Skoči na vsebino

Motorno olje


Priporočeno sporočilo

Torej katero motorno olje se najbolje obnese pri mazdi 6? Avto ima trenutno 230xxx kilometrov in bo potrebno v kratkem zamenjati olje. Kaj priporo?ate? Upam da ni bilo ?e 100 topicov odprtih na to temo,vsaj najdel nisem ni? uporabnega sramezljiv

 

predvidevamo brez DPF?, letnik?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se opravi?ujem za pomankljive podatke sramezljiv . Torej Mazda 6, 100 kW / 136 KM letnik 2004. Mislim da je ?e brez dpf filtra. Je pa avto enako opremo in motor kot ta na avto.netu: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4435113&show=1

 

Jaz sem dajal noter (ista ma?ina kot tvoja) , Mobil 1 ,0-30 in se je obneslo super, nazadnje sem dal noter Castrol edge, 0-30 in je tudi super olje-nobenega ni pilo ni?, oziroma ga je pilo na za?etku , dokler nisem zamenjal famoznih podlo?k.

Ali si jih ti na tvojem ?e zamenjal?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem dajal noter (ista ma?ina kot tvoja) , Mobil 1 ,0-30 in se je obneslo super, nazadnje sem dal noter Castrol edge, 0-30 in je tudi super olje-nobenega ni pilo ni?, oziroma ga je pilo na za?etku , dokler nisem zamenjal famoznih podlo?k.

Ali si jih ti na tvojem ?e zamenjal?

 

Avto je bil kupljen 2 tedna nazaj tako da se zaenkrat ni ?e ni? delalo na njem. Je pa v planu naredit velik servis vklju?no z menjavo vseh teko?in tako da smo potem sigurni kaj in kdaj je bilo zamenjano. Dela pa kolega na Kozmosu in mi je omenil da je zelo priporo?ljivo zamenjat te podlo?ke (?e sem prav razumel se nahajajo pod injektorji)? Se pravi olje za motor mora biti 0W-30 gradacije? Koliko litrov se ga pa rabi za menjavo?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto je bil kupljen 2 tedna nazaj tako da se zaenkrat ni ?e ni? delalo na njem. Je pa v planu naredit velik servis vklju?no z menjavo vseh teko?in tako da smo potem sigurni kaj in kdaj je bilo zamenjano. Dela pa kolega na Kozmosu in mi je omenil da je zelo priporo?ljivo zamenjat te podlo?ke (?e sem prav razumel se nahajajo pod injektorji)? Se pravi olje za motor mora biti 0W-30 gradacije? Koliko litrov se ga pa rabi za menjavo?

 

Ja,podlo?ke so pod injektorji,cena zanemarljiva.Rabi? pa 5 litrov olja.Kaj sem napisal? :aaaaa:

V resnici je 5W30 in ne 0W30.Nekateri dajajo noter tudi 5W40 in baje je v redu.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja,podlo?ke so pod injektorji,cena zanemarljiva.Rabi? pa 5 litrov olja.Kaj sem napisal? :aaaaa:

V resnici je 5W30 in ne 0W30.Nekateri dajajo noter tudi 5W40 in baje je v redu.

 

Je slede?e olje primerno za ta motor?

 

Fuchs TITAN Supersyn SAE 5W-30

 

Specifikacije:

 

• ACEA A3/ B3

• API SM/CF

• MB-APPROVAL 229.3

• VW 502 00/ 505 00

 

Fuchs olje ?e nekaj ?asa uporabljam v svojem Volvu z D5 motorjem (0W-30 gradacija) in sem zelo zadovoljen. Poraba olja je cca pol litra na servisni interval 15000km. Verjetno bi se dobro obnesel tudi v Mazdi?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne za?nem nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje:

 

SAE 5W30

SAE 5W40

SAE 5W50

SAE 10W30

SAE 10W40

SAE 15W30

SAE 15W40

 

Kaj pravzaprav pomenijo te oznake in kaj povedo o olju?

 

Hvala.

 

Neki tazga :P

 

Oznaka desno od pomi?ljaja, pomeni viskoznost olja pri delovni temperaturi 100°C, se pravi, da ima olje SAE 25W-50, pri 100°C viskoznost ki ustreza standardu SAE 50, ni pa nobene razlike v viskoznosti na temp 100°C med 5W-50 in 25W-50.

