Skoči na vsebino

Mazda 3 2016 zadnje zavore


Priporočeno sporočilo

Zdravo,

 

Imam vpra?anje glede zadnjih zavor na Mazdi 3, 2016 G120, prevo?enih 75000km. Ob menjavi gum sem preveril ?e stanje zavor. Prednje plo??ice sem menjal pred cca. pol leta in so OK.

Zadnjih ?e nisem menjal in so zelo neenakomerno obrabljene. Na obeh straneh je zunanja plo??ica povsem obrabljena (do kovine), notranja pa je ?e skoraj kot nova. Na eni strani se poznajo ?e po?kodbe na disku.

Je to opazil ?e kdo drug?

 

?e slike

 

ravno prej?ni teden sem menjal zadnje plo??ice na svoji mazdi 3 z istim problemom pa imam letnik 2015 in prevo?enih 66000km. Zgleda imajo res skoraj vse te te?ave :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men pa rahlo cvilijo in je postalo kr precej nadle?no, sicer ?e nisem ugotovil ali prednje ali zadnje...pozna kdo re?itev ali bi bila potrebna menjava plo??ic ?eprav so stare le leto in pol. Ali pa je mo?no, da mi cvilijo diski?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 8 mesecev kasneje...
  • 2 leti kasneje...

Da kr tole temo ponucam.

Sam imam mazdo 3 2015.

Avto sem kupil 2018 in sem moral že isto leto menjati zadnje diske in ploščice.

Torej original so zdržale 3 leta in 50kkm.

Čeljusti se takrat verjetno ni kaj dosti pipalo in so po 3eh letih in 45kkm ATE bli fuč.

Sem peljal potem na zavorni servis Košir, ponovno dal ATE diske in ploščice, on pa mi je obnovil čeljusti.

Za obnovo sem dal 80eur po čeljusti.

Vendar sedaj po dveh letih je ena stran ponovno fuč, toliko da sem komaj šel čez tehničnega (25% razlike levo/desno).

 

Tako, da bom verjetno spet moral menjati diske in ploščice.

Ali bi menjava čeljusti z novimi pomagala? Ima to samo original vgradnja take probleme?

 

Če je to klasika in neizogibno, potem bom začel kupovati najcenejše diske in ploščice k bom itak na 2 leti menjal.

 

Sprednje bremze sem pa menjal 2019 in so BP še zdaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je Steinkauz napisal:

Da kr tole temo ponucam.

Sam imam mazdo 3 2015.

Avto sem kupil 2018 in sem moral že isto leto menjati zadnje diske in ploščice.

Torej original so zdržale 3 leta in 50kkm.

Čeljusti se takrat verjetno ni kaj dosti pipalo in so po 3eh letih in 45kkm ATE bli fuč.

Sem peljal potem na zavorni servis Košir, ponovno dal ATE diske in ploščice, on pa mi je obnovil čeljusti.

Za obnovo sem dal 80eur po čeljusti.

Vendar sedaj po dveh letih je ena stran ponovno fuč, toliko da sem komaj šel čez tehničnega (25% razlike levo/desno).

 

Tako, da bom verjetno spet moral menjati diske in ploščice.

Ali bi menjava čeljusti z novimi pomagala? Ima to samo original vgradnja take probleme?

 

Če je to klasika in neizogibno, potem bom začel kupovati najcenejše diske in ploščice k bom itak na 2 leti menjal.

 

Sprednje bremze sem pa menjal 2019 in so BP še zdaj.

WTF? :blink: kaj so bile bremze z lipovega lesa narejene? 

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Steinkauz napisal:

Vendar sedaj po dveh letih je ena stran ponovno fuč, toliko da sem komaj šel čez tehničnega (25% razlike levo/desno).

Hmmmm, za razliko niso krive izrabljene ploščice ali valoviti diski, to more bit krivda na čeljusti ali pa abs/esp enoti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolko je to novo?

 

Večina nas govori o valovitih diskih (warp). To se zgodi lahko ko vroč disk zapelješ v lužo.

Sem pa enkrat enga mojstra zasledil, ki je trdil, da je to larifari in da je to samo slab tovarniški material.

 

Žal v tovarnah več material ne odleži, da bi se silnice v jeklu poravnale. Tak material se potem hitreje zvije.

