Skoči na vsebino

Prigode v prometu


Jest

Priporočeno sporočilo

pr 50km/h more bit kr divje. Sploh ?e ima? v glavi, da se crash testi delajo pri 60km/h in kaj naredi s plo?evino. Pomojem je kolesar kr letu... drga? pa zadnje ?ase me ?edalje bolj motijo kolesarji. Sploh sedaj, ko so jutra in ve?eri ?e bolj temni in o kakr?ni koli svetlobnih telesih na kolesu ne duha ne sluha. Pa, da je kar redkost, ko kolesarji obra?ajo glavo, da se prepri?ajo o prosti cesti oz prednosti  :vskalo:  <_<  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pr 50km/h more bit kr divje. Sploh ?e ima? v glavi, da se crash testi delajo pri 60km/h in kaj naredi s plo?evino. Pomojem je kolesar kr letu... drga? pa zadnje ?ase me ?edalje bolj motijo kolesarji. Sploh sedaj, ko so jutra in ve?eri ?e bolj temni in o kakr?ni koli svetlobnih telesih na kolesu ne duha ne sluha. Pa, da je kar redkost, ko kolesarji obra?ajo glavo, da se prepri?ajo o prosti cesti oz prednosti :vskalo:<_<

Jp,je pa imel sre?o , da je avto ubistvu nabil prednjo feltno in je potem preko haube poletel na tla.

 

Kar se ti?e Lu?i se pa strinjam; jebemu, cenene lu?i stanejo 15eur.... Za nekatere je ?e to preve?.

 

V?asih (?edalje bolj pogosto) me je sram da sem kolesar...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri nas na Balkanu tradicija uporabe kolesarskih lu?i ?e ni za?ivela. Zadnji? se je gospod, ki se ima za profesionalnega reaktivca s specialko na Miklav?u hvalil, da v mraku pa ?e ?isto dobro vidi. 

 

Na po?itnice na Mljet smo vlekli en cev ?akel raznih kolesarskih lu?i, bili smo zve?er sedmo ?udo ker smo bili osvetljeni, tam se tudi turisti iz bolj civiliziranih dr?av vozijo brez. Ampak vseeno edini ki sem jih videl tam ?e uporabljat lu?i so bili tudi Slovenci.

 

Na po?itnicah v necivilizaciji sem ?e posebej zelo previden odkar sem pred dvema letoma videl, kako so v tamkaj?nji turisti?ni ambulanti za?ili ?elo enemu Bosancu (brez ?elade je delal premet preko balance) Vsak ?evljar bi za?il neprimerljivo lep?e.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja... moja prednja luc (da sem viden ) je bila 40eur, zadnja 50eur...

 

Reflektor za nocne ture pa 120eur... plus ?elka za osvetlitev ovinkov, plus rezervna zadaj za recimo 20eur...

 

Ampak za po mestu bi bilo ze recimo za 10eur vec kot nic...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

15 ?? ?zmeden?

 

Si se pa izprsil...

 

 

 

 

Obe skupaj sta 10,50?, kar je okoli 30% manj kot si ti napisal.

 

 

Zadi imam tole

https://ride.lezyne.com/products/1-led-8r-max-v104

Spredaj pa

http://www.lightslightslights.co.uk/Magicshine-Lights/Magicshine-MJ-808E

 

Jaz ju uporabljam tudi podnevi, utripata tol mocno, da moras bit slep al pa tovornjakar da me ne vidis

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lu?ke za 2 eura pri kitajcih je svetlobno leto bolje kot ?ista tema. Cena lu?i danes ni noben faktor in ne more biti izgovor. 

 

Kako pa kritje stro?kov ko naba?e? kolesarja, a to ga mora? potem s civilno to?bo (?e ostane ?iv)?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sorry ampak ko smo imeli dinamo, smo vsi meli luc, sami smo proizvajali energijo zanj. Kitajci, ledice....to nima veze.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lu?ke za 2 eura pri kitajcih je svetlobno leto bolje kot ?ista tema. Cena lu?i danes ni noben faktor in ne more biti izgovor.

