Skoči na vsebino

Konstantno zvijanje diskov


Priporočeno sporočilo

Jest osebno nisem imel nikoli problemov s tresenjem tako pri prvi kot pri drugi generaciji pa imamo sedaj dve sestki doma. Je pa res, da sem vedno dal kvalitetne ploscice. Na mojemu so trenutno ATE (prej zimmerman), ocetova ima textar. Na bivso sestko je pa zdajsni lastnik dal brembo pa nikoli ne duha ne sluha o tresenju. Zvozenih vec kot 100k km in se samo ploscice menjavajo :)

edit: Sem imel tudi zjebano pesto pa ni nikoli nic treslo. Le lezaj je po hitrem postopku dobil spet luft.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Freak napisal:

Sam, če bi imel zvito pesto, bi mi treslo že takoj pri montaži? Pri meni je bil kak mesec mir, pol se je pa začelo ☹️

Ko sem kupil svojo mazdo sem zamenjal diske in ploščice( brembo) pri Pelkotu, po cca 3 mesecih se je stanje ponovilo, Pelko je podrejal diske in je bil spet mir 2 meseca in je zopet treslo. Nato sem se posvetoval z Majesom kateri je takoj rekel zamenjaj pesto pa bos imel mir...in od takrat ko sem zamenjal peste in lažaje in zopet nove diske imam mir že 40k...samo povem mojo izkušnjo

pred 12 urami je Freak napisal:

Sam, če bi imel zvito pesto, bi mi treslo že takoj pri montaži? Pri meni je bil kak mesec mir, pol se je pa začelo ☹️

 

pred 12 urami je Freak napisal:

Sam, če bi imel zvito pesto, bi mi treslo že takoj pri montaži? Pri meni je bil kak mesec mir, pol se je pa začelo ☹️

 

pred 12 urami je Freak napisal:

Sam, če bi imel zvito pesto, bi mi treslo že takoj pri montaži? Pri meni je bil kak mesec mir, pol se je pa začelo ☹️

 

pred 12 urami je Freak napisal:

Sam, če bi imel zvito pesto, bi mi treslo že takoj pri montaži? Pri meni je bil kak mesec mir, pol se je pa začelo ☹️

 

pred 12 urami je Freak napisal:

Sam, če bi imel zvito pesto, bi mi treslo že takoj pri montaži? Pri meni je bil kak mesec mir, pol se je pa začelo ☹️

 

pred 12 urami je Freak napisal:

Sam, če bi imel zvito pesto, bi mi treslo že takoj pri montaži? Pri meni je bil kak mesec mir, pol se je pa začelo ☹️

 

Popravljeno od pickov
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zimmerman tudi niso ravno biser in so predragi. ČE malo pobrskaš boš našel, kako pokajo. Problem pri vrtanih diskih je, da so prekinjene silnice v materialu/odlitku in zato zadeva poka. Drugače je pa pri luknjastih diskih, kjer si luknje odlite med postopkom izdelave, vendar je pa tudi cena precej višja!

Fora naluknjanih diskov je tudi dodatno in pospešeno hlajenje.

Glede diskov in trdih ploščic je tudi malo buče! Če so ploščice trše od diskov, se sliši neželeno hreščanje. Da pa se zaradi tega disk bolj segreva je pa tudi bosa. Ali kaj bi potem šele bilo z dirkalnimi ploščicami, ki imajo višji torni koeficient? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Damijanini glih tak da luknjani diski kr pokajo!

Mam na obeh Mazdah luknjane diske in na nobenih diskih ni nič spokalo. 😉

Na M3 mam Zimmerman že cca40kkm in ni spokano, pravtako zavore delajo brez problema nič ne cvili, nič ne trese, tehnični bp. 

Na M6 imam pa od M6MPS celjusti in luknjane Mtec diske, pravtako nobenih problemov z zavorami. 

