Skoči na vsebino

Lestvica

Priljubljene vsebine

Prikazane so vsebine z najvišjim ugledom 06. 08. 2020 v vseh področjih

1. Pri nakupu mazde 6 mkl sem izbiral med Mazdo in BMW serija 3.Bmw je imel premajhen prtljažnik in je na srečo odpadel.Sicer pa ga ima kolega pa je mazda noter lepša. Edino njemu pije 4 l /100 (po njegovih besedah).😎 Ima pa stalno neke težave z njim. Pa on pravi, da mu je moja mazda lepša. Če bi bil bmw-jist, ne bi uporabljal žmigavcev. Pa vsi bi me pošiljali nekam. 😛 Je že v redu, da je Mazda.
    6 točk
  2. Šel po opravkih v dolino. Znorel zraven. V dobi računalnikov je bilo potrebno hoditi od vrat do vrat s kupom papirjev... Najprej na upravno enoto po rojstni list otroka. Nato na ZZZS prijavit, da bo ta otrok zavarovan po meni (en mesec ima avtomatično po mami, za naprej morata starša to uredit na ZZZS). Kopijo rojstnega lista nest v službo na kadrovsko zato, da dobim 3 dni izrednega dopusta ob rojstvu otroka. Potem na CSD nest vlogo, ker je prišlo v družini do spremembe in je treba spremenit otroški dodatek. Pa še na občino za enkratno denarno pomoč ob rojstvu otroka. Zanimivo je pa to, da pa Komunala te podatke lahko dobi sama po uradni dolžnosti (in jih tudi res dobivajo in ne zgrešijo!). ZZZS, na primer, jih pa ne more...
    3 točke
  3. Se strinjam. Res je tako. A kaj čmo. Svoj avto moraš imeti rad. Če sem smešen, je to zame kompliment. Tudi sam imam rad zabavne in vesele ljudi okoli sebe. 😬 Važno je samo, da nismo zateženi. 😉 Jaz sem bil v Bohinju včeraj dopoldan. A smo naredili samo giro do parkirnega za slap Savico, se malo sprehodili in vija proti Kopru.
  4. Res je. Kolega, ki ima avtoličarstvo je že dvajset let nazaj nabavil pripravo za suho vlečenje udrtin od toče. Že takrat je tega bilo ogromno. In tudi je res, da je tornadov znatno manj pa tudi tako uničujoči niso več. Kaj čmo, vsi po vrsti sedaj paničarijo za vsako malenkost. In ja, vsako pasjo procesijo in udar strele posnamejo in naredijo iz tega atrakcijo. Včasih je bilo vseeno lepše.
  5. Ne morem, da ne bi. Tvoja mazda je ena in edina. Prov ni ji para, narejena le in samo zate Alex. Malo si že smešen.
    3 točke
  6. Za nedeljsko voznico imaš že kar visoke zahteve,ampak to kar gledaš je čisto vredu,Merida dela dobra in trpežna kolesa za soliden denar. Je tudi Nejc dodal mnenje s katerim se popolnoma strinjam. Hervis je imel eno znižanje kolesa iz ne vem koliko na 500e in sem pogledal kako opremo ima in je imel deore in diske itd.... Treba je dobro pogledat,za ta denar kar ok.kolo.Sedežno vzmet jaz nočem imet ker ni fiksna in je samo sranje,za slabo cesta so kolena ne rit! Uživa naj v nakupu in potem v vožnji.
  7. Dobri V brejki so za nezahtevnega uporabnika boljša izbira kot slabe disk zavore. Ampak, če danes bicikl nima diskov se ga sploh ne da peljat.
