Skoči na vsebino

Konstantno zvijanje diskov


Priporočeno sporočilo

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Po prevoženih 500 km od montaže sprednjih ATE diskov in ploščic je zaviranje zelo dobro in (še) brez tresenja. Če bo tako naslednjih 80.000 km, bom super zadovoljen. 👌

Zakaj bi pa treslo, če je prav zmontirano? Moraš malo pazit sedaj, ko so diski in ploščice nove, da ne zaviraš preveč sunkovito in močno. Se mora vse skupaj udelati. Potem pa, samo gas. Jaz se še vedno nisem odločil za ploščice. Čakam odgovor iz Autodoca. 

Verjamem, da mi bodo predlagali optimalno rešitev oziroma kombinacijo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Zakaj bi pa treslo, če je prav zmontirano? Moraš malo pazit sedaj, ko so diski in ploščice nove, da ne zaviraš preveč sunkovito in močno. Se mora vse skupaj udelati. Potem pa, samo gas. Jaz se še vedno nisem odločil za ploščice. Čakam odgovor iz Autodoca. 

Verjamem, da mi bodo predlagali optimalno rešitev oziroma kombinacijo. 

Ne verjamem, da je autodoc (trgovec) pravi naslov za informacijo o optimalni rešitvi. 😉

Za tistih nekaj evrov provizije bi želeli kupci od njih še strokovne nasvete???

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ne verjamem, da je autodoc (trgovec) pravi naslov za informacijo o optimalni rešitvi. 😉

Za tistih nekaj evrov provizije bi želeli kupci od njih še strokovne nasvete???

Mi je že odgovoril. Samo še vin številko mu pošljem in mi bo točno za moj avto svetoval. So kar ažurni in prijazni. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lp...jaz ima na moji CX5 montirane ATE vse komplet že dve leti in je super odlično deluje zavira 👍👍👍😁😁😁zoom zoom 😁😁

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Malo nadgradnje glede mojega pokanja ki se je spet pojavilo priblizno teden dni nazaj. Ni mi dalo miru in tudi pogled na napis trw na zadnjih ploscicah mi kazi avto sem se odlocil da zamenjam vse ploscice z brembo ploscicami. No in danes sem lepo zamenjal ploscice ter opazil da sprednje ploscice ki so bile menjane na uradnem servisu na eni strani niso imele namescene distancne vzmeti ki drzi ploscico v sredi v utorih nosilca. Cudno mi je bilo ko sem primerjal staro in novo ploscico, vglavnem namontiral tako kot mora biti in pokanja ni vec. Jaz pa kupoval nove tulke nove plehece  za nosilec, gumi manseto za stabilizator in nove stabilizator stangice. Ko sem pa na servisu nazaj peljal pred letom da nekaj poka pa so rekli da oni nic ne slisijo da je vse ok. Mislim popizdis, zato tako sovrazim uradni servis (razen Celje Selmar, ki se posvetijo zadevi) samo kasirat znajo. V mb na servis v zivljenju vec ne. Mb se lahko gre k Selmarju v Celje ucit pa se takrat jim nebodo segli do kolen. Razjezli so me do konca, šalabajzerji. 😡😡😡😡

Vglavnem pokanja vec ni, ce se komu poka poglejte te plehece.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je scania napisal:

Malo nadgradnje glede mojega pokanja ki se je spet pojavilo priblizno teden dni nazaj. Ni mi dalo miru in tudi pogled na napis trw na zadnjih ploscicah mi kazi avto sem se odlocil da zamenjam vse ploscice z brembo ploscicami. No in danes sem lepo zamenjal ploscice ter opazil da sprednje ploscice ki so bile menjane na uradnem servisu na eni strani niso imele namescene distancne vzmeti ki drzi ploscico v sredi v utorih nosilca. Cudno mi je bilo ko sem primerjal staro in novo ploscico, vglavnem namontiral tako kot mora biti in pokanja ni vec. Jaz pa kupoval nove tulke nove plehece  za nosilec, gumi manseto za stabilizator in nove stabilizator stangice. Ko sem pa na servisu nazaj peljal pred letom da nekaj poka pa so rekli da oni nic ne slisijo da je vse ok. Mislim popizdis, zato tako sovrazim uradni servis (razen Celje Selmar, ki se posvetijo zadevi) samo kasirat znajo. V mb na servis v zivljenju vec ne. Mb se lahko gre k Selmarju v Celje ucit pa se takrat jim nebodo segli do kolen. Razjezli so me do konca, šalabajzerji. 😡😡😡😡

Vglavnem pokanja vec ni, ce se komu poka poglejte te plehece.