Pa sem enkrat konkretno sprobaval kolk dobro zavirajo (parkrat 160-0) pa še vedno brez razpok, brez tresenja... 😉😎

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je Aless napisal:

@Damijanini glih tak da luknjani diski kr pokajo!

Mam na obeh Mazdah luknjane diske in na nobenih diskih ni nič spokalo. 😉

Na M3 mam Zimmerman že cca40kkm in ni spokano, pravtako zavore delajo brez problema nič ne cvili, nič ne trese, tehnični bp. 

Na M6 imam pa od M6MPS celjusti in luknjane Mtec diske, pravtako nobenih problemov z zavorami. 

Pa sem enkrat konkretno sprobaval kolk dobro zavirajo (parkrat 160-0) pa še vedno brez razpok, brez tresenja... 😉😎

 

Logicno. Diski so narejeni, da prenesejo visoke temperature. Zvijejo se ce imas res cunga lunga firmo ali pa da problem tici nekje drugje (zastekana celjust itd.)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej jaz če bi stavil bi dal standard diske in ne luknjaste,..samo trenutno tehtam kaj se splača,.. par let nazaj bi rekel ATE samo zdaj sem malo pregledal pa pravijo, da niso to več kar so bili. Se pravi iščem druge opcije.

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Aless

 

Nikoli nisem uporabljal luknjanih diskov, če že kaj drugače od klasike, potem edinole narezane.

Spremljam pa vedno malo po spletu ohinsploh opevano robo in tako sem tudi za Zimmermann diske naletel na kar hude kritike. Je dosti tega na spletu. Medtem, ko Brembo naluknjani diski, luknje so ulite, držijo extreme. Vendar takšni diski, ulite luknje, niso ravno cenovno dosegljive za navadne smrtnike... :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je TiEn napisal:

Sej jaz če bi stavil bi dal standard diske in ne luknjaste,..samo trenutno tehtam kaj se splača,.. par let nazaj bi rekel ATE samo zdaj sem malo pregledal pa pravijo, da niso to več kar so bili. Se pravi iščem druge opcije.

Kaj pa kaj v tem stilu EBC + Green stuff ploščice. 

s-l400.jpg
WWW.EBAY.CO.UK

EBC Turbo Groove Brake Discs. EBCs Turbo...

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Alex napisal:

Kaj pa kaj v tem stilu EBC + Green stuff ploščice. 

s-l400.jpg
WWW.EBAY.CO.UK

EBC Turbo Groove Brake Discs. EBCs Turbo...

 

Green stuff pa kolker mi je znano je misljeno bolj za ekstrem, in se morejo najprej segret predno sploh zacnejo gtabit tak kot je treba

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Deeyan napisal:

Green stuff pa kolker mi je znano je misljeno bolj za ekstrem, in se morejo najprej segret predno sploh zacnejo gtabit tak kot je treba

Red so ekstreme, ker so keramične. Mislim, da gre takole-Green, yellow-red po ektremnosti. Green so mišljene za navadno cestno vožnjo, rahle dirkice, kak švoh reli. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@TiEnzdaj če ti ATE ne diši, lahk probaš Zimmerman ali EBC, no tudi z Tarox imam dobre izkušnje ampak so dražje. Jaz mam z temi tremi znamkami zelo dobre izkušnje, tudi drugim ki sem jim te montiral so bili vsi zadovoljni.

Slabe izkušnje pa z navadnimi Bosch, smo 2x reklamirali za kolega, in pol vzeli Zimmerman. 

 

@Damijani  no jaz imam pa dejanske izkušnje z luknjanimi in narezanimi diski in ti lahko iz prve roke povem da so ok. 

Narezane odsvetujem za normalno uporabo, ker so glasni, grabijo pa bolje. 

Btw. Brembo navadni tudi niso glih neki hit, bolj povprečje jih ima foter na Audiju. 

