twins Napisano 28. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 28. julij, 2013 Pozdravljeni, imam te?avo na moji mazdi, cd136 gt, letnik 2004 prevo?enih 185k km. Zadnji? sta se mi namre? na poti domov iz dopusta pri?ali dve lu?ki na armaturki in sicer za motor in zdrs koles. Ampak se nista pri?gali med vo?njo, temve? sem avto ugasnil, da se je razpakiral, in ko sm ga pri?gal nazaj ti dve lu?ki nista ugasnili. Res je da sm domov pripeljal dobesedno na hlape, kr je blo tak mal goriva, in sem ?el tankat (kr sm v navodilih prebral, da se lucka za motor lahko prizge zaradi premalo goriva)... No ko je biu natankan, sm ga neki ?asa pustil v prostem teku, ugasnil in ponovno pri?gal avto in lu?ke so ugansnile.. super sm si mislu, dokler nisem danes pri?el v maribor, ga ugasnu, spakiru stvari, in ko sem ga ?el prestavit na parkir??e so lu?ke spet gorele.. Ali kdo ve kaj bi lahko to bilo? avto sicer nima nobenih problemov, lepo vle?e in ma vredu zvok.. to sta ti dve lu?ki ki goritahttp://i.imgur.com/axnJ61g.jpghvala za pomo? in lep pozdrav Luka Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Bossek Napisano 28. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 28. julij, 2013 Enkrat je ?e bilo tukaj na forumu, lahko proba?: Mora? ugasnit motor, vzgati motor in volan namotan skrajno levo, skrajno desno, skrajno levo, skrajno desno - to resetira pozicijske senzorje To se je pisalo, da ?e gorita ti 2 lu?ki. Sli?i se enostaven postopek tako da ga lahko proba? in poro?a? ?e bo ok. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
twins Napisano 28. julij, 2013 Avtor Prijavi Deli Napisano 28. julij, 2013 hvala za hiter odgovor bom probal in poro?al o rezulatu druga?e sm pa iskal po forumu vendar nisem ni?esar na?el p.s. se lahko ti pozicijski senzorji kakorkoli "zmedejo" kr je bil avto res na polno obremenjen? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Bossek Napisano 28. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 28. julij, 2013 hvala za hiter odgovor bom probal in poro?al o rezulatu druga?e sm pa iskal po forumu vendar nisem ni?esar na?el p.s. se lahko ti pozicijski senzorji kakorkoli "zmedejo" kr je bil avto res na polno obremenjen? No sam nisem nek mehanik, tudi ne spoznam se nekaj. To sem zasledil v tej temi: http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6712 Pa kot sem rekel, to ti vzame 1 minuto pa vidi? ?e mogo? deluje Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Z M A J Napisano 28. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 28. julij, 2013 ?e je pa ne bo? sam pocajtal, se pa lahko oglasi? v ordinacijo dr. Pelka v bli?in Medvod. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
twins Napisano 29. julij, 2013 Avtor Prijavi Deli Napisano 29. julij, 2013 hmm zdele sm ?el namotat volan pa lu?ke spet niso gorele no, volan sm useen namotu pa bom vidu ?e se bodo ?e kdaj pri?gale... druga? grem pa preventivno na servis Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 29. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 29. julij, 2013 hmm zdele sm ?el namotat volan pa lu?ke spet niso gorele no, volan sm useen namotu pa bom vidu ?e se bodo ?e kdaj pri?gale... druga? grem pa preventivno na servis To je ?e si odklopil akumulator - centrala izgubi skrajne kote volana in jih je treba spet 'nau?iti', ampak ob tem ti ne bi tudi ?ipe delovale gore dole avtomatsko, in bi jih moral na novo nau?iti. Ali ima? ti v gumah ventil?ke za nadzor tlaka? Z EGR napako je ponavadi povezano tudi slabo delovanje motorja (cuka, gre v standby...itd) ti pa pravi? da ti dela vse ok. Sicer ne vem ali se ob prenizkem tlaku pri?ge tudi chk engine... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