 

eto, in zarad takih šalabajzarjev je pol ponavadi znamka taslabša🙄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Deeyan napisal:

 

eto, in zarad takih šalabajzarjev je pol ponavadi znamka taslabša🙄

In eni še vedno trdijo, da je večina uradnih servisov v redu. Ja, dokler ti morajo samo zamenjati tekočino za pranje stekel. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če kdo ni picajzlast kot jaz glede znamke zavornih ploscic imam sedaj trw zadnje ploscice za 6ko g165 na 80% in sprednje zimmermanove z 70% samo da te zimmermanove nimajo vzmetnih plehecov na eni strani (kar je bil vzrok pokanju) lahko se pa s starih premonturajo. Vglavnem ce kdo rabi podarim, drugace gre v smeti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je scania napisal:

Malo nadgradnje glede mojega pokanja ki se je spet pojavilo priblizno teden dni nazaj. Ni mi dalo miru in tudi pogled na napis trw na zadnjih ploscicah mi kazi avto sem se odlocil da zamenjam vse ploscice z brembo ploscicami. No in danes sem lepo zamenjal ploscice ter opazil da sprednje ploscice ki so bile menjane na uradnem servisu na eni strani niso imele namescene distancne vzmeti ki drzi ploscico v sredi v utorih nosilca. Cudno mi je bilo ko sem primerjal staro in novo ploscico, vglavnem namontiral tako kot mora biti in pokanja ni vec. Jaz pa kupoval nove tulke nove plehece  za nosilec, gumi manseto za stabilizator in nove stabilizator stangice. Ko sem pa na servisu nazaj peljal pred letom da nekaj poka pa so rekli da oni nic ne slisijo da je vse ok. Mislim popizdis, zato tako sovrazim uradni servis (razen Celje Selmar, ki se posvetijo zadevi) samo kasirat znajo. V mb na servis v zivljenju vec ne. Mb se lahko gre k Selmarju v Celje ucit pa se takrat jim nebodo segli do kolen. Razjezli so me do konca, šalabajzerji. 😡😡😡😡

Vglavnem pokanja vec ni, ce se komu poka poglejte te plehece.

Hvala za tole. Še enkrat več, da se je potrebno izogibati uradnem servisu, če res ne poznaš koga tam. Kot sem že omenil, na uradnih servisih ponavadi delajo kaki mehaniki, ki nimajo kam it oziroma nimajo znanja in jajc, da odprejo svojo mehanično delavnico. In se tam švercajo. 

Meni so tako uničili spodnje plastično dno, ki me je stalo "uko iz glave". Eden izmed vajencev, ki je zamenjal olje, je tako  pozabil dati  čepe, ki držijo plastiko nazaj gor. 🙄

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Alex napisal:

Hvala za tole. Še enkrat več, da se je potrebno izogibati uradnem servisu, če res ne poznaš koga tam. Kot sem že omenil, na uradnih servisih ponavadi delajo kaki mehaniki, ki nimajo kam it oziroma nimajo znanja in jajc, da odprejo svojo mehanično delavnico. In se tam švercajo. 

