Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

sem v iskanju "novega" avtomobila in v o?i so mi padle tudi mazde 6, predvsem tretje generacije (?e posebej bela na a.net, ker je dale? najcenej?a). Po prebiranju tujih in tega foruma sem seveda naletel na te?ave 2.2 dizel motorjev in nekako nisem na?el primernega odgovora, ampak bo morda vedel kdo od vas ali Pelko:

Torej: pri mazdah 6 do cca marca 2014 se pojavljajo te?ave z motorjem, ker se zaradi nabiranja nesnage in obrabe gredi (na?el sem ta dva vzroka) zaba?e sit, posledi?no zariba oljna ?rpalka, veriga se strga in zariba ?e motor. Torej se da problem prepre?iti s ?i??enjem tega sita na vsake kvatre? Sode? po posnetkih ni tako te?ko dostopno, da se tega ne bi mogel lotiti sam? Kako je re?en problem pri novej?ih motorjih?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

sem v iskanju "novega" avtomobila in v o?i so mi padle tudi mazde 6, predvsem tretje generacije (?e posebej bela na a.net, ker je dale? najcenej?a). Po prebiranju tujih in tega foruma sem seveda naletel na te?ave 2.2 dizel motorjev in nekako nisem na?el primernega odgovora, ampak bo morda vedel kdo od vas ali Pelko:

Torej: pri mazdah 6 do cca marca 2014 se pojavljajo te?ave z motorjem, ker se zaradi nabiranja nesnage in obrabe gredi (na?el sem ta dva vzroka) zaba?e sit, posledi?no zariba oljna ?rpalka, veriga se strga in zariba ?e motor. Torej se da problem prepre?iti s ?i??enjem tega sita na vsake kvatre? Sode? po posnetkih ni tako te?ko dostopno, da se tega ne bi mogel lotiti sam? Kako je re?en problem pri novej?ih motorjih?

Novej?e nimajo ve? teh problemov, niti z dpf filtri ne ve? od FL naprej.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

sem v iskanju "novega" avtomobila in v o?i so mi padle tudi mazde 6, predvsem tretje generacije (?e posebej bela na a.net, ker je dale? najcenej?a). Po prebiranju tujih in tega foruma sem seveda naletel na te?ave 2.2 dizel motorjev in nekako nisem na?el primernega odgovora, ampak bo morda vedel kdo od vas ali Pelko:

Torej: pri mazdah 6 do cca marca 2014 se pojavljajo te?ave z motorjem, ker se zaradi nabiranja nesnage in obrabe gredi (na?el sem ta dva vzroka) zaba?e sit, posledi?no zariba oljna ?rpalka, veriga se strga in zariba ?e motor. Torej se da problem prepre?iti s ?i??enjem tega sita na vsake kvatre? Sode? po posnetkih ni tako te?ko dostopno, da se tega ne bi mogel lotiti sam? Kako je re?en problem pri novej?ih motorjih?

Bom Simona vpra?al kako bi se on lotil taprvih variant Skyactive diesel, v smislu preventive in izogibanju ve?jih te?av.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za letnik 2012 in 13 je Pele rekel, bi na dizlu preventivno menjal odmicne, verigo in scistil cedilo karterja. Potem naj bi bilo dalje brez tezav.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pozdravljeni,

 

nekaj vpra?anj za mojstra pelka, avto je M6, G145, 2013

 

1. katere v?igalne sve?ke priporo?a za avto oz. kako je z menjavo le teh? V navodilih namre? pi?e za evropo, da se menjajo na 120.000, ni? pa ni omejeno na leta. Je ta interval predolg?

 

2. Ali bi bil slede?i akumulator primeren, predvsem zaradi zagonske mo?i in Ah? https://www.agroizbira.si/izdelek/110256/akumulator-12-v-60-ah-ecodry-agm-stopgo

 

3. Kako je z menjavo filtra goriva, na koliko ?asa? Nekaj sem prebral da naj bi bil filter pri bencinarjih direktno v tanku in da naj se ga ne bi menjalo zelo pogosto?

 

hvala za odgovore :)

 

lp ale

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Original mazdine svecke (iridium se mi zdi ) zdrzijo 120k km. Jih imam tudi jaz na drugi generaciji. Lahko das seveda tudi kaksne druge NGK recimo k imajo interval na 60k km pa nebo cisto nic narobe. Kar se tice filtra pa nima predpisane menjave in naj se nebi menjal (razen v skrajnih primerih).Vsaj tako je bilo pri prvi in drugi generaciji bencinark. Moja bivsa ima 340k km pa ni bil filter nikoli zamenjan. Za dizla je drugace in tam je potrebno menjati filter.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni
Svecke se menjajo na 120.000 km bosch iridium.
Filter goriva se menja na vsakih 120.00 km je pa v rezervarju in se menja komplet z plovcem 
Akumulator je ta pravi ki ste ga sami navedli
Lps
 

--

AVTO PELKO d.o.o.
 
