nove 3-ke, tu pa se redkokateri avto pribli?a ob?utku, ki ga dobi? ob vo?nji nove 3-ke, po besedah Gelipterja ji manjka par konji?ev ve? in s tem se bom strinjal, kar sem jo sam vozil se opazi, da ji manjka mo?i, navora, ?uti? da bi ?elela it hitreje ampak ne more. Kar se pa same dinamike vo?nje ti?e je pa avto bomba na kratko povedano, ob?utek na volanu je odli?en, volan ni preve? te?ek ampak tudi preve? lahek ne, pedala super reagirajo na manj?e pritiske, zavore primejo zelo dobro in hitro, ampak jih je treba malo bolj pritisnit ampak ko pa stisne? zavore pa res primejo dobro, avto se tudi odli?no dr?i ceste in zelo stabilna v ovinkih. Ko je Gelipter vozil, ki ima malo te?jo nogo kolko sem opazil :D je blo tudi na zadnjih sede?ih kr udobno. Zdej ker avto ki smo ga testirali je bil na 18-kah je vo?nja bla malo bolj trda in verjetno igra vlogo tudi vzmetenje pri temu, ampak ni pa bila tako trda da se nebi mogu navadit in vseeno imet 

prijetno vo?njo, tudi ?ez grbine ni bla neudobna. Glavni adut nove trojke, vsaj meni, je ob?utek v vo?nji, ki je pa res nekaj posebnega, kot sem prej omenil, delam v luki koper kjer vozim avte med 8-12 ur dnevno od mercedesa s klase, do audija Q8, sej ti avti so super da ne boste narobe razumeli, zaslu?ijo si svojo ceno, ampak noben od teh avtov mi ni dal nasme?ka na obrazu kot mi jo je dala mazda v?eraj.

 

Seveda smo naredili tudi nekaj slik v?eraj, ker bi blo ?koda ?e jih nebi 

 

Za slike smo vpra?ali eno gospo, ki je ?la mimo ?e nas lahko vse tri slika poleg avta in smo si sposodli sposojenega psa od gospe dokler nas je slikala :D

post-10415-0-84779900-1555751537_thumb.jpg

post-10415-0-26823300-1555751600_thumb.jpg

post-10415-0-87644500-1555751618_thumb.jpg

post-10415-0-75028100-1555751637_thumb.jpg

post-10415-0-83965400-1555751659_thumb.jpg

post-10415-0-98198100-1555751727_thumb.jpg

post-10415-0-71947200-1555751746_thumb.jpg

post-10415-0-30170500-1555751776_thumb.jpg

post-10415-0-71712000-1555751905_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Super poro?ilo. Kak?na je bila poraba? Na moji testni vo?nji je bila okrog 7, a sem jo v 20 km parkrat konkretno pohodil in tudi sicer je bilo kar nekaj po?asne vo?nje v komaj premikajo?i se koloni. V vsakdanji uporabi bi bila z lahkoto 6.

 

In ja, chip tuning na 165 konjev, pa bi bilo to to, vsaj dokler ne pride mo?nej?i motor.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, ?e moji vtisi. Najprej bi pohvalili vse v avtonplusu Koper ?e posebej ?rta, ki nam je pripravil polno opremljeno 3-ko.

Barva meni ni bila posebno v?e?na, neka plavo-siva varianta.

Gume 18" Toyo, zavorne plo??ice so res Ate, zadnji auspuh je pa navaden, dve cevi, a so tanke, le na koncu imajo nastavke fi 60mm.?rna notranjost mi ni v?e? sploh, vse skupaj res izgleda utesnjeno in streha ?e ni?ja. Ro?ica menjalnika je lepa, izredno kratka, lepo sede v roko.