Meni so tako uničili spodnje plastično dno, ki me je stalo "uko iz glave". Eden izmed vajencev, ki je zamenjal olje, je tako  pozabil dati  čepe, ki držijo plastiko nazaj gor. 🙄

Drugače pa bremza prime sedaj čisto pri vrhu in ko so zavore tople res grizejo, brembo mi je postal vsec. Sedaj imam spredaj zimmerman diski z luknjicami in brembo ploscice, zadaj pa oem disk in brembo ploscice. Mi je vsec 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je scania napisal:

Če kdo ni picajzlast kot jaz glede znamke zavornih ploscic imam sedaj trw zadnje ploscice za 6ko g165 na 80% in sprednje zimmermanove z 70% samo da te zimmermanove nimajo vzmetnih plehecov na eni strani (kar je bil vzrok pokanju) lahko se pa s starih premonturajo. Vglavnem ce kdo rabi podarim, drugace gre v smeti.

A te zimmerman niso bile v redu, razen tega, da so pokale?🤔

Saj moje ATE tudi niso imele original tistega svetlega plehka. Smo vzeli iz starih trw in je bilo rešeno.

Šele sedaj, ko imam vrhunske zavore spredaj vidim, kako zanič  so te trw zavore. 

pred 8 minutami je scania napisal:

Drugače pa bremza prime sedaj čisto pri vrhu in ko so zavore tople res grizejo, brembo mi je postal vsec. Sedaj imam spredaj zimmerman diski z luknjicami in brembo ploscice, zadaj pa oem disk in brembo ploscice. Mi je vsec 🙂

Tudi pri meni. Opazil sem še to, da bolj ko se segrejejo, bolje primejo. Pri starih trw pa je bilo tako, da ko so se segrele po kakem divjem spustu prek prelaza, so na koncu v dolini  bile zelo boge, pa še po bremzah je smrdelo. 

Tudi zadaj bom ob priliki dal enako kombinacijo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Alex napisal:

A te zimmerman niso bile v redu, razen tega, da so pokale?🤔

Saj moje ATE tudi niso imele original tistega svetlega plehka. Smo vzeli iz starih trw in je bilo rešeno.

Šele sedaj, ko imam vrhunske zavore spredaj vidim, kako zanič  so te trw zavore. 

Zimmerman sem menjal samo zaradi pokanja ker sem zacel sumit da je mogoce ploscica ampak ce bi imela te plehece nebi pokala, drugace z brembo ploscicami se mi zdi da bolje prime. Trw so mi dizaster, sem pa na toyoto od moje dal jakoparts ploscice ker sem edino te imel (kupil pred leti), zdajsnje boschove so postale trde in se je slisalo kot po tracnicah. No jakoparts ploscice so samo zacasno montirane dokler brembo ne prispe 😁😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je scania napisal:

Zimmerman sem menjal samo zaradi pokanja ker sem zacel sumit da je mogoce ploscica ampak ce bi imela te plehece nebi pokala, drugace z brembo ploscicami se mi zdi da bolje prime. Trw so mi dizaster, sem pa na toyoto od moje dal jakoparts ploscice ker sem edino te imel (kupil pred leti), zdajsnje boschove so postale trde in se je slisalo kot po tracnicah. No jakoparts ploscice so samo zacasno montirane dokler brembo ne prispe 😁😁

Jaz imam brembo na stari 6 - ki in so res vrhunske zavore. 👍

Tudi na ostalih  avtih prej sem jih imel pogosto. Edina slabost pri njih je ta, da je malo več prahu na feltnah. 

Je pa to dokaz, da niso trde in tako ne uničujejo in zavijajo diskov. Jaz z Brembo diski in ploščicami nikoli nisem imel problemov z zvitimi diski. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Alex napisal:

Jaz imam brembo na stari 6 - ki in so res vrhunske zavore. 👍

Tudi na ostalih  avtih prej sem jih imel pogosto. Edina slabost pri njih je ta, da je malo več prahu na feltnah. 

Je pa to dokaz, da niso trde in tako ne uničujejo in zavijajo diskov. Jaz z Brembo diski in ploščicami nikoli nisem imel problemov z zvitimi diski. 

Ko bom menjaval sprednje diske, bom pa 100% montiral taksne brembo kot imas ti. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brembo, Ate ... oboje je za Mazdo OK. Celo kombinacija deluje (@Alex :)).

