Skoči na vsebino

Najzanesljivej?i avti v letu 2010


Alex

Priporočeno sporočilo

Tudi lani je Audi A6 osvojil nagrado za zanesljivost, ki mu sledita BMW X3 in BMW serije ...

?tevilke na koncu( recimo 88,40) so v procentih in pomenijo,koliko avtov ni imelo na testu nobene napake.

 

1 AUDI A6 4 88,40

2 BMW X3 6 87,00

3 BMW Serie 3 (5° Gen.) 3 86,77

4 VOLVO S40/V50 3 86,00

5 VW Passat (6° Gen.) 3 85,30

6 BMW Serie 7 4 85,50

7 BMW Serie 5 4 86,00

8 VW Golf V, Jetta, Golf plus 2 84,63

9 SKODA Octavia 2 84,47

10 FORD Focus 2 83,97

11 MERCEDES-BENZ Classe B 2 83,73

12 AUDI A3 2 82,83

13 VW Touareg 6 82,77

14 AUDI A4 / A4 Cabrio (4° Gen.) 3 82,47

15 OPEL Zafira B 7 82,37

16 TOYOTA Avensis 3 82,37

17 BMW Serie 1 2 82,07

18 MERCEDES-BENZ Classe E 4 81,30

19 OPEL Astra H / Astra H TwinTop 2 81,13

20 FORD C-Max 7 81,07

21 VW Touran 7 80,10

22 TOYOTA Corolla 2 79,70

23 PORSCHE 911 Cabrio/Coupe (5° Gen.) 5 79,03

24 HONDA Jazz 1 78,83

25 MERCEDES-BENZ CLK Cabrio/

Coupe (2° Gen.)

5 78,47

26 MAZDA 6 3 78,37

27 BMW X5 (1° Gen.) 6 78,17

28 OPEL Signum 3 77,90

29 MERCEDES-BENZ Classe C (2° Gen.) 3 77,37

30 SKODA Superb 4 77,20

31 MERCEDES-BENZ Classe C

Sportcoupe / CLC

2 77,17

32 VOLVO V70 / XC70 4 77,10

33 FORD Fusion 7 76,43

34 NISSAN X-Trail 6 75,80

35 VOLVO S60 4 75,53

36 OPEL Vectra C 3 74,97

37 FORD Fiesta 1 74,90

38 FORD Mondeo 3 74,77

39 RENAULT Scenic 7 74,63

 

CLASSIFICA DEnOmInAZIOnE

COmmErCIALE

SEGMENTO mEDIA SEnZA

DIFETTI

rILEVAnTI In %

40 OPEL Meriva 7 73,83

41 VW Caddy 7 73,77

42 AUDI A2 1 73,77

43 MAZDA MX-5 (2° Gen.) 5 72,83

44 VW T5 7 72,27

45 BMW Serie 3 (4° Gen.) 3 71,90

46 MERCEDES-BENZ Viano 7 71,60

47 SEAT Ibiza / Cordoba 1 71,57

48 NISSAN Primera 3 71,43

49 CITROEN C5 3 71,10

50 RENAULT Megane 2 71,07

51 RENAULT Espace 7 69,80

52 NISSAN Almera 2 69,80

53 SKODA Fabia 1 69,53

54 AUDI TT Cabrio/Coupe 5 69,20

55 HYUNDAI Santa Fe 6 69,00

56 CITROEN Xsara Picasso 7 68,70

57 MERCEDES-BENZ CLK Cabrio/

Coupe (1° Gen.)

