Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

Preden zapravis denar mogo?e za brezveze...

Spucaj z carburator cleanerjem du?ilno loputo.

Z namenskim sprejem pa spucaj senzor pretoka zraka.

S testerjem je treba pred ciscenjem pogledat long in short fuel trim. Stro?ek mogo?e 20? za oba spreja, narest bo pa to treba sigurno. Z carb sprejom o?isti ?e pcv ventil.

 

Zdravo,

- na testerju je javilo napako,

- lu?ka za motor se je nekaj ?asa pri?igala za par dni, zdaj se ve? ne pri?iga.

- avto cuka, ne pospe?uje lepo - na za?etku najprej po?epne, potem ?ele pospe?i kljub konstantnemu dr?anju gasa

- v stand gasu ful nihajo obrati dostikrat, pri ?emer pride do kriti?ne stopnje nizkih obratov in potem po?ene motor na vi?je obrate

- na tehni?nem plini niso bili ?ist ok, me je pogojno spustil

 

Montirali smo dva distan?nika na obe lambdi in je pomagalo, da se nekaj ?asa ni pri?igala lu?ka za motor. Ampak se je potem spet za?ela pri?igat.

 

In morda ?e kak simptom, ki se ga zdaj ne spomnim.

 

lp ,Nejc

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni, no?em odpirat nove teme zato bom tukaj napiso in sicer me zanima ?e je mo?no zamenjat sprednje komplet lu?i iz novej?e mazde 3 katera ima namesto bi-xenon led ?aromete, s tem mislim kratke in dolge?? Gre pa se za Mazdo 3 limuzina letnik 2016 z revolution opremo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mo?no je predelat vse samo vpra?anje denarja, ?e bi hotel predelat tko kot je treba z vsemi oem deli bi pri?lo dooosti ???.

Verjetno je elektronika krmiljenja lu?i druga, kablovje, mogo?e ?e regulacija...

Same lu?i premontirat je ?e najla?je, vse ostalo pa te?avno in predrago.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno je bolj ekonomicno tega s Ksenon prodat in kupit drugega z LED ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo, danes se mi je pojavil en problem, seveda je to en dan pred tehni?nim... :vskalo:

In sicer so mi prenehali delovati smerniki, tako na ro?ici kot tudi na stikalu za vse ?tiri, varovalke so vse ok, naj pa bi bila prava pod ?tevilko 14, pod pokrovom motorja, ?e se ne motim.

Sedaj imam dve teoriji:

 

1. Da je crknil rele, mislim da gre za del po katalo?ki ?t. GJ6A-66-830, ampak ne najdem tega releja na avtu.

2. Da sploh ni releja in je zadeva speljana direktno iz ra?unalnika, ki je nad pedalom sklopke

 

Mazda 6 1.gen

 

Kakr?enkoli nasvet ali pomo? bosta zelo dobrodo?la.

Hvala, LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Zdravo,

 

na servisu so priporo?ili menjavo verige za pogon olja, zraven tudi menjavo sita za olje. Prosi Pelka za okvirno ceno tega postopka in ali se zraven menja tudi veriga za odmi?ne?

 

baje se to menja tudi na facelift modelih.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo.Da se jaz vprasam za problem.Avto mi v 3 prestavi pri hitrosti 50-60 cuka.Ne morem konstantno voziti 50 na uro.Skoz moram imeti nogo na sklopki da ne cuka.Na testerju ne javi nobene napake.Spucal egr,sesalni kolektor,loputo turbine in se vedno isto.Danes spucal se Maf sondo in se vedno isti problem.Kako mnenje?Avto 2.2 150hp diesel 2014 196500 prevozenih

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale motor se, tam nekje pri 1900 obratih pri konstantni hitrosti v nizkih prestavah, ne po?uti najbolje. Pri pospe?evanju ne bi smel cukat pri konstantni hitrosti pa je bolje, da pri tej hitrosti da? ?e v ?etrto ali celo peto.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale motor se, tam nekje pri 1900 obratih pri konstantni hitrosti v nizkih prestavah, ne po?uti najbolje. Pri pospe?evanju ne bi smel cukat pri konstantni hitrosti pa je bolje, da pri tej hitrosti da? ?e v ?etrto ali celo peto.

Se strinjam. Meni se je to tudi zadnji? dogajalo,ko se je izvajala medtem regeneracija. Ko sem dal v vi?jo brzino je cukanje nehalo.In, ?e si prej spu??al ?e po klancu navzdol brez gasa je to toliko bolj verjetno. Je pa zoprno, ko je omejitev 50/uro in majhen klan?ek navzdol in ne more? dati v ?etrto, ker si takoj prehiter.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo,

 

 imam ?e vpra?anje glede velikega servisa kdaj se opravlja glede na to da ima avto ketno.Avto je 2.2  150hp 2014 prevo?enih imam pa 196300km?

Sem poslal Pelku vpra?anje in ko dobim, tule prilepim njegov odgovor.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.   Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€). In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.   In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo... Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd... Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s   Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
    • Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.