Drgač pa če gledaš high end robo ti ostanejo sam big brake kiti, ker na teh 300mm diskih je premalo. 

Ponavadi se daje več je dvodelne diske in kake 4batne zavorne celjusti. Samo cene so tam 1000€naprej.😉

@Alex

@Deeyan

EBC je vredu roba, sem mel že na Hondi in na M3. 

Drgač pa Green stuff je za cestno uporabo. 

Blue stuff pa yellow je pa za pisto k se morajo ogret. 😉

Prilagam sliko za boljše razumevanje. Btw, si še temperature zraven

ebcbremsentemperaturtabelleklein_1245_1_1311_1_1.jpg

Popravljeno od Aless
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Aless napisal:

@TiEnzdaj če ti ATE ne diši, lahk probaš Zimmerman ali EBC, no tudi z Tarox imam dobre izkušnje ampak so dražje. Jaz mam z temi tremi znamkami zelo dobre izkušnje, tudi drugim ki sem jim te montiral so bili vsi zadovoljni.

Slabe izkušnje pa z navadnimi Bosch, smo 2x reklamirali za kolega, in pol vzeli Zimmerman. 

 

@Damijani  no jaz imam pa dejanske izkušnje z luknjanimi in narezanimi diski in ti lahko iz prve roke povem da so ok. 

Narezane odsvetujem za normalno uporabo, ker so glasni, grabijo pa bolje. 

Btw. Brembo navadni tudi niso glih neki hit, bolj povprečje jih ima foter na Audiju. 

Drgač pa če gledaš high end robo ti ostanejo sam big brake kiti, ker na teh 300mm diskih je premalo. 

Ponavadi se daje več je dvodelne diske in kake 4batne zavorne celjusti. Samo cene so tam 1000€naprej.😉

@Alex

@Deeyan

EBC je vredu roba, sem mel že na Hondi in na M3. 

Drgač pa Green stuff je za cestno uporabo. 

Blue stuff pa yellow je pa za pisto k se morajo ogret. 😉

Prilagam sliko za boljše razumevanje. Btw, si še temperature zraven

ebcbremsentemperaturtabelleklein_1245_1_1311_1_1.jpg

EBC vem, da so dobre drugac, hvala za razlago glede barv 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bom šel najbrž na EBC, ko bo ura za zamenjati diske in ploščice. Sem same pohvale slišal do sedaj o njih. Edino Greenstuff znajo včasih malo zapiskati, ko so še hladne. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Scr3am napisal:

Logicno. Diski so narejeni, da prenesejo visoke temperature. Zvijejo se ce imas res cunga lunga firmo ali pa da problem tici nekje drugje (zastekana celjust itd.)

 

Sej, to tudi meni ni jasno, sploh ker nisem nek ekstremist, bi prej reku, da je moj način vožnje umirjen. Zaštekana čeljust, pa mislim,da  ne bi smela biti, ker mi je nazadnje poleg diskov menjal še zavorne čeljusti. Zdej je tako, da me je malce strah, da bi spet menjal diske in ploščice (z ATE diski in mehejšimi ploščicami) in bom mogu po dobrem mesecu spet vse v kompletu menjati :( Že sedaj, sem pač požru malce višji račun, ker mi je serviser menjal diske in zavorne čeljusti, ker sem si mislil, da je to to in bom imel mir :( V manj kot pol leta sem dal dobrih 500€ samo za težave z zavorami 😪  Če bom mogu pa menjati pesto+ležaj+diski mi pa ne uide še dodatnih 500€ :( 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Freak napisal:

 