  8. @Alex No ja težko je ocenit olje na podlagi probavanja, to je lahko preveč subjektivno. To da imaš podaljšane regeneracije je normalno, kot smo že ugotovili v prejšnjih postih ima ta Motul zalo nizko vrednost sulfatnega pepela, tko btw ACEA C1 olja imajo še manj vsa imajo manj kot 0,50. ampak imajo dosti slabše mazalne sposobnosti. Za pravo sliko kako olje funkcionira v določenem avtu je potrebna analiza olja, tam se vidi v kakšnem stanju po določenih kilometrih je olje in vidi se obraba samega motorja, npr. če je v rabljenem olju po 5000km recimo 50ppm kroma, pol lahko predvidevamo da so se obrabili batni obročki. Dejstvo je da se pri oljih že iz teh podatkov vidi koliko rezerve ima in kakšne lastnosti, zato ni glih tko da bi bilo olje super samo na papirju. Sam sem videl že dosti analiz rabljenih olj in se dobro vidi, da npr kako vrhunsko olje boljše funkcionira tudi pri nekaterih motorjih ki bolj obremenjujejo olje (manjša obraba). So pa to bolj stvari za entuziaste oz. ljudi iz stroke, 99% ljudi itak ne zna niti kako olje mora vlit v avto. Pa brez zamere za prejšnji post, samo sem hotel razložit da Motul X-Clean+ ni najbolše olje kar bi lahko dal v tvojo Rdečo strelo Je pa to olje čist vredu, in ni nič narobe z njim. Če menjuješ na 10.000km si pa itak na varni strani, tolko ponavadi zdrži skor vsako olje tudi ob kakih težjih pogojih.
    2 točki
  9. Hmh, ta post bo malo daljši, zaradi primerjave Alexovega SuperMotula🤪 @Alex Ne bi ti rad pokvaril veselja, ampak tako superiorno olje ta Motul žal ni, bi rekel da je povprečno. To da motor lepše teče oz. je slišat da ima bolj "zdrav" zvok je na račun boljše HTHS viskoznosti ki bi pri ACEA C3 oljih naj bila min. 3.5mPas. Original Mazdino olje ima znižano HTHS viskoznost zaradi nižje porabe in je ACEA C2 specifikacije ki imajo HTHS 2.9mPas. Sem naredil tabelo za primerjavo primernih olj za Mazdine dizle. Zdaj če greva primerjat Mazdino original olje z Motul X-Clean+ je motul boljši samo v viskoznostih in ima manjši sulfatni pepel. Ok glede viskoznosti je super da ima višjo, zato da imaš rezervo pri mešanju nafte v olju. Sulfatni pepel je ok ker manj obremenjuje DPF, vendar je pri tem ena caka, manj pepela ima na račun manj aditivov. Če pogledaš tabelo vidiš da ima Motul manj ZDDP aditivov (fosforja, zinka in kalcija) , se pravi imaš malo manjšo zaščito drsečih delov in manjše čistilne posobnosti. Plus tega ta Motul nima nobenega aditiva proti obrabi (molibden, wolfram, bor). Če pogledava lastnosti obeh olj še naprej, ima Motul slabši TBN, to pomeni manjšo sposobnost nevtraliziranja kislin ki nastajajo v procesu izgorevanja. Posledično prej bo olje fuč zaradi kislin. Pourpoint imata enak - 36, to je sposobnost do kdaj še olje teče. Flashpoint je pri Motulu slabša, prej se začne olje žgat. Noack ima Motul 10%, kar ni glih vrhunski dosežek, to pomeni koliko olje hlapi, zaželjeno je čim manj. Za Mazdino olje žal nimam podatka glede na podobno Totalovo olje pa predvidevam da je tudi okrog 10%. Gremo zdaj naprej na primerjavo tvojega Motula z ostalimi olji, ki ustrezajo Mazdini specifikaciji. Dodal sem samo 5w30 olja z ACEA C3 specifikacijo, ker imajo več rezerve. V tabeli vidiš da je po lastnostih najboljše olje Ravenol VMP sicer obstaja še Ravenol REP ki je podoben s tem da ima dodan še wolfram, ampa REP se pri nas ne dobi. Naslednje odlično olje je Mobil1 ESP in bi ga dal na drugo mesto. 3.mesto Motul X-Clean EFE (prej je bilo FE). 4.mesto Redline Euro series in Total Quartz Ineo LL, sta dokaj izenačeni olji po lastnosti, vendar bi na račun cene izbral raje Total plus tega ima ogromno aditiva Bor ki je dober za dizle. To so zdaj bolj TopŠit olja po specifikacijah. Proti tem oljem sta Alexov Motul X-Clean+ in Mazda Original Oil reveža, sta pa zadovoljivo dobra da opravita svoje delo!
