Skoči na vsebino

Transport koles na avtu...


tommaazz

Priporočeno sporočilo

A ne bi odprli nove teme glede tega?

Urejeno... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima? res. Se opravi?ujem za ?irjenje la?i na internetu - narobe sem ra?unal sramezljiv . Meter je pokazal 43cm ?irine kadar imam tahuda CB Stamp pedala. S flati, ki jih sicer uporabljam za dru?insko kolesarjenje, je malo manj.

 

Pri nagibanju celotnega nosilca skupaj s kolesi, je ?e pri treh kolesih te?a kar konkretna, zato je dobro stati zadaj za kolesi, da jih pri nagibanju nazaj podpira?, sicer precej grdo padejo nazaj. Iz tega stali??a je pri thuleju pozicija stopalke za omogo?anje nagiba zadaj idealna.

 

Pri 3 kolesih je zlaganje pravi tetris-brez da ro?ice za pritrjevanje gi?telov na lok nosilca ne odpne? dol, sploh ne gre. Potem pa? najde? nekje v okvirjih koles ko??ek prostora med nosilci bidonov, amortizerji... , da ro?ico za naslednje kolo nekako pritrdi? na lok. ?e ti 3 kolesa rata v pol ure, si ?e kar dober. Zato je pomembno kako se ro?ice enostavno pritrdijo nazaj na lok - za thuleta ne bom rekel da sem navdu?en, nisem pa preizkusil drugih tako da so pa lahko celo dobri.

 

Thule Velo Compact 926 rabi za shranjevanje v avtu 1m ?irok prtlja?nik in nekaj manj dol?ine, pri tem da loka ni treba polo?iti. 

 

Mater jaz bi avto zamenjal, ti rabi? kombi. :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Triglav ima opcojo za prtljago, ki to vkljucuje, velikokrat pa je bila ta opcija dodana kot akcija.

 

Sicer pa je spet to vprasanje zavarovalnice povzrocitelja mogoce?

Ker v teh primerih gres prijavljati skodo na njegovo zavarovalnico in verjamem da to obravnavajo posebwj kot premozensko skodo (civilna tozba??)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak to bi bilo vseeno modro se pozanimat, ker ?e ma? zadi 4 dokaj pocen bicikle je lahko samo na tem ?kode za 2 jurja. Da ne pride pol ?lovek v situacijo, da so bicikli starej?i od dveh let in brez vrednosti, kot to rade prika?ejo zavarovalnice.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak to bi bilo vseeno modro se pozanimat, ker ?e ma? zadi 4 dokaj pocen bicikle je lahko samo na tem ?kode za 2 jurja. Da ne pride pol ?lovek v situacijo, da so bicikli starej?i od dveh let in brez vrednosti, kot to rade prika?ejo zavarovalnice.

In kaj ima to veze s tem, kaksen prtljaznik je uporabljen... Spet bo ena tema zasla cisto v tretjo smer... Sem se ze malo navelical pucat in razdruzevat tem... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aja, sem mislil, da je tema o transportu koles na avtu... tud to spada zraven, ker ?e bom ostal na Mazdi se bom moral tud sam s tem ukvarjat.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam je vseeno dobro vprasanje, ker kaj se zgodi da te en butne pa ti unici nosilec+kolo?

Drugi minus pri teh nosilcih zadaj je tudi rikverc parkiranje in senzorji (ce imas take da se ne izklapljajo)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e en popravek moje la?i. En moj MTB bicikel ima res 43cm ?irine v pedalih, ima pa zato moj drug MTB bajk z XTR SPD-ji 34cm.

 

Drugi minus pri teh nosilcih zadaj je tudi rikverc parkiranje in senzorji (ce imas take da se ne izklapljajo)

Pomoje ?e je original zmontirana kljuka da se morajo izklopit. 

