Skoči na vsebino

Mazda cuka...


Priporočeno sporočilo

No, pred cca. 3 urami se je pojavil slede?i problem:

 

Avto je segret:

-ko pohodim plin, avto cuka (hitri, kratki trzaji tam do 2500 obratov, v vi?jih samo ob?asno cukne)

-najbolj je izrazito pod 2000 obrati in tam do 2500, med speljevanjem seveda

-problem se je pojavil iznenada

-ob zmernem dodajanju plina je vse normalno (recimo med pospe?evanjem iz 4. v 5. prestavo 60 -> 90km/h)

-v peti prestavi 90km/h je vse normalno, razen, ?e pohodim plin ob?asno cukne

 

Ima 232kkm, redno servisiran.

 

Z mrzlim nisem ?e testiral, bom jutri. Mislim, da bo problem isti.

 

Ideje?

Sve?ke, kabli, injektorji, benz pumpa, benz filter, kak?en tranzistor v razdelilniku v?iga?

 

Letni servis je imel pred 9kkm, menjan zra?ni filter.

 

Vreme je suho (+ piha), pral ga nisem, torej vlaga ne more biti? :(

 

IPB Image

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men je enako delalo pa je bila ena od elektri?nih ?ob pokvarjena.

Pa sem dal najprej vse ?obe po?istiti pa spet isti problem.Potem pa sem kupil druge (rabljene)ker so nove obupno drage,zdaj pa mi spet vredu laufa.

Druga?e pa mi je enako delalo kot si opisai samo da je meni ?e pol tak crknilo da mi je avto samo po treh cilindrih letu.Dal pa sem za vse ?tiri rabljene 50 eu,nova pa ena stane okrog 250 eu.Mogo?e pa je kaj drugega saj bo? vidu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na simptome bi jst reku da najbolje da prvo preveri? sve?ke, nato kable in na koncu ?e MAF. ;)

 

Probaj si zadeve sposodit od nekoga, ki mu delujejo, da zmanj?a? stro?ke popravila - ko najde? napako, mu vrne?, da? za pija?o in nabavi? potrebno :bravo:

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo pa le nism bil edini s tem problemom!!

 

Meni se je popolnoma enako dogajalo,cukanje pri 3000 rpm in seveda ni? cukanja ko pohodi?!!

(prav tako avto servisiran)

Jaz sem ?el postopoma!!!!

 

Najprej sm zamenjal sve?ke......................ni? bol?e

zamenjal kable od sve?k...................ni? bol?e

zamenjal bencinski filter.....................ni? bol?e

odklopil lambne sonde.........................ni? bol?e

nalil bencin na drugi ?rpalki.................ni? bol?e

merili smo pritisk valjev.............vse ok ni? bol?e

 

potem pa sm slu?ajno ?el podirat ves zra?ni sistem (vse cevi,vakum cevke in bla bla bla)

pa sestavim nazaj in poglej ne cuka ve? morda kje slabo nataknena cev!

 

Pa avto delal in nato se zadeva ponovi,in glede nato da je to bilo povezano s zrakom grem s5 pogledat kaj bi lahko bilo in odkril po?eno rebrasto cev za zrak kjer je seveda vleklo fov? zrak. MAF senzor pa je pa? dajal napa?en ukaz ra?unalniku :(

 

To sm zamenjal za home made CAI system (ker je pa? ta guma draga ko pes)

In zadeva ?pila in ne cuka ve?!!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najlep?a hvala, izgleda, da so simptomi (domnevam, da za?asno) izginili. <_<

 

Bomo videli kako naprej, najmanj kar bo, bo ?el v kratkem na mini servis, da

se ga pripravi na zimo, pa bomo takrat ?e sve?ke zamenjali (za hec :P ).

 

Kot zanimivost: malo preden se je problem pojavil sem menjal ?arnice v

3. stop lu?ki in sem imel kar nekaj ?asa pritisnjeno zavoro. Nekje sem bral,

da se na tak (ali podoben) na?in resetira ra?unalnik, lahko, da se mu je kaj zme?alo.

