Skoči na vsebino

Marsovci - Darsovci


Boss

Priporočeno sporočilo

Evo...sem nasel en clanek >> http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=12400

 

Eden izmed komentarjev:

 

 

 

Prvo se pozanimajete predno pi?ete in objavljate tak?ne neumnosti ....... Iz Sindikata policistov Slovenije smo prejeli naslednje sporo?ilo, ki ga objavljamo v celoti: Spo?tovani, Na va?em Facebook profilu se je pojavila fotografija, ki naj bi jo posnel Roman Leljak z insinuacijo, da so ?policisti brez denarja? in da na tem mestu izvaja na tak na?in meritve hitrosti. Po na?ih podatkih ne gre za policistko ampak policista, ki ni meril hitrosti ampak fotografiral udarno jamo na vozi??u na kateri je o?kodovanec po?kodoval vozilo. Zaradi la?jega uveljavljanja ?kode pri zavarovalnici je situacijo na kraju slikal, pri ?emer se je na tak?en na?in izpostavil. V tej zvezi so se na Facebook profilu pojavile ?tevilne ?aljive in primitivne navedbe, ki letijo na policista na podlagi neresni?nega zapisa avtorja fotografije. Ocenjujemo, da si tak?nega nivoja komunikacije ne moremo privo??iti zato prosimo za ustrezno pojasnilo in prepre?evanje ?alitev policista, ki je o?itno z dobrim namenom ? pomagati o?kodovancu to dejanje tudi naredil. V tej zvezi seznanjam tudi ustrezno slu?bo policije, da preveri vsebino ?aljivih navedb in po vsebini preveri te?o komentarjev na ra?un policista in policije kot organa ter temu primerno ukrepa. Lep pozdrav, Zoran PETROVI? Predsednik SPS SINDIKAT POLICISTOV SLOVENIJE

 

 

Se vir originalne slike >> https://twitter.com/RomanLeljak/status/491152841940410368

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah, preden pride do mene v te na?e hribe, mine nekaj let... Ravnokar sem zvedel, da na Sveti Gori gori. Pa sem ?el do soseda in je potrdil, da je res videl v?eraj dim na Sveti Gori. Sosednji hrib gori, jaz pa pojma nimam... Problem je, ker sploh ne vem, da se moram sekirati...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Tle nekje smo mel debato glede darsovcev pred karavankami - da nimajo kaj tam iskat. Spet so stali par dni nazaj na istem mestu (se pravi tam preden placas predornino v smeri avstrije). Zakaj ne smejo ze tam bit? Je bil nek razlog, sem pozabu

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tle nekje smo mel debato glede darsovcev pred karavankami - da nimajo kaj tam iskat. Spet so stali par dni nazaj na istem mestu (se pravi tam preden placas predornino v smeri avstrije). Zakaj ne smejo ze tam bit? Je bil nek razlog, sem pozabu

 

 

Zato, ker ce se pripeljes iz uvoza Hrusica, ni potrebno imeti vinjete, ker ta del avtoceste placas ze skupaj s predornino ... Moras pa na drugi strani tudi na prvem izvozu dol, ce nimas avstrijske vinjete ... 

 

http://www.dars.si/Dokumenti/Cestnina/Cestninski_sistem_in_ceste/Vinjetni_sistem_222.aspx

 

Vinjetni_sistem-20160913-075704.jpg

 

 

Lahko te pa vprasa, od kod si prisel... in ce mu tega ne razlozis, ti lahko izda kazen :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi ga lahko vprasam zakaj stoji tam?

Ker za brezveze upocasnuje promet.

 

 

Probaj... pa porocaj ... me zanima reakcija :) ... Sicer pa itak Avstrijski policaji se bolj upocasnjujejo promet na drugi strani predora  :jezicek:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dober sistem, se pravi da se z brnika lahko pripeljes (meni idealno) brez (ker te nimajo kje ustaviti) pa reces da si s Hrus'ce

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Petrol pri radovljici, pocivalisce pred izvozom lipce, zadnji petrol pred karavankam ?