Sej, to tudi meni ni jasno, sploh ker nisem nek ekstremist, bi prej reku, da je moj način vožnje umirjen. Zaštekana čeljust, pa mislim,da  ne bi smela biti, ker mi je nazadnje poleg diskov menjal še zavorne čeljusti. Zdej je tako, da me je malce strah, da bi spet menjal diske in ploščice (z ATE diski in mehejšimi ploščicami) in bom mogu po dobrem mesecu spet vse v kompletu menjati :( Že sedaj, sem pač požru malce višji račun, ker mi je serviser menjal diske in zavorne čeljusti, ker sem si mislil, da je to to in bom imel mir :( V manj kot pol leta sem dal dobrih 500€ samo za težave z zavorami 😪  Če bom mogu pa menjati pesto+ležaj+diski mi pa ne uide še dodatnih 500€ :( 

:blink: jaz bi sigurno prodal avto. Pa se naj kdo drug zaj****a s tem. To ni normalno za moje pojme.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je FuManchu napisal:

:blink: jaz bi sigurno prodal avto. Pa se naj kdo drug zaj****a s tem. To ni normalno za moje pojme.

Ma ne. Prvič moraš kupit prave diske in ploščice in imaš mir. Saj zato smo tu, da kaj pametnega svetujemo. Mehaniki pa, če delajo na svojo roko brez dogovora, ponavadi vržejo gor kaj cenjenega in je potem hudič. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogoce, kot zanimivost : 3 mesece nazaj sem se ustavil na nekem klancu in sem avtomaticno zategnil rocno... Takoj, ko sem speljal sem cutil nek upor in mi je bilo takoj jasno, da je zastekala celjust. No ugl. celjust je tok zastekala da je bil disk vrel in se je ze slisal pokajoc zvok ( temperaturna razlika). No ugl.disk po treh mesecih ni niti malo zvit pa se je tok segrel, da je bila ze feltna kar lepo topla na otip. Par dni nazaj sem menjal gume in kot vedno sem se razdrl zavore ter vse podmazal in opazil, da so tudi ploscice malo bolj pobrane. Sicer nic kriticnega, saj sta obe enakomerno pobrane, ampak vseeno. Kar hocem povedat je, da kljub temu da je bil disk izpostavljen extremnim temperaturam se ni niti malo zvil in to v zimskem casu kjer se disk po hitrem postopu segreje in nato ohladi. Je pa vse komplet ATE. Moje mnenje je, da kupis neko normalno znamko in nebi smelo biti problemov. ATE, Ferodo, textar, zimmerman, brembo itd. Vse te znamke morajo spilat in ne sme priti do zvitja. Ce pride je problem nekje drugje in ni v disku. 
Obstaja tudi moznost, da je prislo do slamparije pri montazi in se recimo pesto ni lepo posmirglal ob menjavi.
Upam, da resis cim prej in s cim manj stroskov :)

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz naslednjič ob menjavi zavor montiram na Lancio (spredaj 310mm) in zadaj diske Rotinger T2 in pa GreenStuff ploščice. Serijsko so pa spredaj klešče Brembo 4pots. Glede na mnenja, sploh bmw forum, pa vsi pljuvajo po Rotingerju, vendar montiranih pa niso imeli... :)

 

@Aless trenutno imam (še) na Lancii spredaj Brembo navadne diske. Kupil sem jih, ker s obili v odprodaji za manj kot 40€/par. In delajo izvrstno in brez težav! Zakaj pa so narezani diski glasni pa sem prepričan v napačno montažo. Je treba vedeti in upoštevati, kateri disk paše na katero stran avta. Sem imel na AR 155 Brembo MAX spredaj in zadaj pa ni bilo nikakršnih težav. Zaviranje, glede glasnosti, enako kot s klasičnimi diski.

 

IN nazaj na temo glede zvijanja diskov!

Še vedno sem prepričan in vztrajam pri napačni/slabi montaži. Ker menjava zavor ni samo gor/dol, ampak tudi preverjanje ostalega z merilno urico. KAr lahko vidite tudi v temi moje Mazde BJ. In že tam se da potem predhodno videti, če je kaj zvito.