5 68,17

58 MERCEDES-BENZ SL 5 67,27

59 KIA Sorento 6 67,27

60 VW Passat (5° Gen.) 3 67,13

61 CITROEN C3 / C3 Pluriel 1 66,77

62 MERCEDES-BENZ Classe M (1° Gen.) 6 66,77

63 MERCEDES-BENZ SLK (1° Gen.) 5 66,73

64 PEUGOT 307 2 66,53

65 VW Polo 1 66,40

66 VW Golf IV, Bora 2 66,33

67 OPEL Zafira-A 7 66,13

68 LANDROVER Freelander 2 6 65,30

69 VW New Beetle, Cabriolet 2 64,47

70 OPEL Agila 1 64,27

71 BMW Mini / Mini Cabrio 1 64,07

72 RENAULT Laguna 3 64,03

73 OPEL Corsa C 1 63,93

74 VW Sharan 7 63,27

75 ALFA ROMEO 147 2 62,80

76 FIAT Stilo 2 61,90

77 OPEL Astra G 2 61,47

78 BMW Z3 Cabrio/Coupe 5 61,27

79 FORD Galaxy (1° Gen.) 7 61,23

80 SMART Fortwo Coupe/Cabrio (1° Gen.) 1 61,13

81 FIAT Punto 1 59,77

82 CITROEN Berlingo 7 59,23

83 PEUGEOT 206 / 206 CC 1 59,10

84 FIAT Doblo 7 58,90

85 ALFA ROMEO 156 3 58,53

86 RENAULT Clio (2° Gen.) 1 57,60

87 VW Lupo 1 56,53

88 RENAULT Kangoo 7 55,37

89 CHRYSLER PT Cruiser 2 55,20

90 RENAULT Twingo 1 51,97

91 FIAT Barchetta 5 50,43

92 FORD Ka 1 44,97

93 FIAT Seicento 1 43,07

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vir-Dekra.Nem?ki vir-nem?ki avti na vrhu. ;)

 

Tudi ADAC je nem?ki, pa je bla mazda ve?krat na 1. mestu ...

 

Mislim, da je predvsem pomembno pogledat katere kriterije ti viri uporabljajo, na kak?en na?in testirajo, koliko ?asa ... potem pa presodit o realnosti rezultatov.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kolk stare avte so to testiral?

 

4-5 let al celo ve? :ne vem:

 

Boss, generacije avtov so total preme?ano, npr. testiral so Twinga I, Clio II, Golf IV! <_<:whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najnovej?i test: "glej priponko"

 

Zanimivo, to?no tko bi tudi sam naredu "rang listo" ... japonci na za?etku, pol Korejca nato pa ?ele Nemci in proti koncu razni Francozi, Italijani, ipd

 

Se mi zdi, da je to nekak tudi tako splo?no prepri?anje med ljudmi - ?e pa samo ?tevilke gledamo pa je razlika le okoli 10% kar pomeni, da ne glede na lestvico ni neke bistvene kakovostne razlike.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo, to?no tko bi tudi sam naredu "rang listo" ... japonci na za?etku, pol Korejca nato pa ?ele Nemci in proti koncu razni Francozi, Italijani, ipd

 

Se mi zdi, da je to nekak tudi tako splo?no prepri?anje med ljudmi - ?e pa samo ?tevilke gledamo pa je razlika le okoli 10% kar pomeni, da ne glede na lestvico ni neke bistvene kakovostne razlike.

 

Mislim,da je odvisno,kdo dela te razpredelnice.

In ne smemo pozabit,da so to napake,ki jih odpravijo na uradnih servisih.?e bi upo?tevali res vse napake na avtih,ki jih odpravimo tudi sami,bi bila situacija verjetno bolj zanimiva. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za zadnjih 20 let bi predlagal fiat cinquecento, ta gajba od fotra VEDNO kresne, zre 4, in je neuni?ljiva, vle?e prikolice, vozi omare na prtljaziku, pride tja, kamor noben SUV ne pride, gre ?ez o?ine kot motor, skratka skorajda no?e crknt

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sorry Jures sam mi se o avtih pogovarjamo in ne o mopedih na ?tirih kolesih :harhar:

 

Sicer pa kaj pa lahko gre narobe, ?e nima nobene opreme, nobene elektronike... to je en mal bolj?i Yugo.

 

Ampak kljub temu, da ima tam nekje 700kg te?e te?ko verjamem, da ima porabo pod 5 litri/100km :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sorry Jures sam mi se o avtih pogovarjamo in ne o mopedih na ?tirih kolesih :harhar:

 

Sicer pa kaj pa lahko gre narobe, ?e nima nobene opreme, nobene elektronike... to je en mal bolj?i Yugo.

 

Ampak kljub temu, da ima tam nekje 700kg te?e te?ko verjamem, da ima porabo pod 5 litri/100km :ne vem:

 

ima....?e sam nisem verjel ko sem ga vozil da sem natankal 19L za 2 tedna uporabe - resne uporabe -> 400km :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe, ?e to ti ne verjamem, da si v dveh tednih naredil samo 400km ... ti k si skos v avtu :hudicek:

 

Bi ti s ?inkvetom hodil dalj :huh:, pa ?e poletje je bilo....(ko sem ?akal Mazdo5)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.