Ja ce dol zavijes a ne? Ce pa peljes pa ne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej te on ustavi pa preusmeri na pocivalisce/petrol al kako ? Ali te lahko samo na izvozih in pocivaliscih pojebejo ko gres dol iz avtoceste?

Redkonse zgodi da preusmerijo vse

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
  • 1 leto kasneje...

V?eraj okoli 07:50 do?ivel WTF DARSA, iz ?martna zapeljem v ?entvi?ki tunel in nekje na 1/3 levi pas na polno zabremza - iz 80 na 0 zabremza....tu sem prvi? do?ivel da me je AR prehitel v zaviranju, vklopil vse smernike, in kar na enkrat sem stal in samo ?akal a me bo kdo od zadaj.

 

Kaj je bilo? Ko smo krenili sem videl da je kar naenkrat celoten desni pas ozna?en z rde?im X torej zaprt.....100% je na vhodu svetila 2 x zelena pu??ica za oba....

Ker sem ?el v Beograd dvomim da imam ?e posnetek, ni bilo ?asa ven jemat ali pregledovat na telefonu.

 

 

Moram pa re?ti da so bremze fenomenalne, veliko mo?nej?e od vseh do sedaj, le da bodo tako delovale ?e po nekaj 10k. Po drugi strani pa ?kripljejo ko gre? rikverc - obra?a? ali parkira? ;):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 9 mesecev kasneje...

Nanos - vrtojba pise zaprto do 23.10 zaradi rusenja cestninske. Me prav zanima ce bodo na rok, 24. via Grenoble...

Pogoji za delo so bili 1A

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 9 mesecev kasneje...
  • 2 leti kasneje...

Mal obujanja teme pa čeprav niso glih darsovci so pa neke druge vrst umotvorci.

 

Nekdo se je v Lj na Cesti na Brdo odločil, da na obeh straneh pofarba del cestišča z oznakami za kolesarski pas. S tem so vizualno zožali cesto za cca 2m in zbrisali sredinsko razmejitveno črto. Do tukaj še nekako OK, ampak velik problem nastane, ker vozniki ne ločijo med kolesarskim pasom, ki je namenjen souporabi tako vseh motornih vozil kot tudi kolesarjev in mopedistov, ter med kolesarsko stezo, ki je rezervirana le za kolesarje.

 

Na cesti, kjer se v zadnjih 10 letih ne spomnim, da bi bila kakšna nesreča pa jo uporabljam vsaj 2x dnevno so se, v roku 14 dni po farbanju, zgodile tri prometne nesreče za katere vem. Vzrok je v tem, da vozniki ne vedo kako se vozit po teh cestah in da je pravilna uporaba tako kot je bilo prej in da z desnimi kolesi avta lepo voziš po tem pasu za kolesarje in ga zapustiš le takrat, ko prehitevaš kolesarja na tem pasu. Se pravi nič kaj drugače kot prej le bolj je označeno, pravijo da bolj varno za kolesarje, čeprav na tej cesti vsaj 10 let ni bilo nesreče niti se ne spomnim, da bi kdaj kdo zbil kolesarja.

 

Torej te tri nesrečeso se zgodile zato, ker nekdo, ki iz stranske ceste zavije zdaj ne to glavno in zagleda ta pas, enostavno misli, da je tista prekinjena črt, ki ga označuje, zdaj tudi rob ceste. Zato zavije na široko in s prednjim delom seka polovico vozišča na kateri se z druge strani pelje enak neizobražen idiot, ki se tišči sredine ceste, da ja ne bi povozil kolesarskega pasu in seveda prostora zmanjka. Pa je pok, pa drugi pa tretji pa bohvedi kolk se jih je zrukal v mesecu in pol, ko so upravljalci cest prišli na še bolj veleumno idejo.

