Skoči na vsebino

Mazda 6, 2.5l, avtomatski menjalnik


ignacij

Priporočeno sporočilo

Jaz sem jo vozil to belo, pa nisem bil navdu?en. Mogo?e sem mislil kako bo to sekalo. Vsaj po ob?utku.

Pa niti ni, no v sport mode se je premaknila, ampak terja davek.. Glasnost.

 

Saj dizl se tudi zadere, ampak se mi je takrat zdelo da manj, Oz zaradi turbine je bil ob?utek precej bolj?i.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce si zdaj zadovoljen z G165, potem bos itak z G194 tudi ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tejle 2,5 benzinarji bi morali imeti turbo in nekje blizu 300 konji?ev, da bi lahko rekli, da so rakete od avta.Tako pa motor 2.5 in niti 200.Tudi navora ni glih za prehvalit.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne @Alex res ni, ampak. Je pa zelo lep pribli?ek na?im 150 tkam, testiral na CX-5 in ima mo?i dovolj, predstavljam pa si, da bo v ?estki ?e bolje zaradi aero- dinamike. Pa kaj sem ?e ugotovil, ?e ho?e? met benza, pa odzivnost, rabi? AT. Ker ro?no ne more? tako uglajeno ?altat v vi?je obrate za ve?jo mo?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj pravim da ta motor 2.5.benzin je ok..samo jaz bi ro?ni menjalnik..samo Avt.menjalnik se dobi 2.5.motor benzin..bom po po?akal do morca 2020 ..pride malo prenovljena Cx5..tudiM6 Benz je v igri...?e pa pri nas v SLO se ne bo dalo nabavit pa uvoz tujina..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala 323, da pride taka izhjava iz pod tipkovnice lastnika bencinarja. Jaz je zato raje nisem napisal, ker bi se nekateri spet tolkli po kolenih od smeha.

 

Bi pa tudi sam vzel G194, ?e bi bila opcija ro?nega menjalnika. Avtomatika je za moje pojme tko tko. Sej ne re?em je komot in lepo se vozi, ampak ve? ali manj je to to. Res bi bilo zanimivo to sprobat, ?e bi se kje slu?ajno zmotili in nardili takega z ro?nim menjalnikom. ?e pa bi zraven bil ?e en tak mali turbo, da dvigne navor in posledi?no konje ?e v ni?jih obratih je pa to lahko popoln motor za tak avto. Ne rabi? 300 konjev ampak turbinskih je tud kakih 220-230 dovolj. Bistvo je, da ima? te konje na voljo v ?ir?em obmo?ju obratov kot pa da ima? nekje samo ostro ?pico.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V USA nudijo 2.5 T, 227KM, 310NM, 7.2 do 100km/h.

 

Logi?no je, da ima ta motor ve?ji navor v ?ir?em obmo?ju, kar je dobrodo?lo, vendar ne zame. Raje imam 192km, 7,9 do 100 km/h brez turbine, dolgoro?no se mi bolj zanesljiv zdi klasi?ni atmosferc.

 

Ne vidim pa poitna ro?nega menjalnika, ?e je avtomatika tak?na kot mora. Dvomim, da nekdo neprestano divja in si ?eli tistega dirka?kega u?itja z ro?nim menjanikom.

 

?e ima nekdo ?eljo po samodejnem menjanju si vr?e? v menual pa menja? kdaj ti pa?e, ampak hitro ugotovi?, da je avtomatika pa? super udobje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe ja AT debata je zanimiva. Js sm do nedavnega bil zagovornik ro?nega, zdej bom pa vrjetno AT vozu ... pa sm rabu samo dva AT avta probat. Pol avtomatika kot pravi @Spektr,

oz. sekven?ni, je meni ?isto dovolj, ?e zmeri ti izbira? prestave po pri?evanjih pa pri Mazdi menjalnik ne prestavi v vi?jo magari seka? blokado. Ko ti pa vse dosadi al pa se fura? po neznanem terenu in si ?e toliko bolj previden na cesti vr?e? pa v D pa se ne obremenjuje? ka avto dela.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Logi?no je, da ima ta motor ve?ji navor v ?ir?em obmo?ju, kar je dobrodo?lo, vendar ne zame. Raje imam 192km, 7,9 do 100 km/h brez turbine, dolgoro?no se mi bolj zanesljiv zdi klasi?ni atmosferc.

 

Ne vidim pa poitna ro?nega menjalnika, ?e je avtomatika tak?na kot mora. Dvomim, da nekdo neprestano divja in si ?eli tistega dirka?kega u?itja z ro?nim menjanikom.

 

?e ima nekdo ?eljo po samodejnem menjanju si vr?e? v menual pa menja? kdaj ti pa?e, ampak hitro ugotovi?, da je avtomatika pa? super udobje.