 

Kako pa kritje stro?kov ko naba?e? kolesarja, a to ga mora? potem s civilno to?bo (?e ostane ?iv)?

Zavarovanje osebne odgovornosti je pokrito iz strani zavarovanja nepremi?nine. ?e jo ima zavarovano... Sicer pa ja...tako kot si rekel.

 

Ja sem nekaj ?asa (dokler nisem imel zavarovanega stanovanja ) imel zavarovanje odgovornosti pri sportnih aktivnostih.

 

Ali pa ?e imas posebno zavarovanje za kolesarje.

In tudi sam uporabljam luc vedno; tudi in predvsem podnevi... Sploh ?e se pelje? pod kro?njami ,ki delajo sence ali proti son?nemu zahodu, si takoj neviden....

 

Baterija zdrzi 2dolgi vo?nji in potem jo nafilam .... Ne razumem ljudi ki sparajo na takih stvareh...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sorry ampak ko smo imeli dinamo, smo vsi meli luc, sami smo proizvajali energijo zanj. Kitajci, ledice....to nima veze.

Hotel sem samo povedat, da cena ne more biti izgovor. Danes da? za celo lu?ko toliko, kot si v ?asu dinamov dal za rezervno ?arnico, ki je itak ni noben kupil ko je crknila. Razen nas lu?ka entuziastov ki smo pred skoraj 4 desetletji na biciklu fural lu?i na maj?kene svin?eve akumulatorje (4V, 2Ah). 

Ne vidim posebne razlike v ?tevilu osvetljenih kolesarjev v ?asu dinamov in sedaj ko je vse tako preprosto. Je pa razlika v prometu - ?tevilo avtov na cesti se je pove?alo za faktor 10 ali ve?. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?asih (?edalje bolj pogosto) me je sram da sem kolesar...

Mene vse prepogosto... kako se eni obna?ajo nesamoza??itno, smrkavc nabije slu?alke na u?esa in bumf ?ez rde?o, ?oferji naj pa mirkajo pri zeleni, da ga ne zbijejo. Da gre pa isto?asno ?e v napa?no smer je pa samo ?e ?e?nja na torti.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No pa ?e moji zahodni "prjatli" tako imenovani "Romuni v avtih z italijanskimi tablicami".

 

Sej ne objavljam vsak dogodek s prebivalci apeninskega polotoka ampak tale je zanimiva. Skoraj isto lokacija, isti dan v tednu, skoraj isti ?as v dnevu, ista dr?ava registracije, isti neumnost le da je teden dni razlike. Le kako jim rata, a so programirani?

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri drugem ma? zvok in taka ne?na kletvica je pa le padla... ve? ne smem, ker je bla tamala v avtu. Prvega so mi pa blokirali zaradi avtorskih pravic...

 

Kamera je desno od ogledala, tako da se iz voznikovega pogleda sploh ne vidi.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene vse prepogosto... kako se eni obna?ajo nesamoza??itno, smrkavc nabije slu?alke na u?esa in bumf ?ez rde?o, ?oferji naj pa mirkajo pri zeleni, da ga ne zbijejo. Da gre pa isto?asno ?e v napa?no smer je pa samo ?e ?e?nja na torti.

 

Saj tako je bilo tudi v?eraj pri meni . Jaz z avtom iz trga OF ?ez Dunajsko na Tivolsko (?ez zeleno) iz moje desne (po pasu za naravnost; torej ne po kolesarski!) pa neko mladoletno bitje...

 

Ravno toliko, da sem uspel stopiti iz plina (peljal 50kmh) in potrobiti...

 

Niti trznil ni. S kotickom levega o?esa vidim, da ga je na haubo nabila Astra , ki je pravilno pripeljala iz Tivolske proti trgu OF.... Za name?ek brez ?elade.