  10. Ja, ko sem bil mulc sem imel BMW 2002 tii. Zakaj? - benzinarja. 😛 Res škoda. Sej smo imeli namen bit par dni na Bohinju a nam je dež vse načrte spremenil. Bi se pa lahko dobili gor, ja. Pa bi šla v povorki z našima Mazdama na krog po Bohinju. 😁
  11. Zavarovanje za izlete v gore, al pa naj vsak plača sam... se bo privatniku s helikopterjem oreng splačalo, če bo tako. Dokler pa folk v hribe čisto kondicijsko nepripravljen in v opankah, ker je pač hoja v hribe IN... pol jih pa še zastonj rešujejo. Ja dokler bo tako bodo taki seznami reševanj krepko predolgi.
    2 točki
  12. o ja sam res SUV-ov pa pri Mazdi full manjka Drugač so pa mali proizvajalci, tako imenovani butični iz teh okoljevarstvenih norm izvzeti. Se pravi bo Ferrari in Lambo ter Mac še vedno veselo Delali hude stroje. Ostali serijski proizvajalci pa pač ne in zato v EU kr pozabmo in na kolenih prosimo, da nam še 4-valjnikov ne poberejo... banda teroristična.
  13. Naj ji bo prav, naj ji bo všeč, ne gledati samo rang opreme pri menjalniku (jebes deore menjalnik če je vse ostalo 3range nižje) in predvsem naj kupi v specializirani trgovini. Navijam za v brejke in recimo komplet alivio opremo. Budget pa je? Aja,,konec sezone? Jaz sem specialko kupoval novembra in sem za malo zgrešil popuste... Zdaj je sezona na višku in tako bo še vsaj 1mesec. Izbira je , ne skrbi
  14. Gužva povsod... vavčerji delajo na polno paro.
    1 točka
  15. Saj poznaš basen o vzmetenih in nevzmetenih masah. Večino teže (najbolje vso) je na grobem terenu treba imeti na pedalih, zadnja nihajka pa potem opravvlja delo. Vzmeteni sedeži so za otroške poganjalčke.
  16. Včeraj pripeljal domov ženo in šestega otroka... Piloti morajo vsako leto evidentirat določeno število ur, da jim velja licenca za pilota. No, meni očitno še velja licenca jeb**a...
  17. Kaj žmigavci... bolj bi te skrbelo, da ti nebi razteplo motor zaradi strgane verige ali požar zaradi egr-ja... žal je to današnja realnost novejših bavarcev.
    1 točka
  18. Hm, moja mt ima na trekingu tale feder pod zicem (in naredi nekje 4jurje/leto z njim), tako da nekaj izkušenj imam iz prve roke... Minusi: težje nastavis pravilno višino zica, v klanec izgubljas energijo, teža. Plusi? Jaz jih ne vidim. Kolo mora biti udobno tudi brez fedrov. In udobje se nastima s pravilno nastavitvijo kolesa , ustreznimi oblačili in (če sedež ne ustreza) z ustreznim sedežem. Iskreno; za normalne (tu imenovane nedeljske) vožnje se dostikrat niti prednjega vzmetenja ne rabi in (sploh ceneni) fedri dostikrat predstavljajo samo dodatno težo in ena stvar več ki rikne. Ampak ok, če je želja... Se lahko ta feder dokupi tudi naknadno. Naj ne bo to jeziček na tehtnici za nakup kateregakoli dotičnega kolesa Tale Cube ni napačen. Probaj če imajo v valy Kranj kaksnega na zalogi s popustom. Off topic; na mtb so trije zobniko spredaj že zdavnaj passe... A na trekingih še zmeraj vztrajajo ?
  19. Tk, iz firbca. Takrat se je potem ta ljubezen do avtov verjetno začela. Vrhunski avto za pogledat, zakaj pa nisi pol nikoli več šel nazaj?
  20. Pojma nimam zakaj bi bila dobra,ker meni ni pomagala pri ničemer samo sedež ni bil popolnoma fiksen kar me je motilo. Sedaj pri novem je nimam in je bolje!(vsi boljši kolesi je nimajo,to dosti pove.)