Ekran je malo sme?en, nepravilne oblike velik. Re?e za hlajenje oz. ogrevanje so res na hecnem mestu a se navadi?. Boki vrat so zelo visoki, tako, da je Gelipter hotel dati frajersko roko gor a mu je kar spodrsnila dol. Sme?no... Najbolj?a stvar meni osebno so bili usnjeni sede?i. Kot, da so iz kakega res dobrega ?portnega avta. Takoj se po?uti? doma?e v njen. Ko sem sedel zadaj je sicer dovolj prostora si nekako utesnjen. Ne bi se rad veliko vozil zadaj. Aja, zadaj je sedalni del kar nekako ptekratek za mene z 183cm.

Sedaj pa malo o vo?nji. Ko ga je Gelipter prijel v roke, je vila povpre?na poraba prvih 20 km neverjetnih 12 l/100.He, he, res, da ga ni ?paral a tudi nekih prese?kov z hitrostjo in pospe?ki ni bilo.Ko smo ?li po izolski obvoznici jo je malo dal na rde?e polje in glej ga zlomka, na pumpi so bili policaji, ki so se ravno pripravljali z pi?tolo za merjenje. Obrnili smo in za volan se je presedel Versive. Z dinami?no a mirnej?o vo?njo jo je spravil na 7,9/100.Nato sem pri?el na vrsto ?e jaz. Speljem, pri?akujem ?us v hrbet-a ni?. Lepo po?asi je pospe?evala, ?eprav je bila blizu rde?ega polja. Za vsako malo bolj dinami?no prehitevanje sem moral ni?ati v peto, pa ?etrto in ?ele takrat je dala malo ?ivljenja od sebe. Ta avto kar kli?e po 200 konskem turbo motorju. Razo?aran sem bil z zavorami, tak gumijast ob?utek, pa ful mora? pritisniti, da se avto ustavi. Prava poezija je menjalnik, ki je izredno hiter in natan?en. Zvok Bose ozvo?enja je tudi tukaj povpre?en, so pa veliko naredili pri zatesnitvi avta in je tudi pri hitrostih 130 in ve? izredno tiha (ni pi?a vetra), sli?i se edino malo ceste,za kar pa so verjetno delno krive nizkoprese?ne 18-ke.Cesto dr?i kot pribita, volan je tudi izreden in super sede v roke. Polo?aj za volanom smo si vsi trije na?li v trenutku z par potezani na elektri?no nastavljivih sede?ih. Preglednost iz avta ni tako slaba, kot izgleda od zunaj, pa tudi avto deluje manj?i, kot je v resnici.Najbolj?e je bilo res takrat, ko smo ustavili gospo z psom. Lepo je dala Verisive-ju povodec in nas slikala. Vpra?am jo:"kako se kli?e psi??"

"Ne vem, ni moj" Wtf??"Mi ga je posodila kolegica, vem samo, da je psi?ka". Fak, mi pa smo si ga podajali... sicer je izgledal priden, a nikoli ne ve?. :).

Zaklju?ek:Zelo dober avto a zelo podhranjen benzinski motor. Je sicer v redu za vo?njo od to?ke A do B za kak?ne bolj ?portne u?itke ga mora? naganjati v rde?e polje in takrat je poraba 12 l/100. Tudi poraba okoli 8, kot je bila na koncu, ko smo vozili po predpisih ni glih za na razstavo.

Seveda je po kon?anem testu sledila pija?a.

p. s. imeli smo LJ tablico. :)

post-399-0-02041000-1555765865_thumb.jpg

post-399-0-38744900-1555765880_thumb.jpg

post-399-0-99093500-1555765896_thumb.jpg

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, od 120 neturbo konjev pri?akovati ?us v hrbet? Morda, ?e bi imel avto najve? 1000kg in samo z voznikom. Tako pa ste trije + avto imeli tono in pol.

Sej o tem vam stalno pravim o tem motorju in nisem se zmotil. ?e bi bili v avtu ?tirje + prtljaga bi moral v klance ?altati do tretje, ko bi prehitevali. Ta vo?nja na visokih obratih in pospe?kih me je spominjala na kako ??ene, ki laja in laja, da gre vsem na ?ivce in ni nekega haska pa pride mimo pit bull in samo naredi "buh" in ??ene utihne. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lp..?e jaz na hitro ob?utki na testu nove Mauzdurine 3.

