Skoči na vsebino

Prigode v prometu


Jest

Priporočeno sporočilo

pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

 Saj velja sistem zadrge? Ok, to čez pumpo to je itak krneki, ampak načeloma če sta dva pasa, gre pač zadrga...Povsod je tako.

Seveda velja, a jaz sem že  spustil avto, da se je vključil in nato sta pridrvela ta dva modela in me izsiljevala. Jaz seveda nisem cedil ta mona v BMW ju pa je rinil v mene celo tako, da se mi je prižgala opozorilna lučka. In ko se je vrnil mi je dvignil prst. Če bi bil sam v avtu bi sigurno šel za njim.. 😠budale... 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex smiri živce, jaz to doživljam vsaki dan in pride v kri pa si miren ko špricer :nevem:. @SpEkTrto ni zadrga,dva z leve en z desne pa tudi znak pred zožanjem je pomemben. Za zadrgo je poseben znak, tako, da ni vedno izmenično! Jaz pred oviro vedno spustim vsakega ne glede kdo je, ali z ene ali z druge strani. (razen žabara) 😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tko kot je Alex pisal seveda ni fer. Načeloma pa v vozniški kulturi obstaja sistem zadrge, tudi če ni izrecnega znaka za to. V bistvu je malokje znak..Tudi pri izhodi iz krožišča velja sistem zadrge pa znaka ni. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Znak za zdravo več ni v uporabi. Je pa ta sistem potrebno upoštevati kot normalno pravilo vožnje

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je mazdaman napisal:

Znak za zdravo več ni v uporabi. Je pa ta sistem potrebno upoštevati kot normalno pravilo vožnje

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk
 


Znaki so se vedno v uporabi oz. tudi po parih letih se vedno stojijo... le iz predpisov so ji odstranili.. Pac zmesnjava... kot smo itak ze navajeni ;) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Nedolgo nazaj smo se pogovarjali o tem zakaj vozila na nujni vožnji ne smejo imeti absolutne prednosti. Tukaj je video odgovor na vprašanje.

 

1. ker niso bili na nujni vožnji - odpravljali so se v mesto zaradi petkovih kolesarjev, ki navadno začnejo šele ob 19 uri. Torej so bili prezgodnji za dve uri in pol in tukaj absolutno ni šlo za nujno vožnjo.

2. ker je signale za nujno vožnjo prižgal, ko sem bil sam pri zeleni že globoko v križišču. Se pravi si je izsilil prednost.

 

Nič nimam proti policiji, ampak vseeno bi se morali zavedati, da pač niso nad zakonom.

 

Se pa seveda opravičujem tistim v kombijih zadaj, če mogoče ne vedo kje je center Ljubljane in so nujno rabili vozit v konvoju. Ampak to je že druga zgodba in bi bolj pasala v rubriko z vici.

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Za nekatere semaforji ne obstajajo ... :)

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Jest napisal:

Za nekatere semaforji ne obstajajo ... :)

 

 

 

Ufff tole je bilo pa že konkretno konkretno v rdečo... Folk gre res z glavo skozi zid, a ne razmišlja, da je na drugi strani semaforja lahko nekdo, ki bi na hitro speljal (še več, če bi bil motorist) in bi šlo na milimetre?

 

EDIT: na začetku se vidi da dejansko bremza (verjetno imel večjo izstopno hitrost iz ac kot ti + desni pas) pa se pol odloči dat po gasu..ojoj

Popravljeno od NevLado
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pri tejle rdeči je prevzel že novo pravilo, ki ga imamo pri nas. Vendar manjka tabla, da lahko to nardi :) Zadnjič na AMZS so nas podučili, da tudi v Sloveniji, lahko zavijamo v desno čez rdečo, v kolikor je semafor označen z puščico v desno poleg rdeče luči in imamo prosto pot. Sm prašu kolk takih semaforjev pa že mamo? Pa reče, da nič kej, ker se bojijo dat table gor, ker folk ne bo vedu zakaj se gre :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto-fokus-nesreca_1_b.jpg
WWW.AVTO-FOKUS.SI

Po zaporedju nesrečnih dogodkov so voznico motocikla odpeljali v bolnišnico, kjer je zaradi poškodb prestala operacijo. 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pred parimi dnevi sem vozil za enim kolesarjem, ki ocitno misli, da je sam na cesti in semaforji in znaki zanj ne veljajo :(

 

Na zacetku videa je se v daljavi a se vidi, da se pelje cisto cez rdeco... kasneje proti koncu videa, pa me je spet ujel in sel mimo vseh, ki smo cakali pri semaforju in seveda spet kar cez rdeco... skoraj povozil enega pesca, ki je preckal cesto in kar malo slalomiral po kriziscu ... 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Jest napisal:

Pred parimi dnevi sem vozil za enim kolesarjem, ki ocitno misli, da je sam na cesti in semaforji in znaki zanj ne veljajo :(

 

Na zacetku videa je se v daljavi a se vidi, da se pelje cisto cez rdeco... kasneje proti koncu videa, pa me je spet ujel in sel mimo vseh, ki smo cakali pri semaforju in seveda spet kar cez rdeco... skoraj povozil enega pesca, ki je preckal cesto in kar malo slalomiral po kriziscu ... 

 

 

 

Tale višek energije bi lahko ta kolesar uporabil tako,da bi na začetku zavil levo na Jošta in potem še na Šmarjetno...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
    • A kakšne postavke pregled in test elektro zadev pa še niso izumili?
    • Super stvar. Samo moraš pazit, da ne odpihneš sproti  tudi ogledal z avta. . Ker vemo, da ogledala niso neki glavni  adut mazd. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.