Zgornja Senica 46
 
1215 Medvode
 
Tel: 01 3613 107
 
Gsm: 041 667 335

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,


 


Sicer sem pisal mail tudi gospodu Pelku, ampak vpra?am ?e tu, ker pravite, da nima rad ra?unalnika: Rabim novo lambda sondo. Nova originalna za moj avto je zelo draga, zato mi je mehanik priporo?il proizvajalca DENSO. Ampak o?itno ponujajo le za motorje od 2.0 naprej. Moj avto je:


 


Mazda 6 GH 1.8, letnik 2008,


 


?tevilka dela za lambdo glede na A-cosmos, pa je:


 


LF4J-18-8G1A


 


Lahko morda posredujete sporo?ilo gospodu Pelku? Menjavo lambde bi opravil pri njem hkrati z menjavo olja in filtrov in pregleda avta ?ez kak mesec in pol.


 


Hvala lepa in lep pozdrav,


 


Nejc


Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Morda bi bila dobra re?itev tudi rabljen del s kakega avtoodpada?

 

Pozdravljeni,

 

Sicer sem pisal mail tudi gospodu Pelku, ampak vpra?am ?e tu, ker pravite, da nima rad ra?unalnika: Rabim novo lambda sondo. Nova originalna za moj avto je zelo draga, zato mi je mehanik priporo?il proizvajalca DENSO. Ampak o?itno ponujajo le za motorje od 2.0 naprej. Moj avto je:

 

Mazda 6 GH 1.8, letnik 2008,

 

?tevilka dela za lambdo glede na A-cosmos, pa je:

 

LF4J-18-8G1A

 

Lahko morda posredujete sporo?ilo gospodu Pelku? Menjavo lambde bi opravil pri njem hkrati z menjavo olja in filtrov in pregleda avta ?ez kak mesec in pol.

 

Hvala lepa in lep pozdrav,

 

Nejc

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej..Nejco imel isti problem na mazda5 2.0 benzin ..cela JEBA za dobit kopjo te L.sonda.prva zgornja.iskal tudi dr.pelko tudi v Nem?iji rabljeno ni?...sem moral dobavit Novo .NkG.l.sonda cena 280?..popust na Mazda kp 200?..prej je gorela non stop rumena lu?ka od motorja...poraba je nihala..bodi previden ..?e ne bo razprava ti bo non stop opozarjala ta Lu?ka.mogo?e se da zdaj dobit kopjo.pelko bo vedel ..to je blo pred 8leti..zoom zoom..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je prva lambda sonda oz. pred katalizatorjem. 1.8 in 2.0 imata isto lambdo. Le 2.5 motor ima drugacno.

 

post-7623-0-24295000-1581424409_thumb.jpg

 

Jest osebno bi vzel original rabljeno, ker nova original je res prevec draga. Denso ti je pa svetoval ker je res top firma za sonde. Razne replike lahko ne delajo optimalno ali pa dobis kaksno napako in posledicno check engine light. Poleg tega tudi aftermarket sonde niso poceni in so hitro 200?. Sonda se pa itq zamenja v desetih minutah. Raznim no name znamkam za 50-70e bi se jest izogibal. sem jo za fotra (2.0) kupil in je sicer vse normalno delalo le napako je ves cas metalo ven. Sem jo zamenjal in dobil denar nazaj.Ali je avto slucajno na lpg?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avtoplin ponavadi res totalno zmede sistem in potem (meni osebno) je na 6-ki GG 2003 letnik 2.3i motor, celoten ?as gorela check engine rumena lu?ka :)

 

P.S. Pele mi je napisal, da bo kar neposredno na vpra?anje odgovoril (torej avtorju tega vpra?anja, ki mu je pisal na e-po?to). :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo,

- na testerju je javilo napako,

- lu?ka za motor se je nekaj ?asa pri?igala za par dni, zdaj se ve? ne pri?iga.

- avto cuka, ne pospe?uje lepo - na za?etku najprej po?epne, potem ?ele pospe?i kljub konstantnemu dr?anju gasa

- v stand gasu ful nihajo obrati dostikrat, pri ?emer pride do kriti?ne stopnje nizkih obratov in potem po?ene motor na vi?je obrate

- na tehni?nem plini niso bili ?ist ok, me je pogojno spustil

 

Montirali smo dva distan?nika na obe lambdi in je pomagalo, da se nekaj ?asa ni pri?igala lu?ka za motor. Ampak se je potem spet za?ela pri?igat.

 

In morda ?e kak simptom, ki se ga zdaj ne spomnim.

 

lp ,Nejc

 

Kaj pa se ti dogaja s to sondo?
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala lepa vsem za informacije in Zmaj, hvala za posredovanje sporo?ila!

 

To je dobra informacija, da je za 2.0 ista kot za 1.8.

 

Avto je 1.8 bencin, ni lpg.

 

Ja, ne bom jemal poceni no name stvari, zato raje vpra?am strokovnjake, kaj kupiti. Bom po?akal na odgovor od mojstra in potem nabavil.

 

lp, Nejc


Offtopic, sem pa mel podoben problem z enim starim BMWjem 320i e36... neverending story. Tudi lambda zani?. Pa je prej?nji lastnik kao zamenjal lambdo, tako da mi ni padlo na pamet, da bi lahko bil to problem...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ...saj sem to tudi jaz ti napisal ...obstaja samo original NKG..L.sonda..zs ta motor...pa? Mazda..probaj popust zrihtat na Mazdi...lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.