 

IPB Image

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je delalo tudi meni. Mimogrede delalo je le ko je bila vlaga v zraku na vi?ku (de?, megla...). Menjal sve?ke- ni?. Ko sem pa po dolgem ?asu menjal ?e kable za sve?ke je bilo pa kr OK. Zdajle se je pa ati prito?il, da ga spet zafrkava. :blink: Zdaj pa ne vem, kaj ga serjejo tile 1.5 motorji, al je spet kak?en kabel ?el ali pa je kaj novega... <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spet isto... ni kaj, ?raufat bo treba...

 

Preglej zadeve lepo po vrsti in seveda menjaj zgoraj na?teto............pa bo? videl kako in kaj bo!!!

 

Kot pa sm ?e rekel z enakimi simptomi sm jaz imel problem s zrakom!

Preveri cevke,snami vse konektorje in jih ponovno natakni (mogo?e kak slab stik)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo.

Men je to tud delalo ampak po dolgmu cajtu sem pogruntal kaj bi bilo.Zmer ko je za?elo cukat je bil skoraj prazen tank.Ko sm pokrov?ek od?rufal,je ful zrak potegnilo,to se prav da je delalo vakuum.

 

Probaj ko ti bo spet cukalo sam pokrov?ek od?raufat in pri?raufat,pa bo zihr zginlo

 

Pomoje sam oddu?ek ne funkcionira.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?na je situacija? A si re?il problem?

 

Evo meni je tudi za?el med vo?njo cukat (teden po menjavi-vgradnji zunanje tuljave zaradi pokvarjenega frtajlerja) sramezljiv

Avto se nekaj ?asa pelje normalno pol pa za?ne cukat. Na mestu se mu?i s ?tantgasom, ko mu da? gas, ga ?e bolj zadu?i. V?asih crkne v?asih ne. V?asih normalno dvigne obrate se en cajt peljem pol pa spet ista pesem.

Bil sem pri ?tromarju pa je rekel, da je z elektriko vse OK. Nekaj naj bi bilo z me?anico benz/zrak - ali senzor pretoka zraka ali senzor-elektronika v frtajlerju daje napa?en podatek ra?unalniku sramezljiv

Tich mi je posodil senzor pretoka zraka, sem zamenjal pa spet ista pesem sramezljiv dal mi je tudi frtajler sam moram videt ?e pa?e ker je od pre-FC modela.

Probal - ne pa?e! U ku*ac :angry:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo? pa?e gor v?ig od 323F 2.0 V6?

 

Hm, ne vem. Gledal sem na ebay-u, pa je razdelilnik na sliki isti kot od 626 2.5 V6 ?zmeden?

Kako bi lahko preveril kateri tip motorja je not? Zagotovo vem, da je bil menjan. Al je pa samo razdelilnik drug.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Mogo? pa?e gor v?ig od 323F 2.0 V6?

 

Niti slu?ajno NE pa?e, razen ?e vso elektriko zamenja?. Razlika pa je v tem da oma 2.0 motor zunaj tuljavo za v?ig in ne v razdelilcu v?iga. 1.8 in 2.5 motor pa jo imata oba v rezdelilcu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tam vzadi je na bloku motorja ena plo??ica, kjer so vtisnjene cifre. K8 za 1.8 in KL-03 za 2.5! KF pa je 2.0! Ampak tam je ponavad dokaj mastno, zato bo? verjetno te?je najdu in bo? mogu mal spucat prej. :P

 

Ja samo so razlike med tipi K8 (pre-FC-98kW in FC-95kW) in KL-03-??. In s tem tudi razdelilci. Vsaj mislim.

 

Aja pa ?e ena stvar. V?eraj sem spet razstavil, sestavil in nazaj montiral razdelilec in zdej dela OK. To sem tudi zadnji? naredil pa je par dni OK delal, pol pa spet <_< mo?no, da je kej s kontakti. Bom vse po?prical s kontakt sprejem.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.