Prvo res pohvala Avto plus Mazda kp .g.?rtu za izposojo .naslednji? jo dobim za vikend..

Ja veliko in obse?no sta napisala ?e moja predhodnika Mazda?a..Avto je lep posebno not materjal je kvaliteten sede?i in armaturka volan..super..motor res mu manka..par konjev .je pa res ?e nov..se mora udelat.moj2.0 165.k.se je komaj po 60.000.km.udelal in zdaj bolj potegne in gree.zavore..me motijo..trde..mogo?e se morejo udelat.lega super dobro dr?i ovinke..preglednost tudi...skratka ?akamo novi x motor ..prihaja za?etek septemra 2019..bo pa motor imel 2.0 182.k.inf.od g.?rta ..je ?e naro?eno tudi za kp.salon ..Avgusta je ladja v Belgiji .

Tako ..imeli smo se super ..hvala obema za dru?bo in pija?o..jaz pa potem nisem mogel takoj dom.ker se rampa pred mazda salonom ni dvignila..cela jeba ...sem klical g.?rta..vsi so ?e ?li dom.iz Mazde kp..pol je pri?el mehanik ki dela na mazdi..kp in mi je odpru z telekomanderjem rampo..hvala njemu..kak?na pegulaa..no glavno da je ok..sledi slika..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa res, kot nam je zagotovil ?rt, da kupci kar naro?ajo z ta novim motorjem.Saj, komur se mudi pa? kupi z tem motorjem. Sej ni, da ne gte nikanor. Pri nas se ve?inoma vozi voznik sam ali pa eventuelno z sovoznikom. Za to bo tudi ta v redu.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa res, kot nam je zagotovil ?rt, da kupci kar naro?ajo z ta novim motorjem.Saj, komur se mudi pa? kupi z tem motorjem. Sej ni, da ne gte nikanor. Pri nas se ve?inoma vozi voznik sam ali pa eventuelno z sovoznikom. Za to bo tudi ta v redu.

Me zanima povprecna starost kupcev, ce

Pomislim smo mi zaceli z mazdami bodisi poverbano od starsev ali pa samostojno tam pri 30ih...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam z oceno testa. Jaz sem ?el tudi na testno vo?njo in sem izredno zadovoljen s samo vo?njo. Motor je dovolj za vsakdanjo uporabo in te sama vo?nja, kar sprosti. Jaz sem jo skoraj ?e kupil, saj ravno menjavam avtomobil. Prej sem probal ?e i30, astro, octavijo in ni primerjave glede po?utja predvsem voznika. Me pa malo skrbi tehnika z izklopom 2 valjev, ki je poskrbela za spremembo, kar nekaj kompenent samega motorja (izpu?ni sistem, brizganje goriva...itd). Na tujih forumih sem zasledil ?e prve manj?e napake.  https://mazda3revolution.com/forums/2019-mazda-3-discussion/233757-2019-hatchback-gs-quality-issues.html. Me pa ?e vedno mika.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Gelipter, kako to misli? da se ti je komaj pri 60000km udelal? V smislu da je ?ele zdaj motor ute?en ali kako? Rahlo visoka kilometrina se mi to zdi, ker potem marsikdo avto prej proda, kot bi bil sploh ulaufan.  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno vi trije Alex nisre tega opazili ker ste vozili bolj dinami?no, pod ve?jimi obrati in obremenitvijo zato ni pri?lo do izklopa dveh valjev,ker do tega pride pri nizkih obratih brez ve?je obremenitve. To sem nekje zasledil za M3 z X motorjem za G motor sploh nisem vedel da ta sistem sploh ima! Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.   Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€). In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.   In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo... Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd... Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s   Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
    • Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.