Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni, 

 

Na moji Mazdi 6 2.0 89kW letnik 2004, je dal moj mehanik obnovit injektorje. Sedaj pa me zanima a je res, da se sami nastavijo(kot mi je on rekel) ali je potrebno vnesti nove kalibracijske kode? Namre? pri nizkih obratih in obremenitvi sli?im da tol?ejo.

 

Hvala.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Treba jih je vnesti, to stori? lahko tudi sam v  Forscanu.

 

 

Pozdravljeni, 
 
Na moji Mazdi 6 2.0 89kW letnik 2004, je dal moj mehanik obnovit injektorje. Sedaj pa me zanima a je res, da se sami nastavijo(kot mi je on rekel) ali je potrebno vnesti nove kalibracijske kode? Namre? pri nizkih obratih in obremenitvi sli?im da tol?ejo.
 
Hvala.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zivjo!

 

Mi zna kdo povedat, koliko plina je normalno v klimatskem sistemu?

 

M6 GD (?)

2012

2.2 CRDT (120kW)

Imas mogoce nalepko v motornem delu na okvirju. Enkrat je enkrat ni

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Treba jih je vnesti, to stori? lahko tudi sam v  Forscanu.

 

Dobil sem odgovor od Diesel Technik Biberach, od koder so pri?le obnovljene ?obe: 

 

Dear Sir,

this injectors have no code the insert in the ECU only they have cable with specific numbers, but ist not very important that you Change the cable.

You can only build in and drive.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Treba jih je vnesti, to stori? lahko tudi sam v  Forscanu.

Pri prvi 6-ki to ni potrebno. Sem jih zamenjal in delajo v nulo brez nobenih nastavitev.

Dobil sem odgovor od Diesel Technik Biberach, od koder so pri?le obnovljene ?obe: 

 

 

Dear Sir,

this injectors have no code the insert in the ECU only they have cable with specific numbers, but ist not very important that you Change the cable.

You can only build in and drive.

 

 

Pri tej firmi v Nem?iji sem jih kupil tudi sam.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, tako sem pri prvi ?estici naredil tudi jaz, oz. sva skupaj z Juresom. Zdej, ?e pa avto dela optimalno je pa druga zgodba. Jaz sem takrat kupil rabljen injektor, z drugo kodo, pa na?eloma bi moral to narediti. Ampak nisem, pa je delalo ja. 

 

Samo saj pravim, kako optimalno pa ne vem. Te kode o?itno nekemu namenu najbr? slu?ijo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri prvi 6-ki to ni potrebno. Sem jih zamenjal in delajo v nulo brez nobenih nastavitev.

Pri tej firmi v Nem?iji sem jih kupil tudi sam.

Pri meni je pa te?ava, da jih v nizkih obratih in pri obremenitvi sli?im, tudi pri ogretem motorju, zato sem mislil, ?e je potrebna kak?na nastavitev ali kalibracija. 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Injektorje lahko tudi skalibrira?(fino nastavi?) z forscanom ali pa prebrika? oni konektor pri motorju.

Se pa ponavadi res pri novih vnese kode.

?e sedaj ne razumem, zakaj je to potrebno.

Jaz sem obnovljene enostavno montiral noter in avto dela bolj?e kot nov. Motor je tih, ni? ne klopota, poraba majhna.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz se tudi nisem matral s tem, samo zamenjal sem na mazdi....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja nvm zakaj je potrebno, pa? taka so servisna navodila. Predvidevam pa da zaradi optimalnega delovanja pod vsemi pogoji, poraba...

Npr. Pr mercedesu ce ne vneses kod od injektorjev avto ful bolj kadi, ?e nima? dpf, ?e ga ima? ni vidno nobene razlike razn na testerju.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pozdravljeni,

Nevem ?e je pravi naslov za deljenje izku?enj. Kak?ne izku?nje imaste vi z Pelkotom? Danes sm pelju k njemu Mazdo 6 2.0 CD letnik 2008.

Za narest je bilo:

-Menjava olja z vsemi filtri (kabinski sm jst ampak ni va?no)

- ?i??enje sita oljne ?rpalke

- Menjava vseh 4 podlo?k na injektorjih

- Menjava olja v ro?nem menjalniku

- Menjava zadnjih zavornih plo??ic

- Kalibracija injektorjev z OBD testerjem

- Nastavitev ventilov

 

Ob 8h sm pripeljal, ob 13.18 je blo sporo?eno da je avto fertik.

 

Za cca 6h sem pla?al 200? za delo brez ra?una. Material sem sam prinesel. A ni to malo tuu ma?, ?eprav je ura 25? oz 20????

Kaj se vam zdi, natega ali?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex vrjetno si te filtre pri mehaniku kupil in je tudi tam nekaj zasluzil in nakoncu ni dobil samo 15e. Jest sem dal 30e za delo pa sem imel ves svoj material (olje + vsi filtri). Je pa res da mi je se xenon zarnico menjal (zarnica je bila moja). Malo dvomim, da ti bo kdo sel delat servis za 15e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex vrjetno si te filtre pri mehaniku kupil in je tudi tam nekaj zasluzil in nakoncu ni dobil samo 15e. Jest sem dal 30e za delo pa sem imel ves svoj material (olje + vsi filtri). Je pa res da mi je se xenon zarnico menjal (zarnica je bila moja). Malo dvomim, da ti bo kdo sel delat servis za 15e.

Verjetno ima kak popust na rez. dele a delo je bilo 15?.In sem mu dal 20?,ker se je tudi meni zdelo malo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Morda  so pa delala  dva mojstra na avtu,pa tudi marendo in kavico si zaslu?ita.Cena je ugodna.Vsi neki  nabavljajo svoj materijal  pol pa je jokanje.Drugi? se zmenite za komplet z materijalom  pa boste pri?li na isto ceno -pa ?e garancijo boste imeli

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A kakšne postavke pregled in test elektro zadev pa še niso izumili?
    • Super stvar. Samo moraš pazit, da ne odpihneš sproti  tudi ogledal z avta. . Ker vemo, da ogledala niso neki glavni  adut mazd. 😊
    • To, da ti dela regeneracije na vsakih 300 kilometrov skoraj ne morem verjeti.  Ker na mazdininih 2.2 dizlih, skayactiv, so dpf filtri zasnovani tako, da se izvaja regeneracija vsakih 200-250 km, odvisno od vožnje. Nikakor pa ne več. 
    • Po moje je kar uspešno dodan večji zadek, v Video posnetkih ni tako velika videti. Meni je všeč. Sent from my iPhone using Tapatalk
    • Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.   Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€). In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.   In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo... Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd... Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s   Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.