creep Napisano 30. december, 2012 Prijavi Deli Napisano 30. december, 2012 Torej, na MX-5 smo menjali teflone zaradi prevelike porabe olja. Stanje se je sicer bistveno izbolj?alo, a mi pri priganjanju ?e vedno pije mal preve? olja. Pri normalni vo?nji ve?je porabe ni opazit. Pomerli smo kompresijo in je taka, kot mora bit. Vseeno pa sumim, da bi bilo dobro menjat batne obro?ke (tesnila so povsod OK, ni videt, da bi kje lahko pu??alo olje, torej ga po?re motor). Cca koliko ? bi me tole pri?lo (skupaj z menjavo tesnila glave, pa menjavo ojni?nih) in h ktermu mehaniku se spla?a peljat avto? Citiraj http://www.lampret.net | http://www.joomlapomoc.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Baby Viper Napisano 30. december, 2012 Prijavi Deli Napisano 30. december, 2012 Bi kr priporo?al na?ega Pelkota iz medvod.. Ker si tut sam lasti mx5 NA, se bo z veseljem lotil in opravil zadevo kot se zagre. Za to?no ceno je najbol, da ga kar pokli?e?, vsekakor pa to ne bo oderu?ka cifra http://www.rabim.info/avto-pelko-vzdrzevan...pelko-sp-235134 Citiraj "It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Jero Napisano 30. december, 2012 Prijavi Deli Napisano 30. december, 2012 Obro?ki pri nas pridejo cca 300-400?, tesnilo glave je okoli 50, pol je ?e kak?na malenkost, plus delo. Mam isti problem, in trenutno razmi?ljam da bi ga kr v en grabn porinu... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
creep Napisano 31. december, 2012 Avtor Prijavi Deli Napisano 31. december, 2012 Najprej bom itak probal ?e drug tip olja in kak aditiv, ma na dolgi rok bo bolje nrdit eno malo generalko. Druga opcija bi bla rabljen motor. Ampak nikol ne ve?, kaj dobi?, ko kupuje?. Pa ?e 1.8 je, ki ga je te?je dobit. Citiraj http://www.lampret.net | http://www.joomlapomoc.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Sirius Napisano 31. december, 2012 Prijavi Deli Napisano 31. december, 2012 Najprej bom itak probal ?e drug tip olja in kak aditiv, ma na dolgi rok bo bolje nrdit eno malo generalko. Druga opcija bi bla rabljen motor. Ampak nikol ne ve?, kaj dobi?, ko kupuje?. Pa ?e 1.8 je, ki ga je te?je dobit. Prvo povej kak?na je ta poraba olja pri preganjaju?Drugo ne uporabljaj olja z velikim razponom gradacije W. Glede aditivov pa se lahko obrne?, na mene preko metabond.si, kjer lahko dobi? detaljnej?a pojasnila. Mislim pa, da to kar se dogaja s tvojim motorjem, ni tragi?no, saj je normaln0, da se pri preganjanju, ko se temperatura olja pove?a in viskoznost pade, pove?a tudi poraba olja. To porabo lahko zmanj?a? s izbiro olja in pravo izbiro aditiva. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il. Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
creep Napisano 31. december, 2012 Avtor Prijavi Deli Napisano 31. december, 2012 Pri bolj ?portni vo?nji oz. ve?jih obremenitvah (recimo, ko smo se vozili ?ez prelaze) lahko porabi dobre pol litra na 1000km. Trenutno imam noter 10w40 Valvoline Maxlife. Citiraj http://www.lampret.net | http://www.joomlapomoc.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Sirius Napisano 31. december, 2012 Prijavi Deli Napisano 31. december, 2012 Za ?portno gorsko vo?njo 0,5 l je ?e v mejah dopustnega. Bi pa lahko z enim od metabondovih aditivov lahko to porabo zmanj?al. Gold bi ti lahko najmanj prepolvil porabo. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il. Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Baby Viper Napisano 31. december, 2012 Prijavi Deli Napisano 31. december, 2012 Gold speciala imam tud js v miati l. 91 in je razlika opazna. ?e vedno se pa voha in kuri olje, tko da tud mene ?aka menjava teflonov in obro?kov.. Dolivanje olja in aditivov je ?al samo za?asna re?itev Citiraj "It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