    1 točka
  21. Narobe ni nič , ni pa tud neke ful koristi od njega zdaj če bo to res samo nedeljsko kolesarjenje in nic resnejšega pol je OK. drugače pa ta opora z vzmetjo stane 19.90 EUR tak da če jo res hoče jo pač kupi. Drugače pa za kakšno resno kolesarjenje z tem NO GO....že sama pravilna nastavitev sedeža je težja.
  22. Kaj je narobe s tem sedežnim vzmetenjem... sam ga sicer nimam zato ne morem komentirat.
  23. Tisto vzmetenje je za k.... bolje ti je brez tega. Če pa je pogoj pa mislim da se kupi tudi posebej.
    1 točka
  24. Alex, popolnoma prav imaš, ljudje zelo hitro pozabijo. V začetku tisočletja nekje 2002 in 2003 je bilo poletje, kjer je samo v LJ padala toča kar 9x in mi je 1x tudi avto kar dobro naluknjalo. Tudi v Bohinju sem nekaj let kasneje imel kar veliko škodo na avtu zaradi toče in to take, kot bi manjša jabolka dol letela. Danes je pač zadeva taka, da ima vsak s sabo kamero v obliki pametnega telefona in se vse živo posname ter je folk že čist presran zaradi vremena. Včasih si samo slišal, da je nekje klestilo in naslednji trenutek pozabil. Za primer recimo, število tornadov v ZDA se vsako leto zmanjšuje in orkanov je tudi manj. Če se kdo spomni kakih 15 let nazaj jim je zmanjkalo abecede toliko jih je bilo v enem letu.
  25. Ja če si zmrzljiva tetica, to zna bit res problem... 😁 Drugač pa gretje zicev in volana pa je OK. Greta pa Lučka sta nam pa itak obljubli globalno segrevanje in nekih hudih minusov pozimi ne bo več. Ne vem pa kaj se jima je to poletje pokvarilo, da sem že cel teden v dolgih hlačah in nogavicah na dopustu.
  26. CUBE NATURE EXC BLACK´N´RED TRAPEZE 2020 | Cube Kolesa WWW.MOJEKOLO.SI Ponudba koles CUBE je na kolesarskem trgu poznana kot ena najbolj ugodnih. Kljub odlični kvaliteti in vrhunskemu dizajnu, lahko kolesa CUBE v trgovinah najdete po izjemno ugodnih cenah, kar jih dela drugačne od...
    1 točka
  27. Extrem vital, Čerin, giant Dunajska, a2u na tržaški...
  28. Super,da si zadovoljen. Temperaturno se Mazdino olje bolje odreže od Motul olja,ampak ti ga ne boš prežgal saj imaš dizla. V kakem Italijanu bi bilo pa že nevarno,sploh bencincu!
  29. Da ti slučajno ne šteka ročna.
    1 točka
  30. A ni tisto zato, da se čimprej segreje katalizator in da ne smrdiš po celem mestu? Ker bencinar ma isto foro drugače. Ampak tvoj motor ni takrat niti približno na 50 stopinj, kaj šele na 90.
  31. Evo, po opravljenih 600km z novim oljem Motul. Povprečna poraba polno naložbenega avta s štirimi. odraslimi osebami je padla na 6l/100.Kar je pa naj najbolj zanimivo je to, da, so se regeneracije iz povprečno vsakih 220 km podaljšale na vsakih 265 km. Po mojem je to res na račun olja Motul, kot smo nekje že napisali,da manj maši dpf. Pohvalno. 👍
  32. Citiram:"Edin prehitevat v klanec je mal večji podvig, ker morš ene dve brzini dol dal, da se kam premakne " No, pa ste prišli na moje, benzinarji. 😁😛
    1 točka
  33. Jaz sem tudi prešaltal z VTi-ja na Mazdo 6. Sem pa isto razmišljal, bencin ali dizel, pa sem se nakonc zarad strahu pred morebitnimi težavami z DPF, EGR, neočiščenim sitom za olje... odlolčil raje za bencinarja. Sicer mam letnik 2009,2.0 mašina, 147KM . Lej, v glavi morš preklopit, da to ni VTI in da je avto res len in da kar dobro skriva svoje konje, ampak zame in za moj način vožnje je kul. Imam veliko avtoceste, tako da večinoma lepo prefuram z vklopljenim tempomatom in mi nič ne manjka. Edin prehitevat v klanec je mal večji podvig, ker morš ene dve brzini dol dal, da se kam premakne Imel sem ogledanega accorda, isto 2.0 bencinarja, samo mislim, da ni vreden tiste razlike v ceni (so accordi veliko dražji).