 

Mislim, tukaj si zaslužijo pa res fanfare k svoji nadinteligentni inovativni rešitvi. Vzeli so v roke pravilnik o cestah in zakonodajo ter ugotovili, da zdaj ko so cesto vizualno (ne dejansko) zožali imajo možnost spreminjat hitrostne omejitve in so celotni cesti zmanjšali hitrost na 40km/h.

 

Se pravi po domače, na cesti, kjer se nikoli ni zgodilo nič kaj tragičnega, so naredili spremembo s katero so zmanjšali varnost in zdaj namesto, da bi spoznali napako so raje naredili novo spremembo, ki upajo da bo rešilo problem nepoznavanja pravil vožnje in neznanja CPP-ja.

 

 

Aja, da bo lažje razumljiovo o čem pišem je tukaj podoben primer iz Velenja :

WWW.VELENJCAN.SI

Na določenih cestah v Velenju (predvsem v conah 30) smo dobili novo ureditev, in sicer kolesarski pas na vozišču. Zaradi zmede pri voznikih...

 

  • Všeč 3
  • Ni všeč 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 36 minutami je Boss napisal:

Mal obujanja teme pa čeprav niso glih darsovci so pa neke druge vrst umotvorci.

 

Nekdo se je v Lj na Cesti na Brdo odločil, da na obeh straneh pofarba del cestišča z oznakami za kolesarski pas. S tem so vizualno zožali cesto za cca 2m in zbrisali sredinsko razmejitveno črto. Do tukaj še nekako OK, ampak velik problem nastane, ker vozniki ne ločijo med kolesarskim pasom, ki je namenjen souporabi tako vseh motornih vozil kot tudi kolesarjev in mopedistov, ter med kolesarsko stezo, ki je rezervirana le za kolesarje.

 

Na cesti, kjer se v zadnjih 10 letih ne spomnim, da bi bila kakšna nesreča pa jo uporabljam vsaj 2x dnevno so se, v roku 14 dni po farbanju, zgodile tri prometne nesreče za katere vem. Vzrok je v tem, da vozniki ne vedo kako se vozit po teh cestah in da je pravilna uporaba tako kot je bilo prej in da z desnimi kolesi avta lepo voziš po tem pasu za kolesarje in ga zapustiš le takrat, ko prehitevaš kolesarja na tem pasu. Se pravi nič kaj drugače kot prej le bolj je označeno, pravijo da bolj varno za kolesarje, čeprav na tej cesti vsaj 10 let ni bilo nesreče niti se ne spomnim, da bi kdaj kdo zbil kolesarja.

 

Torej te tri nesrečeso se zgodile zato, ker nekdo, ki iz stranske ceste zavije zdaj ne to glavno in zagleda ta pas, enostavno misli, da je tista prekinjena črt, ki ga označuje, zdaj tudi rob ceste. Zato zavije na široko in s prednjim delom seka polovico vozišča na kateri se z druge strani pelje enak neizobražen idiot, ki se tišči sredine ceste, da ja ne bi povozil kolesarskega pasu in seveda prostora zmanjka. Pa je pok, pa drugi pa tretji pa bohvedi kolk se jih je zrukal v mesecu in pol, ko so upravljalci cest prišli na še bolj veleumno idejo.

 

Mislim, tukaj si zaslužijo pa res fanfare k svoji nadinteligentni inovativni rešitvi. Vzeli so v roke pravilnik o cestah in zakonodajo ter ugotovili, da zdaj ko so cesto vizualno (ne dejansko) zožali imajo možnost spreminjat hitrostne omejitve in so celotni cesti zmanjšali hitrost na 40km/h.

 

Se pravi po domače, na cesti, kjer se nikoli ni zgodilo nič kaj tragičnega, so naredili spremembo s katero so zmanjšali varnost in zdaj namesto, da bi spoznali napako so raje naredili novo spremembo, ki upajo da bo rešilo problem nepoznavanja pravil vožnje in neznanja CPP-ja.