 

Ampak ne... Oni so bogi... Je treba paziti na bolj ranljive udele?ence...

 

Enkrat sem ?e bil skurcan zaradi te izjave, pa bom verjetno ?e enkrat; obvezno ?elado za vse kolesarje in obvezno zavarovanje za vse kolesarje ter hkrati zelo vestno kaznovanje vseh kolesarjev,ki se vozijo v kontra smer po koles stezi, brez lu?i ipd....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://filtriranje.com/

??e kak motorist ali kolesar ?e ni podpisal. Hvala. 
Dodano: Gre se za to, da bomo lastniki enoslednih vozil lahko legalno ?li mimo kolon. To se sicer ?e dostikrat prakticira, v enih dr?avah je pa legalno. S tem se zmanj?ajo kolone, pa tudi varnost je bolj?a (v primeru naleta motorist najebe bistveno bolj, kot voznik v avtomobilu). Tudi stanje na meji eno uro v polni motoristi?ni opremi je izredno neugodno in ljudje v avtih s klimo to v?asih te?ko razumejo. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri nas na Balkanu tradicija uporabe kolesarskih lu?i ?e ni za?ivela. Zadnji? se je gospod, ki se ima za profesionalnega reaktivca s specialko na Miklav?u hvalil, da v mraku pa ?e ?isto dobro vidi.

 

Na po?itnice na Mljet smo vlekli en cev ?akel raznih kolesarskih lu?i, bili smo zve?er sedmo ?udo ker smo bili osvetljeni, tam se tudi turisti iz bolj civiliziranih dr?av vozijo brez. Ampak vseeno edini ki sem jih videl tam ?e uporabljat lu?i so bili tudi Slovenci.

 

Na po?itnicah v necivilizaciji sem ?e posebej zelo previden odkar sem pred dvema letoma videl, kako so v tamkaj?nji turisti?ni ambulanti za?ili ?elo enemu Bosancu (brez ?elade je delal premet preko balance) Vsak ?evljar bi za?il neprimerljivo lep?e.

Na Mljetu ni glih prometa, ampak vseeno lu? ?e rabi? da sam vidi? kje se pelje?.... Jao kolesarji, serjete ga, ne vsi!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://filtriranje.com/

 

??e kak motorist ali kolesar ?e ni podpisal. Hvala.

Dodano: Gre se za to, da bomo lastniki enoslednih vozil lahko legalno ?li mimo kolon. To se sicer ?e dostikrat prakticira, v enih dr?avah je pa legalno. S tem se zmanj?ajo kolone, pa tudi varnost je bolj?a (v primeru naleta motorist najebe bistveno bolj, kot voznik v avtomobilu). Tudi stanje na meji eno uro v polni motoristi?ni opremi je izredno neugodno in ljudje v avtih s klimo to v?asih te?ko razumejo.

Podpiram in,s pametjo in zavedanjem, da sem ranljiv, tudi prakticiram.

 

Podpisem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preden kdo pomisli, kaj je efekt in zakaj bi enosledna vozila imela tu prednost, ga vabim kot sopornika na motorju v petek ob 16h en krog po AC. Najprej strogo po pravilih gas bremza na enem pasu in potem med pasovoma.

 

Da smo si na jasnem - govorim v primeru zgostitve in zastojev! V primeru tekocega prometa smo vsi dolzni voziti enako.

 

Ima pa ta ukrep nezazelen oz negativen ucinek, ki lahko zelo poveca moznost nesrec motoristov - tistih ki to zacnejo izkoriscati, torej spet smo pri cloveskem faktorju.

 

Ko vozniki zacnejo upostevati dosledno to pravilo se na sredi ustvari mini avtocesta, in pride do prehitrih voznikov (motorjev!). Ta izkusnja je velik velik problem v Parizu, kjer ce ne gledas v spegu na Periferiqu (obvoznici) takoj snames scooter (tak ki leti vec kot 100).

Vsi upalijo 4 smernike in gas.....

 

Tezko je, ker glave voznikov niso na mestu, ki razmislja o vseh udelezencih, ampak samo o svoji situaciji.

 

To pisem kot izkusen motorist, ki potrebuje tak pas in kot zaveden voznik na 4 kolesih. Problem je na obeh straneh, pri avtomobilistih, ki za inat ne bodo dali prednosti, smernika itd ter cestnih Marquezih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preden kdo pomisli, kaj je efekt in zakaj bi enosledna vozila imela tu prednost, ga vabim kot sopornika na motorju v petek ob 16h en krog po AC. Najprej strogo po pravilih gas bremza na enem pasu in potem med pasovoma.

 

Da smo si na jasnem - govorim v primeru zgostitve in zastojev! V primeru tekocega prometa smo vsi dolzni voziti enako.

 

Ima pa ta ukrep nezazelen oz negativen ucinek, ki lahko zelo poveca moznost nesrec motoristov - tistih ki to zacnejo izkoriscati, torej spet smo pri cloveskem faktorju.

 

Ko vozniki zacnejo upostevati dosledno to pravilo se na sredi ustvari mini avtocesta, in pride do prehitrih voznikov (motorjev!). Ta izkusnja je velik velik problem v Parizu, kjer ce ne gledas v spegu na Periferiqu (obvoznici) takoj snames scooter (tak ki leti vec kot 100).

Vsi upalijo 4 smernike in gas.....

 

Tezko je, ker glave voznikov niso na mestu, ki razmislja o vseh udelezencih, ampak samo o svoji situaciji.

 

To pisem kot izkusen motorist, ki potrebuje tak pas in kot zaveden voznik na 4 kolesih. Problem je na obeh straneh, pri avtomobilistih, ki za inat ne bodo dali prednosti, smernika itd ter cestnih Marquezih

Se povsem strinjam. Morda bi bilo smotrno zapovedati, da se sme? z enoslednim vozilom peljati zgolj med stoje?o kolono z Max recimo 30kmh?

 

Sicer pa jaz kot kolesar; ?e kolona stoji in vidim,da bo stala ?e nekaj ?asa , grem zelo previdno mimo (z mislijo,da mi je kdo tudi iz ?lehtnobe sposoben odpreti vrata).

 

Ampak,kaj mi gre pa na ?ivce... Prehitim z avtom kolesarja, pridem na rde?o (ki bo gorela Max pol minute),za mano ?e recimo 1-2 avta (torej ni gne?e) in potem nas nonsalantno obvozi kolesar,ki smo ga 15s prej prehiteli in ga bomo ?ez 5s morali ?e 1x...

 

Zato vedno ko me nekdo prehiti z avtom in sem jaz kolesar; se pa? postavim za njemu , ?e vidim da me bo moral kmalu spet prehiteti...

 

Oziroma; ?e sem prvi na rde?i lu?i kot kolesar in vidim da so za mano avti , ki bodo zlahka vozili hitreje, jih vedno spustim mimo (oziroma se ?e v ?tartu ne ustavim na ?rti,ampak 10m prej in jim poka?em,naj gredo mimo).

 

In to je tisto; niso vsi avtomobilisti kolesarji, je pa ve?ina odraslih kolesarjev tudi avtomobilistov in je ?alostno da TAKOJ pozabijo kako mote?i znajo biti BREZOBRAZNI kolesarji in prevzamejo iste navade....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Drugace pa lep primer filtriranja

 

https://youtu.be/0Fe9O4KLXgA

Ce sem ze omenil Pariz, tam je situacija drugacna, saj mesto nima vec prostora za parkiranje, zaro je motoristov vsaj enako ce ne ze vec v mestu. S tem naj bi vzpodbujali cistejse okolje in tudi dostopnost in produktivnost (cakas tudi 3 ure na cesti tam zjutraj)

 

Ok pustimo to da imajo tudi urejen javni promet....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.