Skoči na vsebino

Dobrodošli na Mazda forum Slovenija!

Prijavi se ali se registriraj za dostop do vseh funkcij foruma. Z registracijo bo omogočeno sodelovanje v debatah, deljenje svojih izkušenj in uporaba zasebnih sporočil z ostalimi uporabniki foruma.

Close
Slika

Mazda 6 diesel brez moči napake P0101, P0104 in P0107


15 odgovorov v tej temi

#1 Odsoten   Aless

Aless

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5522
  • 800 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Murska Sobota
  • Model avtomobila: Mazda 6 SportWagon GT & Mazda 3
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 08 July 2019 - 20:52

Danes lepo na poti na dopust in evo moj M6 nima več prave moči, pohodim gas do konca, in ne prime, zagori lučka za motor.
Ustavim pogledam napake z Forscanom in pokaže napake P0101, P0104 in P0107, po hitrem pregledu napak ugotovim da je za prvi dve kriv MAF senzor, za tretjo napako pa MAP senzor. Pobrišem napake in nadaljujem z vožnjo ker mam cca. 5km do cilja.
Med vožnjo sem ugitovil da če vozim z delnim gasom in pod 2000rpm ne prižge lučke, če oa dam gas do konca pa ne prime gas in se prižge lučka za motor.
Prvo se prižge napaka P0101, nato P0104, in po nekaj časa vožnje še P0107.
Na cilju sem odmontiral MAF senzor in ga očistil ter spihal s kompresorjem, pregledal kable, napaka se potem spet pojavi nazaj.
Se pa izmerjene vrednosti MAF senzorja razlikujejo PID MAF se močno razlikuje od PID MAF_DSD.
Je imel kdo kak tak primer, ali kako idejo kaj še pogledat??
Mogoče kak predlog mehanika na območju severne primorske (bovec, tolmin)??

#2 Odsoten   Gelipter

Gelipter

    Aci - družinski gelipter

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 7434
  • 2752 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Koper
  • Zanima me:Mazdeeeeeee in lepe Mazdurineee
  • Model avtomobila: Mazdurina CX5 Sky City bencin
  • Član Mazda Klub-a:
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 09 July 2019 - 11:32

Ej...ne vem če boš tam najdu ..pelji dr.Pelko. Medvode
Gsm.041 667 335..pokliči prej..ima gužvo..nasvet ti bo dal...lp
  • uporabniku Z M A J je všeč

#3 Odsoten   Aless

Aless

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5522
  • 800 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Murska Sobota
  • Model avtomobila: Mazda 6 SportWagon GT & Mazda 3
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 09 July 2019 - 11:38

Problem je ker avto ni glih vozen, nim amoči tak da kakak krajšo razdaljo še upam it, dalj pa samo avtovleka.

#4 Odsoten   SpEkTr

SpEkTr

    Hyper Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5237
  • 3845 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: M6 SC Nakama intense
  • Član Mazda Klub-a:
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 09 July 2019 - 12:20

Hm, ti maš lahko res smolo in imaš dve težavi. Ena MAF in druga MAP. 

Ampak imam občutek, da ena povzroči tudi drugo. 

 

Tole je procedura za MAP, kako se lotiit, ampak predvidevam da itak nimaš voltmetra  v avtu. Lahko probaš kak MAF resetirat recimo preko FORSCANA. Mogoče bi proball MAF spucat z namenskim sprejem, ampak imam spet občutek da to ne bo dovolj.

 

 

Pripeta datoteka  2019-07-09_1309.png   625.33KB   4 Število dolpotegov:


Visually inspect all MAF sensor wiring and connectors to make sure they are intact, not frayed, broken, routed too close to ignition wires/coils, relays, motors, etc. Visually inspect for any obvious air leaks in the air intake system Visually *closely* inspect the MAF sensor wires or film to see if you can see contamination such as dirt, dust, oil, etc. If the air filter is dirty, replace it with a new original equipment filter from the dealer Carefully clean the MAF using MAF cleaner spray is generally a good DIY friendly diagnostic/repair step If the air intake system has a mesh in it, make sure that is also clean (VWs mainly) Loss of vacuum to the MAP sensor can trigger this DTC A low minimum air rate through the sensor bore may cause this DTC to set at idle or during deceleration. Inspect for any vacuum leaks downstream of the MAF sensor. Use a scan tool to monitor real-time sensor values from the MAF sensor, O2 sensors, etc. Check for Technical Service Bulletins (TSBs) for your particular make/model in case of known issues on your vehicle The barometric pressure (BARO) that is used in order to calculate the predicted MAF value is initially based on the MAP sensor at key ON. A high resistance on the ground circuit of the MAP sensor can cause this DTC to set

Read more at: https://www.obd-codes.com/p0104
Copyright OBD-Codes.com


Pripeta datoteka  2019-07-09_1315.png   489.44KB   4 Število dolpotegov:


Lahko da je pa težava čisto drugje in to v EGR ventilu. S Forscanom ga zresetiraj, potem ga pa probaj očistit. No če ga še nisi,  ga boš sigurno moral. Seveda ne na terenu. S forscanom probaj resetirat pa se pejt peljat, da vidiš kako hitro dobiš error nazaj.

 

Sicer je pa nekaterim pomagalo, da so ga prepucali in je bil potem mir. Upam da je samo to.



#5 Odsoten   SpEkTr

SpEkTr

    Hyper Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5237
  • 3845 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: M6 SC Nakama intense
  • Član Mazda Klub-a:
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 09 July 2019 - 12:27

Aja, pa lahko imaš še kak vakum leak...treba preverit cevke itd...lahko ti je pa začel puščati intercooler, v tem primeru tudi lahko dobiš ti dve napaki. Skratka, variant je kr precej , kaj je narobe.