  34. Seveda je bila toča vedno in to tudi tako velika kot je bila sedaj. Samo ljudje pozabijo. Sedaj pa tej rumeni časopisi ala 24 kur itak pišejo same neumnosti in bombastično o vsaki stvari. Potem pa izpade. da je tako vreme prvič v zgodovini pri nas. Pa tudi teh rumenih, pa rdečih pa zelenih alarmov ni bilo včasih.V večini primerov itak vse napovedo narobe.
  35. @Slivka gre se zaradi jeb.. emisij v EU. Žal za ljudske avtomobile morajo proizvajalci dosegat normo emisij celotne flote vozil. In če ima proizvajalec v ponudbi recimo kak večlji v6 ali v8 motor ki ima velik misijski izpust, se jim poderejo emisije cele flote. Zato ali črtajo kake manj dobickonosne modele, ali dodajajo elektricna vozila ki popravijo to. Če pa ne dosežejo predpisanih emisijskih norm za celotno floto pa morajo plačati kazen. Proizvajalci kot so Ferrari in Bentley pa si lahko privoščijo plačati kazen ker prodajajo zelo drage avte za petičneže, in pokrijejo tudi tisto kazen za emisije. Za Mazdo sem 99% da v EU ne bo 2.5 Turbo motorja kaj šele 6valjnikov. Aja, btw BMW že ene 5let vgrajuje tudi 3valjne 1.2 in 1.5 motorje 😉
    1 točka
  36. S tapravo članarino imaš tudi zavarovanje za reševanje v gorah in hribih. Za traktoriste ne vem če obstaja zavarovanje za reševanje, to bi moral Slivka ti bolj vedet ko imaš BTejko. Piloti morajo tako ali tako naleteti določeno število ur. Da ne kurijo kerozina v tri krasne je pa že bolje, da opravljajo koristno delo. Trening v realni situaciji je neprimerno boljši, kot pa letenje po taktični predpostavki da je, recimo, megla.
  37. Pri nas se je razbesnelo neurje. Naenkrat je pozvonilo pri vratih. Ko sem odprl, je pod napuščem stala tašča in me vprašala: - "A lahko tukaj počakam, da tole mine?" - "Seveda!" sem ji odgovoril in zaprl vrata...
  38. - »Peter, ali si natočil bencin v avtomobil?« vpraša šef bencinske črpalke vajenca. - »Sem šef, ampak samo do polovice. Več nisem mogel, ker je gospa pustila odprta okna.«
    1 točka
  39. In zakaj za take potrebe rabimo ravno vojaski helikopter? Pomoje bi s civilnim tudi slo ... Tole, kar je navedeno, nima prav nobene zveze z vojsko... edino to, da imamo kot kaze zal le vojaski helikopter ...
  40. Ponedeljek gre do mojstra za becikle in potem bomo videli ali gre z mano na aktivni dopust ali ostane doma
  41. Človek na smrtni postelji reče zdravniku: "Prosim napišite, da sem umrl za AIDS-om!" "Zakaj?" "Zato, da nihče več ne bo spal z mojo ženo, tisti, ki so pa že, pa naj jih pobere od strahu!"
    1 točka
  42. Preveč napolnjena ni bila, tam neke 3,5 bara, navzven ni videt kakšne hudobije. Absurd je, da imam nov števec montiran in je ta teden že 2x beležil kako hitro ga transportiram za roge in si zraven prepevam; med 5.8 do 6,5 kmh, hehe
  43. Po dobrih 2letih lastništva kolesa cube lahko z gotovostjo trdim, da naslednji bicikel ne bo cube.
    0 točk
  44. Me ne me basat. Ne, ne pozabimo in ne, ni bilo takšne toče, predvsem pa, ni bilo tako pogosto toče. Tudi ni bilo takšnih nihanj. Pesek je za skrivanje glave krasna stvar, ščiti tudi pred točo.
Ta lestvica je nastavljena na Ljubljana/GMT+02:00
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.