stepski volk Napisano 1. januar, 2013 Prijavi Deli Napisano 1. januar, 2013 Sam ima mazdo mx5 ?e 10 let in vedno uporabljam valvolin 10W40. Ko sem jo enkrat imel na drugem servisu mi je notri nalil neko olje,ki ga je avto po?teno pil in sem ga stalno dolival pa ?e zadaj na izpuhu se je kadilo kot da je na premog. Mislil sem da je kaj narobe z motorjem,ampak ko sem na naslednjem servisu pri Simonu delal servis mi je nalil olje valvolin 10W40 so problemi izginili. Ne more? verjeti kaj pomeni samo ?e zamenja? znamko olja... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
creep Napisano 1. januar, 2013 Avtor Prijavi Deli Napisano 1. januar, 2013 No sej, mal bom probal se z drugim oljem, pa z aditivom. Drgac pa od menjave teflonov nic ne kadi - vsaj videt ni. Citiraj http://www.lampret.net | http://www.joomlapomoc.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dbmiata Napisano 2. januar, 2013 Prijavi Deli Napisano 2. januar, 2013 Ja, pri meni sem menjal teflone, pa tudi batni obra?ki so bli slabi, in je ko pumpa delovalo, pilo olja, ko ?ovna. so pa samo batni okoli 300 evrov, govorim original, jaz pa sem ?e bate menjal so pa pri?li ?e okoli 600evrov. Citiraj Fuck new cars ... I'm driving oldschool Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Symon Napisano 2. januar, 2013 Prijavi Deli Napisano 2. januar, 2013 Ne jamrat. A se nih?e ne znajde in kupi iz tujine? Gledam ebay cene in so od 80? obro?ki vseh mo?nih znamk za 680? so pa ?e kovani bati z obro?ki vred od Wosnerja. ?e za 450 vidim da so od Wisecota, sicer pride ?e DDV ampak vseeno. Lahko bi vam bilo ?e jasno, da imamo pri nas najvi?je cene dale? naokoli. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
creep Napisano 2. januar, 2013 Avtor Prijavi Deli Napisano 2. januar, 2013 Na ilmotorsport so 170? (original mazda, standardni obro?ki). Bolj me je zanimalo, cca koliko ? bi hotel en mehanik za jih zamenjat. Si ne upam sam lotit menjave Citiraj http://www.lampret.net | http://www.joomlapomoc.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Symon Napisano 2. januar, 2013 Prijavi Deli Napisano 2. januar, 2013 Na ilmotorsport so 170? (standardni obro?ki). Bolj me je zanimalo, cca koliko ? bi si hotel en mehanik za jih zamenjat. Si ne upam sam lotit menjave Si ?e vpra?al Pelkota? Mislim, da ne bo? ni? zgre?il ?e pelje? k njemu. ?eprav sam bi v teh primerih spotoma res menjal ?e kaj drugega kot obro?ke. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Deeyan Napisano 2. januar, 2013 Prijavi Deli Napisano 2. januar, 2013 za 2.5 V6 so me pr?li obro?ki iz ebaya 75? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂) Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Symon Napisano 2. januar, 2013 Prijavi Deli Napisano 2. januar, 2013 za 2.5 V6 so me pr?li obro?ki iz ebaya 75? Glede na tvoje plane pa jaz ne bi dajal poceni robe notri ker bo? na koncu dvakrat delal. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
creep Napisano 2. januar, 2013 Avtor Prijavi Deli Napisano 2. januar, 2013 ?eprav sam bi v teh primerih spotoma res menjal ?e kaj drugega kot obro?ke. Mislu sem ?e ojni?ne, pa mal glavo in ventile pogledat, ?e so ok? Citiraj http://www.lampret.net | http://www.joomlapomoc.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Danny Napisano 2. januar, 2013 Prijavi Deli Napisano 2. januar, 2013 kopresija nima veze s porabo olja,to pove samo da je kopresijski obro?ek ok. va?en je sredinski-posnemalni ki je lahko stisnjen in gre olje mimo...tako da bo lahko tudi to Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Deeyan Napisano 2. januar, 2013 Prijavi Deli Napisano 2. januar, 2013 Glede na tvoje plane pa jaz ne bi dajal poceni robe notri ker bo? na koncu dvakrat delal. u bistvu sm vzel najdra?je, ostali so bli ?e ceneje vseved ma ?e neke cenej?e, pa prav, da mu zaenkrat vse OK dela Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂) Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.