 

Na 175/65R14 sem čutil pri spustu iz brega, cukasto bremzanje. Ne znam razložit.

Na letnih 195/45R16 pa je volan treslo. To sem tako uspel ponovit, da sem na 90 kh/h prišel in krepko stisnil, še vedno pa majn kot abs. Pri nižjih hitrostih, je ta močan pojemek prehitro izginil, da bi lahko pošteno diagnosticiral.

 

Po menjavi pakn in doskov spredaj je pa 7 let mir.

 

Da se vrnem nazaj. Lahko so tudi novi diski problematični.

Sem pa nazadnjr slišal, da so enmu diske menjali na reklamacijo, na koncu pa je bilo nekaj drugega na podvozju zanič. Se ne spomnim več kaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je ignacij napisal:

Pa ni mi jasno, zadnjih 15let se nisem imel zavor da ne bi tresle, na vseh mazdah. Nazadnje mi ni treslo na golfu 3.

Jaz imam enake izkušnje. Najslabša stvar na Mazdah so zavore. Tudi meni so še pri vsaki tresle, zamenjam komplet vse, zdrži mogoče 20k km.

 

Pa sem v življenju dlje časa vozil že skoraj 10 avtov. Težave z zavorami pa samo pri Japoncih, npr. na Hondi Accord sem moral zadnje zavore menjati na 40k km, prednje na 60k km.

 

So pač poddimenzionirane. Za penzioniste in mestno vožnjo so menda okej ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem na 6-tki prve generacije imel nekaj težav po cca 60-80.000 KM pri Cx5 AT teh težav ni


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
On 6/10/2023 at 10:29 AM, Steinkauz said:

Da kr tole temo ponucam.

Sam imam mazdo 3 2015.

Avto sem kupil 2018 in sem moral že isto leto menjati zadnje diske in ploščice.

Torej original so zdržale 3 leta in 50kkm.

Čeljusti se takrat verjetno ni kaj dosti pipalo in so po 3eh letih in 45kkm ATE bli fuč.

Sem peljal potem na zavorni servis Košir, ponovno dal ATE diske in ploščice, on pa mi je obnovil čeljusti.

Za obnovo sem dal 80eur po čeljusti.

Vendar sedaj po dveh letih je ena stran ponovno fuč, toliko da sem komaj šel čez tehničnega (25% razlike levo/desno).

 

Tako, da bom verjetno spet moral menjati diske in ploščice.

Ali bi menjava čeljusti z novimi pomagala? Ima to samo original vgradnja take probleme?

 

Če je to klasika in neizogibno, potem bom začel kupovati najcenejše diske in ploščice k bom itak na 2 leti menjal.

 

Sprednje bremze sem pa menjal 2019 in so BP še zdaj.

 

Da kar tukaj nadaljujem.

 

Torej sem imel 120kkm servis in sem peljal k Pelkotu in rekel, da je leva zadnja čeljust fuč (da niti za obnovit ni). Kot rečeno mi jo je Košir obnovil 2 leti nazaj, očitno bi bilo bolje, če bi takrat menjal...

Diski so na srečo še ok, moram pa zadnje ploščice menjat.

 

Sedaj pa ne vem katero čeljust moram vzeti. Imam mehansko ročno zavoro.

WWW.AUTODOC.SI

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Še moje izkušnje zadnjih zavor na Mazdi 3 2016.

Lansko leto zašteka zadnja leva čeljust: na avtocesti opozorilo za neenakomeren tlak v pnevmatikah, ustavim na bencinski, platišče vroče in iz zavore se je malo kadilo.

Pelko zamenja čeljust z obnovljeno in na mojo željo zamenjamo še desno + nove diske in pakne, torej na zadnji osi vse komplet novo/obnovljeno.

Letos mi ponovno zašteka zadnja leva čeljust. Peljem do Koširja, mi jo obnovi in zaenkrat brez problema deluje.

Pove še, da se mi bo verjetno spet ponovilo, ker so bile obnovljene speskane, pri tem pa se malenkost spremenijo dimezije in nova tesnila ne nalegajo kot tovarniško.
Priporoča, da ko mi naslednjič zašteka, naj kupim na spletu nove čeljusti od Budweg, pripeljem do njega da zmonitra in nato naj bi bil mir.

  • Všeč 4
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.   Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€). In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.   In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo... Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd... Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s   Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
    • Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.