 

 

Aja, da bo lažje razumljiovo o čem pišem je tukaj podoben primer iz Velenja :

WWW.VELENJCAN.SI

Na določenih cestah v Velenju (predvsem v conah 30) smo dobili novo ureditev, in sicer kolesarski pas na vozišču. Zaradi zmede pri voznikih...

 

Če pa še to znižanje hitrosti ne bo pomagalo potem pa ostane še edina rešitev "peš cona" 😁😉

Tudi v Trbovljah je tako in še marsikje, ne znajo se vozit!!! 🙃

Jaz osebno bi pustil sredinsko črto, tako bi bilo bolj logično in se 'verjetno' nihče nebi vozil po sredini ceste👍

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 43 minutami je Boss napisal:

Mal obujanja teme pa čeprav niso glih darsovci so pa neke druge vrst umotvorci.

 

Nekdo se je v Lj na Cesti na Brdo odločil, da na obeh straneh pofarba del cestišča z oznakami za kolesarski pas. S tem so vizualno zožali cesto za cca 2m in zbrisali sredinsko razmejitveno črto. Do tukaj še nekako OK, ampak velik problem nastane, ker vozniki ne ločijo med kolesarskim pasom, ki je namenjen souporabi tako vseh motornih vozil kot tudi kolesarjev in mopedistov, ter med kolesarsko stezo, ki je rezervirana le za kolesarje.

 

Na cesti, kjer se v zadnjih 10 letih ne spomnim, da bi bila kakšna nesreča pa jo uporabljam vsaj 2x dnevno so se, v roku 14 dni po farbanju, zgodile tri prometne nesreče za katere vem. Vzrok je v tem, da vozniki ne vedo kako se vozit po teh cestah in da je pravilna uporaba tako kot je bilo prej in da z desnimi kolesi avta lepo voziš po tem pasu za kolesarje in ga zapustiš le takrat, ko prehitevaš kolesarja na tem pasu. Se pravi nič kaj drugače kot prej le bolj je označeno, pravijo da bolj varno za kolesarje, čeprav na tej cesti vsaj 10 let ni bilo nesreče niti se ne spomnim, da bi kdaj kdo zbil kolesarja.

 

Torej te tri nesrečeso se zgodile zato, ker nekdo, ki iz stranske ceste zavije zdaj ne to glavno in zagleda ta pas, enostavno misli, da je tista prekinjena črt, ki ga označuje, zdaj tudi rob ceste. Zato zavije na široko in s prednjim delom seka polovico vozišča na kateri se z druge strani pelje enak neizobražen idiot, ki se tišči sredine ceste, da ja ne bi povozil kolesarskega pasu in seveda prostora zmanjka. Pa je pok, pa drugi pa tretji pa bohvedi kolk se jih je zrukal v mesecu in pol, ko so upravljalci cest prišli na še bolj veleumno idejo.

 

Mislim, tukaj si zaslužijo pa res fanfare k svoji nadinteligentni inovativni rešitvi. Vzeli so v roke pravilnik o cestah in zakonodajo ter ugotovili, da zdaj ko so cesto vizualno (ne dejansko) zožali imajo možnost spreminjat hitrostne omejitve in so celotni cesti zmanjšali hitrost na 40km/h.

 

Se pravi po domače, na cesti, kjer se nikoli ni zgodilo nič kaj tragičnega, so naredili spremembo s katero so zmanjšali varnost in zdaj namesto, da bi spoznali napako so raje naredili novo spremembo, ki upajo da bo rešilo problem nepoznavanja pravil vožnje in neznanja CPP-ja.

 

 

Aja, da bo lažje razumljiovo o čem pišem je tukaj podoben primer iz Velenja :

WWW.VELENJCAN.SI

Na določenih cestah v Velenju (predvsem v conah 30) smo dobili novo ureditev, in sicer kolesarski pas na vozišču. Zaradi zmede pri voznikih...

 

Jp,res je. Saj roko na srce; če se iz stranske ceste vključiš desno na glavno cesto,ne da pogledaš v obe smeri,je to že itak žalostno samo po sebi. Lahko iz desne prihaja širše vozilo,lahko v tistem tisti z desne prehiteva .... 