 

Ponavadi so vzrok vedno banalne stvari.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Damijani napisal:

Jaz naslednjič ob menjavi zavor montiram na Lancio (spredaj 310mm) in zadaj diske Rotinger T2 in pa GreenStuff ploščice. Serijsko so pa spredaj klešče Brembo 4pots. Glede na mnenja, sploh bmw forum, pa vsi pljuvajo po Rotingerju, vendar montiranih pa niso imeli... :)

 

@Aless trenutno imam (še) na Lancii spredaj Brembo navadne diske. Kupil sem jih, ker s obili v odprodaji za manj kot 40€/par. In delajo izvrstno in brez težav! Zakaj pa so narezani diski glasni pa sem prepričan v napačno montažo. Je treba vedeti in upoštevati, kateri disk paše na katero stran avta. Sem imel na AR 155 Brembo MAX spredaj in zadaj pa ni bilo nikakršnih težav. Zaviranje, glede glasnosti, enako kot s klasičnimi diski.

 

IN nazaj na temo glede zvijanja diskov!

Še vedno sem prepričan in vztrajam pri napačni/slabi montaži. Ker menjava zavor ni samo gor/dol, ampak tudi preverjanje ostalega z merilno urico. KAr lahko vidite tudi v temi moje Mazde BJ. In že tam se da potem predhodno videti, če je kaj zvito.

 

Ponavadi so vzrok vedno banalne stvari.

 

Glede različnih mnenj pa si ti očitno isti kot oni Bmw fahrerji, pljuvaš po luknjanih Zimmerman in Ate pa jih nisi imel montiranih ;)

Narezani diski so bili prav zmontirani, smer oz stran montaže je označena z nalepkami če je pomembno, vsaj  do zdaj kolikor sem jih že montiral je bilo tako. Odvisno kako so narejeni hladilni kanali znotraj diska če so ravni pol nima veze na katero stran montiraš, če so pa poševno pa mora biti prava stran da ustrezno hladi disk.

Narezani (EBC,Tarox) so do zdaj vsi bili precej glasnejši pri zaviranju, kot gladki in luknjani, sliši se pač da zareze grabijo v ploščico. Edina izjema so bili ATE ki imajo drugačne zareze.

 

image.jpeg.85377df9af0af9916861ae301f83b1be.jpeg

Za Brembo Max  pa nevem ker jih nikoli nisem nikomur montiral, kolikor sem videl na slikah pa zgleda spet drugačne zareze.

 

Glede montaže se pa strinjam, pomembno je pregledat pesto, očistit rjo, očistit in namazat vodila na čeljustih.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Aless napisal:

 

Glede različnih mnenj pa si ti očitno isti kot oni Bmw fahrerji, pljuvaš po luknjanih Zimmerman in Ate pa jih nisi imel montiranih ;)

 

Vidiš, napisal in videl si samo tisto, kar želiš videti/prebrati/slišati.

Sem lepo napisal, da nisem imel nikoli montiranih kakšnih naluknjanih diskov. Sem pa lepo zraven tudi napisal, da zadeve spremljam po spletu. Lahko oporekaš?

Res pa je tudi, da na avtočke tipa Mazda BJ, Yariska, kar imam, ne montiram takšnih zadev. Ker nima smisla in potrebe. Medtem, ko Lancia Kappa (1600+kg), AR164 Q4 (1790+kg) pa je že teža tista, ki dela svoje. Upam, da si razumel smisel.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Izkušnje s Textar in Ate imam jaz zelo dobre. Sem pa razmišljal če bi na šestico lahko dal kake večje diske gor, oz kaj vse bi moral menjat za to?

Po moje so že te originalni diski  več kot dovolj veliki za naše avte. Sem ravno zadnjič gledal, ko sem barval čeljusti, kaj je gor original. Diski in ploščice so od twr. 

Dovolj je, da to zamenjaš z kako vrhunsko znamko, seveda kako  preverjeno in bo vse skupaj še boljše. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.