"W" - pomeni winter, oziroma viskoznost pri niski temperaturi, ki pa se ne meri vedno pri konstantni temperaturi, ampak:

 

0W .... -30°C

5W ..... -25°C

10W .... -20°C

15W .....-15°C

20W .... -10°C

25W .... -5°C

 

?tevilke levo od "W", pa pomenijo, npr. 15W, da se olje pri tempetaruri -15°C ima enako viskoznost kor olje SAE 15, 25W pri temp -5°C, pa kot olje SAE 25. V "grobem" se te temperature lahko tudi tolma?ijo, kot min. temperatura za zagon motorja, vendar ni ?isto tako, ampak za uporabnike je tak?na groba ocena OK. Za na?e okolje kjer so temperature na morju do max -5°, ni pametno uporabljati olja z zimsko oznako manj?e od 15W, saj bi pri hladnem startu bilo olje preredko in bi slabo mazalo motor, v avtomobilu pa uporabljamo tudi ni?je ?tevilke, saj temperature lahko padejo tudi do -25°C. Ko se motor segreva po?asi olje dobiva viskoznost ki je deklarirana desno od pomi?ljaja.

Bistveno je, da olje ni pregosto pri temperaturi hladnega starta, saj potem moter te?ko za?enemo. Ni pa kaj hudo narobe, ?e namesto 20W-50 uporabimo, 15W-50, saj je razlika le v hladnem startu.

 

post-278-1326486056_thumb.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Neki tazga :P

 

Oznaka desno od pomi?ljaja, pomeni viskoznost olja pri delovni temperaturi 100°C, se pravi, da ima olje SAE 25W-50, pri 100°C viskoznost ki ustreza standardu SAE 50, ni pa nobene razlike v viskoznosti na temp 100°C med 5W-50 in 25W-50.

"W" - pomeni winter, oziroma viskoznost pri niski temperaturi, ki pa se ne meri vedno pri konstantni temperaturi, ampak:

 

0W .... -30°C

5W ..... -25°C

10W .... -20°C

15W .....-15°C

20W .... -10°C

25W .... -5°C

 

?tevilke levo od "W", pa pomenijo, npr. 15W, da se olje pri tempetaruri -15°C ima enako viskoznost kor olje SAE 15, 25W pri temp -5°C, pa kot olje SAE 25. V "grobem" se te temperature lahko tudi tolma?ijo, kot min. temperatura za zagon motorja, vendar ni ?isto tako, ampak za uporabnike je tak?na groba ocena OK. Za na?e okolje kjer so temperature na morju do max -5°, ni pametno uporabljati olja z zimsko oznako manj?e od 15W, saj bi pri hladnem startu bilo olje preredko in bi slabo mazalo motor, v avtomobilu pa uporabljamo tudi ni?je ?tevilke, saj temperature lahko padejo tudi do -25°C. Ko se motor segreva po?asi olje dobiva viskoznost ki je deklarirana desno od pomi?ljaja.

Bistveno je, da olje ni pregosto pri temperaturi hladnega starta, saj potem moter te?ko za?enemo. Ni pa kaj hudo narobe, ?e namesto 20W-50 uporabimo, 15W-50, saj je razlika le v hladnem startu.

 

post-278-1326486056_thumb.gif

 

v moji servisni knjigi sta navedeni samo dve tovarni?ki specifikiaciji...

5W30

10W40

 

edino kar ne vem, je to ali sta 5W30 in 10W40 podobni olji, ali naj ne bi mi dizla?i uporabljali 5W40... meni so ga moji mehaniki odsvetovali... ?e? ?e je predpisano 5W30, uporabljaj tega in ne 5w40, ker ne bo mazalo vseh delov kot bi moralo..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v moji servisni knjigi sta navedeni samo dve tovarni?ki specifikiaciji...

5W30

10W40

 

edino kar ne vem, je to ali sta 5W30 in 10W40 podobni olji, ali naj ne bi mi dizla?i uporabljali 5W40... meni so ga moji mehaniki odsvetovali... ?e? ?e je predpisano 5W30, uporabljaj tega in ne 5w40, ker ne bo mazalo vseh delov kot bi moralo..

 

Je potem tole primerno olje?

 

http://www.mimovrste.com/artikel/473001512...ol-edge-5w30-5l

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ja da je, saj konec koncev so vsa dana?nja olja tam- tam po kvaliteti, Mobil, Castrol, Motul...itd, pazit je treba na viskoznost, da ustreza kar priporo?a Mazda, pa probat je treba.. jaz imam trenutno notri Mobil1 SAE 0W40, pa bom menjal pri menjavi na Castrol 5W30;saj ne da je slabo, ampak predobro za moj traktor in zato ga malo papca... ;)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.