twins Napisano 29. julij, 2013 Avtor Prijavi Deli Napisano 29. julij, 2013 ne akumulatroja nisem odkljaplal, ?ipe delajo normalno. V gumah pa imam navadne ventil?ke, nimam nadzora tlaka... za EGR ventil tut gorita obe lu?ki? aja, kaj pomeni ?e gre v "stand-by" ? avto sicer rahlo pocuka ?e je skos pri 1200 obratih, ampak res rahlo, in ce dodas samo malo plina neha... sam to je ze prej, ?e preden so gorele lu?ke, ni se pa mi zdelo ni? kriti?nega, kr ne pocuka vedno... no ne morm rect da cuka, ampak rahlo potrese Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 29. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 29. julij, 2013 ne akumulatroja nisem odkljaplal, ?ipe delajo normalno. V gumah pa imam navadne ventil?ke, nimam nadzora tlaka... za EGR ventil tut gorita obe lu?ki? aja, kaj pomeni ?e gre v "stand-by" ? avto sicer rahlo pocuka ?e je skos pri 1200 obratih, ampak res rahlo, in ce dodas samo malo plina neha... sam to je ze prej, ?e preden so gorele lu?ke, ni se pa mi zdelo ni? kriti?nega, kr ne pocuka vedno... no ne morm rect da cuka, ampak rahlo potrese Standby je da nikamor ne vlece obrati padajo....to cukanje pa je mazdina rak rana. Probaj EGR ali pa na tester prebrat kaj pise Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
twins Napisano 29. julij, 2013 Avtor Prijavi Deli Napisano 29. julij, 2013 Standby je da nikamor ne vlece obrati padajo....to cukanje pa je mazdina rak rana. Probaj EGR ali pa na tester prebrat kaj pise ne, avto vle?e normalno... ja kot kaze bom res mogu peljat do serviserja, sam ?ele ob koncu tedna, kr je trenutno brat z avtom v mariboru, do konca tedna... bomo vidl kaj bo.. koliko pa problizno pride menjava al pa pucanje egrja? oz. kako naj probam egr? ne spoznam se ravno ful velik na avtomobile Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
ADNAN Napisano 29. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 29. julij, 2013 Isti problem imam na svoji mazdi 6 2004 letnik,ker sem sam mehanik sem avto priklopil na tester in je napisalo napako na elektromagnetnem ventilu ko odpira lopute v sesalnem kolektorju,avto vlece normalno brez tezav,ce si iz okolice Maribora poklici pa bomo pogledali kaj je narobe. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
qwerty Napisano 30. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 30. julij, 2013 Isti problem imam na svoji mazdi 6 2004 letnik,ker sem sam mehanik sem avto priklopil na tester in je napisalo napako na elektromagnetnem ventilu ko odpira lopute v sesalnem kolektorju,avto vlece normalno brez tezav,ce si iz okolice Maribora poklici pa bomo pogledali kaj je narobe. Ta ventil sem imel tudi jaz ze na svoji 136gt menjan cuka mi pa nic ne... oziroma vsaj ne opazim ^^ Citiraj If in doubt, flat out... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
ADNAN Napisano 30. julij, 2013 Prijavi Deli Napisano 30. julij, 2013 Kje si kupo ta ventil in kak?na je cena. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 2. avgust, 2013 Prijavi Deli Napisano 2. avgust, 2013 Kje si kupo ta ventil in kak?na je cena. Tudi tako lahko brez skrbi vozi?, ?e te ne motijo te lu?ke.Nov pride ,?e se ne motim okoli 300?, pa ?e ni re?eno, da bo? odpravil te?avo.Druga?e pa ma?ina dela normalno tudi brez tega ventila-(jaz ga imam blokiranega), sedaj pa samo ?e te lu?ke da re?imo in smo na konju. Aja, na tehni?nem gre? brez problema skozi. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dpicul Napisano 3. avgust, 2013 Prijavi Deli Napisano 3. avgust, 2013 Preden kaj kupuje? ha poizkusi s?istiti. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 3. avgust, 2013 Prijavi Deli Napisano 3. avgust, 2013 Preden kaj kupuje? ha poizkusi s?istiti. ?e ima? elektronskega kot nekatere 136 konjske nima? kaj ?istiti. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