 

Vendar ni važen samo material, ampak vsaj toliko tudi strokovna montaža, kjer je potrebno določene dele temeljito očistiti (videl sem celo peskanje), namazati in v določenih primerih zabrusiti ploščice.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Brembo, Ate ... oboje je za Mazdo OK. Celo kombinacija deluje (@Alex :)).

 

Vendar ni važen samo material, ampak vsaj toliko tudi strokovna montaža, kjer je potrebno določene dele temeljito očistiti (videl sem celo peskanje), namazati in v določenih primerih zabrusiti ploščice.

 

Na moji M6 so se ravno zaradi nestrokovne montaže na uradnem servisu BTC diski zvili že po nekaj 1000 km po menjavi ploščic. Reklamacije seveda niso priznali in so mi s tem povzročili dodaten strošek 300€. To se od uradnega servisa ne pričakuje.

Se strinjam, jaz sem porabil za menjavo vseh ploscic 2,5ure in ni bila samo menjava, ampak ciscenje nasedov, diskov, mazanje vodil, mazanje bata, ciscenje klesc. Vglavnem vse narazen scistit, namazat, sestavit in stestirat. Zal jih vecina samo menja in to je to. Zato pa kaj si lahko in ce si ves si naredi sam.

Meni je nenormalen uzitek rihtat avte, lepo se v garazo zaprem, muzika in lepo pocasi rihtam v miru in seveda čistoči.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Brembo, Ate ... oboje je za Mazdo OK. Celo kombinacija deluje (@Alex :)).

 

Vendar ni važen samo material, ampak vsaj toliko tudi strokovna montaža, kjer je potrebno določene dele temeljito očistiti (videl sem celo peskanje), namazati in v določenih primerih zabrusiti ploščice.

 

Na moji M6 so se ravno zaradi nestrokovne montaže na uradnem servisu BTC diski zvili že po nekaj 1000 km po menjavi ploščic. Reklamacije seveda niso priznali in so mi s tem povzročili dodaten strošek 300€. To se od uradnega servisa ne pričakuje.

Res je. Zelo je važna sama montaža in priprava. In pa kar je še najbolj važno pri vsem tem je postopno "ulaufavanje" vsega kompleta prvih 500 km. 

Jaz naredim to tako, da najprej pazim, da čim bolj na rahko bremzam.

Peljem se 30/uro in potem počasi bremzam, na rahlo, dokler ne pridem na 5 km/ uro. Nato ustavim. To ponovim z 40 / uro, nato na koncu z 60 km/ uro do zaustavitve. To ponovim večkrat, da se lepo "uležejo" ploščice na disk. Na začetku zelo slabo prime vse skupaj, nato vsakič bolje. 

Se je pa res treba izogibati hitrim, močnim bremzanjem vsaj prvih 300-400 kilometrov. Ker potem zna bit hudič. 😉

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Alex napisal:

Res je. Zelo je važna sama montaža in priprava. In pa kar je še najbolj važno pri vsem tem je postopno "ulaufavanje" vsega kompleta prvih 500 km. 

Jaz naredim to tako, da najprej pazim, da čim bolj na rahko bremzam.

Peljem se 30/uro in potem počasi bremzam, na rahlo, dokler ne pridem na 5 km/ uro. Nato ustavim. To ponovim z 40 / uro, nato na koncu z 60 km/ uro do zaustavitve. To ponovim večkrat, da se lepo "uležejo" ploščice na disk. Na začetku zelo slabo prime vse skupaj, nato vsakič bolje. 

Se je pa res treba izogibati hitrim, močnim bremzanjem vsaj prvih 300-400 kilometrov. Ker potem zna bit hudič. 😉

 

Tako je. Nas so na vseh izobrazevanjih ucili da oscica zdrzi 4-6 polnih zaviranj, potem je pa ze toliko zakaljena da je trda in je potrebna menjava.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam, da je važna dobra montaža zavor, pravtako čiščenje in mazanje vodil. 