En tip je pisal:

 

 

I changed MAF and EGR once again to NEW and OEM-quality. No differense exept MAF-values got nice through the revs..
But after 2 workshop trying to troubleshoot with NO progress, I finally checked for vakuumleaks in the intake. Dismantled every hose I could find, but all good. Then I pressurised the system with compressed air, and it all came clear: a big hissing sound from my intercooler. It had big leaks, I'm surprised there was no other codes coming up!
I have repaired the intercooler now, and guess what: no errors.. 
So to all: check for leaks before bying expensive parts! It was quite easy to find the leak with just some rubber plugs and a aircompressor/biketube-pump.
And: I dont believe in workshops anymore..


#6 Odsoten   Aless

Aless

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5522
  • 800 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Murska Sobota
  • Model avtomobila: Mazda 6 SportWagon GT & Mazda 3
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 09 July 2019 - 13:10

Hmh, res smola glih zdja ko sem na dopustu

Nabavil sem drug MAF senzor zbrisal napake, se malo zapeljal in avto enako nima moči ko daš gas do konca.
Napake pa zaenkrat ni nobene javil!
Zdaj zna bit da ga kak vakuum jebe, kot v oni sosednji temi. Ima kdo slikce kje vse preverit vakuum??

P.s. Vrednosti MAF senzorja so zdaj dobre, skor identične kot MAF_DSD.
Aja pa pritisk turbine pride do max 0, 4 bare

#7 Odsoten   SpEkTr

SpEkTr

    Hyper Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5237
  • 3845 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: M6 SC Nakama intense
  • Član Mazda Klub-a:
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 09 July 2019 - 13:27

Zna biti res kak vakum leak. Tako na uč.



#8 Odsoten   50keda

50keda

    Kotalko

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 10697
  • 67 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: Mazda6 2.2 SkyActiv-D 150

Objavljeno: 09 July 2019 - 17:34

@Alless & Spektr: ker pid pa uporablata za analizo pritiska turbine?



#9 Odsoten   gregc88

gregc88

    Trotlfahrer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 7279
  • 152 Sporočil:
  • Lokacija:notranjska

Objavljeno: 09 July 2019 - 19:17

zabit dpf mejbi? prnas na m3 je bil.. avto se je ustavil...samo na avtovleko še... prejšnji dan je pa šel še 130 po avtocesti, le da ni imel pospeškov dobrih...  lučke pa nobene in napak...  zabil se je pa zarad pokvarjenega maf senzorja ker je daju napačne podatke in je mašil dpf.... sm meu stroškov preko jurja evrou da je blo vse porihtan ...   jajca 



#10 Odsoten   markym

markym

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 7144
  • 552 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Model avtomobila: M6 BY dizl

Objavljeno: 09 July 2019 - 20:59

Konektor na map senzorju porukaj, odklopi, priklopi. Lahko da je slab stik. Ne bi bil prvi...

#11 Odsoten   Active

Active

    Kotalko

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 1745
  • 52 Sporočil:

Objavljeno: 10 July 2019 - 07:07

Zdravo Kolega.

 

Morda ti bo naslednji link v pomoč.

 

 

LP       Active


  • uporabniku Aless je všeč

#12 Odsoten   Aless

Aless

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5522
  • 800 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Murska Sobota
  • Model avtomobila: Mazda 6 SportWagon GT & Mazda 3
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 10 July 2019 - 20:14

En majhen update stanja.
Danes sem zmontiral nov MAP senzor in avto ne javlja več nobene napake, gre malo bolje vendar je pritisk turbine še vedno premajhen, pred menjavo MAP senzorja 0,4bare, zdaj 1,0bara. Moral bi pa biti 1,5bara.
Zanimivo je da če dodajam polovični gas nabije 1,0bar prej kot če takoj pohodim gas do konca.
Mislim da ga še nekje vakum jebe, sem gledal cevke pa zgledajo vse cele, mlral bo probat s kako pumpo za zrak, aja ona štangica ki odpira turbino ki je prek vakuma dela, vse zgleda da je nekje vakuum leak ali pa vakuum pumpa dela premalo vakuma.
Za prvo smo porihtal da vsaj normalno pridemo domov, pol pa iščemo naprej, zakaj ne odpre turbine do konca.

#13 Odsoten   Shrek

Shrek

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 6197
  • 1178 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:POSAVJE
  • Model avtomobila: Mazda6, Mazda6

Objavljeno: 10 July 2019 - 20:24

Zanimiv dopust...
  • uporabniku Scr3am je všeč

#14 Odsoten   Boss

Boss

    Insane Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 133
  • 22514 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Model avtomobila: Mazda 6 II CD GTA
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 11 July 2019 - 09:29

aktuator turbine - to sem imel pri moji problem - nobene moči pri pospeševanju v višjih obratih.



#15 Odsoten   Aless

Aless

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5522
  • 800 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Murska Sobota
  • Model avtomobila: Mazda 6 SportWagon GT & Mazda 3
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 11 July 2019 - 11:05

aktuator turbine - to sem imel pri moji problem - nobene moči pri pospeševanju v višjih obratih.


A to mislis ta VBC solenoid valve (st8)?

Pripete datoteke



#16 Odsoten   Boss

Boss

    Insane Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 133
  • 22514 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Model avtomobila: Mazda 6 II CD GTA
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 11 July 2019 - 22:23

kurckej vidim na tej sliki... to je tista zadeva, ki spreminja geometrijo lopatic turbine.


  • uporabniku tuki je všeč



Odgovori



  


0 uporabnikov pregleduje to temo

0 članov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov