Skoči na vsebino

Konstantno zvijanje diskov


Priporočeno sporočilo

Imam Mazdo 6 karavan letnik 2007 diesel 105kW.

 

Lani junija, mi je pri zaviranju za?elo tresti. Avto sem zapeljal na A-COSMOS v BTC-ju. Menjali so mi diske in obnovili ?eljust na levi strani, ker je zaribala.

En mesec kasneje mi je za?el ru?iti desni le?aj, spet zapeljem na A-COSMOS, menjajo in grem naprej.

 

Mesec dni kasneje, diski spet tresejo. Naredil sem cca 3-4k. Baje "so bili zviti" in zmontirali nove v garanciji. ~1 mesec kasneje, ista zgodba. Trdili so, da slabo zaviram. Sem si mislil, ok, mogo?e mi je ABS udaril not ko se niso bili ule?ani. ?eprav sem imel ?e ve? kot 500km za seboj ko je ABS naredil svoje.

Tokrat so mi diske postru?ili. cca. ~1 mesec kasneje spet isto. Tokrat 1. komplet, postru?en. Spet nazaj pri njih ( to je bilo enkrat decembra). Tokrat je bil mo?ak ?e siten, da jim kurim diske in jim delam ?kodo. Spra?eval sem jih ?e so res preverili vse parametre, ki to lahko povzro?ijo. Zmontirali so mi ATE diske, ki pa ?e 1500km niso naredili in so ?e tresli.

 

Zadeve sem imel dovolj, ker o?itno napake niso iskali kjer je bila, ali so pa? jo in mi tega niso znali povedat. Naro?il sem si komplet Brembo diskov in plo??ic. In avto peljal k privatniku, ki so mi ga pohvalili. Mo?ak je najprej ??istil vso rjo s pest in jih spoliral (obrazlo?il mi je, da je to najverjetnej?i razlog). Bati v ?eljustih baje delujejo lepo in ne ka?ejo problemov. Zmontiral diske gor. 1 mesec kasneje spet zapeljem avto k njemu.

 

Tokrat se zmenim, da naj razkoplje vsako stran posebej in zamenja le?aje, ?e je potrebno in naj poi??e kaj se dogaja. 4 dni vija?enja po avtu, 2x bru?enje obeh kompletov diskov (ATE in Brembo), menjan levi le?aj, ker je bil zarjavel in ga ni uspel re?iti. ?lovek me kli?e in pravi, da je obupal. Da po 30 letih popravljanja, ?e ni imel kaj takega. Diski so bili zviti ?e po 15km vo?nje.

 

Vozim ve?inoma relacijo LJ<->KP 3x na teden. In v povpre?ju 5x stisnem na zavoro, ker ve?inoma vozim 120km/h na tempomatu.

 

Po dalj?em googleanju, sem na?el kar nekaj primerov avtov, ko se jim je to dogajalo. Nikjer pa re?itve razendodatnih mo?nosti. Nekje so pisali, da lahko tudi zglobi od polosi povzro?ijo tak?ne te?ave.

 

Sem ?e kar obupan.

 

Kak?na ideja? Kaj mi je storiti?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poglejte ?e ravnost pesta. nekaterim je to zvijalo diske.

 

Sem pa imel na stari 323 neko? probleme, ker je bila polos zvita od karambola in je zvijalo diske. Tako, da lahko da? ?e polosi z zglobi vred na centriranje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer ti nemorem pomagati, lahko pa delim, da sem imel podobno situacijo na Volvu v40. Avto za?el tresti, menjal diske, avto spet trese ?e po par 100km, peljem nazaj, menjajo diske in za?ne spet po par 100km. Avto sem vmes imel pri dveh serviserjih, pa mi nista znala pomagat, samo teorije, o stvareh, ki bi lahko bile krive... Sicer sta omenjala pesto, pa nek homokineti?ni zglob, ampak za ni? nista bila sigurna, da bi mi zrihtala...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdi se mi, da so polosi ?e zadnja stvar ki ostane za preverit. Namre? z mehanikom loviva tudi nek zvok, ki se ga pri vi?jih hitrostih.

Nek t-t-t-t-t-t-t se sli?i v ozadju.

 

mazdo imas to je tezava. :=)

 

jaz imam pri 170 tisoc km ze 3 set zavornih celjusti zadaj, 4 set diskov, spredaj 3 set diskov vse je bil razlog tresenje. letnik 2007 kot tvoja edino 89 kW

 

KO sem vozil pa po mnenju nekaterih shit od fiata, je pa avto pri 155000 km videl prvo menjavo zavornih ploscic in diskov.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni zadnji tresejo pri 120-130kmh naprej... pri 190-200kmh ko zabremzam se trese cel avto... Se pa ne sekiram nisem na AC veliko 3-4x na leto tak da se ne sekiram ;)

Vem pa da je zadaj ker volan ne trese pa ko potegnem rocno trese :)

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 let kasneje...

Da malce obudim temo :)

Skratka prejšnji diski so šli proti koncu in tudi že kar fajn so začeli tresti, zato sem jih menjal v kompletu s ploščicami. Sam ni hudič, da mi je po manj kot dveh mesecih spet začelo tresti, da je joj :(  Pa mi ni jasno, ker imam večinoma relacijo AC Logatec - Ljubljana in res neki ne zaviram dosti. Tudi nisem tak, da bi na semaforjih držal nogo na zavori. 

 

Kaj delam narobe?? Gre se pa za mazdo 6, letnik 2009 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je Freak napisal:

Da malce obudim temo :)

Skratka prejšnji diski so šli proti koncu in tudi že kar fajn so začeli tresti, zato sem jih menjal v kompletu s ploščicami. Sam ni hudič, da mi je po manj kot dveh mesecih spet začelo tresti, da je joj :(  Pa mi ni jasno, ker imam večinoma relacijo AC Logatec - Ljubljana in res neki ne zaviram dosti. Tudi nisem tak, da bi na semaforjih držal nogo na zavori. 

 

Kaj delam narobe?? Gre se pa za mazdo 6, letnik 2009 🤔

Kakšne znamke diske in ploščice si kupil? Če daš gor nove diske in pretrde nove ploščice se zgodi, da se diski pregrevajo in ko zapelješ v kakšno lužo, se zvijejo. Najboljše vidiš, če so ploščice dovolj mehke, ker je veliko črnega prahu na feltnah. Pri naših prvih  modelih 6-k so bile originalne oem ploščice veliko  pretrde in posledično se je na 6-ah v garancijskem roku zamenjalo obilico diskov. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Freak napisal:

Huh, to pa ne vem, kaj mi je dal takrat mehankar gor 🤔 Najboljš, da se enkrat do njega zapeljem, pa da vidim, kaj on poreče na to?  

Lahko,da jih ni dobro zmontiral,lahko jih zaviješ pri montaži.:wacko:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mocno dvomim, da bi bila ploscica kriva, da se disk zvije. Disk prenese zelo visoke temperature in ob normalnem delovanju se niti podrazno nima kaj zviti. Jest bi prej rekel, da ti celjust steka in konstantno malenkost drzi disk. Posledicno se disk pregreva in sedaj v tako hladnih dneh se po hitrem postopku tudi nazaj ohladi, kar privede to raztezanja materiala oz. zvitja diska. Seveda je opcija tudi, da je disk slabe kvalitete, ampak tudi ce je slabe kvalitete se disk nebi smel zviti...vsaj ne kar tako.  Zapelji se en krog kjer nebos uporabljal bremz (vsaj zelo pogosto ne) in se ustavi ter s prsti potipaj disk. Ce je zelo vroc potem definitivno nekaj ne stima in ti sigurno celjust steka. Kar se pa prve generacije tice in OEM diskov pa raje nebi izgubljal besed. Lahko samo recem, da je se uradni servis sram da tisto sranje dajejo na avto.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Bini napisal:

Lahko,da jih ni dobro zmontiral,lahko jih zaviješ pri montaži.:wacko:

Sem že zmontiral kar nekaj diskov... ne vem pa kako bi g lahko zvil pri montaži. Pomoje težko no:D

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede peste če ni očiščena zna bit kar problem. Sem se enkrat igral z merilno urico  in sem med pesto in disk dal en kos navadnega belega papirja. Če bo kdo imel priložnost naj proba. Na zunanjem premeru diska je odstopanje zelo veliko.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Letnik 2009, 250.000km imam še original diske 1x menjane ploščice.Treslo ni nikoli.Sem pa menjal zadaj čeljusti in diske na 180.000km, ker mi je ena zaštekala.

1x na leto  snamem čeljusti, očistim, podmažem, ponavadi ko, menjam na zimski komplet koles.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pesto ko se stari disk sname se mora obvezno očistiti in po možnosti preveriti z merilno uro. Ker če je kaka pikica rje vmes  in daš gor nov disk bo disk opletal. 

Če je napaka v čeljusti (da šteka) pa se najlažje ugotovi po kaki krajši umirjeni vožnji kjer ne uporabljaš bremz, če so vroče pomeni da štekajo in tako se disk pregreje. 

Btw.: tudi če daš najcenejše diske se ne bodo zvili ob normalni vožnji, pod pogojem da je pesto in čeljust ok. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Aless napisal:

Pesto ko se stari disk sname se mora obvezno očistiti in po možnosti preveriti z merilno uro. Ker če je kaka pikica rje vmes  in daš gor nov disk bo disk opletal. 

Če je napaka v čeljusti (da šteka) pa se najlažje ugotovi po kaki krajši umirjeni vožnji kjer ne uporabljaš bremz, če so vroče pomeni da štekajo in tako se disk pregreje. 

Btw.: tudi če daš najcenejše diske se ne bodo zvili ob normalni vožnji, pod pogojem da je pesto in čeljust ok. 

O. se, se. Poglej za nazaj na forumu koliko skoraj novih  diskov so  menjali še v garanciji (20Kkm,30Kkm...). Ne vem, kaj je bilo krivo a je tega bilo ogromno. 🤔Nekaterim so tudi po dvakrat menjali v kratkem obdobju. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.