 

Glede utekanja pa, ko drugim montiram ponavadi sam nardim en kratki krog, in rahlo zbremzam, in ponavadi tudi ploščice malo pobrusim šmirglpapirjem (razen ploščic ki imajo bed-in prevleko) in svetujem naslednjih 200km rahlo bremzanje. 

Ko montiram sebi pa se držim bed-in procedure npr. Zimmermannovi športni diski imajo priložena navodila za to proceduro, EBC ploščice imajo pa prav posebno bed-in prevleko za utekanje in malo daljšo proceduro. 

Z zavorami do zdaj nisem mel težav, vedno delalo kot je treba. 😎

https://ebcbrakes.com/articles/bedding-in/?amp

 

images (3).jpeg

IMG_20210804_200618.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je scania napisal:

No in danes sem lepo zamenjal ploscice ter opazil da sprednje ploscice ki so bile menjane na uradnem servisu na eni strani niso imele namescene distancne vzmeti ki drzi ploscico v sredi v utorih nosilca.

 

Vglavnem pokanja vec ni, ce se komu poka poglejte te plehece.

Ne razumem čisto. Torej ni bilo notri vzmeti, ki odmika ploščice od diska ali ni bilo plehcev v vodilu?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je x-layer napisal:

Ne razumem čisto. Torej ni bilo notri vzmeti, ki odmika ploščice od diska ali ni bilo plehcev v vodilu?

Ti vzmetni pleheci ki so na sliki levo spodaj so bili montirani na ploscice samo na eni strani, na drugi pa ne.

Screenshot_20210805-074440.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aaa, ok. Jaz imam GH in nimam tega, jaz imam take plehce in vzmet:

?u=http%3A%2F%2Fi.ebayimg.com%2Fimages%2Fi%2F231588392211-0-1%2Fs-l1000.jpg&f=1&nofb=1

 

Ne zagovarjam servisa, samo razmišljam. Je mogoče, da bi ti ta plehec izpadel pred kakšnim tednom?

Glede na to, da si rekel, da so ti ploščice menjavali 1 leto nazaj in je bilo do prejšnjega tedna vse ok...

Popravljeno od x-layer
  • Všeč 2
  • Zmeden 1

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne more ven past ker je zahaklano za rob ploscice. Poka ze od menjave in tudi nazaj sem sel vendar nic odkrili, pri selmarju so bili zelo blizu (so sprali disk vendar niso razstavili (je bil mir par dni zgleda se je prah spral in je ploscica lepo drsela ko se je pa prah spet pojavil se je pa pokanje spet pojavilo), za tem sem se slisal z njimi in so rekli da potem je pa ziher kaj na ploscici) tako da mislim ce bi se enkrat sel s tem namenom k selmarju bi ziher odkrili. 

 

Popravljeno od scania
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Ekola,po dolgem času se vam spet javljam s svojo sago. Ko sem že mislil,da sem s tem, ko sem menjal pesto,rešil težavo s tresenjem, se je po cca 2.mesecih tresenje spet pojavilo 😪 

 

Jaz res ne vem več, kaj naj sploh še naredim. Za odpravo tresenja sem zmetal že blizu 1000€ 😒 Me že kar ima, da bi vseskupaj prodal, pa se naj s tem kdo drug ukvarja 🥺

 

Ok,sej se zavedam,da sama mazda tukaj ni nič kriva,ker vse skupaj je posledica moje nepazljivosti in udarca v robnik z desnim kolesom.

Se pa sprašujem, zakaj ne trese takoj po menjavi, kaj če je še kaj drugega poškodovano na vpetju kolesa? Kaj bi sploh še lahko bilo,glede na to,da sem menjal že pesto,ležaj, zavorne čeljusti (čisto po nepotrebnem) in 3. pare prednjih diskov 🥺

 

Za začetek bom itak pelju nazaj k temu mehaniku,k mi je menjal pesto,če se lahko malce bolj poglobi in pogleda če je slučajno še kaj, kar bi lahko vplivalo na tresenje pri zaviranju.

 

Evo,sem mogu dat iz sebe tole 🙂

  • Začuden 1
  • Žalosten 5
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.