twins Napisano 3. avgust, 2013 Avtor Prijavi Deli Napisano 3. avgust, 2013 no, zdej je cel teden vredu, ni? ve? se ni pri?galo... zaenkrat ga ?e ne bom pelu k kakem avomaheniku, bomo vidl kaj bo.. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dpicul Napisano 3. avgust, 2013 Prijavi Deli Napisano 3. avgust, 2013 ?e ima? elektronskega kot nekatere 136 konjske nima? kaj ?istiti. seveda lahko, podre? in o?isti?. Elektronski...elektromagnet ki odpira ventil, v kanalu se naberejo saje, ima en senzor pozicije, in ?e ne te?e lepo, se pri?gejo lu?ke, pri nekaterih se ne pri?ge., Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
sani2 Napisano 3. avgust, 2013 Prijavi Deli Napisano 3. avgust, 2013 seveda lahko, podre? in o?isti?. Elektronski...elektromagnet ki odpira ventil, v kanalu se naberejo saje, ima en senzor pozicije, in ?e ne te?e lepo, se pri?gejo lu?ke, pri nekaterih se ne pri?ge., Pozdravljeni.....imam enak problem z temi lu?kami in sem bil z avtom na testerji in so mi rekli da je kriv prav ta egr ventil.....stvar je pa slede?a,aem ta avto kupil rabljen zato so mi dali mesec dni garancije,ampak mi ta egr ventil no?ejo priznat pod garancijo,saj je to kao potro?ni material...se vam zdi ,da imajo prav ali pa se samo izogibajo popravilu?? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dpicul Napisano 3. avgust, 2013 Prijavi Deli Napisano 3. avgust, 2013 Pozdravljeni.....imam enak problem z temi lu?kami in sem bil z avtom na testerji in so mi rekli da je kriv prav ta egr ventil.....stvar je pa slede?a,aem ta avto kupil rabljen zato so mi dali mesec dni garancije,ampak mi ta egr ventil no?ejo priznat pod garancijo,saj je to kao potro?ni material...se vam zdi ,da imajo prav ali pa se samo izogibajo popravilu?? ma po moje je to skrita napaka in bi ti morali priznati pod garancijo. Po?akaj ?e na kako mnenje bolj izku?enega foruma?a Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 3. avgust, 2013 Prijavi Deli Napisano 3. avgust, 2013 seveda lahko, podre? in o?isti?. Elektronski...elektromagnet ki odpira ventil, v kanalu se naberejo saje, ima en senzor pozicije, in ?e ne te?e lepo, se pri?gejo lu?ke, pri nekaterih se ne pri?ge., Ne pomaga ni?.?e ti zasvetijo te lu?ke te re?i samo nov ali pa da ga blokira?.Je na? Batko ?e naredil cel doktorat iz tega. Puca? lahko samo tiste ,ki nimajo elektronike na vrhu. Jaz sem ga spucal na za?etku ene trikrat, celo elektroniko sem zamenjal.Par mesecev je bil mir (verjetno bi bilo enako, ?e ne bi pucal ni?) in potem isti ?morn.Meni te lu?ke gorijo ?e 6 let.Pa kaj potem. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
uroš76 Napisano 2. november, 2013 Prijavi Deli Napisano 2. november, 2013 men tud gorijo ?e kar nekaj let, a kaj hudi?a k ga prodat ne mor? zaradi tega. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
qwerty Napisano 3. november, 2013 Prijavi Deli Napisano 3. november, 2013 Meni se vzigajo odkar sem ga blokiral... samo takrat ko sm na tempomatu ali na nekje 10% gasa na cisto lagani voznji ko bi naj najbolj delal... Tam dam "Clear fault codes" na telefonu in vozim dalje Na sliki pa kaze kaj je napaka... Ocitno ma ta kurba nek senzor za pretok al pa neki da ugotovi da neki ne stima ko ne dobi tega plina ker je omenjen "insufficient flow" (premajhen pretok) .. Citiraj If in doubt, flat out... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 3. november, 2013 Prijavi Deli Napisano 3. november, 2013 hehe welcome to the world of engine errors jaz mam na kapelci dva P0410 in P0136 pa sem se nehal sekirat Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.