Skoči na vsebino

?etrtstoletja mx5


jernic

Priporočeno sporočilo

No ampak to je 128hp/tono kar ni tako ?voh in lahko pomeni pod 9s do 100. Bistvo prve Miate itak ni bilo v konja?i ampak zabavnosti. Preve? konjev in preve? neposreden avto je pa S2000, ki je sicer zelo hiter avto ampak le dokler vozi? na 90% zmogljivosti. Miato pa lahko ves ?as tera? na polno. Po doma?e: bolj je zabavno terati ?voh avto, kot po?asi voziti hiter avto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se strinjam, ?tevilke niso vse in bo treba zadevo probat en krog ko bo mo?no. Sli? se pa edin mal ?alostno, da je osnovni model po 25ih letih pridobil 'le' 13 konj,pri teoreti?no isti te?i, medtem ko se trend mo?i nasplo?no dost hitrej vzpenja :)

 

Bomo vidl kak?en bo kon?ni rezultat, upajmo pa seveda na pravo zoomzoomanje.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa dobro 1,5 z visoko kompresijo, v avtu s te?o okoli tone... To ne bo treba imeti poden gas v obi?ajnem prometu. 

Meni se pa zdi pohvalno, da vztrajajo na pribli?no enakem razmerju mo?/te?a. Sploh ker danes je povpre?na te?a dru?inske limuzine gotovo nekje okoli 1400kg, posledi?no so mo?nej?i motorji, ve?ji stro?ki zavarovanja, cestnine, ?e ni nek super duper dizel tudi ni realno dosti manj?a poraba. Pri Mazdi pa jim je uspelo, da se je kila?a vrnila na za?etek kljub ve? opremi, vrhunski varnosti, izbolj?ani legi itd...

Drugi problem je tekmovanje s samim seboj pri proizvajanju ?portnega avtomobila. Naprimer Golf GTi. Prvi je bil pravi pocket rocket, z vsako generacijo je mo?nej?i ampak ni tako zabaven. Drugi primer R5/Clio. Petka turbo je bila ?pasna, Clio 16V tudi, RS 172,182,197,200 so konkretni stroji. Ampak ko pride? do neke meje je te?ko vse skupaj izbolj?ati brez, da se ti pol kupcev pobije. Saj veste, v Miato bi lahko dali v vsako generacijo 20 konjev ve?. Ampak, ko bi prilezli na 250hp, vpra?anje kaj bi se dogajalo. In ljudje bi ?e ?akali naslednjo, 270 konjsko verzijo. Nekje se mora? ustaviti. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa dobro 1,5 z visoko kompresijo, v avtu s te?o okoli tone... To ne bo treba imeti poden gas v obi?ajnem prometu. 

 

Meni se pa zdi pohvalno, da vztrajajo na pribli?no enakem razmerju mo?/te?a. Sploh ker danes je povpre?na te?a dru?inske limuzine gotovo nekje okoli 1400kg, posledi?no so mo?nej?i motorji, ve?ji stro?ki zavarovanja, cestnine, ?e ni nek super duper dizel tudi ni realno dosti manj?a poraba. Pri Mazdi pa jim je uspelo, da se je kila?a vrnila na za?etek kljub ve? opremi, vrhunski varnosti, izbolj?ani legi itd...

Drugi problem je tekmovanje s samim seboj pri proizvajanju ?portnega avtomobila. Naprimer Golf GTi. Prvi je bil pravi pocket rocket, z vsako generacijo je mo?nej?i ampak ni tako zabaven. Drugi primer R5/Clio. Petka turbo je bila ?pasna, Clio 16V tudi, RS 172,182,197,200 so konkretni stroji. Ampak ko pride? do neke meje je te?ko vse skupaj izbolj?ati brez, da se ti pol kupcev pobije. Saj veste, v Miato bi lahko dali v vsako generacijo 20 konjev ve?. Ampak, ko bi prilezli na 250hp, vpra?anje kaj bi se dogajalo. In ljudje bi ?e ?akali naslednjo, 270 konjsko verzijo. Nekje se mora? ustaviti. 

:rispekt:  :rispekt:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa dobro 1,5 z visoko kompresijo, v avtu s te?o okoli tone... To ne bo treba imeti poden gas v obi?ajnem prometu. 

 

Meni se pa zdi pohvalno, da vztrajajo na pribli?no enakem razmerju mo?/te?a. Sploh ker danes je povpre?na te?a dru?inske limuzine gotovo nekje okoli 1400kg, posledi?no so mo?nej?i motorji, ve?ji stro?ki zavarovanja, cestnine, ?e ni nek super duper dizel tudi ni realno dosti manj?a poraba. Pri Mazdi pa jim je uspelo, da se je kila?a vrnila na za?etek kljub ve? opremi, vrhunski varnosti, izbolj?ani legi itd...

Drugi problem je tekmovanje s samim seboj pri proizvajanju ?portnega avtomobila. Naprimer Golf GTi. Prvi je bil pravi pocket rocket, z vsako generacijo je mo?nej?i ampak ni tako zabaven. Drugi primer R5/Clio. Petka turbo je bila ?pasna, Clio 16V tudi, RS 172,182,197,200 so konkretni stroji. Ampak ko pride? do neke meje je te?ko vse skupaj izbolj?ati brez, da se ti pol kupcev pobije. Saj veste, v Miato bi lahko dali v vsako generacijo 20 konjev ve?. Ampak, ko bi prilezli na 250hp, vpra?anje kaj bi se dogajalo. In ljudje bi ?e ?akali naslednjo, 270 konjsko verzijo. Nekje se mora? ustaviti. 

 

Se tudi jaz strinjam .

Ni bistvo mx 5 v brutalnih pospe?kih in visoki kon?ni hitrosti..kdor tega ne razume ,ta avto ni zanj.

Amen.

 JC  ( pa ne jezuskristus   :D ) od Topgeara  je  nakratko povzel  bistvo pred leti ,ko so imeli na testu  2gen. mx-a

Avto da  vse, kar  dajo  veliki super?portni avtomobili,  le da pri  bistveno ni?jih , bolj varnih  hitrotstih.

AmenAgain.. 

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno me res nisi razumel. Mogo?e si se le preve? zapi?il v zadnji del, ko sem napisal, da se ti kupci pobijejo in nisi dojel ostalega. Tisto je letelo na to, da bi tudi Miati lahko dali svoj ?as wankla ali 2,3t ampak bi se verjetno slabo kon?alo. Seveda so se z unimi avti razsuli/ubili, avti so imeli vseeno slab?o karoserijo, varnost, pri kaki turbo petki je bila turbo za ve?ino hinavska zadeva (vem za par zgodb, ki so se slabo kon?ale).

 

Bistvo je FUN FACTOR. Velik problem je kot sem napisal, tekmovanje s samim seboj (in konkurenco). Seveda lahko naredi? vedno mo?nej?i avto. Se hvali? s ciframi. Kot Megane RS. Super avto ampak ali bodo in?enirji sploh lahko dohajali ta tempo? Bo naslednji spet mo?nej?i in ?e hitrej?i na ringu? Pa potem ?e en naslednji? Pa se obrmenjevati potem ?e s konkurenco (bodo?i Civic Type R)? Zakaj bi se dokazovali, ?e preverjen recept deluje?  Ali pa GT86, ljudje so ob za?etku prodaje pametovali, da rabi turbino, ve? konjev. Hmm, kdor ne zna u?ivati z vrhunsko RWD lego in 200 konji je ?e preve? razvajen.

Pa ?e dva linka, ki dokazujeta da tudi med hatchbacki ni vse v "aha konkurenca ima 180-200 konjev, dajmo ?e mi turbino gor!". Swift je z le 136 konji bolj zabaven kot ve?ina ostalih: 
http://www.carbuyer.co.uk/reviews/recommended/best-hot-hatchbacks

http://www.topgear.com/uk/photos/Hot-hatches-best-of-the-rest-2012-11-05

 

In zdaj pojdimo v miatin razred. Ista fora. Med roadsterji ima? naprimer S2000 z za serijsko Miato nedosegljivo konjenico. Pa je zato bolj popularna kot Miata? Prodajne ?tevilke pravijo da ne. Zakaj bi se sploh obremenjevali s tem, da mora biti nova Miata mo?nej?a, imeti blizu 200 konjev, imeti 0,3s manj do 100, imeti 5km/h ve?jo kon?no in podobne bedarije? Merjenje lul?ka al kaj? Zaradi mene, ?e imajo vse generacije do konca sveta isto sekund do 100 in isto kon?no hitrost, ?e je le zabavnost v vo?nji tista prava. Kratko in jedernato:

 

 

 JC  ( pa ne jezuskristus   :D ) od Topgeara  je  nakratko povzel  bistvo pred leti ,ko so imeli na testu  2gen. mx-a

Avto da  vse, kar  dajo  veliki super?portni avtomobili,  le da pri  bistveno ni?jih , bolj varnih  hitrotstih.

AmenAgain.. 

?e mi da? na izbiro S2000 in Miato z le 150 konji... Izberem Miato ker VEM, da se bom bolj zabaval. Vraga, Civic je imel 100 konjev pa je bil skoraj isto zabaven kot Clio z 200. In pri Mazdi to razumejo. 

 

Spet predolg spis, vem.  :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne razumem kaj si hotel povedat sej v bistvu se je ve?ina petk turbo pa raznih Swiftov GTI  in Golfov GTI prvih generacij razbila v nesre?ah in ogromno lastnikov vzela s sabo v grob. Danes prakti?no teh nabrite?ev ni nikjer ve?, ker so ve? ali manj vse razbili. Jaz bi prej rekel, da bo marsikateri dana?nji hothach ostal v voznem stanju bistveno dlje kot njihove zgodnje razli?ice. Varnostna oprema, izbolj?ana podvozja, gume, aktivna varnost kljub ve?ji mo?i omogo?e bolj?o varnost. Ja lahko, da je novej?i avto hitrej?i (top speed) ampak dam roko v ogenj, da je svetlobna leta v prednosti pri varnosti in pri tem da ostane na cesti nepo?kodovan.

 

A mogo?e kaj ne razumem al sem zgre?il point?

 

nej se pi?e v okviru teme, ki naj bi bila ''?etrtstoletja mx5'' in brez spama.. druga?e bom brisal.. pa brez zamere

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.