Za rikverc se je treba mal navadit, precej ?kilim na kamero ki je sicer brez koles bolj malokrat uporabljam. Imam pa v mal ve? dela ker mi bicikli levo desno ?trlijo izza avta v ?irini zunanjih bo?nih ogledal

 

?e en vidik pri investiciji v nosilec je ta, da te zadeve kupujemo za ve? let, verjetno za dlje kot avtomobile. Dejstvo je, da v tujini kolesarske ?tacune uspejo najti samo ?e ene 10% ?udakov ki kupijo bicikel na poganjanje, vse ostalo je ?e elektri?no. Pa naj Nejc ?e tako benti, ta trend gre k nam. Pri odlo?itvi kje in kako se bo bicikel vozil, je dobro razmislit tudi to, kaj ko bo elektri?en. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aja, sem mislil, da je tema o transportu koles na avtu... tud to spada zraven, ker ?e bom ostal na Mazdi se bom moral tud sam s tem ukvarjat.

Saj je... samo nevem, kaj ima pri izbiri sistema veze zavarovanje? Ampak OK... ce mislis, da je prav, je meni tudi orav... samo da ne bo potem kdo jamral, da so vse tem zmesane ;)

 

Bom pac se sam nadaljeval v tej smeri... Podobno je, ce imas v prtljazniku recimo TV vreden 5.000? In se ti ob tem, ko se ti nekdo zaleti od zadaj, ta razbije ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam je vseeno dobro vprasanje, ker kaj se zgodi da te en butne pa ti unici nosilec+kolo?

Drugi minus pri teh nosilcih zadaj je tudi rikverc parkiranje in senzorji (ce imas take da se ne izklapljajo)

To je ze samo s kljuko ki ni tovarniska problem :) (primer c4), tovarnisko pa zazna oz izkljuci srednja senzorja (primer alhambra)

 

A zanimivo na c4 kljub temu dela sistem za parkiranje (samo s kljuko) ceprav piska non stop

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam obe varianti in lahko recem takole:

 

Stresni prtljaznik:

+ ni problem da se vozi prazen

+ ni v napoto

+ recimo da cenejsi (ce nimas ze kljuke, a vseeno rabis precke)

- nalaganje, se posebej pri visjih avtih

- zvok/upor/poraba

- velikokrat prostorska stiska ce nimas vecjega avta in imas vec koles, ter zeljo po trugi

- visinska omejitev (drevesa, garazne hise)

 

Nosilec na kljuki

+ enostavna montaza tako nosilca kot koles

+ manj upora/zvoka/porabe

+ sirsa uporaba (smuci, sanke, elektricna kolesa (teza))

+ en prtljaznik za vse (ne vec posameznih)

+ normalna visina avta

+ prostor na strehi za trugo ali celo vec koles (moj primer :) )

+ uporaben kot varno shranjevanje koles med potjo, ponoci, v kampu itd (seveda kdor bo hotel ukrasti kolo, ga bo...)

- praznega tezko da vozis naokoli (shranjevanje na poti, ko snames kolesa)

- daljsi avto/gleda cez park box/ pregled nazaj

- kljuka ce je nimas

- prestavljanje tablice ce nimas tretja

- obvezen tilt zaradi prtljaznih vrat

- nedostopna kljuka (primer dopusta s prikolico)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem kljuko montiral izklju?no zaradi prevoza koles. Ne predstavljam si, da bi jih moral dvigovati na streho (nisem ravno visokorasel, zato bi vedno potreboval lojtrco :)).

Za nosilec koles je pa obvezna tretja tablica in prestavljanje tablice ne pride v po?tev (to pa vem zato, ker me carinik skoraj nebi spustil ?ez mejo ker sem samo prestavil tablico iz avta na nosilec).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A pa zavarovalnica krije tudi kazen, ?e te dobi policaj?

 

Vertikalna obremenitev vle?ne kljuke je 50 kg, mo?nej?i imajo 75 kg, tisti, malo bolj tovornjakarske sorte (npr: Mazda BT-50) pa 125 kg.

 

En tak nosilec ima mimogrede 15 kg. Koliko koles po koliko kg se ?e lahko nalo?i zraven, da je ?e v mejah dovoljenih obremenitev?

 

Ko je na nosilcu zadaj toliko kg koles, pa na zadnji klopi dve osebi, koliko se ?e sme nalo?iti v prtlja?nik, da ne bo prese?ena obremenitev zadnje osovine?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A pa zavarovalnica krije tudi kazen, ?e te dobi policaj?