 

Jaz osebno bi sočasno z kolesarskim pasom dal avtomatično še cono 30. Ker peljati se 50kmh v tej ureditvi zna biti kar hitro .

 

Je pa mislimda (ne me drzati za besedo ) ta ureditev precej slabo urejena tudi s pravnega stališča. Prilagam link,kjer piše da nihče točno ne ve kako se peljati ... Meni je sicer tudi logično ,da se vozim z desnim kolesnim parom po sredini kolesarskega pasu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Teoretično mogoče bi to zdržalo na cestah z malo prometa, kar pa Cesta na Brdo sigurno ni, ker je to povezava celotnega dela Brda in Rožne doline z zahodnim delom Lj obvoznice. Kolesarjev je tam malo in do pred dveh mesecev smo se lepo normalno vozili v sožitju in glej začudo nobenega kolesarja povozili. Zdaj pa so veleumi naredili prometni kaos pa čeprav je gostota prometa ostala enaka. Še celo sami kolesarji in kolesarska mreža Lj pravijo, da ni Ok in da je taka rešitev primerna le za manj obremenjene ceste in ulice.

 

Ampak mestni cestni načrtovalci se ne dajo, saj dobivajo finančna sredstva za vsak dodatni kilometer označenih kolesarskih stez in pasov. Se pravi denar pred varnostjo - ničkolikokrat slišano in doživeto.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

Mal obujanja teme pa čeprav niso glih darsovci so pa neke druge vrst umotvorci.

 

Nekdo se je v Lj na Cesti na Brdo odločil, da na obeh straneh pofarba del cestišča z oznakami za kolesarski pas. S tem so vizualno zožali cesto za cca 2m in zbrisali sredinsko razmejitveno črto. Do tukaj še nekako OK, ampak velik problem nastane, ker vozniki ne ločijo med kolesarskim pasom, ki je namenjen souporabi tako vseh motornih vozil kot tudi kolesarjev in mopedistov, ter med kolesarsko stezo, ki je rezervirana le za kolesarje.

 

Na cesti, kjer se v zadnjih 10 letih ne spomnim, da bi bila kakšna nesreča pa jo uporabljam vsaj 2x dnevno so se, v roku 14 dni po farbanju, zgodile tri prometne nesreče za katere vem. Vzrok je v tem, da vozniki ne vedo kako se vozit po teh cestah in da je pravilna uporaba tako kot je bilo prej in da z desnimi kolesi avta lepo voziš po tem pasu za kolesarje in ga zapustiš le takrat, ko prehitevaš kolesarja na tem pasu. Se pravi nič kaj drugače kot prej le bolj je označeno, pravijo da bolj varno za kolesarje, čeprav na tej cesti vsaj 10 let ni bilo nesreče niti se ne spomnim, da bi kdaj kdo zbil kolesarja.

 

Torej te tri nesrečeso se zgodile zato, ker nekdo, ki iz stranske ceste zavije zdaj ne to glavno in zagleda ta pas, enostavno misli, da je tista prekinjena črt, ki ga označuje, zdaj tudi rob ceste. Zato zavije na široko in s prednjim delom seka polovico vozišča na kateri se z druge strani pelje enak neizobražen idiot, ki se tišči sredine ceste, da ja ne bi povozil kolesarskega pasu in seveda prostora zmanjka. Pa je pok, pa drugi pa tretji pa bohvedi kolk se jih je zrukal v mesecu in pol, ko so upravljalci cest prišli na še bolj veleumno idejo.

 

Mislim, tukaj si zaslužijo pa res fanfare k svoji nadinteligentni inovativni rešitvi. Vzeli so v roke pravilnik o cestah in zakonodajo ter ugotovili, da zdaj ko so cesto vizualno (ne dejansko) zožali imajo možnost spreminjat hitrostne omejitve in so celotni cesti zmanjšali hitrost na 40km/h.

 

Se pravi po domače, na cesti, kjer se nikoli ni zgodilo nič kaj tragičnega, so naredili spremembo s katero so zmanjšali varnost in zdaj namesto, da bi spoznali napako so raje naredili novo spremembo, ki upajo da bo rešilo problem nepoznavanja pravil vožnje in neznanja CPP-ja.

 

 

Aja, da bo lažje razumljiovo o čem pišem je tukaj podoben primer iz Velenja :

WWW.VELENJCAN.SI

Na določenih cestah v Velenju (predvsem v conah 30) smo dobili novo ureditev, in sicer kolesarski pas na vozišču. Zaradi zmede pri voznikih...

 

 

Še en dokaz, kako spreminjamo delujočo zakonodajo za brezveze da ustrezamo nekim X standardom in poveličujemo egoizem kolesarjev, ki se bodo vsak čas začeli vozit po level robu ceste. Ko se jaz peljem z biciklom, grem kot pobolžna ovčka ob bankini. Eni pa ko bajagi na levi strani ob črti. In ne, ne mi govort da so to samo svetle izjeme - kamera v avtu potrjuje drugače.

pred 35 minutami je Nejc1986 napisal:

Jp,res je. Saj roko na srce; če se iz stranske ceste vključiš desno na glavno cesto,ne da pogledaš v obe smeri,je to že itak žalostno samo po sebi. Lahko iz desne prihaja širše vozilo,lahko v tistem tisti z desne prehiteva .... 

 

Jaz osebno bi sočasno z kolesarskim pasom dal avtomatično še cono 30. Ker peljati se 50kmh v tej ureditvi zna biti kar hitro .

 

Je pa mislimda (ne me drzati za besedo ) ta ureditev precej slabo urejena tudi s pravnega stališča. Prilagam link,kjer piše da nihče točno ne ve kako se peljati ... Meni je sicer tudi logično ,da se vozim z desnim kolesnim parom po sredini kolesarskega pasu.

 

Kaj ti nuca 30 omejitev, če se boš ti potem mimo peljal 40.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je NevLado napisal:

 

Še en dokaz, kako spreminjamo delujočo zakonodajo za brezveze da ustrezamo nekim X standardom in poveličujemo egoizem kolesarjev, ki se bodo vsak čas začeli vozit po level robu ceste. Ko se jaz peljem z biciklom, grem kot pobolžna ovčka ob bankini. Eni pa ko bajagi na levi strani ob črti. In ne, ne mi govort da so to samo svetle izjeme - kamera v avtu potrjuje drugače.

 

Kaj ti nuca 30 omejitev, če se boš ti potem mimo peljal 40.

No,sam sem kolesar pa se vseeno strinjam s teboj,da bo takle pas na dolgi rok prinesel samo nek lažen občutek varnosti marsikateremu kolesarju. Ali naj bo fizično ločena steza ali pa naj bo cestišče,kjer je dovoljena vožnja tako motornim vozilom ,kot kolesarjem. Tako pa kolesar misli,da je to samo njegovo , avtomobilst itak ne ve kje in kako naj se vozi. 

 

Je pa res da je najbolj varno za kolesarja,da se vozi nekje na pol poti med "kot pobožna ovčka ob bankini" in ob sredinski črti. To je itak never ending story; en drugemu smo v napoto v prometu. 

 

30kmh omejitev pa še kako nuca,če je prisoten nekdo,ki bo to omejitev kontroliral .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Marsikje ita ne mores vozit ob skrajnem desnem robu, ker je tam cesta vsa razpokana in zjahana... sploh ce se tam vozijo kaksni sleparji ... 

 

Tele crte po sredi ceste pa so tudi ena pogruntavscina, ki je bolj za zmedo delat, kot za red... Poleg tega se v novjesih avtih sistem za drzanje smeri zazna, da vozis po crti oz. cez crto in volan vibrira ali oddaja kaksne opozorilne zvoke ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Je že šlo 291m 😎 hmal bodo skakal preko 300
    • Za deseto obletnico sem zavil v zlatarno. Saj ne veš kaj bi vzel, ker je toliko robe😁A na koncu vendar kupil nekaj
    • Super, veliko sreče ti želim in cesto si daj malo poširit, če ti slučajno še ostane kak €€€.... 😂
    • Že tri dni zapored vstajam ob štirih zjutraj, da zrolbam sneg z dvorišča in tako naredim prostor za šolski avtobus, ki pride po šolarje.   Komaj čakam, da mine pomlad...
    • Ampak jaz sem pa res rojen pod srečno zvezdo. Šla sodelavka na dopust in jaz danes prevzamem še njeno delo. Med drugim to pomeni prejemanje pošte - tako klasične kot elektronske. In prvo zjutraj dobim tole sporočilo:     Poslal:    "David C. Bohnett" <carloshelufoundations@gmail.com>, dne 24.04.2024 19:23 Prosim, da  pošljete odgovor na naslov(e): ioffice77@yahoo.com Prejemnik:    undisclosed-recipients:; V vednost:   Zadeva:    S spoštovanjem Moje ime je David C. Bohnett, rojen sem 2. aprila 1956. Sem ameriški filantrop in tehnološki podjetnik. Sem ustanovitelj in predsednik fundacije David Bohnett, neprofitne organizacije, ki dodeljuje nepovratna sredstva in se posveča izboljšanju družbe s pomočjo družbenega aktivizma. Sem filantrop in tehnološki podjetnik in se zavzemam za ustvarjanje pozitivnih sprememb človeštva z gradnjo skupnosti in družbenim aktivizmom. Spodaj je nekaj področij, ki sem jim prispeval: (1). Doniral sem za Funding Los Angeles, ki podpira širok spekter umetniških, izobraževalnih in državljanskih programov v Los Angelesu. (2). Donirala sem za namene, povezane z LGBT (3). Prav tako sem dal nešteto in množičnih finančnih donacij v dobrodelne namene po vsem svetu. (4). Donirano tudi za storitve in raziskave o aidsu (5). Doniral sem tudi za volilne pravice in registracijo volivcev (6). Preprečevanje nasilja z orožjem (7). Raziskave na živalih in pravice živali (8). Večkrat sem prispeval ameriški filmski industriji in dal velike finančne prispevke več univerzam v Združenih državah Amerike. V kalifornijski politiki sem dal številne osebne politične donacije na državni ravni. Zato se po prejemu tega pisma štejete za srečneža, ker ste danes od mene prejeli to pismo. Doniram vam vsoto 6.000.000,00 USD (šest milijonov ameriških dolarjev). To donacijo vam namenjam, da z denarjem pomagate sebi in svoji družini. Želim, da ta denar vložite v kateri koli donosen posel, ki ga želite. Pomagajmo graditi družbo s podajanjem roke bratske ljubezni drug drugemu. To je moj zasebni e-poštni naslov: ioffice77@yahoo.com (odgovorite mi, da vas bom lahko usmeril, kako vam bo izplačan denar). Obiščite to spodnjo povezavo, potrpežljivo preberite članek, da boste lahko preverili o meni: https://en.wikipedia.org/wiki/David_Bohnett S spoštovanjem David C. Bohnett E-pošta: ioffice77@yahoo.com     Prva elektronska pošta in že lahko dobim šest milijonov ameriških dolarjev! Pa ne si misliti, da je to kakšna potegavščina, David C. Bohnett res obstaja! Ima pa malo težav s spolno usmeritvijo, ker nekaj časa je "doniral", nekaj časa pa "donirala". No, najbrž je zato nekaj njegovih sredstev prejela tudi LGBT-organizacija...   Pa naj še kdo reče, da nisem rojen pod srečno zvezdo! Pravkar sem že naročil dve Mazdi CX-80 (enega zame in enega za ženo) s 3,3 litrskim turbo-dizlskim šestvaljnikom. Samo še od Davida prevzamem denar in ju plačam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.