Skoči na vsebino

Dobrodošli na Mazda forum Slovenija!

Prijavi se ali se registriraj za dostop do vseh funkcij foruma. Z registracijo bo omogočeno sodelovanje v debatah, deljenje svojih izkušenj in uporaba zasebnih sporočil z ostalimi uporabniki foruma.

Close
Slika

Šestica brez moči


7 odgovorov v tej temi

#1 Odsoten   `ripper`

`ripper`

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 6544
  • 319 Sporočil:
  • Lokacija:Ljubljana, Slovenija
  • Model avtomobila: Mazda6 CD143 '06

Objavljeno: 10 June 2019 - 14:45

Živ.

 

Očitno je moja mazdura začela kazat leta in tokrat se to kaže v slabši moči.

Nekaj časa se mi je občasno dogajalo, da je zjutraj avto pocukal za sekundo-dve, ampak ko se je ogrel, ni bilo več teh težav. To sem pripisoval enemu (ali večim) injektorju, ki je verjetno že kr nekaj časa malo oporečen, zdaj pa imam druge probleme.

 

Že cca kak teden, možno da 10 dni mi avto laufa z zelo nizko močjo. Najprej sem zadevo pripisoval ogrevanju, ker se je poleti vedno občutno slabše vozil kot recimo pri temperaturah 10-15°C zunaj, ampak zadeva se je stopnjevala do tega, da danes ne morem več prehitet avtobusa pri vožnji z 80km/h, če nimam za eno letalsko pisto prostora nasproti.

 

Včeraj sem avto priklopil na Torque, napak ni javil (niti ne gori nobena kontrolka), se malo vozil okrog in utovil naslednje:

Pod polnim loadom turbina pokaže 0,4 do mogooooče 0,5 bar-a. Merjenje konjev pokaže tam okrog 60KM. Vem, da tista zadeva meri malo po pospešku in z nekimi spremenjlivkami, ki niso 100% zanesljive, ampak kadar sem se s tem igral, je vedno pokazalo moč nekje tam, k bi morala bit, med 135-140konji. Menim, da turbina se zavrti, glede na to, da sploh pokaže tlak, sklepam, da če bi turbina bila zaribana, bi konstantno kazalo podtlak?

Avto mi žre občutno manj, kot ponavadi, ker delam po predvidevanju 100-150km več kot ponavadi, kadi nekej veliko ne, vsaj opazim ne, pa sem zadnje dni posebej pozoren na to.

 

Za več podatkov, če bo kdo dejansko vedel, kaj za začetek pogledat:

Mazda 6 GY1, letnik 2006, 2.0 DI, 105kW/143KM, DPF odstranjen že pred časom. Če kej pomaga podatek, je verjetno sklopka že zelo na koncu, ampak ne vidim, da bi tu to bilo relevantno (razen, če zaradi zihr ob zadnjih mikronih lamele zmanjša navor ;))

Avto ima res skoraj 300.000km, verjetno jih je pred prihodom v SLO imel tudi več, tako da je pomoje bolj realna številka nekje bližje 400k km, ampak je do sedaj delal b.p. Manjši kolci in redno vzdrževanje.

 

Imam namen avto sicer pokazat komu, ki bi mi bil pripravljen delat diagnozo pred kakim dražjim popravilom, ampak...vseeno ne bom jezen kakega predloga. :)



#2 Odsoten   Boss

Boss

    Insane Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 133
  • 22387 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Model avtomobila: Mazda 6 II CD GTA
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 10 June 2019 - 15:55

MAF senzor je eden takih, ki rad povzroča padec moči, potem lambda sonda. Lahko je pa tud črpalka za nafto, turbina, injektorji.



#3 Odsoten   Aless

Aless

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5522
  • 745 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Murska Sobota
  • Model avtomobila: Mazda 6 SportWagon GT & Mazda 3
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 10 June 2019 - 16:27

Ej, kolk si pa mel goriva??

Mazda ima to foro da če imaš malo goriva (se voziš na rezervi) omeji moč in takrat  turbo da max 0,5bara.



#4 Odsoten   `ripper`

`ripper`

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 6544
  • 319 Sporočil:
  • Lokacija:Ljubljana, Slovenija
  • Model avtomobila: Mazda6 CD143 '06

Objavljeno: 10 June 2019 - 22:49

2/3 poln kestl.
Tudi na MAF sm že pomislil, pa ne vem, kaka je reakcija motorja, če ga enostavno odklopiš. Eni so pravili, da se voziš z lučko in avto leti ko snet, po mojih izkušnjah do zdej sm imel samo poslabšanje zmogljivosti. Na tej mazdi pa nism probal.
Drugače na vse simptome sm tud jest pomislil na vse to, najprej na turbino. Skrbi me malo, ker je ne slišim, samo če je wastegate pa aktuator odprt čist, sklepam, da se tud vrti bolj švoh... Ne bi bilo slabo ujet kakega podobnega mopeda, da vidim, če kej požvižga, ko ga mal stisneš na mestu...

#5 Odsoten   goldhorn

goldhorn

    Kotalko

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 122
  • 96 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: 6 CD 120 sc + CX5 G160 AWD Revolution

Objavljeno: 11 June 2019 - 06:40

Meni je podobno slabo vlekla. Vzrok je bil, da se je zataknila neka loputa na turbini.



#6 Odsoten   `ripper`

`ripper`

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 6544
  • 319 Sporočil:
  • Lokacija:Ljubljana, Slovenija
  • Model avtomobila: Mazda6 CD143 '06

Objavljeno: 11 June 2019 - 14:50

Meni je podobno slabo vlekla. Vzrok je bil, da se je zataknila neka loputa na turbini.

Bi verjel, da je tu kej podobnega, da... A si rešil brez menjave same turbine al je bilo treba kej zamenjat?



#7 Odsoten   Z M A J

Z M A J

    Kurckej :)

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 185
  • 24906 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Camnique
  • Zanima me:Gričelazenje, box, bič voli, nasprotni spol
  • Model avtomobila: Z4 & 318i touring
  • Član Mazda Klub-a:
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 11 June 2019 - 17:22

Dec, daj dr. Pelka pokliči in obišči, saj ga poznaš in ti je že večkrat pomagal. :)



#8 Odsoten   `ripper`

`ripper`

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 6544
  • 319 Sporočil:
  • Lokacija:Ljubljana, Slovenija
  • Model avtomobila: Mazda6 CD143 '06

Objavljeno: 13 June 2019 - 09:35

Dec, daj dr. Pelka pokliči in obišči, saj ga poznaš in ti je že večkrat pomagal. :)

Sva govorila že, ja, meje potolažil včeraj :)

 

Uglavnem, mali update je ta, da se je po skoraj dveh tednih avto odločil priznat, da mu nekaj ne paše in vrgel ven napako "0299 - Low Turbo Pressure"

Pelko pravi, da verjetno kaka vakuum cevka pušča in je treba to preverit, drug, malo manj prijazen scenarij pa je pregnit intercooler. Kar tudi ne bi bilo slabo preverit, kolega je zaradi luknje v Intercoolerju moral zamenjat vse 4 injektorje, ker mu je svinjarijo vleklo not.

 

Skratka, zdej imam vsaj razlog, da kamorkoli grem, grem z motorjem, se vsaj vozim :D


  • uporabniku Z M A J je všeč



Odgovori



  


0 uporabnikov pregleduje to temo

0 članov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov