Skoči na vsebino

Prigode v prometu


Jest

Priporočeno sporočilo

Drugace pa lep primer filtriranja

 

https://youtu.be/0Fe9O4KLXgA

Vse lepo in prav ....ampak tole pri na?i vozni?ki kolturi ?e v 100 letih ne. ?e eni niso sposobni narest pasa za vozila na nujni vo?nji kje ga bojo pol za enosledna vozila. Najve? bi jih pri nas razmi?ljalo " ?e moram jaz ?akat zakaj pa te on lahko gre mimo" 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja saj to je ta cloveski faktor ki ga omenjam....eno tako drug tako, ampak vsak zase....pa mamo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tu se da brez te?av varovalko, da se lahko prehiteva le z XY vi?jo hitrostjo, vkolikor seveda ta XY hitrost ne presega omejitve. To s kolesarji pa nisem niti pomislil (da se postavi na semaforju spredaj), verjetno se premalo vozim po takih lokacijah, kjer bi imel te?ave z njimi.

?Sicer pa ja, proti Juresu nimam ?etrt toliko izku?enj ampak vseeno lahko re?em, da mi v?asih postane vro?e, ko naletim na kako kolono in v ogledalu gledam, kako se mi z dokaj veliko hitrostjo pribli?uje avto zadaj.

?To o motorjih v mestih, izbolj?ani mobilnosti in manj?emu onesna?evanju sem ?e ve?krat razmi?ljal. Nekje bi rabli nekoga, ki bi dal to naprej v EU parlamentu. Da bi vozniki B kategorije le s 5-10 urami, CPPjem in glavno vo?njo dobili A1 kategorijo. Z 125 ccm bi se ?e marsikdo lahko dostojno pripeljal v slu?bo, porabil bi manj goriva in manj parkiri??. Saj dobimo z izpitom za avto tudi izpit za moped ampak roko na srce, s 50 ccm in omejitvijo do 45 km/h si ?e na Celov?ki v napoto avtom. Polna usta so jih o ekologiji in izbolj?ani mobilnosti, pa nih?e ne naredi ni? konkretnega (e-skiroji in sanjanje, da bo ?lo ?isto vse na elektriko je po mojem mnenju bedarija).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nazadnje je bilo pri Vrhniki mesec nazaj v ogromnem monsumu, ce binse takrat ustavil, garant ne bi vec tukaj sodeloval....avti non stop bremzali, vecina brez zadnjihbluci seveda, in najbolje je bilo da sem z rahlo vecjo hitrostjo bil na levem (najhitrejsi celo) z dolgimi in meglenkami.

 

In evo par tednov nazaj v nemciji nekdo pokegljal 4 motoriste ki so se zaradi dezja ustavili na odstavnem.

Jaz v takih situacijah ne gledam na zakon ampak vzamem zadevo v svojo kontrolo oz tako da lahko kontroliram dejanja drugih z nacinom manevriranja in izogibanja (bremza je poguba)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?asih se vpra?am, ?e ne bi bilo bolje obvezno delati A + B izpit (ne glede za katerega se prijavi?), po moje bi bilo produktivno. Ker si veliko bolj?i opazovalec in voznik v tem primeru. 

 

Pa DEFINITIVNO bi uvedel opravljanje izpita v ne-lokalnem mestu, primer si iz Lj, vozi? v Lj, zato ko se izpitnik na izpitni vsede v avto dolo?i ?ele takrat - no danes gremo relacijsko v MAribor, tam bomo naredili krog in nazaj (Ali pa Postojna, Koper, what ever).

 

Vsak ki dela vaje in izpit v svojem mestu je napiflan vsako kri?i??e in traso v naprej, potem pa zapusti svoje mesto ali ulico pa je bogi.

Zaradi gu?ve sem delal izpit za motor na Jesenicah, sem si res sam najprej mislil, cool 2 kri?i??a. Jebo te, kje me je vozil, nikoli ?e bil, in dejansko brez spremljanja okolice, znakov, pravil itd ni ?lo.

Pa ?e obenem se sploh nisem zavedal motorja in imel pogled vedno naprej, kar je pravilno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?asih se vpra?am, ?e ne bi bilo bolje obvezno delati A + B izpit (ne glede za katerega se prijavi?), po moje bi bilo produktivno. Ker si veliko bolj?i opazovalec in voznik v tem primeru.

 

Pa DEFINITIVNO bi uvedel opravljanje izpita v ne-lokalnem mestu, primer si iz Lj, vozi? v Lj, zato ko se izpitnik na izpitni vsede v avto dolo?i ?ele takrat - no danes gremo relacijsko v MAribor, tam bomo naredili krog in nazaj (Ali pa Postojna, Koper, what ever).

 

Vsak ki dela vaje in izpit v svojem mestu je napiflan vsako kri?i??e in traso v naprej, potem pa zapusti svoje mesto ali ulico pa je bogi.

Zaradi gu?ve sem delal izpit za motor na Jesenicah, sem si res sam najprej mislil, cool 2 kri?i??a. Jebo te, kje me je vozil, nikoli ?e bil, in dejansko brez spremljanja okolice, znakov, pravil itd ni ?lo.

Pa ?e obenem se sploh nisem zavedal motorja in imel pogled vedno naprej, kar je pravilno.

Se strinjam.... Da ne govorimo o ljudeh ,ki delajo izpit npr. v Idriji....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tu se da brez te?av varovalko, da se lahko prehiteva le z XY vi?jo hitrostjo, vkolikor seveda ta XY hitrost ne presega omejitve. To s kolesarji pa nisem niti pomislil (da se postavi na semaforju spredaj), verjetno se premalo vozim po takih lokacijah, kjer bi imel te?ave z njimi.

 

?Sicer pa ja, proti Juresu nimam ?etrt toliko izku?enj ampak vseeno lahko re?em, da mi v?asih postane vro?e, ko naletim na kako kolono in v ogledalu gledam, kako se mi z dokaj veliko hitrostjo pribli?uje avto zadaj.

 

?To o motorjih v mestih, izbolj?ani mobilnosti in manj?emu onesna?evanju sem ?e ve?krat razmi?ljal. Nekje bi rabli nekoga, ki bi dal to naprej v EU parlamentu. Da bi vozniki B kategorije le s 5-10 urami, CPPjem in glavno vo?njo dobili A1 kategorijo. Z 125 ccm bi se ?e marsikdo lahko dostojno pripeljal v slu?bo, porabil bi manj goriva in manj parkiri??. Saj dobimo z izpitom za avto tudi izpit za moped ampak roko na srce, s 50 ccm in omejitvijo do 45 km/h si ?e na Celov?ki v napoto avtom. Polna usta so jih o ekologiji in izbolj?ani mobilnosti, pa nih?e ne naredi ni? konkretnega (e-skiroji in sanjanje, da bo ?lo ?isto vse na elektriko je po mojem mnenju bedarija).

 

Tako je re?eno v Avstriji. Izpit za avto + 6 ur teorije in prakse, pa lahko vozi? 125 ccm. Ena prvih stvari, ki sem si jih uredil gor. Ni bolj?ega, kot z motorjem v slu?bo, zakaj bi se ?e vozil s tono in pol do dvema pleha sam v avtu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?eprav pa, po drugi strani, ?e gre mimo mene npr.: dvajset motoristov, to pomeni, da bom pred mejno kontrolo stal vsaj 20 minut ve?. In v teh dodatnih desetih minutah bo mimo mene peljalo dodatnih x motoristov in bom torej ?akal dodatnih x minut ve?. In v teh dodatnh x minutah bo mimo mene pripeljalo... ... ... ...

 

Ja, pri zgo??enem prometu in pri zastojih je to zelo dobra praksa. Zakaj bi stali, ?e se lahko odpeljejo mimo in pri tem nikogar ne ovirajo in nikogar ne zadr?ujejo. Pri mejnih prehodih, pri pla?ilu predornin, mostnin, cestnin,... pa ne ve?. Vsaj za moje pojme.

 

Kako je pa z vozni?ko kulturo, pa... 31.8. je bila "na?a" avtocesta zaprta pri Aj?evici in se je tam nabral zastoj. Pa sem opazil kar precej voznikov osebnih vozil, ki so zavili na OMV, pa ne na ?rpalko ampak mimo kolone, ki je stala na avtocesti in na drugi strani so se spet vklju?evali na avtocesto. Mi smo pa stali kot Loleki in smo jih lahko samo gledali... Za nami so zavijali z avtoceste na ?rpalko, mimo ?rpalke in pred nami spet na avtocesto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za 20 motoristov bos stal 5 min vec, v povprecju je pa celotna kolona hitrejsa.

 

Glej drugace, tudi pred teboj so bili motoristi ki so sli prej cez prehod in s tem skrajsali cas vsem za seboj.

 

V zadnjih treh letih na Slo/hr meji se niso naredili drugega kot mahali....

Sem ze veckrat pomislil, da ce bi bil tihotapec bi definitivno to delal z motorjem :)

 

Na balkanu pa sploh, malo je problem (zgodovina) ko se vracas iz Bosne ali Srbije na Hrvasko....juzneje pa ko vidijo slovenca in to na motorju...skor te izljubijo pa mahajo....(sam da mas zeleno karto :) )

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako je re?eno v Avstriji. Izpit za avto + 6 ur teorije in prakse, pa lahko vozi? 125 ccm. Ena prvih stvari, ki sem si jih uredil gor. Ni bolj?ega, kot z motorjem v slu?bo, zakaj bi se ?e vozil s tono in pol do dvema pleha sam v avtu?

Fak, kolk znajo biti Avstrijci bolj napredni od nas.  :punk: Ko je to?no tako kot si napisal, ?lovek za brezveze vozi tono in pol pleha in porabi vsaj 2x ve? goriva ob vsem tem.

 

 

Sivka to te razumem. Ampak, ?e na meji med Albanijo in ?rno goro in Bosno in Hrva?ko so samo pogledali osebno pa pomahali naj grem naprej. Je pa sodelavec zatelovadil, da ob nesre?ah bi motoristi ?li naprej po re?evalnem pasu in poleti bi pred nesre?o stalo 20 motoristov, ki bi zaprli pot re?evalcem. Mu nisem mogel razlo?iti, da tudi 20 motoristov bi se stla?ilo med avtomobile, ko bi videli, da prihaja zadaj re?evalec. Ampak OK, pa? ni bil nikoli na motorju in nima ob?utka za to, kako la?je se motorist umakne (v primerjavi z avtom) ko je treba in mu ne zamerim.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fak, kolk znajo biti Avstrijci bolj napredni od nas.  :punk: Ko je to?no tako kot si napisal, ?lovek za brezveze vozi tono in pol pleha in porabi vsaj 2x ve? goriva ob vsem tem.

Sivka to te razumem. Ampak, ?e na meji med Albanijo in ?rno goro in Bosno in Hrva?ko so samo pogledali osebno pa pomahali naj grem naprej. Je pa sodelavec zatelovadil, da ob nesre?ah bi motoristi ?li naprej po re?evalnem pasu in poleti bi pred nesre?o stalo 20 motoristov, ki bi zaprli pot re?evalcem. Mu nisem mogel razlo?iti, da tudi 20 motoristov bi se stla?ilo med avtomobile, ko bi videli, da prihaja zadaj re?evalec. Ampak OK, pa? ni bil nikoli na motorju in nima ob?utka za to, kako la?je se motorist umakne (v primerjavi z avtom) ko je treba in mu ne zamerim.

Evo ravno glede tega sva imela danes s sodelavcem debato; oba ziviva in delava v Ljubljani. Jaz imam 3minute hoje, on zivi 3km stran. In se vozi z avtom. Po gneci. Isce parking. Trepeta ali bo dobil kazen za parkiranje po zelenicah.... jaz ni sans , da se dan za dnem vozim z avtom za faking3km...

 

Ok, jaz kot jaz, bi se vozil s kolesom, jbg, tudi v dezju, snegu... pac, nejc kot nejc. Pa recimo, da se to ne more pricakovati od vecine... ceprav , zdrav in mlad clovek zna voziti kolo.

 

Ampak; kakor mi gredo na zivce e-skiroji in e-kolesa... v takih primerih jih podpiram; hitreje, ceneje, brez tezav s parkingom (imamo sluzbeno dvorisce, kjer so stvari na varnem, ni pa parkinga za avto)in vsak avtomobilist na e-skiroju pomeni 1avto manj. Ampak, jbg, z avtom do vrat in potem peezdit , kako ni parkinga in kaksna gneca je... slovenska mentaliteta.

 

Kar se tice motoristov, ki se "rinejo". Mene ne motijo; hitrejsi so in nimam problemov spustiti hitrejsega mimo. Pa nisem motorist in si ne zelim biti.

Kar se pa tice oviranja resevalcev na resevalnemu pasu; resevalni pas nam ?e niti slucajno ni prisel v kri in si ne predstavljam, da bi resevalno vozilo na resevalnem pasu dohitelo motorista....

 

Poleg tega; kolikor poznam motoriste; upam si trditi,da je vecji procent ljudi, ki so pripravljeni pomagati med motoristi , kot med avtomobilisti. In zopet logika; nesreca- AC zaprta, tik pred nesreco stoji 10 dvoslednih vozil (to pomeni cca 20 ljudi). Recimo da pomaga 10% procentov od njih; torej 2osebi.

 

V tistem pridejo ?e 4je motoristi... recimo, da vsaj 1od njih pomaga.. a ni fajn, da je nekdo prisel (ki je pripravljen pomagati), ne pa da stoji v koloni? Saj ce je motorist peezda , bo tako ali tako na?el pot mimo razbitin....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tu se da brez te?av varovalko, da se lahko prehiteva le z XY vi?jo hitrostjo, vkolikor seveda ta XY hitrost ne presega omejitve. To s kolesarji pa nisem niti pomislil (da se postavi na semaforju spredaj), verjetno se premalo vozim po takih lokacijah, kjer bi imel te?ave z njimi.

?Sicer pa ja, proti Juresu nimam ?etrt toliko izku?enj ampak vseeno lahko re?em, da mi v?asih postane vro?e, ko naletim na kako kolono in v ogledalu gledam, kako se mi z dokaj veliko hitrostjo pribli?uje avto zadaj.

?To o motorjih v mestih, izbolj?ani mobilnosti in manj?emu onesna?evanju sem ?e ve?krat razmi?ljal. Nekje bi rabli nekoga, ki bi dal to naprej v EU parlamentu. Da bi vozniki B kategorije le s 5-10 urami, CPPjem in glavno vo?njo dobili A1 kategorijo. Z 125 ccm bi se ?e marsikdo lahko dostojno pripeljal v slu?bo, porabil bi manj goriva in manj parkiri??. Saj dobimo z izpitom za avto tudi izpit za moped ampak roko na srce, s 50 ccm in omejitvijo do 45 km/h si ?e na Celov?ki v napoto avtom. Polna usta so jih o ekologiji in izbolj?ani mobilnosti, pa nih?e ne naredi ni? konkretnega (e-skiroji in sanjanje, da bo ?lo ?isto vse na elektriko je po mojem mnenju bedarija).

Malo off topic; kar se tice postavljanja kolesarjev na celo kolone; podpiram, dokler je za pricakovati, da bo kolesar lahko vozil hitreje od kolone ostalih vozil. So tudi v Ljubljani nekatera krizisca narejena tako, da je kolesarski pas tik pred semaforjem speljan cez celo ?irino voznega pasu in se tako doseze, da se kolesarji ne znajdejo ob avtomobilu v mrtvem kotu, ampak so pac v vidnem polju pred avtomobilom. Verjetno nisem ravno jasno opisal,ampak verjetno vemo o cem govorim...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fak, kolk znajo biti Avstrijci bolj napredni od nas.  :punk: Ko je to?no tako kot si napisal, ?lovek za brezveze vozi tono in pol pleha in porabi vsaj 2x ve? goriva ob vsem tem.

 

 

Dobro, glede parkiranja, okretnosti in hitrej?e premagovanje zastojev, ja, prav. Ampak glede porabe pa... Mazda 5 ima povpre?no porabo 6,3 litra na 100 km (pri meni, kjer ve?ino ?asa vozi po hribih). V mestu ima najverjetneje kak?en liter ve?. Kaj misli?, da motor se pa vozi s porabo 3 litre na 100 km? Ja, ?e gre za 125 kubi?njaka, ?e je pa 650ka, pa porabi kar 5 litrov na 100 km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za 20 motoristov bos stal 5 min vec, v povprecju je pa celotna kolona hitrejsa.

 

Glej drugace, tudi pred teboj so bili motoristi ki so sli prej cez prehod in s tem skrajsali cas vsem za seboj.

 

ja ne no, oprosti to pa ne matemati?no ne fizikalno ni res....

 

Ne gledat od ene to?ke ampak celotno dogajanje od za?etka, ko se postavi? v kolono in z vsakim motoristom, ki prehiti dolo?en avto bo ta ?akal nekoliko dlje. To kar razlagate za cestnine in mejne prehode je ?isti motoristi?ni egoizem - v stilu ne jaz pa ne bom ?akal, ker moj ?as je bolj vreden od ?asa neke dru?ine, ki stoji v koloni ?e dve uri in bo morala v tem ?asu ?e pol ure ve?, ker jo bo prehitelo 100+ motoristov.

 

A ?e bi v ?tacuni imeli prednost na blagajni tisti, ki bi recimo samo en izdelek ali dva kupili in bi se zgu?vali mimo saj nimajo recimo vozi?ka. Kako bi na to reagirali dragi motoristi, ki bi recimo stali in stali v tisti vrsti? A bi vam bilo vseeno, da ?akate kot bebci, vmes pa padalci z enim ali dvema izdelkoma mimo?

 

Ne mi zdaj neke pridige o vro?ih kombinezonih in ?eladah in ne vem ?e ?emu - nisem ta jaz silil, da se mora? v takem peljat ampak si se odlo?il sam. To je tvoja izbira in ne prisila in tvojega problema ne prelagat zdaj na druge.

 

 

Mam pa idejo, da bi pa tudi mi za?eli z neko peticijo, da bi pa Mazde lahko vozile po re?evalnem pasu - pa? recimo zato, ker so lepi avti in da nas vsi lahko ob?udujejo. Re?evalni pas se imenuje re?evalni zato, ker je namenjen Re?evalcem, Gasilcem, Policiji in tudi avtovleki, da ?imprej sprostijo cesto. Nikakor ni namenjen, da se bo tam truma motoristov pripeljala direkt do mesta nesre?e. Sej ne ve? kaj je tam, a se sploh da mimo ali je tam ?e policija in opravljajo meritve. Dejte no lepo vas prosim pamet v roke, ali bi ?e iz takega kaosa radi naredili ?e ve?jega.

 

Nimam pa ni? proti, da se motorist odpelje mimo po?asi voze?e kolone, ?e je seveda dovolj placa in da zaradi svojega dejanja nikogar ne ovira - to motoristi brez te?av po?enjate od kar pomnim in tudi, ?e ni v zakonu trenutno dovoljeno se itak noben ne zmeni za to. Torej zakaj pol rabite ?e dovoljenje za to, ker kot mi je jasno policija tudi nikoli ne sankcionira tega :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro, glede parkiranja, okretnosti in hitrej?e premagovanje zastojev, ja, prav. Ampak glede porabe pa... Mazda 5 ima povpre?no porabo 6,3 litra na 100 km (pri meni, kjer ve?ino ?asa vozi po hribih). V mestu ima najverjetneje kak?en liter ve?. Kaj misli?, da motor se pa vozi s porabo 3 litre na 100 km? Ja, ?e gre za 125 kubi?njaka, ?e je pa 650ka, pa porabi kar 5 litrov na 100 km.

Saj za 125 ccm govorim ja. Z njim gre? lahko recimo 80, tudi 100 ob res majhni porabi. Moj 660 ima pa porabo od kar ga imam 4,5 l/100km

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V nacionalnem parku res ne, izven bistveno ve? kot ?e 5 let nazaj, kar je domorodcev pa vsi vozijo obvezno nabiti.

NP sem mislil, tam je tako glavno kolesarjenje, za vsakim ovinkom izposoja koles ampak precej draga! Kolo obvezno s sabo. Vsaj lani je ?e bilo tako.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja ne no, oprosti to pa ne matemati?no ne fizikalno ni res....

 

Ne gledat od ene to?ke ampak celotno dogajanje od za?etka, ko se postavi? v kolono in z vsakim motoristom, ki prehiti dolo?en avto bo ta ?akal nekoliko dlje. To kar razlagate za cestnine in mejne prehode je ?isti motoristi?ni egoizem - v stilu ne jaz pa ne bom ?akal, ker moj ?as je bolj vreden od ?asa neke dru?ine, ki stoji v koloni ?e dve uri in bo morala v tem ?asu ?e pol ure ve?, ker jo bo prehitelo 100+ motoristov.

 

A ?e bi v ?tacuni imeli prednost na blagajni tisti, ki bi recimo samo en izdelek ali dva kupili in bi se zgu?vali mimo saj nimajo recimo vozi?ka. Kako bi na to reagirali dragi motoristi, ki bi recimo stali in stali v tisti vrsti? A bi vam bilo vseeno, da ?akate kot bebci, vmes pa padalci z enim ali dvema izdelkoma mimo?

 

Ne mi zdaj neke pridige o vro?ih kombinezonih in ?eladah in ne vem ?e ?emu - nisem ta jaz silil, da se mora? v takem peljat ampak si se odlo?il sam. To je tvoja izbira in ne prisila in tvojega problema ne prelagat zdaj na druge.

 

 

Mam pa idejo, da bi pa tudi mi za?eli z neko peticijo, da bi pa Mazde lahko vozile po re?evalnem pasu - pa? recimo zato, ker so lepi avti in da nas vsi lahko ob?udujejo. Re?evalni pas se imenuje re?evalni zato, ker je namenjen Re?evalcem, Gasilcem, Policiji in tudi avtovleki, da ?imprej sprostijo cesto. Nikakor ni namenjen, da se bo tam truma motoristov pripeljala direkt do mesta nesre?e. Sej ne ve? kaj je tam, a se sploh da mimo ali je tam ?e policija in opravljajo meritve. Dejte no lepo vas prosim pamet v roke, ali bi ?e iz takega kaosa radi naredili ?e ve?jega.

 

Nimam pa ni? proti, da se motorist odpelje mimo po?asi voze?e kolone, ?e je seveda dovolj placa in da zaradi svojega dejanja nikogar ne ovira - to motoristi brez te?av po?enjate od kar pomnim in tudi, ?e ni v zakonu trenutno dovoljeno se itak noben ne zmeni za to. Torej zakaj pol rabite ?e dovoljenje za to, ker kot mi je jasno policija tudi nikoli ne sankcionira tega :ne vem:

Odli?no napisano!!!!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V zadnjih treh letih na Slo/hr meji se niso naredili drugega kot mahali....

Sem ze veckrat pomislil, da ce bi bil tihotapec bi definitivno to delal z motorjem :)

 

Na balkanu pa sploh, malo je problem (zgodovina) ko se vracas iz Bosne ali Srbije na Hrvasko....juzneje pa ko vidijo slovenca in to na motorju...skor te izljubijo pa mahajo....(sam da mas zeleno karto :) )

 

Ja, vem, sm kmet an s hribu dama, pa ne zastopm prou preu? dobr tega kar si napisal. ?e sem prav razumel, je vse skupaj nekako takole:

 

- ker mejni policisti ne opravljajo svojega dela tako, kot bi morali in ne preverjajo v ra?unalniku, kdo vstopa oz. izstopa iz dr?ave in schengenskega obmo?ja, ampak samo pomahajo in vozi, zato naj se zdaj uzakoni, da motoristi kar gredo mimo kolone, da ne ?akajo za brez veze, da jim nevestni policist pomaha?

 

A jaz zdaj to prav razumem?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O ve?ji hitrosti kolone zaradi motoristov:

Naselje, ravna cesta, na sredni promet zaradi del urejen izmeni?no enosmerno s semaforjem. Motorist seveda prepri?an da ?akanje v koloni pa ni zanj, takoj v vo?njo po nasprotnem pasu. To?no pri semaforju je blokiral nasproti voze?o kolono. Ker ni bilo nobenega prostora za umik, niti ni imel vzvratne prestave, je vse obstalo. Zaje.. je interval nasproti voze?im, zaje.. je interval svoji koloni in se v kon?ni fazi peljal mimo semaforja bistveno pozneje, kot ?e bi lepo ?akal v koloni.

 

 

Sem proti pobudi legalizacije neupo?tevanja prometnih predpisov. Motoristi s tak?nim na?inom med drugim tudi kradejo varnostno razdaljo, zanje naj pa avtomobilisti skrbijo.

 

Sem tudi proti spomladanskim reklamnim akcijam z besedilom: "Vozniki pozor, na cesti so spet motoristi". Take reklamne akcije motoristom vzbujajo prepri?anje, da za njihovo varnost je pa nekdo drug odgovoren in ne oni sami.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O ve?ji hitrosti kolone zaradi motoristov:

Naselje, ravna cesta, na sredni promet zaradi del urejen izmeni?no enosmerno s semaforjem. Motorist seveda prepri?an da ?akanje v koloni pa ni zanj, takoj v vo?njo po nasprotnem pasu. To?no pri semaforju je blokiral nasproti voze?o kolono. Ker ni bilo nobenega prostora za umik, niti ni imel vzvratne prestave, je vse obstalo. Zaje.. je interval nasproti voze?im, zaje.. je interval svoji koloni in se v kon?ni fazi peljal mimo semaforja bistveno pozneje, kot ?e bi lepo ?akal v koloni.

 

 

Sem proti pobudi legalizacije neupo?tevanja prometnih predpisov. Motoristi s tak?nim na?inom med drugim tudi kradejo varnostno razdaljo, zanje naj pa avtomobilisti skrbijo.

 

Sem tudi proti spomladanskim reklamnim akcijam z besedilom: "Vozniki pozor, na cesti so spet motoristi". Take reklamne akcije motoristom vzbujajo prepri?anje, da za njihovo varnost je pa nekdo drug odgovoren in ne oni sami.

 

To je enako kot napis na avtih: "Pozor otrok v avtu". Vem da je izmozgano, ampak, a preden sem videl napis sem se pa mislil zaletet vate al kako?

 

Vsekakor proti pobudi, CPPji veljajo za vse enako.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.