 

Vertikalna obremenitev vle?ne kljuke je 50 kg, mo?nej?i imajo 75 kg, tisti, malo bolj tovornjakarske sorte (npr: Mazda BT-50) pa 125 kg.

 

En tak nosilec ima mimogrede 15 kg. Koliko koles po koliko kg se ?e lahko nalo?i zraven, da je ?e v mejah dovoljenih obremenitev?

 

Ko je na nosilcu zadaj toliko kg koles, pa na zadnji klopi dve osebi, koliko se ?e sme nalo?iti v prtlja?nik, da ne bo prese?ena obremenitev zadnje osovine?

A ?e so na strehi se pa obe osi ne obremenjujeta? Pa pre?ke so ponavadi tudi max 50....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na strehi pomeni vi?je te?i??e avta, dale? za zadnjo osjo pa neugodna razporeditev te?e (fajn je imet mase med obema osema). Ne ena ne druga varianta nista za?eleni.

 

Ma pa Slivka prav, ?e se zadaj naba?eta dva odrasla, pa poln kufr prtljage za na morje, pa potem ?e na meter dolgi ro?ici vsaj ene 75kg (nosilec in 4 odrasla konvencionalna kolesa) potem avto zanesljivo glisira.

 

Jaz obremenitve za zadno osjo za na morje balansiram z razporeditvijo 6packov po kabini avta. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato pa tudi meni ni, da bi za kljuko deval toliko, ker bom parkrat na leto peljal kolesa...a vse skupaj te je pri?lo 160 eur?

 

160 ? so bili samo nosilci, morejo pa ti na servisu zamenjat ?e letve na strehi v katere jih potem privija?i?.

To je bolj?a re?itev kot pa nosilci, ki se oprimejo roba strehe nad vrati in potem guma, ki je okrog vrat ?trli vstran!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ez 160 je en sam nosilec bicikla za na streho kakr?nega si ?elim (thruride)

 

Obstajajo testi in rezultati ka?ejo na to, da ni glih vse kar prodajajo, varno. Verjamem da nekomu ni ?koda koles ?e niso prav draga, mogo?e mu ni ?koda lastnega avta, moralo bi mu biti pa ?koda vsaj drugih avtov. Sodelavec je na avtocesti nabasal na pokrov ene ?ip truge. Pri tem je imel zanesljivo bistveno ve? ?kode kot jo je imel lastnik truge zaradi izgube pokrova.  

 

BTW, danes sem pri Potokarju videl Thuleja za 3 kolesa - takega ki se ga da zlo?it da gre v prtlja?nik za 430? (velocompact)

Edit: na mimokrste je ?e 10 ojrov cenej?i. To pa res ni nek dnar.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za 23 evrov ve? pa dobi? prikolico. Pa te ?isto ni? ne skrbi eventuelna preobremenitev, ne skrbijo te nizki predori, ne skrbi te razporeditev te?e, pa v primeru ve?je koli?ine prtljage ima? dodaten prostor, kam jo lahko zlo?i?...

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14154408&display=Amigo%20NAJCENEJ%8AA%20PRIKOLICA%20SLOVENSKI%20PRO...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ez 160 je en sam nosilec bicikla za na streho kakr?nega si ?elim (thruride)

 

Obstajajo testi in rezultati ka?ejo na to, da ni glih vse kar prodajajo, varno. Verjamem da nekomu ni ?koda koles ?e niso prav draga, mogo?e mu ni ?koda lastnega avta, moralo bi mu biti pa ?koda vsaj drugih avtov. Sodelavec je na avtocesti nabasal na pokrov ene ?ip truge. Pri tem je imel zanesljivo bistveno ve? ?kode kot jo je imel lastnik truge zaradi izgube pokrova.  

 

BTW, danes sem pri Potokarju videl Thuleja za 3 kolesa - takega ki se ga da zlo?it da gre v prtlja?nik za 430? (velocompact)

Edit: na mimokrste je ?e 10 ojrov cenej?i. To pa res ni nek dnar.

 

Sam vozim na Thule nosilcih karbonsko specialko, ki ni ravno poceni, in ?e nikoli ni bilo te?av.

Thule nosilci niso poceni, so pa izredno prakti?ni za uporabo in delujejo zelo kompaktno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Super, veliko sreče ti želim in cesto si daj malo poširit, če ti slučajno še ostane kak €€€.... 😂
    • Že tri dni zapored vstajam ob štirih zjutraj, da zrolbam sneg z dvorišča in tako naredim prostor za šolski avtobus, ki pride po šolarje.   Komaj čakam, da mine pomlad...
    • Ampak jaz sem pa res rojen pod srečno zvezdo. Šla sodelavka na dopust in jaz danes prevzamem še njeno delo. Med drugim to pomeni prejemanje pošte - tako klasične kot elektronske. In prvo zjutraj dobim tole sporočilo:     Poslal:    "David C. Bohnett" <carloshelufoundations@gmail.com>, dne 24.04.2024 19:23 Prosim, da  pošljete odgovor na naslov(e): ioffice77@yahoo.com Prejemnik:    undisclosed-recipients:; V vednost:   Zadeva:    S spoštovanjem Moje ime je David C. Bohnett, rojen sem 2. aprila 1956. Sem ameriški filantrop in tehnološki podjetnik. Sem ustanovitelj in predsednik fundacije David Bohnett, neprofitne organizacije, ki dodeljuje nepovratna sredstva in se posveča izboljšanju družbe s pomočjo družbenega aktivizma. Sem filantrop in tehnološki podjetnik in se zavzemam za ustvarjanje pozitivnih sprememb človeštva z gradnjo skupnosti in družbenim aktivizmom. Spodaj je nekaj področij, ki sem jim prispeval: (1). Doniral sem za Funding Los Angeles, ki podpira širok spekter umetniških, izobraževalnih in državljanskih programov v Los Angelesu. (2). Donirala sem za namene, povezane z LGBT (3). Prav tako sem dal nešteto in množičnih finančnih donacij v dobrodelne namene po vsem svetu. (4). Donirano tudi za storitve in raziskave o aidsu (5). Doniral sem tudi za volilne pravice in registracijo volivcev (6). Preprečevanje nasilja z orožjem (7). Raziskave na živalih in pravice živali (8). Večkrat sem prispeval ameriški filmski industriji in dal velike finančne prispevke več univerzam v Združenih državah Amerike. V kalifornijski politiki sem dal številne osebne politične donacije na državni ravni. Zato se po prejemu tega pisma štejete za srečneža, ker ste danes od mene prejeli to pismo. Doniram vam vsoto 6.000.000,00 USD (šest milijonov ameriških dolarjev). To donacijo vam namenjam, da z denarjem pomagate sebi in svoji družini. Želim, da ta denar vložite v kateri koli donosen posel, ki ga želite. Pomagajmo graditi družbo s podajanjem roke bratske ljubezni drug drugemu. To je moj zasebni e-poštni naslov: ioffice77@yahoo.com (odgovorite mi, da vas bom lahko usmeril, kako vam bo izplačan denar). Obiščite to spodnjo povezavo, potrpežljivo preberite članek, da boste lahko preverili o meni: https://en.wikipedia.org/wiki/David_Bohnett S spoštovanjem David C. Bohnett E-pošta: ioffice77@yahoo.com     Prva elektronska pošta in že lahko dobim šest milijonov ameriških dolarjev! Pa ne si misliti, da je to kakšna potegavščina, David C. Bohnett res obstaja! Ima pa malo težav s spolno usmeritvijo, ker nekaj časa je "doniral", nekaj časa pa "donirala". No, najbrž je zato nekaj njegovih sredstev prejela tudi LGBT-organizacija...   Pa naj še kdo reče, da nisem rojen pod srečno zvezdo! Pravkar sem že naročil dve Mazdi CX-80 (enega zame in enega za ženo) s 3,3 litrskim turbo-dizlskim šestvaljnikom. Samo še od Davida prevzamem denar in ju plačam...
    • nimajo, ker a-cosmos že nekaj časa ne dela več ... 😃  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.