Kolk pa mora zdr?at, da si zadovoljen z zanesljivostjo? 400kkm? Ne vem od kod taka fama, da se turbine takoj pokvarijo. :ne vem:

 

Dober ro?ni menjalnik odtehta vsako avtomatiko - in Mazda ima dober ro?ni menjalnik. Zakaj bi dajal ?e 1500 EUR zraven za automatiko in poleg tega nekoliko ubil zmogljivosti avtomobila ter pove?al porabo (1liter je hitro razlike, kar za moje pojme ni malo)? Pa spet pridemo na zanesljivost s katero si za?el. A avtomatika zdr?i 400kkm, ro?ni sigurno vsak. Vzdr?evanje enega ali drugega tudi ni primerljivo. Zamenjat olje na ro?nem ali avtomatskem?

 

Manual na avtomatiku je le beseda in nima veze z ni?emer, ?e vedno je zadaj avtomatski menjalnik. Meni osebno je pa? v?e?, da si dam ?e nekaj posla z ro?nim pretikanjem, po drugi strani manj kot povpre?en bencinar saj dizel zaradi navora rabi manj potrebe po premikanju prestavne ro?ice.

 

Je pa nekaj res - da po?asi lezejo proizvajalci stran od DSG menjalnikov (BMW-ga mislim da ?ist opu??a, ostali pa ga ve? ali manj pu??ajo le v evropi zaradi ugodne porabe enake ro?nemu) in se vra?ajo na klasi?ni s pretvornikom navora, ki je vseeno veliko bolj vzdr?ljiv kot pa DSG. Torej je Mazda z avtomatiko ?e vedno na pravi poti. :vesel:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja vsakemu svoje, od avta pri?akujem, da mi brez ve?jih problemov zdr?i do 300k. Nisem glih strokovnjak, samo sem pa videl ?e en kup tem kjer imajo probleme s turbinami. Ne bom pametoval ker ne vam kako je s turbinami pri mazdi ampak imam vseeno zadr?ke.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe ja AT debata je zanimiva. Js sm do nedavnega bil zagovornik ro?nega, zdej bom pa vrjetno AT vozu ... pa sm rabu samo dva AT avta probat. Pol avtomatika kot pravi @Spektr,

oz. sekven?ni, je meni ?isto dovolj, ?e zmeri ti izbira? prestave po pri?evanjih pa pri Mazdi menjalnik ne prestavi v vi?jo magari seka? blokado. Ko ti pa vse dosadi al pa se fura? po neznanem terenu in si ?e toliko bolj previden na cesti vr?e? pa v D pa se ne obremenjuje? ka avto dela.

 

Kera dva sta te navdu?la? Jaz sem mel zadnje ?ase na probi dva z DSG-jem in enih 5 elektri?arjev (sicer to niso glih avtomatiki), ter enga s CVT-jem pa me ni noben prepri?al. :ne vem:   

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvi je biu DSG iz T-Roca. Drugi pa je biu mazdin iz CX-5. No dejansko sem preizkusil ?e CVT, ampak temu js nebi reku menjalnik, ker da ne bo pomote, tle se ni? ne menjuje :P

 

Navdu?ila sta me DSG in Mazdin tiptronic v smislu, da mi je ro?no sekven?no "pretikanje" oz. tipkanje dovolj, ker avto prestavi tam kam ho?e? in to izvede dost lep?e kot jst sam z ro?no menjavo. Menjanje 2 prestave ni?je mi pride v ro?nem prava umetnost, da nebi ustvarjal nepotrebnega cukanja. Je pa res to, da tole prestavljanje 2 prestave ni?je potrebuje? v bincinu, v dizlu pa tega ni. To vidim zdej, ko sem vozil eno in druigo, da dizel je ?e ro?ni "polavtomatski" res se ne ?alta veliko, za comfortno vo?njo.

 

Aja pa mazdin mi je ?e bolj v?e? od DSG, ker mi v ro?nem na?inu ni nikol prestavlu sam. Je pa res, da do rde?e linije nisem nobenega ti??al. No CVT v ro?nem na?inu je pa itak menjalno-sme?nica, js niti ne vem zakaj tam dajo kvazi opcijo prestav.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Aja pa mazdin mi je ?e bolj v?e? od DSG, ker mi v ro?nem na?inu ni nikol prestavlu sam. Je pa res, da do rde?e linije nisem nobenega ti??al. No CVT v ro?nem na?inu je pa itak menjalno-sme?nica, js niti ne vem zakaj tam dajo kvazi opcijo prestav.

 

 

Tudi v rocnem nacinu prestavlja sam... Ni treba tiscat do rdecega polja... probaj iz rcimo 80 km/h, ko imas v peti ali sesti brzini, zmanjsati hitrost... pa bos videl, da ko bodo obrati prenizki, bo sam saltat v nizjo prestavo ...  Velja tudi obratno... ce imas v prvi in ne saltas sam, bo slej ko prej samo presaltal v visjo prestavo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.